Novinky
rohYpnol
3
Ta podivnější technika byla zrovna co se motorů a převodovek dříve z dílen mercedesu pokud mě paměť neklame.
Přejít do diskuze
...tak na Slovensku sa do septembra za tento rok predalo 266 Ssang Yongov, z toho až 243 kusov tvorí nové Korando. Za necelé dva roky po návrate na trh to je celkom slušné.
Hej, len jednak to bola licencia, nedodával im ich priamo Mercedes a nedávno sa mi jeden predajca SY pochválil, že stále to zvyknú tak prezentovať zákazníkom, hoci to už dávno nie je pravda. :no:
Jeden nový Rexton som umýval a zarazilo ma, že pri leštení handrou dosucha farba dosť púšťala. Asi to bolo jeho prvé pranie. 😊
Jeden nový Rexton som umýval a zarazilo ma, že pri leštení handrou dosucha farba dosť púšťala. Asi to bolo jeho prvé pranie. 😊
Hodně štěstí při výběru partnerů pro obchodní zastoupení. To je alfa a omega.
Ssangyong jsou skvělé vozy. Ale bez kvalitního servisního zázemí je vše o ničem. Jedno dealerství na kraj... pro začátek ano. Pro masovější rozšíření hodně málo.
Ssangyong jsou skvělé vozy. Ale bez kvalitního servisního zázemí je vše o ničem. Jedno dealerství na kraj... pro začátek ano. Pro masovější rozšíření hodně málo.
Nezlobte se, ale to Vám připadá jako smysluplná otázka pro šéfa zastoupení SsangYong? Čím by asi tak mohl jezdit? Nebo někdo z redakce vážně očekával, že pan ředitel bude jezdit s vozem konkurence???
Bohuzel jsem kdysi SY vlastnil, koupil jsem ho jako nove, nejhorsi auto co jsem kdy mel, skoncilo to vymenou celeho motoru a auto jsem prodal. Od te doby kupuji jenom osvedcene znacky. Zde 100% plati, ze nejsem tak bohaty, abych si kupoval levne veci (a SY uplne levny taky nebyl).
Pod podivnym designem se skryva jeste podivnejsi technika.
Pod podivnym designem se skryva jeste podivnejsi technika.
Přesně! Já z toho auta jako kluk nemohl spustit oči... pamatuju si, že toho byly plné Alpy, většinou Poláci.