Technika
westeros
4
Novejsi modely maji kameru smerovanou na ridice, takze predpokladam, ze v nejake budouci aktualizaci funkce sledovani unavy ridice pribyde.
Asi měla svůj dobrý den a nic se nepodělalo a tak se dostala až na druhé místo.
Jisté je, že čím méně asistentů tím lépe. Jediné co v autě má smysl je hlídání mrtvého úhlu, jinak nevidím důvod jakýkoli asistent používat, tedy pokud člověk není úplná ovce a tím pádem zase nemá za volantem co dělat.
Jisté je, že čím méně asistentů tím lépe. Jediné co v autě má smysl je hlídání mrtvého úhlu, jinak nevidím důvod jakýkoli asistent používat, tedy pokud člověk není úplná ovce a tím pádem zase nemá za volantem co dělat.
Žiaľ mám vo svojom okoli dosť oviec ktorý nepochopili čo je to asistenčný systém a sami sa radi stavajú do pozície asistenta vozidla.
Je mi jasné, že najviac sa tu budú vyjadrovať tí, ktorí originálny test nečítali, tak zvýrazním, o čom daný test bol. Je to paradoxne veta z posledného odstavca v tomto článku, konkrétne: "byl brán velký důraz na monitorovací systémy, které kontrolují samotného řidiče a jeho pozornost nebo sledování provozu"
Přesně, nejsem fanouškem Tesly ale je to test o ničem. Tesla má nejlepšího autopilota a jen proto, že nesleduje pozornost řidiče tolik, jako ostatní, tak skončila druhá ? To mi teda přijde ujeté. Měli to nazvat test monitorování řidiče při autopilotu. Navíc není autopilot jako autopilot... Zavádějící nadpis jako obvykle.Třeba potřebovali v testu překvapivého vítěze, aby se to lépe prodávalo 😄
Volvo skončilo až na sdíleném 9.-10. místě, což je divný. Bych čekal, že za omezení maximálky dostanou aspoň stobodový náskok 😒]
https😐/www.consumerreports.org/…istance-systems/
https😐/www.consumerreports.org/…istance-systems/
Na první pohled mi ty dvě kategorie, které vyhrála Tesla, přijdou důležitější, než ty tři zbylé.