Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeWuling Victory dokazuje, že MPV pořád mohou žít. Dorazí čínská novinka i do Evropy?
10 komentářů
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Karel_
Jestli evropané začnou kupovat čínský auta, tak si pod sebou tu větev podřízneme úplně.
zaujimave ze povedzme americanom nevadi a ani zrejme moc neskodi ze kupuju hodne aj japonske vozy ... podla mna je len otazka casu kedy sa cina presadi aj v eu... dokonca v niektorych sektoroch je uz davno aj pred nami... vid telekomunikacna sfera... spotrebna elektronika... robotika a pod..
kari.laz
To je těžká bída, jediný motor 1,5
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
megacruiser
a jestli tu začnou prodávat svoje elektromobily, evropské automobilky budou mít problém. Jejich spojení s GM navíc zaručuje rozumnou kvalitu. Elektromobil Dacia bude stát skoro půl míče, takže prostor tu rozhodně je - lehký elektromobil do 200 tisíc by si zákazníky našel všude. Můžeme si za to sami - prvně jsem jim dali výrobu textilu, potom elektroniky a teď přeberou i výrobu aut a motorek. https😐/www.auto.cz/…ile-hitem-135696
Ty si iný iluzionista 😒]
Žiadny elektromobil na európskej úrovni nebude stáť 200 tisíc - ani z Číny nie. A kto dá toľko peňazí za šrot? Dnes ti to predajú, a zajtra sa dozvieš, že značka sa z trhu sťahuje a na servis a náhradné diely môžeš rovno zabudnúť... Už tie elektrické čínske šmejdíky, čo nasadili ako zdieľané "autá" robia dosť problémov. Baterky možno vedia, ale ten zbytok...
Žiadny elektromobil na európskej úrovni nebude stáť 200 tisíc - ani z Číny nie. A kto dá toľko peňazí za šrot? Dnes ti to predajú, a zajtra sa dozvieš, že značka sa z trhu sťahuje a na servis a náhradné diely môžeš rovno zabudnúť... Už tie elektrické čínske šmejdíky, čo nasadili ako zdieľané "autá" robia dosť problémov. Baterky možno vedia, ale ten zbytok...
V Číně taky mají platy a baterky jim z nebe nepadají, k tomu clo a DPH. Třeba Zoe je čistě čínské auto a levné není. I kdyby měl Rencek marži navíc k té čínské třeba bombastických 30 %, tak podobné plastikové pidiauto bude stát v základu a s akční cenou přes půl mega. A to se bavíme o hnusně zpracovaném autu s 15" ocelovými koly, bez parkovací kamery/senzorů, manuální zadní okna, bez metalízy,...