Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford se spojuje s Volvem. Kvůli emisím, jak jinak

Volvo díky bohaté nabídce plug-in hybridů s přehledem splňuje evropská nařízení o flotilových emisích. Může tak nabídnout pomoct s jejich splněním jiným automobilkám.
Zpět na článek
30. 10. 2020 10:10
30. 10. 2020 11:17
30. 10. 2020 11:56
30. 10. 2020 15:04
Avatar - SKAY
30. 10. 2020 10:10
Pokuty
Škoda že se nespojují kvúli inplantaci V8 s kompresorem do vozu Volva aby zase jezdily 250km/h :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
30. 10. 2020 10:35
Emisní cíle jsou splněny, zatímco Volvo zkrachovalo.
Tak moc se snažili lézt do zadku EU a EK, až si nevšimli že Volvo již nikdo nekupuje.
Na Volvu jim nikdo neřekl, že auta kupují lidé, ne EK. Prostě ten s tou tabulkou "nepřišel". :-[]

Polestar má spoustu technických problémů (made in CHINA)

Prodej Polestaru je zakázán ve Francii (Autoforum dnes) parazituje na logu Citroënu a DS.

Tak nevím Forde jestli sis vybral toho správného partnera,
ale jestli je to v duchu hesla "Fordem tam, vlakem zpět" tak OK.
Rozbalit vlákno
1
30. 10. 2020 12:59
Re: Emisní cíle jsou splněny, zatímco Volvo zkrachovalo.
Tak Geely si prakticky koupilo znáček a zkouší na tom jednu ze strategií, kterou by se mohl automobilový průmysl v EU vydat - hybrid. Koupili to za pakatel - 1,8 mld dolarů, což není mnoho a na případné průšvihy se časem zapomene. Volvo před prodejem stejně nemělo nějaké páteřní zákazníky. No a problémy ve Francii? S tím se u Číňanů víceméně počítá - kopírování, vykrádání know-how, lhaní,... to je pro fungování té země alfa a omega. Bez toho by jejich velké světoznámé firmy nikdy neexistovaly.
Avatar - KANKUNEN
30. 10. 2020 10:35
To je šaškárna, spojení nebo nespojení emise budou pořád ste
Nůžky mezi skutečnýma a papírovými emisemi se víc a víc rozevírají a čím dál víc lidí tomu ještě tleská. V dnešní době čistých spalováku, které plní evropské kasičky se postupně stává prodělečný elektroautomotiv. Jsou jen dvě možnosti, unijní představitelé jsou úplně mimo realitu a nebo je to pokus pro klecový odchov střední a nízké vrstvy. Kvůli muslimům už nejde jít na západě bezpečně do města a k tomu se přidá, že nebude ani za co a čím.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2020 10:58
Budoucnost automobilů?
Na výběr - 1 elektromotor, výrobce Tesla
1 spalovací motor o objemu 600ccm, výrobce konglomerát PSA-Ford-Fiat-Geely-VW-Renault-Toyota
1 spalovací motor o objemu 1000ccm, výrobce konglomerát PSA-Ford-Fiat-Geely-VW-Renault-Toyota

Opravdu krásná budoucnost nás čeká... Vykopejme už konečně ty zelenořitní ma*rdy z EK a ER :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2020 11:07
Obchodování s čísly v excelu
Tohle opravdu může vymyslet jedině EU v čele se zelenořitními ma*rdy, kteří se nechají vodit jako loutky pár ekoteriristy formátu gréty.

Vytvořit business a trh doslova s NIČÍM, to je prostě mazec!!! Dnes jsou prostředkem zelené diktatury emise CO2 pro automobily. Co bude následovat poté, co zniční evropský automobilový průmysl? Bude to stavebnictví? Budeme si kupovat emisní body, když budeme mít PENB horší jak A??? Nebo se rozhodnou zničit průmysl obecně?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
30. 10. 2020 11:17
Autore,
Volvo není švédská automobilka. Když tak bývalá švédská automobilka. V současnosti je Volvo čínská automobilka vyrábějící vozy Volvo zatím ještě ve Švédsku. ;-\
Rozbalit vlákno
2
30. 10. 2020 11:56
Re: Autore,
A Škoda je německá automobilka? ..vyrábějící vozy např. v ČR, ale i v dalších zemích. Podobných příkladů je mnoho.
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2020 15:04
Re: Autore,
Ano, Škoda JE německá automobilka.
30. 10. 2020 12:31
Kam ten svět spěje....
...Číňani vytáhnou Ford z emisní bryndy...
Rozbalit vlákno
1
30. 10. 2020 22:09
Re: Kam ten svět spěje....
...který mu přichystali evropští neomarxističtí úředníci... :-( :no: