Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeK mání je úžasně zachovalý Golf první generace v zajímavé specifikaci. Najezdil jen 1188 km
5 komentářů
ProchyTom
0
Za 40tis czk na dojizdeni do prace fajn
DonVito
Zrovna dneska jsem jel za Seatem Leon SDI.
Modry dym z vyfuku. A neskutecnej smrad...
Skvely dieselovy veterany. :no😒br />
Btw. ten pribeh je neskutecnej. To musel byt velmi specialni majitel. 😁
Kazdopadne tim, ze tim nejezdil, hodne prospel zivotnimu prostredi...
Jeste kdyby tak nechal doma i toho druhyho. 😄
Kdyby se tak podobne chovali vsichni majitele dieselovych aut.
1000km za 40let. :yes:
Modry dym z vyfuku. A neskutecnej smrad...
Skvely dieselovy veterany. :no😒br />
Btw. ten pribeh je neskutecnej. To musel byt velmi specialni majitel. 😁
Kazdopadne tim, ze tim nejezdil, hodne prospel zivotnimu prostredi...
Jeste kdyby tak nechal doma i toho druhyho. 😄
Kdyby se tak podobne chovali vsichni majitele dieselovych aut.
1000km za 40let. :yes:
Arese
1) Volant na "špatné" straně (samozřejmě z pohledu kontinentálního Evropana 😄 )
2) Z hlediska většiny sběratelů blbě zvolený motor
3) Prapodivná kombinace předfaceliftovaných malých zadních svitilen s pofaceliftovanými plastovými nárazníky (???)
Suma sumárum nepříliš zajímavá nabídka. ;-\ ;-\ ;-\
2) Z hlediska většiny sběratelů blbě zvolený motor
3) Prapodivná kombinace předfaceliftovaných malých zadních svitilen s pofaceliftovanými plastovými nárazníky (???)
Suma sumárum nepříliš zajímavá nabídka. ;-\ ;-\ ;-\
tie nárazníky sú originál z výroby. Od leta 1978 mal Golf takéto nárazníky. Veľké zadné svetlá prišli až v auguste 1980 (a aj zmenená prístrojovka).
Hmm, tak přiznávám, že léta jsem žil v bludu, že plastové nárazníky i větší zadní lampy u Golfu I. přišly zároveň v rámci jediného falceliftu. Člověk se pořád učí, díky! 😉