Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyToman
Fosteku ne ze mi to auto zdrbeš. Ja vim, ze nabizeji jenom jeden benzin, ja vim, ze to dela turek nebo co, atd atd., ale.. prece to je hezky neokoukany auto a to pracoviste ridice hezky ne!? Me se libi ten šmrncovni vzhled, superb novej mame v praci a passat uz se mi okoukal. Jen neprekousnu tu spotrebu. Za 12 jsem jezdil s mustangem v8 500 koni, s dodge charger v8. Dvoulitr foukanej a jeste s vypinanim valcu nesmi pres 10, jinak co z toho ze umi za 9. To umi amerika taky a to nemluvim o bmw... motor dela auto
novinářská měření spotřeby je nutné brát s rezervou a odečíst tak litr/100km. Což potvrzuje třeba i spritmonitor, kde i starší verze kombinace "tohoto" motoru/4x4/automatu žere kolem 10. A to jsou ještě verze bez vypínání válců, s automatem chudším o jeden kvalt.
Ja tyhlety debaty na tema spotřeba vubec nechapu.
Jinak ja jsem si třeba jisty, že bych měl ještě o nějaky ten litr vyšši spotřebu než v te redakci.
Jinak ja jsem si třeba jisty, že bych měl ještě o nějaky ten litr vyšši spotřebu než v te redakci.
Bohužel ze spotřeb zdejších testů se nedá nic usuzovat. Nedávno tu naopak byla 840i s kterou byl průměr v testu 8.5l/100km a to je opačný extrém...
Hlavně má super podvozek a komfort hodný střední třídy, v Superbu ti občas něco bouchne a tak..
Přesně tak. :-[]
A jenom proto, že jsou všichni blbý, kupujou ty Supy a Pastevce a né Insignie.
Ale je fakt, že ze Supa cejtíš Golfa. Ale z Insignie zas kýbl, i když ten podvozek je dospělejší.
Vyjde to nastejno dle mě.
A jenom proto, že jsou všichni blbý, kupujou ty Supy a Pastevce a né Insignie.
Ale je fakt, že ze Supa cejtíš Golfa. Ale z Insignie zas kýbl, i když ten podvozek je dospělejší.
Vyjde to nastejno dle mě.
Fosteku, to, žee si to nikdy nezkoušel ještě neznamená, že nemůže jezdit líp :) Obyčejných rohlíku se taky prodává víc, než jiného pečiva a není nejlepší... Respektive lidi ne vždy upřednostni podvozek před jinými vlastnostmi..
Mluvím a podvozku, odhlučnění a komfortu a ne, že je to ve všem lepší než koncern... Cti pořádně
Mluvím a podvozku, odhlučnění a komfortu a ne, že je to ve všem lepší než koncern... Cti pořádně
Jak víš, že jsem to nikdy nezkoušel?
S Insigniema jsem normálně jel.
Ale samo ne že s touto motorizací.
Působily na mě...levně,
S Insigniema jsem normálně jel.
Ale samo ne že s touto motorizací.
Působily na mě...levně,
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Protože nejen já, ale i většina lidí, včetně výsledků testu vnímají ten v mainstreamu lepší podvozek.
Passat ani Superb rozhodně tímto neválí i když Passat je komplexně dobré auto, Superb je zase hezký.
Passat ani Superb rozhodně tímto neválí i když Passat je komplexně dobré auto, Superb je zase hezký.
Veď práve o spotrebe píšu, že sa dosť zlepšila, priemer 10,1 l vs 11,3 u predchodcu, to je citeľné zníženie. A keď redaktor jazdí za 10, tak normálny užívateľ bude za 9. A pri 230k turbobenzíne v takmer 5-metrovom aute s automatom a štvorkolkou je to fajn spotreba.
Mám Opel Insignia Country Tourer r.v.2019. V té době byl nejvýkonější benzínový motor 1.6, 200koní - právě ten máme.
Jestli chcete vidět spotřebu, jděte na odkaz: https://www.spotreby.cz/…ourer/lwc/c51719
Většinou jezdíme po městě cca 65%. Je to automat a spíše to honíme. Jede to super. Než jsem to koupil zkoušel jsem Superb, Passat, Subaru a Insignie mi přijde, jako nejlepší volba.
