Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kari.laz
Pořád to je něco, o čem se nám v automobilově zdegenerované Evropě může jen zdát. Paráda. Předpokládám atmosférické plnění. Pokud to v Mustangu bude i s manuálem, tak to bude autoporno. :yes:
Uvidime co na to uhlikove neutralni Biden. Pokud tedy vyhraje. 😄
Pokud Biden vyhraje, tak je s V8 a všeobecně se spalováky amen.... 😒 US opět v restrikcích předběhne EU ekošílence jako tomu bylo v 70-80 létech minulého století.... ;-\
Biden je demokrat. Ekoteroristicke sialenstvo, ktore podla teba vladlo v US v 70. a 80. rokoch, bolo za vlady republikanskych prezidentov, ktori boli s kratkou vynimkou Cartera (1977-81) po cele tieto dve dekady pri moci.
V Kalifornii vládnou a vládli většinu času sociální demokraté (sluníčkáři i kryptokomunisté) a protože Kalifornie je nejlidnatější stát, tak prosazovali a prosazují všechny ty eco nesmysly, které pak nepřímo vnutili celé unii. Přidej 90 léta za Clintona a nedávno Obamu a máš vymalováno.
Jj, treba tam Trumpa a jemu podobných buranov, to určite spasí celý americký automotive. Alebo...žeby nie? 😉
Aj tu sa opäť mýliš. Na striedačku tam vládli republikáni aj demokrati. Najprv si prosím pozri zoznam, kým začneš o slniečkároch a kryptokomunistoch 😉
https😐/en.wikipedia.org/…rs_of_California
https😐/en.wikipedia.org/…rs_of_California
Pro planetu je lepší LEVICE, lidé mají prd a ne prachy, sedí doma a nadávají na vládu. Když se lidi mají moc dobře, tak jim začne ***. 100 pohlaví, ničit průmysl co je živí a klekat kvůli mrtvým grázlům.
Tohle moc nesouvisí s pravicí/levicí, ale s tím, že naše západní civilizace se má tak dobře, že lidi nemusí řešit žádné závažné problémy, tak řeší pitchoviny.
Tak Evropa má taková auta samozřejmě taky... jen stojí trošku jiné peníze.
Aj lepšie, napr. stále sú aj V12, čo je kráľovská liga: https😐/youtu.be/KuK8gmBynhk?t=14
Len ako píšeš za trošku šialené ceny. Práve to je hlavný klad amerických V8, že sú dostupné aj pre bežných ľudí, kdežto európske V8 sú mimo dosah bežného človeka.
Len ako píšeš za trošku šialené ceny. Práve to je hlavný klad amerických V8, že sú dostupné aj pre bežných ľudí, kdežto európske V8 sú mimo dosah bežného človeka.
jen stojí trošku jiné peníze....no a to tu jde. Všechna tato emisní omezení nahrávají jen boháčům, protože ti si pokutami zatížená auta mohou stále koupit. Doplatí na to jen "obyčejní lidé", kteří si tyto vozy nebudou moct dovolit a při tom ještě budou nebo už vlastně dotují ty boháče..... 😒]
Emisní pokuty snad platí za Mustang stejně jako za nějaké BMW. Takže souvislost emisních pokut s nižší cenou amerik je nula.
Tak se staň boháčem a nebudeš to muset řešit.
Jééé, tak to je jako volba povolání? :yes:
Tak svojim sposobom ma pravdu. Stazovat sa, ze typicky Franta a Pepa z hospody si tiez nemoze dovolit svoju velkoobjemovu V8 .... je tak trochu usmevne. To je to iste ako sa pozerat na bohatych cez prsty preto, ze si kupia nove Ferrari a bezny chudak na to nema a mat este scestne nazory, ze to Ferrari mu vlastne dotuju.
Pravda je přesně obrácená. To boháči dotují vlastně celý automobilový průmysl. To oni platí vývoj všech novinek ať to bylo první ABS, LED světla, atd, atd. Nejdříve je to v těch nejdražších autech a to oni dávají neskutečné příplatky za novinky, které kdyby nebylo boháčů tak světlo světa nejspíše vůbec neuvidí.
