Bezpečnost
Ježíš, to jsou zase kydy v diskusi a samozřejmě někdo musel vytáhnout Teslu a její zrychlení 0-100... Tak podívejte
1. Ferrari má úplně jiné zaměření než Tesla... je to řidičský požitek a ozdoba pro lidi, kteří mají 4 jiná auta... Ferrari si kupujete i proto, že máte sbírku jiných Ferrari... Tesly asi sbírat nebudete, je to masovka.
2. Nemá moc smysl řešit zrychlení 0-100 a jízdu v přímce. Ferrari má poněkud jiné kvality. A to zrychlení hodí třeba 20x za sebou - to už bude Tesla asi trošku unavená, ne?
3. Popravě, výrobní kvalitě obou značek věřím asi tak stejně, to znamená hodně málo. Ferrárka taky nejsou tak dobře smontovaný, jak by měly být. Co se týče Tesel, doporučuju video Petra Máry, který shrnul roční zkušenosti s modelem 3. Je to geek a fanoušek, ale i on férově řekl, že u Tesly mu chybí pozornost k detailu. Nemají takovou snahu doladit detaily, jakou on má rád třeba u Applu. Dívá se po roce na ten nákup hodně střízlivýma očima a doporučuje ho jen lidem, kteří se fakt chtějí dostat z bodu A do bodu B a nehledají nic jiného.
4. Aby bylo jasno, nemám nic proti elektrice, určitě si něco elektrického jednou (třeba brzo) koupím, ale myslím, že to nebude Tesla. Počkám si na něco kvalitního od opravdové automobilky, řekněme jako Taycan nebo EQS, jestli se povede (čemuž ale moc nevěřím). Jen mi ta neustálá adorace tesel leze na nervy.
1. Ferrari má úplně jiné zaměření než Tesla... je to řidičský požitek a ozdoba pro lidi, kteří mají 4 jiná auta... Ferrari si kupujete i proto, že máte sbírku jiných Ferrari... Tesly asi sbírat nebudete, je to masovka.
2. Nemá moc smysl řešit zrychlení 0-100 a jízdu v přímce. Ferrari má poněkud jiné kvality. A to zrychlení hodí třeba 20x za sebou - to už bude Tesla asi trošku unavená, ne?
3. Popravě, výrobní kvalitě obou značek věřím asi tak stejně, to znamená hodně málo. Ferrárka taky nejsou tak dobře smontovaný, jak by měly být. Co se týče Tesel, doporučuju video Petra Máry, který shrnul roční zkušenosti s modelem 3. Je to geek a fanoušek, ale i on férově řekl, že u Tesly mu chybí pozornost k detailu. Nemají takovou snahu doladit detaily, jakou on má rád třeba u Applu. Dívá se po roce na ten nákup hodně střízlivýma očima a doporučuje ho jen lidem, kteří se fakt chtějí dostat z bodu A do bodu B a nehledají nic jiného.
4. Aby bylo jasno, nemám nic proti elektrice, určitě si něco elektrického jednou (třeba brzo) koupím, ale myslím, že to nebude Tesla. Počkám si na něco kvalitního od opravdové automobilky, řekněme jako Taycan nebo EQS, jestli se povede (čemuž ale moc nevěřím). Jen mi ta neustálá adorace tesel leze na nervy.
1. To jsou zase kecy, znám 2 lidi z filmový branže co se už před lety zbavili všech svejch Ferári a jinejch hraček, bo jim je Tesla zcela nahradila. Na autopilota je proveze otravnou zácpou v LA do práce a když si chtěj zařádit tak přepnou do Ludacris módu a maj raketu. Na Ferárka už se jim jen prášilo. 😉
2. TMS neni po 20 startech unavená, TM3 má track mód a z řádění s ní na okruhu jsou nadšení okruhoví jezdci.
3. Jukni na jiný lidi než jen na Máru. Starej Ferrari sice tvrdil že pěkný spáry jsou mu u pérdele, ale lidi jsou na to citlivý. Faktem ale je že auto na pěkný spáry nejezdí.
4. Auto je jen půlka řešení problému, druhá půlka je hustá síť bezstarostná integrovaných super nabíječek a tu má jen Tesla. Ale to automobilky ani běžný lidi zatím nechápou. To poznáš teprve až si koupíš elektroauto.
2. TMS neni po 20 startech unavená, TM3 má track mód a z řádění s ní na okruhu jsou nadšení okruhoví jezdci.
3. Jukni na jiný lidi než jen na Máru. Starej Ferrari sice tvrdil že pěkný spáry jsou mu u pérdele, ale lidi jsou na to citlivý. Faktem ale je že auto na pěkný spáry nejezdí.