Jestli chcete vidět spotřebu, jděte na odkaz: https://www.spotreby.cz/…ourer/lwc/c51719
Většinou jezdíme po městě cca 65%. Je to automat a spíše to honíme. Jede to super. Než jsem to koupil zkoušel jsem Superb, Passat, Subaru a Insignie mi přijde, jako nejlepší volba.
SKAY
Poslední Opel ,konec jedné éry aut s Blitz ve znaku :D pěkné specifikace :yes:
A ta spotřeba je dle mě adekvaktní,, že ja jezdim stím a stím za tolik No A,,
A ta spotřeba je dle mě adekvaktní,, že ja jezdim stím a stím za tolik No A,,
Ozzman
Kdo chce silnější benzín v střednětřídním mainstreamu, mimo koncernová auta už je to pouze Insignia (myslím opravdu benzín, žádný hybrid). Opomíjené auto, které má podvozek a komfort na špičce třídy, GSi liftback pak i dle mne vypadá skvěle. U kombi už je pro mne diskutabilní boční linka u 5. dveří. Osobně se mi na sto procent nelíbí ani vzhled interiéru, ale to je čistě můj problém, mám radši hranatější tvary, objektivně mu moc co vytknout nemám.
Je dobře, že taková auta ještě existují :yes:
Je dobře, že taková auta ještě existují :yes:
Ještě P508 má nějakých 225hp ne? Jinak je to bída a tahle Insignia se povedla. Pravda, že nic dalšího evropského už k mání mimo prémii a VAG není.
Koneckonců, z Asie pak jen Ma6 a případně dvoulitrový Stinger. Nevím, že bych na něco zapomněl.
Koneckonců, z Asie pak jen Ma6 a případně dvoulitrový Stinger. Nevím, že bych na něco zapomněl.
Nemyslím, že pežoťácka 1,6ka bude úplne porovnateľná, kolega Dany ju skúšal a celý čas si myslel, že má pod kapotou tú 180k verziu, na 225k to vraj nešlo.
Mazda 6 2,5G detto, to pocitovo nezodpovedá tým 194k.
Osobne by som asi ani tú Insigniu nebral v 230k verzii, ako sa píše v teste, na športovanie to celkovým charakterom nie je, aj podľa papiera je dynamika len o chlp lepšia ako 200k verzia, čo potvrdzuje aj fakt, že obe majú rovnaký krútiak 350 Nm (teda pružnosť bude veľmi podobná).
Pritom kúpou 200k verzie sa dá dosť ušetriť (je aj v nižších výbavách).
Mazda 6 2,5G detto, to pocitovo nezodpovedá tým 194k.
Osobne by som asi ani tú Insigniu nebral v 230k verzii, ako sa píše v teste, na športovanie to celkovým charakterom nie je, aj podľa papiera je dynamika len o chlp lepšia ako 200k verzia, čo potvrdzuje aj fakt, že obe majú rovnaký krútiak 350 Nm (teda pružnosť bude veľmi podobná).
Pritom kúpou 200k verzie sa dá dosť ušetriť (je aj v nižších výbavách).
Taky mi přišlo, že 225 není nic extra, ačkoli s Insignií ani jinou přímou konkurencí nemůžu srovnávat. Navíc prý musí mít nové svíčky po 20 tisících km.
Je to tak, po 20 000 km povinně na olej, filtry a svíčky! Nejen toto mě odradilo. Jede to slušne a jede to líp jak nafta, ale taky to jezdí za 8-9, motor má hroznou pověst (THP) a docela mě iritovalo neustálé vytáčení motoru do akusticky nepříjemných poloh v případě potřeby akcelerace. HDI 130kW se raději opírá o "krouťák" a podřadí až když chce řidič. Pro daily ježdění mnohem lepší varianta. U VW bych vzal radši 140kW TSI. Ale není...
Škoda, že nemají výkonnější verzi HDi. Je to skvělý motor.
