Je to přesně naopak. Britové Škodovky v posledních letech velmi adorují, jako by to byla jejich domácí značka. Já je tedy ze zaujatosti rozhodně podezírám a za objektivní je nepovažuju, byť netuším, co je k tomu vede.
"Klenot českého automobilismu", to jsou silná slova. Je a byla prostě "levným" a velkým autem. Nikdy nebyla nejlepší ve své třídě. A nová, s úplně podělanou ergonomií, navíc aktuálně polonefunkčním sw - škoda mluvit.
Jestli někdo má pochyby o soudnosti Čechů, tak Brity nikdo z nějaké zaujatosti rozhodně podezírat nemůže. Ne tak dávno byla Škoda terčem různých vtipů a posměšků.
Ale dnešní Škoda je v mnohém nejlepší značkou v rámci koncernu. A Britové to moc dobře vědí. Ano, Octavia bez debat JE klenotem českého automobilového průmyslu :yes:
Je dosť trápne ako Škoda v UK vyhráva všelijaké pochybné ankety a predaje nič moc. Nasamlepšia Oktávia nie je ani v prvej desiatke. https://www.autoexpress.co.uk/news/94280/best-selling-cars-uk-2020
Proč současnou Oktávku tak zmrvili a vrazili tu palubovku do kolen?
Prostě je o třídu menší než ta předchozí. Ale asi to byl záměr, jek ta auta zmenříjemnit řidičům.
Co v poslednom case tu v uk sledujem, je ustup z pozicii v b segmente a paradoxne skareda fabka 2 je na kazdom rohu a vizualne podarenejsia 3ka nikde. Tipnem si, ze naj model bol yeti pred a po fl. Octavka, superb oblubena u taxikarov.
Ne. Octavia nikdy úplně levná nebyla (vyjma opravdového začátku - r. 96-2000 řekněme). Ale ano, byla určitě levnější než střední třída, i když v mnohém nabízela leckdy i více.
Octavia byla vždy kusem auta navíc, to ano. Ale tohle v současné generaci padlo. Leon ST už je na tom shodně stejně jako Golf Variant.
Určitě má Octavia IV negativa, která plynou z aktuální koncepce koncernové techniky. Ale i přesto nemám sebemenší problém opětovně napsat - Octavia JE klenotem českého automobilového průmyslu.
No hlavně mě u nového Leonu ST šokovalo, že jeho páté dveře přesně kopírují půdorys zadního nárazníku, tj. sebemenší šťouchanec zezadu ohrožuje i tento drahý a na perfektní slícování velmi náročný plechový díl. Kdo tohle vymyslel, měl by si ihned dát pár facek!!! :-(:-(:-(:no: Jinak po designové stránce je "staré" ST jednoznačně hezčí, o interiéru nezamořeném dotykovými tlačítky nemluvě. :-(
To mluvíš ted o sobe?
Ale souhlasím, ze by bylo ideální mít na výběr a je smutné, že máme čím dál méně moznosti. Ale chápu důvody, proč to automobilky nenabízejí.
octavia celkovo je najlepsie auto celej galaxie a prilahlych mliecnych drah pokial viem... pamatam si este ako porazila aj bawo 3 o triedu vyssie a uplne lavou zadnou..
Palubka je horizontální, ano. Ale kolenům rozhodně nezavazí. Prostorově na tom je Octavia jen o fous hůř jak minulá generace, tedy stále excelentní v rámci třídy.
Ja neviem, Mne Škoda a Seat prídu ako cez kopirák, nenapadá ma skoro žiadny pádny dôvod vybrať si jedno alebo druhé. Buď chcem jednu alebo druhú značku, alebo je jedno z áut pre niečo výrazne výhodnejšie. VW sa snaží svoje značky výrazne profilovať, ale Škodu a Seat drží u niektorých modelov viac-menej na rovnakej vlne - Octavia/Leon v kombíku alebo Fabia/Ibiza.
Jednoznačne ano. Kombinácia motorov, prevodoviek a pohonov spolu s moznostou variacii vybavy...vyberie si kazdy. Toto vedia len vo VW. Napriek tomu osobne dufam, ze prejdeme vramci firemneho fleetu na inubznacku, pretoze moja stara firemna o3 je proste lepsie ako ta o4, co mi chceli kupit...a to je dost smutne.