Jezdí skoro 350 a na rozdíl od Tesly svolává lidi k opravě sama a zadarmo.
Tesla v podstatě reklamace neřeší. Tak si zase naliskej. https://www.autoforum.cz/…i-z-rady-duvodu/
Stát by se nemělo nikomu, tím spíš značce co prodává auta za vysoké jednotky milionů, ale jak píšeš - následný přístup obou automobilek nemůže být odlišnější.
V tom smyslu, že se pravidelně dočítám o neochotě Tesly řešit již vzniklé problémy. Že do servisu se můžeš objednat už jen elektronicky. Upadlé kolo u funglovky si majitel zavinil sám. A pod.
Tady - i když to netrvalo zrovna týden - pátrali, jak se to mohlo stát a jestli nejde o obecný problém, a řeší preventivně. Mě to přijde dost odlišné. Ale jestli existuje svolávací akce na Tesly kvůli upadávajícím střešním oknům, pak uznám svůj omyl.
Já jsem si to přečetl, neboj. K mému názoru mě vede toto: https://svolavacky.cz/make/tesla/
Ono by nikoho nezajímalo ulítlé okno Tesly (tak jako nikoho asi moc nezajímá ulítlé okno Ferrari), kdyby to nemělo kontext neustálého příšerného šlendriánu, kterým je Tesla obklopena.
P.S. Ty upřímně věříš, že v Tesle pracují na zjištění, proč okno uletělo, event. na tom, aby se to už nestalo?
Cituj cele".. následný přístup obou automobilek nemůže být odlišnější."
a já se ptám jak odlišné?
Edit. Jak reagovalo Ferrari tu je naznačeno. Jak reagovala Tesla jsem nikde nečetl.
Necítím potřebu opět postovat odkazy, jak se Tesla stará o nespokojené zákazníky, jak ruší oddělení pro styk s veřejností, jaká auta jí není hanba dodávat....anebo vlastně proč ne: stykhttps://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/tesla-dorazila-do-servisniho-pekla-tvrdi-autopujcovna-zrusila-objednavku-stovky-kusu-modelu-3
"Jak reagovala Tesla jsem nikde nečetl." - přesto víš, že se problémem zabývají. Ano, jsou známi svou pěčlivostí, až pedanstvím.
Vem si JEN o kolik by byl v ČR pohled na Teslu jiný KDYBY nebylo JEDNOHO petra prokopce :D
Smutná REALITA je, že problémy některých sou NAFUKOVÁNY pravidelně informováno když se stala jedna věc jednomu autu. No a bohužel i naopak = o obřích svolávačkách a problémech = se někdy ani nedočteš
U té střechy Tesly nebyl se servisem podle informací co lze dohledat žádný problém. Servis okamžitě reagoval.
A zda to resi Tesla ve výrobě? Ptal jsi se jestli tomu věřím, ne jestli to vím.
Opět je tu ale stejný problém. Zakládás názor na Teslu podle počtu hate článku.
Články s fotogalerií brutálně nepasující karoserie nebo o šmejdech dodaných autopůjčovně nepovažuju za hate články. Většinou máte plnou hubu keců o AF, nicméně málokdy něco z toho co píšou dokážete zpochybnit.
Problem je, že stále děláš, že existuje jen to o čem se píše.
Tenhle článek není ani tak o kvalitě Ferrari, ale ukazuje jak je každý problém Tesly brutálně nafouknout a o stejném problémů Ferrari se dozvíš po 5 měsících.
Stejně tak stále nevím v čem je ten velký rozdíl v přístupu k tomuhle problémů..
Ptám se stále na to samé. V čem je ta odlišnost "následný přístup obou automobilek nemůže být odlišnější."
Jen připomínám že Ferrari na to okno svolávácku zatím nemá.
Ježíš, to jsou zase kydy v diskusi a samozřejmě někdo musel vytáhnout Teslu a její zrychlení 0-100... Tak podívejte
1. Ferrari má úplně jiné zaměření než Tesla... je to řidičský požitek a ozdoba pro lidi, kteří mají 4 jiná auta... Ferrari si kupujete i proto, že máte sbírku jiných Ferrari... Tesly asi sbírat nebudete, je to masovka.
2. Nemá moc smysl řešit zrychlení 0-100 a jízdu v přímce. Ferrari má poněkud jiné kvality. A to zrychlení hodí třeba 20x za sebou - to už bude Tesla asi trošku unavená, ne?
3. Popravě, výrobní kvalitě obou značek věřím asi tak stejně, to znamená hodně málo. Ferrárka taky nejsou tak dobře smontovaný, jak by měly být. Co se týče Tesel, doporučuju video Petra Máry, který shrnul roční zkušenosti s modelem 3. Je to geek a fanoušek, ale i on férově řekl, že u Tesly mu chybí pozornost k detailu. Nemají takovou snahu doladit detaily, jakou on má rád třeba u Applu. Dívá se po roce na ten nákup hodně střízlivýma očima a doporučuje ho jen lidem, kteří se fakt chtějí dostat z bodu A do bodu B a nehledají nic jiného.