Hele, těch 130kW není tak zlý. Má to stejných 400Nm, jako všichni ostatní, jen špička je níž. Na druhou stranu ten Aisin zde funguje fakt dobře. Vůbec nepodtáčí, jako DSG. Pod 1500 ot/min se prakticky nepodívá. A zároveň po přidání zběsile netočí 4000. Dělá to, co se mu řekne kotníkem. Neškube, nezmatkuje. Sice je pomalejší a při rozjezdech je upřednostněný komfort, tudíž jsou zde ztráty, ale jinak ta převodovka je na tom autě asi to nejlepší, pak motor, který není tak úsporný jako TDI, ale jinak je fajn a nakonec design vně i uvnitř.
Mně se zdálo, že 133 kW byla údernější, ale možná se pletu. Za nepodtáčející automat v dnešní době :yes: .
Nemám srovnání. Ani nevím přesně, co vše se změnilo mezi 133 a 130kW. Možná jen software kvůli emisím. Nakonec ho stejně zařízli a už se neprodává. Od pondělí šlus!
CO2 má docela vysoký, ale to mě nezajímalo. CO to reálně umí okolo 25mg a NOx okolo 35mg na km. Pevný částice to dělá podle protokolu max. 0,25mg na km. Takže to v podstatě, co se částic týče, vzduch filtruje. To jako bez legrace. Z výfuku nic nesmrdí. Je to jako teplý vánek. Je škoda, že takto čistý motory musí končit kvůli EK.
Jinak by měl mít pořád kazetu s vyvažovacími hřídeli, krom AdBlue pořád Eolys Powerfelx aditivum s ceriem na snížení teploty regenerace FAP, levnej FAP obecně a levný servis vtřikovačů od Delphi.
Tahá pěkně v režimu normální až svižná jízda. V režimu podlaha se pocit síly vytrácí. Ale jinak člověk brnkne o plyn a letí 160 a ani neví jak. Ty otáčky u AT8 od Aisinu jsou matoucí. Ve 145 to točí 2000 přesně a člověk se musí v provozu hrozně krotit. Teda pokud se chce krotit :D
CO2 má docela vysoký, ale to mě nezajímalo. CO to reálně umí okolo 25mg a NOx okolo 35mg na km. Pevný částice to dělá podle protokolu max. 0,25mg na km. Takže to v podstatě, co se částic týče, vzduch filtruje. To jako bez legrace. Z výfuku nic nesmrdí. Je to jako teplý vánek. Je škoda, že takto čistý motory musí končit kvůli EK.
Jinak by měl mít pořád kazetu s vyvažovacími hřídeli, krom AdBlue pořád Eolys Powerfelx aditivum s ceriem na snížení teploty regenerace FAP, levnej FAP obecně a levný servis vtřikovačů od Delphi.
Tahá pěkně v režimu normální až svižná jízda. V režimu podlaha se pocit síly vytrácí. Ale jinak člověk brnkne o plyn a letí 160 a ani neví jak. Ty otáčky u AT8 od Aisinu jsou matoucí. Ve 145 to točí 2000 přesně a člověk se musí v provozu hrozně krotit. Teda pokud se chce krotit :D
Jo, ale to je hybrid ne ? Ale pořád je to z 1.6, což si myslím potenciální zájemce o silný benzín může trochu odradit. Mazda 6 je dle mého skormného názoru slabši a Stinger ano, jen, není to už vyšší střední ?
Giulia.
Giu není mainstream... jakkoli Alfa asi není plnohodnotná prémie, tak ceny i rozměry i technika Giulii staví proti prémiovkám.
Ale 508 je sice pohledná, ale nekoupitelná kvůli jeho i-Cocpitu, nehledě na velmi slabou nabídku prostoru.... :-( :no:
i-Cockpit je ta poslední věc, která na 508 vadí. Prostorově do 180 cm OK, v SW verzi především. Do 190 cm s výhradami. Nad to nebrat. Dnes mě nas.al i kufr. Půdorys jako kráva 1080x1130, ale ve finále se tam nevešlo to co do Golfu Var. Hrozně se to ze všech stran zavírá jako komolý jehlan.
Tohle je problém hodně moderních aut, půdorys je velkorysý, ale vše podléhá líbivému skosení zádě a obestavění kufru. Nad roletku už pak u poloviny moderních kombi a SUV nic nedáš..
