Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auta, která zachránila automobilky od úplného bankrotu

Seznam hrdinů posledního tažení, které stálo za to. Zachránci značek jsou už dnes technicky překonáni, ale zásluhu za pomoc s přežitím jim nikdo neodpáře. Bez těchto úspěšných modelů by byl automobilový trh ochuzen.
Zpět na článek
4. 11. 2020 19:03
4. 11. 2020 19:28
5. 11. 2020 09:35
5. 11. 2020 14:46
4. 11. 2020 19:48
5. 11. 2020 08:20
5. 11. 2020 17:00
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2020 19:03
DB7
po legendarnej DB4-ke je pre mna DB7 druhy naj aston vsetkych cias a co sa tyka dizajnu tak mozno aj najkrajsi zo vsetkych ... a hadam dodnes je to aj najuspesnejsi aston... a este krajsie bolo volante cize kabrio .... skratka DB7 sa neskutocne podarilo... este aj dnes posobi stale moderne vznesene a ... a proste nestarnuco ...genialne auto.. https://img2.auto.cz/…ull/6234059_.jpg :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
4. 11. 2020 19:28
Favorit
Na seznam rozhodně patří Škoda Favorit. Nebýt jeho, o AZNP by neměl nikdo zájem a škodovka by pravděpodobně dnes neexistovala.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
5. 11. 2020 09:35
Re: Favorit
Přesně, jinak by byla Škoda pod Renaultem namísto Dacie. A Dacia by nebyla vůbec.
5. 11. 2020 14:46
Re: Favorit
Nechtel Renault jen vyuzit vyrobni kapacity pro vlastni modely?
4. 11. 2020 19:48
No,
chybí tam Tesla model 3.
Rozbalit vlákno
0
4. 11. 2020 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2020 06:32
Porsche Boxster
První odstavec a hned totální bláboly.
Takže, první Boxster je z roku 1996 a nese označení 986. V roce 1993 byl představen pouze concept car. Označení 987 má až druhá generace, představená v roce 2004.
Buď si zjistěte správné informace, než o něčem napíšete, nebo se na to vys......
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2020 08:03
Porsche hlavne zachránil lobbing Piecha
V roku 1999 nemecká vláda pripravovala zákon, ktorý mal regulovať a obmedziť firmám nákup drahých a luxusných služobných vozidiel.
Veľmi rýchlo sa však zistilo, že Porsche by zbankrotovalo a tak z tohto zákona nakoniec nič nebolo. ;-)
Rozbalit vlákno
4
5. 11. 2020 16:46
Re: Porsche hlavne zachránil lobbing Piecha
Zajimave - nemas nekde nejaky zdroj ?
5. 11. 2020 19:58
Re: Porsche hlavne zachránil lobbing Piecha
Vtedy som robil vo firme, čo distribuovala zahraničnú tlač.
Bolo to v nemeckom Autobild, alebo Auto-motor- und-sport.
Avatar - wakantanka
5. 11. 2020 21:47
Re: Porsche hlavne zachránil lobbing Piecha
Porsche pokiaľ viem zachránil Cayenne, lebo SUV a v tej dobe minimum podobných konkurentov, ergo vysoké predaje a marže.
6. 11. 2020 17:44
Re: Porsche hlavne zachránil lobbing Piecha
To bolo až po tom stopnutom daňovom pokuse nemeckej vlády ;-)
Avatar - mariov8
5. 11. 2020 08:20
300SL
Nemyslím si, že mercedes potřeboval po válce zachraňovat malosériovým supersportem. Jela nákladní a autobusová divize jako nikdy, po válce výrobu osobních aut křísily na mercedes malá auta řady 170, střední šestiválce 220 a velké limuzíny 300. Co 300SL udělalo, je že na mercedes upozornilo v USA.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
5. 11. 2020 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0