4. Auto je jen půlka řešení problému, druhá půlka je hustá síť bezstarostná integrovaných super nabíječek a tu má jen Tesla. Ale to automobilky ani běžný lidi zatím nechápou. To poznáš teprve až si koupíš elektroauto.
1. Já si myslím, že Tesla plní pro uživatele úplně jinou funkci než Ferrari. Kdo má Ferrari, tak se s ním asi nepokouší jezdit denně po městě jako s hlavním autem. Resp. pokusit se může, ale není to ono a to auto na to ani není stavěný. Navíc ty Ferrari opravdu vždycky měly dost bídný zpracování, absolvoval jsem jednou delší cestu v ČR s vozem s nájezdem asi 12 000 km a co dělal interiér, to byste nečekali v octě ani po 200 000 km.
Tesla je praktičtější, lidi si ji obvykle kupují proto, že s ní chtěj denně jezdit, není to věc na 2 hodiny o víkendu - pak to taky dává ekologicky smysl.
2. Zvládne Tesla S nebo jiný model třeba 20 opakovaných rozjezdů na max. na měření 0-100? Opravdu nevím, měl jsem za to, že to nějak vadne, nebo že se to auto na ten max rozjezd musí i nějak předem připravit. Ale může být, že to je to nějaká starší informace, že už je to vyřešený.
3. Tahle část mého příspěvku byla o tom, že kvalita zpracování je podle mých informací u obou značek blbá. U Tesly se to všeobecně ví a potvrzuje to i ten Mára, kterému věřím. No a u Ferrari je to taky klasika, i když to mnozí nečekají. (Lambo bývalo ještě horší, v 80. letech to byl doslova otřes.)
4. Proto odkládám nákup elektrickýho auta na dobu, kdy bude elektro infrastruktura i v ČR na slušný úrovni. Možná to bude za 2 roky, možná za 5 let. Do tý doby předpokládám, že taky přijdou vychytanější auta. Zatím by mi elektro auto nevyhovalo, resp. možná jen na vyjížďky po Praze, ale na víkend bych určitě nevyrážel s něčím, kde musím horko těžko hledat dobíjecí místa a mít nějakou "range anxiety". Při takových jízdách nechci žádný zbytečný stres. Ale věřím, že do těch 5 let to bude výrazně lepší.
Tesla je praktičtější, lidi si ji obvykle kupují proto, že s ní chtěj denně jezdit, není to věc na 2 hodiny o víkendu - pak to taky dává ekologicky smysl.
2. Zvládne Tesla S nebo jiný model třeba 20 opakovaných rozjezdů na max. na měření 0-100? Opravdu nevím, měl jsem za to, že to nějak vadne, nebo že se to auto na ten max rozjezd musí i nějak předem připravit. Ale může být, že to je to nějaká starší informace, že už je to vyřešený.
3. Tahle část mého příspěvku byla o tom, že kvalita zpracování je podle mých informací u obou značek blbá. U Tesly se to všeobecně ví a potvrzuje to i ten Mára, kterému věřím. No a u Ferrari je to taky klasika, i když to mnozí nečekají. (Lambo bývalo ještě horší, v 80. letech to byl doslova otřes.)
4. Proto odkládám nákup elektrickýho auta na dobu, kdy bude elektro infrastruktura i v ČR na slušný úrovni. Možná to bude za 2 roky, možná za 5 let. Do tý doby předpokládám, že taky přijdou vychytanější auta. Zatím by mi elektro auto nevyhovalo, resp. možná jen na vyjížďky po Praze, ale na víkend bych určitě nevyrážel s něčím, kde musím horko těžko hledat dobíjecí místa a mít nějakou "range anxiety". Při takových jízdách nechci žádný zbytečný stres. Ale věřím, že do těch 5 let to bude výrazně lepší.
... jeden autoimpotent, který plevelí bez jediné zkušenosti v tom, o čem píše a jediný jeho zážitek z jízdy je pozůstatek driftu v trenclach.
Srovnat Ferrari a Teslu lze. Na papíře. Skutečnost je úplně někde jinde. Ale těžko se bavit o něčem, kdo má zkušenost, vlastní, jen z šaliny a naběhlé žíly.
Srovnat Ferrari a Teslu lze. Na papíře. Skutečnost je úplně někde jinde. Ale těžko se bavit o něčem, kdo má zkušenost, vlastní, jen z šaliny a naběhlé žíly.
problém s odliepaním zadného okna mal👋má(?) aj Porsche GT3 RS. To len tak mimochodom. V rámci odľahčovania to zašlo asi daleko.
PS: niekdy do budúcna by som si chcel kúpiť F, ale vďaka miestnym diskutujúcim som sa dozvedel že jazdiť viac ako 150 nebudem a EV sú lepšie takže kašlem na to. Aspoň ušetrím nejakú kačku.