Problém je, že tady už je to i pod tou roletkou. Sice výška pod roletku je přesně 50 cm, ale z toho půdorysu tam je polovina... Zhruba 30 čísel od podlahy je to super, to je letiště, ale pak to jde do kopru. Ony tam ty litry jsou, ale narvat tam 4 větší kvádry už je problém. Tam vyhraje pravidelný kufr.
suhlas, trpi tym aj kombik, kvoli absurdne plochemu kufru som ho nekupil. Sa mi normalne zdalo ze to ma asi motor vzadu pod kobercom v kufri.
:-) No, má to tam akorát rezervu. Na druhou stranu je fajn, že člověk dá spoustu věcí na šířku a pokud neláduje furt extra vysoký krabice, nebo kočáry, tak se to dá. Nemusí se štelovat dvojitá podlaha. Nemusí se to dolovat z hluboký díry. Nemusí se tolik natahovat dozadu i když i to je dálka jako hrom, ale využije větší šířku. Ale zase se to týká v podstatě jen předmětů do cca 30cm výšky, pak se prostor začne omezovat. Ale třeba Mazda 6 Wagon na tom byla hůř, díval jsem se i na ekonomický vozy jako Kia Ceed GT a tam taky místo kufru jsou schránky na knoflíky v podlaze atd. Málokdo má holt kufry řešený jako koncern. Tam je s dvojitým dnem místa dost.
JJ, to je celkem mínus jak u předchozí, tak u současné 508SW. Kufr vypadá celkem velký, ale nakonec zjistíš, že spoustu věcí dáš spíše do kombíkové Fabie. Bohužel. Ale tak zájemce o to auto si kupuje to auto jako celek a ne kvůli velikosti kufru, na to tu jsou jiní.
Kdyby to auto mohlo mít normální budíky, tak bych kombíka do výběru zahrnul.
Jak už jsem psal. Budíky jsou ten nejmenší problém 508. Teda pokud fungujou.
Budíky jsou nejmenší problém pro tebe. Pro někoho, kdo kvůli nim musí v autě sedět úplně jinak, než mu vyhovuje, můžou být naopak zásadní problém.
Myslím, že toto je jen zkostnatělá zatvrzenost a odpor k jinému řešení. Po týdnu ježdění by sis ani nevzpomněl, že jsi kdy řídil jinak. Je jasný, že když někdo sedí 20 let nějak a pak přesedne, že jde o kulturní šok, ale není s tím absolutně žádný problém. Horší je změť 3 páček vlevo pod volantem, nebo logika ovládání některých funkcí, či jejich absence. Ale budíky jako takové mi vyhovují víc zde. Jsou přehlednější a nenamáhám tolik zrak, ruce si taky zvyknou na novou polohu snadno. Jak říkám, v tom problém fakt není. Problém může být nízká hrana střechy a zrcátko v zorném poli, místo vzadu, plochost kufru a další dílčí věci. Ale zrovna budíky, poloha, motor a převodovka mi vyhovují. Je to ale poloha GT, ne poskakovadlo do města pro 100x nastoupení a vystoupení. To fakt ne.
To by šlo napsat na všechno - zvykneš si. Naprostá pitomost. Ano, zvykl bych si i na ježdění žigulíkem, ale to neznamená, že je žigul ok.
Měnit řidičskou polohu, která mi vyhovuje a kterou považuji za správnou, jen proto, abych viděl na budíky, je pitomost.
Měnit řidičskou polohu, která mi vyhovuje a kterou považuji za správnou, jen proto, abych viděl na budíky, je pitomost.
