Volvo díky bohaté nabídce plug-in hybridů s přehledem splňuje evropská nařízení o flotilových emisích. Může tak nabídnout pomoct s jejich splněním jiným automobilkám.
Volvo není švédská automobilka. Když tak bývalá švédská automobilka. V současnosti je Volvo čínská automobilka vyrábějící vozy Volvo zatím ještě ve Švédsku. ;-\
Na výběr - 1 elektromotor, výrobce Tesla
1 spalovací motor o objemu 600ccm, výrobce konglomerát PSA-Ford-Fiat-Geely-VW-Renault-Toyota
1 spalovací motor o objemu 1000ccm, výrobce konglomerát PSA-Ford-Fiat-Geely-VW-Renault-Toyota
Opravdu krásná budoucnost nás čeká... Vykopejme už konečně ty zelenořitní ma*rdy z EK a ER :-!:-!
To je šaškárna, spojení nebo nespojení emise budou pořád ste
Nůžky mezi skutečnýma a papírovými emisemi se víc a víc rozevírají a čím dál víc lidí tomu ještě tleská. V dnešní době čistých spalováku, které plní evropské kasičky se postupně stává prodělečný elektroautomotiv. Jsou jen dvě možnosti, unijní představitelé jsou úplně mimo realitu a nebo je to pokus pro klecový odchov střední a nízké vrstvy. Kvůli muslimům už nejde jít na západě bezpečně do města a k tomu se přidá, že nebude ani za co a čím.
Tohle opravdu může vymyslet jedině EU v čele se zelenořitními ma*rdy, kteří se nechají vodit jako loutky pár ekoteriristy formátu gréty.
Vytvořit business a trh doslova s NIČÍM, to je prostě mazec!!! Dnes jsou prostředkem zelené diktatury emise CO2 pro automobily. Co bude následovat poté, co zniční evropský automobilový průmysl? Bude to stavebnictví? Budeme si kupovat emisní body, když budeme mít PENB horší jak A??? Nebo se rozhodnou zničit průmysl obecně?
Emisní cíle jsou splněny, zatímco Volvo zkrachovalo.
Tak moc se snažili lézt do zadku EU a EK, až si nevšimli že Volvo již nikdo nekupuje.
Na Volvu jim nikdo neřekl, že auta kupují lidé, ne EK. Prostě ten s tou tabulkou "nepřišel". :-[]
Polestar má spoustu technických problémů (made in CHINA)
Prodej Polestaru je zakázán ve Francii (Autoforum dnes) parazituje na logu Citroënu a DS.
Tak nevím Forde jestli sis vybral toho správného partnera,
ale jestli je to v duchu hesla "Fordem tam, vlakem zpět" tak OK.
Re: Emisní cíle jsou splněny, zatímco Volvo zkrachovalo.
Tak Geely si prakticky koupilo znáček a zkouší na tom jednu ze strategií, kterou by se mohl automobilový průmysl v EU vydat - hybrid. Koupili to za pakatel - 1,8 mld dolarů, což není mnoho a na případné průšvihy se časem zapomene. Volvo před prodejem stejně nemělo nějaké páteřní zákazníky. No a problémy ve Francii? S tím se u Číňanů víceméně počítá - kopírování, vykrádání know-how, lhaní,... to je pro fungování té země alfa a omega. Bez toho by jejich velké světoznámé firmy nikdy neexistovaly.