Seznam hrdinů posledního tažení, které stálo za to. Zachránci značek jsou už dnes technicky překonáni, ale zásluhu za pomoc s přežitím jim nikdo neodpáře. Bez těchto úspěšných modelů by byl automobilový trh ochuzen.
po legendarnej DB4-ke je pre mna DB7 druhy naj aston vsetkych cias a co sa tyka dizajnu tak mozno aj najkrajsi zo vsetkych ... a hadam dodnes je to aj najuspesnejsi aston... a este krajsie bolo volante cize kabrio .... skratka DB7 sa neskutocne podarilo... este aj dnes posobi stale moderne vznesene a ... a proste nestarnuco ...genialne auto.. https://img2.auto.cz/…ull/6234059_.jpg:yes:
První odstavec a hned totální bláboly.
Takže, první Boxster je z roku 1996 a nese označení 986. V roce 1993 byl představen pouze concept car. Označení 987 má až druhá generace, představená v roce 2004.
Buď si zjistěte správné informace, než o něčem napíšete, nebo se na to vys......
V roku 1999 nemecká vláda pripravovala zákon, ktorý mal regulovať a obmedziť firmám nákup drahých a luxusných služobných vozidiel.
Veľmi rýchlo sa však zistilo, že Porsche by zbankrotovalo a tak z tohto zákona nakoniec nič nebolo. ;-)
Nemyslím si, že mercedes potřeboval po válce zachraňovat malosériovým supersportem. Jela nákladní a autobusová divize jako nikdy, po válce výrobu osobních aut křísily na mercedes malá auta řady 170, střední šestiválce 220 a velké limuzíny 300. Co 300SL udělalo, je že na mercedes upozornilo v USA.