OK, žij si v tom dál :-)
Děkuji :-)
Je nesmírně osvěžující, když se sem dostaví někdo tak osvícený, že ostatním umí poradit co od auta chtít, co jim bude vyhovovat a co ne. :yes:
Je nesmírně osvěžující, když se sem dostaví někdo tak osvícený, že ostatním umí poradit co od auta chtít, co jim bude vyhovovat a co ne. :yes:
Haha. Nikde netvrdím, co máš po autu chtít, ale to, že se dá v 508 v pohodě sedět, pokud máš řekněme do 185-190cm je prostě fakt. Nemá cenu se zde s kýmkoli dohadovat a přesvědčovat. Tady je to stejně spolek maximálně 10 bijců autistů ( to má ale s auty málo společného ), kteří se tu už aspoň 15 let bijou jeden s druhým a celé to z vnějšku působí jako taková trošku alternativní ZOO. :-)
Toto mi přijde až dětinský argument. Co chceš vykoukat na normálních budících a co ti tyhle nedají? Mě tam chybí jen teplota oleje ve °C a ne jen grafickou linkou a pak spotřeba od natankování a čas od startu. Jinak je to naopak velice fajn oproti klasice. Ve finále krom upozornění na nebezpečí, chodce, odbočky atd, stejně sleduješ jen rychlost, zbytek dělá automatika.
Ale proti gustu...
Ale proti gustu...
Takhle... je to "bych", když jsem auto vybíral, tak 508 ještě nebyla. Slyšel jsem, že v 508 je to udělané relativně nejlíp, tak třeba bych tomu šanci dal... mám zkušenost z minulé 208 a tam je pracoviště řidiče katastrofa.
Nejde o to, co ty budíky zobrazují, ale prioritně o to, jak chci mít volant vůči tělu / sedačce / budíkům... sedět nízko a nemít volant mezi nohama... no, muselo by se zkusit. A třeba to řeší HUD, nevím.
Prudil by mě otočenej otáčkoměr... ale to by se dalo překousnout.
Nejde o to, co ty budíky zobrazují, ale prioritně o to, jak chci mít volant vůči tělu / sedačce / budíkům... sedět nízko a nemít volant mezi nohama... no, muselo by se zkusit. A třeba to řeší HUD, nevím.
Prudil by mě otočenej otáčkoměr... ale to by se dalo překousnout.
Tak to je asi potom ono. Minulou 208 jsem nikdy neseděl. Za mně je to v 508 dotažený téměř k dokonalosti. Na poprvé trošku nezvyk, jak se správně usadit, ale chvilku člověk jezdí se sedačkou sem a tam ( s elektrickou se to hledá snáz, ale dráž :-) ) a za chvilku ho ani nenapadne řešit, že nějak blbě sedí. Volant není v klíně, budíky jsou vidět celý, záda klidně vyvalený relaxačně vzad a volant přitaženej k tělu. Jezdím s tím štreky 300, 400 km a pohoda. Mám 182 a akorát z toho hůř lezu ven, jelikož jsem hodně vzadu a nízko, ale to mám schválně. Mám rád nohy skoro úplně natažený. Každý auto je v tomhle jiný a nejde posuzovat posaz podle jiného modelu. Mě se třeba v 3008 sedělo a jezdilo blbě. Ale možná to taky chtělo jen víc času na seštelování.
Njn... ono v mezičase konkurence taky nekráčí správným směrem... než budu vybírat další auto, bude mít Superb digitální kokpit ve stylu Octavie... a Insignia skončí bez nástupce :-( . Ještě že mám pořád v záloze tu Mazdu :-D
No jde to pěkně do kopru. Oni už zkazili i manažerskou jistotu Passat. Už má dotykovou klimu, volant s nádory a dotykovými ploškami, jiné audio a další moderní "nechci to" fíčury. A ceny letí vzhůru. Bude to ještě asi hodně smutný...
Jj, v červenej na 20" vyzerá lift výborne, jedno z najkrajších áut triedy. K tomu ergonomický interiér s normálnymi tlačidlami, super sedačky, matrix LED a hlavne komfortný podvozok (v komforte špička triedy spolu s Mondeom). A hlavne z môjho pohľadu ideálny motor, ten slabší dvojliter vnímam ako ideál do takéhoto auta (200 turbokoní a hlavne 350 Nm krútiaku stačí na akýkoľvek režim, v akom sa bude s takýmto autom jazdiť, naopak na športovanie nestačí ani tých 230k silnejšej verzie, preto by som volil práve tú podladenú verziu).
