Vyjet do zahraničí sbírat první jízdní dojmy je sice složitější, avšak stále možné. Proto jsme se chopili příležitosti a vyrazili prozkoumat pátou generaci užitkového Volkswagenu Caddy.
2. Bočné posuvné dvere - majú otváracie okná? Vyzerajú ako pevné.
3. Aká je vnútorná šírka interiéru vzadu? Sú tam tri rovnocenné miesta na sedenie? Isofixy sú len na krajných, alebo na všetkých sedadlách?
4. Akú zadnú nápravu a pruženie má predokolka a akú štvorkolka?
5. Kvapalina do ostrekovačov - dá sa doliať z bežného balenia tak, aby človek nepooblieval pol motora? Je viditeľná hladina kvapaliny, alebo zistím, že treba doliať, až keď je v nádržke sucho?
6. Ako sú vyhotovené bezp. pásy na zadných sedadlách? Horný úchyt stredného pásu ide zo stropu, je ukotvený po strane nad oknom, alebo ide priamo z konštrukcie sedadla?
7. Je možné sklopiť zadné sedadlá do roviny bez nutnosti ich demontáže? Dá sa do roviny sklopiť operadlo spolujazdca?
8. Kryt batožinového priestoru - koľko kg unesie? Je možné ho dať do viacerých polôh? Dá sa niekam "upratať"? Napr. zasunúť k zadným operadlám?
9. Je v aute rezerva? Ako je prístupná?
10. Auto má mechanickú, alebo elektrickú parkovaciu brzdu?
11. Bude k dispozícii možnosť samostatného vyklápania okna piatych dverí?
12. Aká je šírka batožinového priestoru medzi podbehmi?
13. Sú v aute odkladacie priestory v podlahe a šuplíky pod prednými sedadlami?
S většinou otázek se dá souhlasit a přidal bych ještě:
- kde jsou výkonější motory cca 110kW? Nebo budou li vůbec.
- jak velké jsou nádrže u CNG? Jestli tak málo jako u OIV apod?
- ten přední nárazník bez mlhovek je volitelný? Bez nich to auto vypadá dost tupě...
- bude uvnitř jen dotyk? Nebo je na výběr?
Také bych přidal otázky.
1. Bude to mít kryt lišty posuvných dveří? Současná generace jí má, a u nové verze to na fotkách nevidím.
2. Opravdu u kapoty je tyč místo vzpěr? Současná má vzpěry.
3. Kufr bude čalouněný ve všech osobních verzích?
Kedy bude dostupna verzia Maxi?
Objem nadrzi na CNG a benzin u TGI verzie pre kratku a dlhu verziu?
Dlzka a vyska batozinoveho priestoru po vybrati 2. a 3. radu sedadiel?
Dakujem...
Dobry den,
momentalne vlastnim starsi model s motorom 2.0TDI a vykonom 150k bluemotion. Rad by som auto vymenil za novsi model ale tento motor v konfiguracii nevidim. Planuje sa do buducnosti rozsirenie aj o silnejsie verzie motorov? Pripadne ako je na to najsilnejsi diesel v ponuke v porovnani so starsim motorom 2.0TDI 150k?
Dakujem
U starého modelu po odklopení zadních sedaček zabraly uvolněné místo aretační tyče sedadel a vůbec jste prostor na paletu nezvětšili, je to vyřešeno jinak?
Vw Caddy v nové generaci je krásné auto a vypadá, že to bude praktické jako předchozí generace. Reálně o něm uvažuji, ale asi nebude splňovat jednu moji podstatnou podmínku - možnost utáhnout alespoň 1 800 kg (ideálně 2 000 kg).
Vy asi nebudete moc technicky clovek. Chciet tahat za Caddy 1,8-2 t prives je zaujimava predstava. Trapenie vodica aj auta ;-)
Samotna Caddyna ma pohotovostnu odkadujem 1500-1600kg....
Cize 1,9t + 1,6t je 3,5t suprava. No mozno to povoluje vyrobca, ale tak maximalne iba s vodicom. Ja by som s tym jazdit nechcel, obzvlast nie do kopca.
Na tahanie takychto privesov resp. vozikov sluzia dodavky, nie kinder dodavky, alebo slusne SUV ;-)
Auta, ktore su na to stavane, Caddyna urcite nie je...........
Dovolte mi jako technickému nevzdělanci pár poznámek:
- Ano, náklad cca 1500 kg by bylo nejlepší vozit na náklaďáku, který tu hmotnost nepozná, ale pro cca 10 jízd za rok není praktické ten náklaďák živit (jiné využití bych pro něj neměl). To samé platí o SUV. Ale pro vícemístné auto mám občas i jiné využití.
- Možná se budete divit, ale těžký přívěs (klidně 3 tuny) je na jízdu z kopce vhodnější, než třeba jen přívěs 500 kg. Jak je to možné? Protože ten těžký přívěs je bržděný (ano, brzda musí být správně seřízena/nastavená).
Nyní to tahám za Hyundaiem H1, ale to auto už pomalu poznamenává zub času, takže se rozhlížím po náhradě a VW caddy maxi by se mi líbil, ale právě kvůli přívěsu to spíše vypadá na citroen jumpy/peugeot traveller/opel zafira.
Hyundai H1 je o kategorii větší auto než Caddy. Tedy spíše Transporter nebo MB Vit nebo ty PSA trojčata. Tam je 2000kg na tažném zařízení běžný průměr (1300 až 2500kg).
V kategorii Caddy je běžné tažné zařízení kolem 1000 až 1500kg. Také to auto váží o půl tuny méně!
Jo ,to je mi jasné, že je to jiná kategorie. Ale velikostně by mi ten Caddy maxi vyhovoval, ale právě ten přívěs je problém. Transporter/Caravella je na nájezd 10 tis. km ročně zbytečně drahý luxus. Takže to bude asi to francouzsko-německé trio, případně ford tourneo (pokud se podaří uhádat cenu)
Řešení to není, vozí se totiž loď. A to je bohužel celkem specifický náklad.....Přepravu do holandska jsem si objednával jednou - a již nikdy více (finance, flexibilita, problémy s nakládkou/vykládkou....).
Dobrý den, kdy bude uveden prodloužený model Maxi?
Jak velký kufr bude u modelu Maxi za třetí řadou sedaček?
Bude třetí řada sedaček v modelu Maxi pohodlnější, robustnější než třetí řada u krátké varianty vozu?
Jsou okna u zadních bočních dveří otevíravá?
Bude silnější motor než 90kW?
Kdy leze předpokládat zahájení prodeje modelu Maxi v ČR?
Děkuji
Zdravím a děkujeme za možnost dotazů:
1) máme před zadními sedačkami v podlaze stále úložné prostory?
2) může mít caddy plnohodnotné rezervní kolo i ve verzi 4x4 ve verzi maxi s 3.řadou sedadel?
3) máme bez panoramatického okna nad čelním sklem stále přihrádku?