...tak na Slovensku sa do septembra za tento rok predalo 266 Ssang Yongov, z toho až 243 kusov tvorí nové Korando. Za necelé dva roky po návrate na trh to je celkom slušné.
Hej, len jednak to bola licencia, nedodával im ich priamo Mercedes a nedávno sa mi jeden predajca SY pochválil, že stále to zvyknú tak prezentovať zákazníkom, hoci to už dávno nie je pravda. :no:
Jeden nový Rexton som umýval a zarazilo ma, že pri leštení handrou dosucha farba dosť púšťala. Asi to bolo jeho prvé pranie. :)
Hodně štěstí při výběru partnerů pro obchodní zastoupení. To je alfa a omega.
Ssangyong jsou skvělé vozy. Ale bez kvalitního servisního zázemí je vše o ničem. Jedno dealerství na kraj... pro začátek ano. Pro masovější rozšíření hodně málo.
Nakonec si dovolím trochu osobnější otázku – jezdíte autem z
Nezlobte se, ale to Vám připadá jako smysluplná otázka pro šéfa zastoupení SsangYong? Čím by asi tak mohl jezdit? Nebo někdo z redakce vážně očekával, že pan ředitel bude jezdit s vozem konkurence???
Bohuzel jsem kdysi SY vlastnil, koupil jsem ho jako nove, nejhorsi auto co jsem kdy mel, skoncilo to vymenou celeho motoru a auto jsem prodal. Od te doby kupuji jenom osvedcene znacky. Zde 100% plati, ze nejsem tak bohaty, abych si kupoval levne veci (a SY uplne levny taky nebyl).
Pod podivnym designem se skryva jeste podivnejsi technika.