Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Auta, která zachránila automobilky od úplného bankrotu

14 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
Na seznam rozhodně patří Škoda Favorit. Nebýt jeho, o AZNP by neměl nikdo zájem a škodovka by pravděpodobně dnes neexistovala.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - mariov8
mariov8
Nemyslím si, že mercedes potřeboval po válce zachraňovat malosériovým supersportem. Jela nákladní a autobusová divize jako nikdy, po válce výrobu osobních aut křísily na mercedes malá auta řady 170, střední šestiválce 220 a velké limuzíny 300. Co 300SL udělalo, je že na mercedes upozornilo v USA.
jam2015
V roku 1999 nemecká vláda pripravovala zákon, ktorý mal regulovať a obmedziť firmám nákup drahých a luxusných služobných vozidiel.
Veľmi rýchlo sa však zistilo, že Porsche by zbankrotovalo a tak z tohto zákona nakoniec nič nebolo. 😉
ondrys_
První odstavec a hned totální bláboly.
Takže, první Boxster je z roku 1996 a nese označení 986. V roce 1993 byl představen pouze concept car. Označení 987 má až druhá generace, představená v roce 2004.
Buď si zjistěte správné informace, než o něčem napíšete, nebo se na to vys......
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
steny007
chybí tam Tesla model 3.
jam2015
To bolo až po tom stopnutom daňovom pokuse nemeckej vlády 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Porsche pokiaľ viem zachránil Cayenne, lebo SUV a v tej dobe minimum podobných konkurentov, ergo vysoké predaje a marže.
jam2015
Vtedy som robil vo firme, čo distribuovala zahraničnú tlač.
Bolo to v nemeckom Autobild, alebo Auto-motor- und-sport.
Vasut1974
Zajimave - nemas nekde nejaky zdroj ?
Papezja
Nechtel Renault jen vyuzit vyrobni kapacity pro vlastni modely?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přesně, jinak by byla Škoda pod Renaultem namísto Dacie. A Dacia by nebyla vůbec.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
po legendarnej DB4-ke je pre mna DB7 druhy naj aston vsetkych cias a co sa tyka dizajnu tak mozno aj najkrajsi zo vsetkych ... a hadam dodnes je to aj najuspesnejsi aston... a este krajsie bolo volante cize kabrio .... skratka DB7 sa neskutocne podarilo... este aj dnes posobi stale moderne vznesene a ... a proste nestarnuco ...genialne auto.. https😐/img2.auto.cz/…ull/6234059_.jpg :yes: