zaujimave ze povedzme americanom nevadi a ani zrejme moc neskodi ze kupuju hodne aj japonske vozy ... podla mna je len otazka casu kedy sa cina presadi aj v eu... dokonca v niektorych sektoroch je uz davno aj pred nami... vid telekomunikacna sfera... spotrebna elektronika... robotika a pod..
a jestli tu začnou prodávat svoje elektromobily, evropské automobilky budou mít problém. Jejich spojení s GM navíc zaručuje rozumnou kvalitu. Elektromobil Dacia bude stát skoro půl míče, takže prostor tu rozhodně je - lehký elektromobil do 200 tisíc by si zákazníky našel všude. Můžeme si za to sami - prvně jsem jim dali výrobu textilu, potom elektroniky a teď přeberou i výrobu aut a motorek. https://www.auto.cz/…ile-hitem-135696
Ty si iný iluzionista :-[]
Žiadny elektromobil na európskej úrovni nebude stáť 200 tisíc - ani z Číny nie. A kto dá toľko peňazí za šrot? Dnes ti to predajú, a zajtra sa dozvieš, že značka sa z trhu sťahuje a na servis a náhradné diely môžeš rovno zabudnúť... Už tie elektrické čínske šmejdíky, čo nasadili ako zdieľané "autá" robia dosť problémov. Baterky možno vedia, ale ten zbytok...
V Číně taky mají platy a baterky jim z nebe nepadají, k tomu clo a DPH. Třeba Zoe je čistě čínské auto a levné není. I kdyby měl Rencek marži navíc k té čínské třeba bombastických 30 %, tak podobné plastikové pidiauto bude stát v základu a s akční cenou přes půl mega. A to se bavíme o hnusně zpracovaném autu s 15" ocelovými koly, bez parkovací kamery/senzorů, manuální zadní okna, bez metalízy,...