4. Aby bylo jasno, nemám nic proti elektrice, určitě si něco elektrického jednou (třeba brzo) koupím, ale myslím, že to nebude Tesla. Počkám si na něco kvalitního od opravdové automobilky, řekněme jako Taycan nebo EQS, jestli se povede (čemuž ale moc nevěřím). Jen mi ta neustálá adorace tesel leze na nervy.
1. To jsou zase kecy, znám 2 lidi z filmový branže co se už před lety zbavili všech svejch Ferári a jinejch hraček, bo jim je Tesla zcela nahradila. Na autopilota je proveze otravnou zácpou v LA do práce a když si chtěj zařádit tak přepnou do Ludacris módu a maj raketu. Na Ferárka už se jim jen prášilo. ;-)
2. TMS neni po 20 startech unavená, TM3 má track mód a z řádění s ní na okruhu jsou nadšení okruhoví jezdci.
3. Jukni na jiný lidi než jen na Máru. Starej Ferrari sice tvrdil že pěkný spáry jsou mu u pérdele, ale lidi jsou na to citlivý. Faktem ale je že auto na pěkný spáry nejezdí.
4. Auto je jen půlka řešení problému, druhá půlka je hustá síť bezstarostná integrovaných super nabíječek a tu má jen Tesla. Ale to automobilky ani běžný lidi zatím nechápou. To poznáš teprve až si koupíš elektroauto.
1. Já si myslím, že Tesla plní pro uživatele úplně jinou funkci než Ferrari. Kdo má Ferrari, tak se s ním asi nepokouší jezdit denně po městě jako s hlavním autem. Resp. pokusit se může, ale není to ono a to auto na to ani není stavěný. Navíc ty Ferrari opravdu vždycky měly dost bídný zpracování, absolvoval jsem jednou delší cestu v ČR s vozem s nájezdem asi 12 000 km a co dělal interiér, to byste nečekali v octě ani po 200 000 km.
Tesla je praktičtější, lidi si ji obvykle kupují proto, že s ní chtěj denně jezdit, není to věc na 2 hodiny o víkendu - pak to taky dává ekologicky smysl.
2. Zvládne Tesla S nebo jiný model třeba 20 opakovaných rozjezdů na max. na měření 0-100? Opravdu nevím, měl jsem za to, že to nějak vadne, nebo že se to auto na ten max rozjezd musí i nějak předem připravit. Ale může být, že to je to nějaká starší informace, že už je to vyřešený.
3. Tahle část mého příspěvku byla o tom, že kvalita zpracování je podle mých informací u obou značek blbá. U Tesly se to všeobecně ví a potvrzuje to i ten Mára, kterému věřím. No a u Ferrari je to taky klasika, i když to mnozí nečekají. (Lambo bývalo ještě horší, v 80. letech to byl doslova otřes.)
4. Proto odkládám nákup elektrickýho auta na dobu, kdy bude elektro infrastruktura i v ČR na slušný úrovni. Možná to bude za 2 roky, možná za 5 let. Do tý doby předpokládám, že taky přijdou vychytanější auta. Zatím by mi elektro auto nevyhovalo, resp. možná jen na vyjížďky po Praze, ale na víkend bych určitě nevyrážel s něčím, kde musím horko těžko hledat dobíjecí místa a mít nějakou "range anxiety". Při takových jízdách nechci žádný zbytečný stres. Ale věřím, že do těch 5 let to bude výrazně lepší.
... jeden autoimpotent, který plevelí bez jediné zkušenosti v tom, o čem píše a jediný jeho zážitek z jízdy je pozůstatek driftu v trenclach.
Srovnat Ferrari a Teslu lze. Na papíře. Skutečnost je úplně někde jinde. Ale těžko se bavit o něčem, kdo má zkušenost, vlastní, jen z šaliny a naběhlé žíly.
problém s odliepaním zadného okna malo/má(?) aj Porsche GT3 RS. To len tak mimochodom. V rámci odľahčovania to zašlo asi daleko.
PS: niekdy do budúcna by som si chcel kúpiť F, ale vďaka miestnym diskutujúcim som sa dozvedel že jazdiť viac ako 150 nebudem a EV sú lepšie takže kašlem na to. Aspoň ušetrím nejakú kačku.
Neřekl bych, že někomu přímo uletělo okno. Spíš někomu špatně utěsněným lepeným spojem zateklo dovnitř a někdo odhadl, že teoreticky by mohlo špatně přilepené okno v maximální rychlosti i odletět.