Ceny po facelifte išli trošičku hore, ale zľavy to časom iste zrovnajú, už teraz sú vybavené skladovky s 200k benzínom od 31t.
Ceny po facelifte išli trošičku hore, ale zľavy to časom iste zrovnajú, už teraz sú vybavené skladovky s 200k benzínom od 31t.
Ten slabší motor, jde i s manuálem?
je otázka jestli je nutné se mildhybridům nějak bránit. Auto citelně lépe jede, díly nejsou o moc dražší (startér a alternátor v jednom, plus malá baterka), spotřeba podstatně nižší (mimo dálnice). Kdyby existoval nějaký retrofit do mého obstarožního Volva, tak do toho jdu.
Shr3k
A20NFT - turbo vzadu, B20NFT - turbo vepředu a hele, zase je vzadu.
Jinak předpokládám, že to půjde zase vylepšit tolik, co GM Hydra-Matic 9T65 snese. Asi těch Nm nebude tolik jako u Aisinu AWF8F45, ale on si s tím Arno poradí. ;-)
Jinak předpokládám, že to půjde zase vylepšit tolik, co GM Hydra-Matic 9T65 snese. Asi těch Nm nebude tolik jako u Aisinu AWF8F45, ale on si s tím Arno poradí. ;-)
miromen
Přesně tahle specifikace by byla moje bychařska volba ve středni třidě. Jasně chtělo by to v manualu, ale to nelze tomuto autu vyčitat. A docela mě udivuje, že lze mit ve středni třidě stale ještě klasicke budiky. Jinak škoda, že jde o posledniho opliho mohykana.
Už se jim to asi nevyplatí předělávat. Museli hodně osekat náklady i kombinace výbav, na Insignii se dělalo dřív třeba jen asi 400 kombinací dveří.
No tak to je tedy sila, alespoň pro mě. Snad bych si dokazal představit par desitek kombinaci, ale stovek...nepředstavitelne.
A co McPhersony? Máte?
:D:D:D
:D:D:D
Čimpak to trpiš nebo si imrvere nalitej ?
Nějak mi unika opětovne předhazovani mcphersnu a pokud se nemylim tak si ještě opoměl řezivost zakrut.
Nějak mi unika opětovne předhazovani mcphersnu a pokud se nemylim tak si ještě opoměl řezivost zakrut.
Krájíš je jak poličan viď, pilote! :-!
Snažim se je řezat jak kulen, ale stale mi unika podstata.
Podstata?
Trolling ne :-)
Dobře končím.
Ale tenkrát to byly strašný kecy... :no:
Vo těch McPhersonech!
Jo jo promiň, já musel ještě jednou.
Už s tím dám pokoj. :yes:
Trolling ne :-)
Dobře končím.
Ale tenkrát to byly strašný kecy... :no:
Vo těch McPhersonech!
Jo jo promiň, já musel ještě jednou.
Už s tím dám pokoj. :yes:
Nejsem sice nejmadši a ne že bych něco o mcphersnu nevěděl, ale nějak si nevzpominam, že bych kdy o nich debatoval.
No já myslel, že jsi tady vypisoval, jak díky nim na silnicích zesměšňuješ jedno silnější auto za druhým. Celej vodstavec, ze kterýho plynulo, že McP dávají tak zhruba ekvivalent 200 koní navíc.
Ale pokud jsi to nebyl ty, tak se fakt omlouvám.
Je to možný...
Ale pokud jsi to nebyl ty, tak se fakt omlouvám.
Je to možný...
Tak kecal bych, kdybych napsal, že se občas nepyšnim jako pav a občas je ze mě i rybař, ale tohle určitě nebudu ja.
Klasicke budiky jsou i ve stredni tride "bezne". Ty digitalni co vydis na testovanych kouskach jsou za priplatek (vetsinou).
Teď se to láme a u silnějších motorů a lepších výbav (jako tahle insa) se stávají standardem digi.
Želbohu
Želbohu
Tak ak už bycharíme, tak to ja by som si zašiel po Giuliu.
No ja beru v potaz i muj rozpočet. Ale mrknu, kolik za ni chtěji a možna poupravim puvodni přispěvek.
To už nejde,když ti někdo odepsal.