Tak tak, takový Oldsmobil nebo Cadillac byli nejdražší auta světa 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
https😐/blog.auto.cz/…l-opravdu-prvni/
https😐/blog.auto.cz/…l-opravdu-prvni/
Zrovna můj děda tady kdysi vlastnil Oldsmobil, než mu ho komunisti ukradli/"znárodnili"...
Za 2.SV ho měl předělaný na dřevoplyn.
Za 2.SV ho měl předělaný na dřevoplyn.
V Rollsu do 1991 byl 3stupnovej automat zatímco jinde už dávno měli 4.st.
Apod.
Naopak často luxusní značky přebíraly prvky výbavy a tech vymoženosti značně se zpožděním, bo čekaly, až se to osvědčí jinde a taky se báli, jak to přijme konzervativní zákazník
Apod.
Naopak často luxusní značky přebíraly prvky výbavy a tech vymoženosti značně se zpožděním, bo čekaly, až se to osvědčí jinde a taky se báli, jak to přijme konzervativní zákazník
No, Rolls není zrovna dobrý příklad. Je to značka pro ultrakonzervativní zákazníky a málokterý 5 letý Rolls má najeto více jak 20 000km. Je to spíš kočár než auto. Tam inovaci nikdo nečeká, naopak.
Anonym
asi chtěj konkurovat Challengeru a jeho Hellcatu 😄
..a preto nemuseli az tak zdvihat objem,kedze Hell a Demon vyprodukovali svoj vykon z 6.2.
Na druhu stranu snad potom konecne pridu na trh motory s objemom 427 cu.in (7L) ,ktore su casto vyuzivane pri prestavbe aut ako v pripadoch Chevy ,tak aj Fordu.
Na druhu stranu snad potom konecne pridu na trh motory s objemom 427 cu.in (7L) ,ktore su casto vyuzivane pri prestavbe aut ako v pripadoch Chevy ,tak aj Fordu.
Pri týchto objemoch som si spomenul na Viper, desaťvalec 8,0 l (neskôr až 8,4 l), to už neprekoná nič (ani Bugatti Chiron). V kontexte toho je 6,8l V8 ešte pomerne malý motor. 😁
https😐/media.ed.edmunds-media.com/…q_oem_1_1600.jpg
https😐/media.ed.edmunds-media.com/…q_oem_1_1600.jpg
iudex
V zásade síce tvrdím, že výkonu nie je nikdy dosť, pri Mustangu ale myslím, že silnejší motor skutočne nie je treba. Aktuálne má Mustang vo verzii GT500 760 koní (!), to je viac, ako mnohé superšporty (viac, ako napr. McLaren 720S či Lambo Aventador). Auto danej koncepcie (motor vpredu, RWD) viac než 760k nielenže nepotrebuje, ale asi ani nezvládne.
Osobne za optimum pre Mustanga považujem 527k v modeli GT350R.
Osobne za optimum pre Mustanga považujem 527k v modeli GT350R.
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
velitel mesta bugulmy
Tohle je skvělá zpráva. Motor 6.8l by byl ideální pro třetí generaci Raptora, která má přijít příští rok. Je potřeba nějak odpovědět na Ram TRX, který má 6.2l a 702 koní...
TRX bude fyzicky na krámech už v lednu... A má zatím super recenze, včetně Top Gearu. Takže Ford se bude muset vytáhnout. Vyplatí se počkat...? To je ta otázka...
Na druhou stranu musím říct, že ta fabrika ve Windsoru už dnes vyrábí motory 7.3 pro Super Duty trucky... takže by to klidně mohlo být jen update pro ně a celá zpráva by pak byla o mnoho menší, než se zdá. Situace je bohužel furt nejasná...
TRX bude fyzicky na krámech už v lednu... A má zatím super recenze, včetně Top Gearu. Takže Ford se bude muset vytáhnout. Vyplatí se počkat...? To je ta otázka...
Na druhou stranu musím říct, že ta fabrika ve Windsoru už dnes vyrábí motory 7.3 pro Super Duty trucky... takže by to klidně mohlo být jen update pro ně a celá zpráva by pak byla o mnoho menší, než se zdá. Situace je bohužel furt nejasná...
Přidáš plyn a v Arktidě upadne kus ledovce 😁 😁
chudáci