PS: niekdy do budúcna by som si chcel kúpiť F, ale vďaka miestnym diskutujúcim som sa dozvedel že jazdiť viac ako 150 nebudem a EV sú lepšie takže kašlem na to. Aspoň ušetrím nejakú kačku.
Neřekl bych, že někomu přímo uletělo okno. Spíš někomu špatně utěsněným lepeným spojem zateklo dovnitř a někdo odhadl, že teoreticky by mohlo špatně přilepené okno v maximální rychlosti i odletět.
Ferrari, taková superznačka... a neumí namontovat ani okno.
Tesla v podstatě reklamace neřeší. Tak si zase naliskej.
https😐/www.autoforum.cz/…i-z-rady-duvodu/
Ale taky 2,9 vs 2,1
Vrcholný supersport vs sedan vyšší střední = furt nic? Tak si představ ROZDÍL v pořizovací ceně a BIG MEGA GIGA ROZDÍL v provozně servisních nákladech
Tady se ukazuje jak tady v diskuzi nejde o racionalitu.
- "První problém přitom automobilka zaznamenala v Německu již 11. května tohoto roku."
- "Produktová komise Ferrari, která se sešla 30. září, pak rozhodla o nezbytnosti vyhlásit svolávací akci."
- "Majitelé dotčených automobilů a dealeři by měli začátkem prosince obdržet bližší informace o servisní kampani."
Taková je to rychlost u tak prémiového vozu.. A kupodivu 12.5. tohoto roku nebylo autoforum.cz plné článků o ulétlém skle..
PS: Samozřejmě mám jisté pochyby co se vlastně stalo i u tohohle článku, ale ukazuje to jak zbytečné a hloupé jsou mnohdy diskuze pod články.
Tady - i když to netrvalo zrovna týden - pátrali, jak se to mohlo stát a jestli nejde o obecný problém, a řeší preventivně. Mě to přijde dost odlišné. Ale jestli existuje svolávací akce na Tesly kvůli upadávajícím střešním oknům, pak uznám svůj omyl.
První případ 11.5. - dohoda o tom že svolávačka bude - 30.9.
Takže Tesla má ještě 3 měsíce času na to aby byla lepší než Ferrari... to k tomu "odlišnému přístupu".
A k tomu co se o Tesle pravidelně dočítáš - četl jsi někde 12.5. o tom jak lítá okno z 812 po silnici? Nejspíš ne, ale asi se to stalo.
Je prostě rozdíl v tom co čteš a co se děje. O Tesle se píše extrémně (jak kladně i záporně).
Ono by nikoho nezajímalo ulítlé okno Tesly (tak jako nikoho asi moc nezajímá ulítlé okno Ferrari), kdyby to nemělo kontext neustálého příšerného šlendriánu, kterým je Tesla obklopena.
P.S. Ty upřímně věříš, že v Tesle pracují na zjištění, proč okno uletělo, event. na tom, aby se to už nestalo?
https😐/www.elonx.cz/…-behem-peti-dnu/
5.10. se stal případ Tesly a od té doby jsi o tom nejen tady četl v x desíkách článků, diskuzích atd.
11.5. se stal první případ s 812 a čtech o tom poprvé.
PS: Samozřejmě, že to Tesla řeší. Už tahle otázka samotná je zarážející. Je snad zájmem Tesly dělat auta s takovou vadou? Ne a proto to musí vyřešit.
Ke svolávačkám v odkazu - zkus se kouknout na jiné značky. Nechápu pak proč "kontext neustálého příšerného šlendriánu" přisuzuješ jen naTeslu...
https😐/svolavacky.cz/make/mazda/
https😐/svolavacky.cz/?…
https😐/svolavacky.cz/?…
a já se ptám jak odlišné?
Edit. Jak reagovalo Ferrari tu je naznačeno. Jak reagovala Tesla jsem nikde nečetl.
"Jak reagovala Tesla jsem nikde nečetl." - přesto víš, že se problémem zabývají. Ano, jsou známi svou pěčlivostí, až pedanstvím.
Smutná REALITA je, že problémy některých sou NAFUKOVÁNY pravidelně informováno když se stala jedna věc jednomu autu. No a bohužel i naopak = o obřích svolávačkách a problémech = se někdy ani nedočteš
A zda to resi Tesla ve výrobě? Ptal jsi se jestli tomu věřím, ne jestli to vím.
Opět je tu ale stejný problém. Zakládás názor na Teslu podle počtu hate článku.
Tenhle článek není ani tak o kvalitě Ferrari, ale ukazuje jak je každý problém Tesly brutálně nafouknout a o stejném problémů Ferrari se dozvíš po 5 měsících.
Stejně tak stále nevím v čem je ten velký rozdíl v přístupu k tomuhle problémů..
Jen připomínám že Ferrari na to okno svolávácku zatím nemá.