Ale Giulia, to je jiný kafe, než Insi.
Bella machina, Cuore Sportivo vs...opel.
Ale Giulia, to je jiný kafe, než Insi.
Bella machina, Cuore Sportivo vs...opel.
Jen jsem pravě zjistil, že jsem chudej.
Vybava Veloce fajn a ani nejsem naročny na vykon, ale všeho s mirou.
Asi jim pisnu ať si tu drobnost opravi...
https://www.alfaromeo.cz/…MY20_0107020.pdf
Vybava Veloce fajn a ani nejsem naročny na vykon, ale všeho s mirou.
Asi jim pisnu ať si tu drobnost opravi...
https://www.alfaromeo.cz/…MY20_0107020.pdf
Italských 21kw, dobrý :yes:
Papir toho snese, pod kapotou by to bylo horši. No jsem zvědavy jestli to daji do pořadku, upozorněni maji.
Skladovky jsou za trošku lepší ceny... ale pořád je to drahé, to ja jasný... a Giu je o kus menší auto.
Veloce... možná je škoda, že to je jen AWD... ale záleží, co od toho člověk čeká.
Veloce... možná je škoda, že to je jen AWD... ale záleží, co od toho člověk čeká.
Aj tá Insi je 4x4, silný turbo benzín sú obe. Potom to už bude o otázke priorít a peňaženky. :)
Hele Giulia je podle mě úžasné auto a troufnu si tvrdit, že díky hmotnosti, vyvážení a skvělé převodovce a excelentnímu řízení bude na okresce i základní 2.0T 147kW stejně rychlá jako tahle "ostrá" Insignie.... možná i rychlejší.... a Giulia jezdí při klidné jízdě za 7,5, věř nebo ne.... Bohužel na výbavě dostane od toho Opelu obrovsky nazadek a co se prostoru týče, je to taky rozdíl minimálně třídy.....Pro mě je Giulia úžasné auto, ale realisticky fakt prostě není pro každého....
Mám 188cm a jel jsem v Giulii vzadu a nebylo mi to nepříjemné a stísněné... spíš mi vadil žaludek v kufru :D
Za mě taky.
GSi bych ani nutně nemusel... sice to na 20" jezdí pořád hezky, ale na 18" to je pro mě osobně lepší kompromis... atd. Tenhle motor je ale jen v GSi, takže tím je to daný.
GSi bych ani nutně nemusel... sice to na 20" jezdí pořád hezky, ale na 18" to je pro mě osobně lepší kompromis... atd. Tenhle motor je ale jen v GSi, takže tím je to daný.
Ono ten slabší motor je oveľa lepší kauf. Jednak je vo všetkých výbavách mimo základu, teda nemusíš platiť za výbavu, ktorú nechceš (20" disky), jednak to nebude subjektívne moc slabšie (viď rovnaký krútiak, z čoho vyplýva, že ten 147 kW motor bude len zvrchu výkonovo orezaný, viď max výkon od 4250-6000 ot, teda v nízkych a stredných otáčkach to bude to isté, ako 169 kW verzia).
Byla to i moje bycharska verze. Ale je pravda, že to auto prostě po usednuti za volant působí trochu lacině. Nevím, čím to je
Anonym
je 1.099.990,-
Těch 919 je cena "akční".
Opel si to dělá sám těma blábolama v ceníkách.
Oficiální ceníková cena je bez bůra 1.1.
Těch 919 je cena "akční".
Opel si to dělá sám těma blábolama v ceníkách.
Oficiální ceníková cena je bez bůra 1.1.
Aj z akciovej ceny sa dá ísť hodne dole. Pozerám cenník, ofiko cena 2,0T 147 kW Business Elegance 36290 €, hneď vedľa akciová cena 33790; pozriem skladovky a tento model s dodatočnou výbavou (v hodnote tak 2000 eur) je reálne za 31490 € (čiže bez tých doplnkov pod 30t).
To nerozporuju.
Potože je to normální cena.
Jenom nechápu, že to ty šašky v importu s těma vymyšlenejma "akcema" furt baví.
Ale podle palců jim to pár blbečků žere :-!
Potože je to normální cena.
Jenom nechápu, že to ty šašky v importu s těma vymyšlenejma "akcema" furt baví.
Ale podle palců jim to pár blbečků žere :-!
makovica
Neviem ako je to s matrixami u prémie ale v octe IV je to to isté. Na diaľnici na vás každý kamionista bliká a okreska detto. Včera 50 km okresná cesta a 6 áut ma vyblikalo. Taktiež som sa blýžil k autu predomnou 200 m Ok- čakám, 150 m stále nič, 100 m som radšej stlmil sám nech neoslepne ten predomnou.
Na dalnici to nefunguje ani v Toyotě. Lepe řečeno ty poziční svetla kamionů to vůbec nebere.
Mimo dalnici to naopak funguje hodne dobře, ale na vetsi vzdalenosti taky ne. Tím ale myslím spis 200m a vic. Blbe se to odhaduje, ale cca na takové vzdalenosti to by mohlo byt.
Mimo dalnici to naopak funguje hodne dobře, ale na vetsi vzdalenosti taky ne. Tím ale myslím spis 200m a vic. Blbe se to odhaduje, ale cca na takové vzdalenosti to by mohlo byt.
Nemám matrix, ale většinou ty poziční světla kamionu to vezme. Horší jsou auta, kterým to svítí na dva metry na cestu, ty to pozná blbě.
Jestli máš chuť, tak mrkni na https://moje.auto.cz/…ienko/supak.html?…
Tam jsem ve zkratce popsal. proč jsou podle mě škodovácký matrixy (SUP i Octa) krokem zpět oproti původním bi-xenon s hranolama (SUP3).
Tam jsem ve zkratce popsal. proč jsou podle mě škodovácký matrixy (SUP i Octa) krokem zpět oproti původním bi-xenon s hranolama (SUP3).
S těmi kamiony mám stejnou zkušenost napříč značkami a modely a to včetně prémie (BMW Adaptive LED).
_Karel_
Škoda těch mizerných prodejů, nepřijdou mi zrovna spravedlivý.
"IntelliLux Pixel Matrix" - dneska fakt v automobilkách pracujou děsní vocasi.
"IntelliLux Pixel Matrix" - dneska fakt v automobilkách pracujou děsní vocasi.
Insignia podla mna trochu utrpela tym ze Opel uz patri Peugeotu. Doposial to bol "nemec", ale ako to bude dalej, to nikto nevie odhadnut. Urcite pride k dakemu zdielaniu technologii s Peugeotom, takze je otazka, nakolko sa z Insignie stane "francuz".
A je to skoda, pretoze Insi je dobre auto. Jedno z mala, ktore bolo medzigeneracne naozaj vyrazne vylepsene. Kedysi som sluzobne jazdil Insigniu prvej generacie a moj nazor bol asi taky, ze zvonku velke, ale vnutri male auto. Tazke, a lenive. Za volantom som sa citil stiesnene, obklopeny tou masou plastu. Vstup do kufra maly, a o ostre rohy zadneho veka som si neraz prastil hlavu (liftback). Nova Insignia vylepsila prakticky vsetko. Teraz je to velmi dobre, vyladene auto, za dobru cenu. Akurat ta buducnost Opelu pod Peugeotom je otazna...
A je to skoda, pretoze Insi je dobre auto. Jedno z mala, ktore bolo medzigeneracne naozaj vyrazne vylepsene. Kedysi som sluzobne jazdil Insigniu prvej generacie a moj nazor bol asi taky, ze zvonku velke, ale vnutri male auto. Tazke, a lenive. Za volantom som sa citil stiesnene, obklopeny tou masou plastu. Vstup do kufra maly, a o ostre rohy zadneho veka som si neraz prastil hlavu (liftback). Nova Insignia vylepsila prakticky vsetko. Teraz je to velmi dobre, vyladene auto, za dobru cenu. Akurat ta buducnost Opelu pod Peugeotom je otazna...
Pežó prodává velice slušně. Kdo je lama o spojení ani neví, nebo je mu jedno. Komu to jedno není, protože není lama, tak ví, že zatím je Insi "německá" - chci říct, že tím to podle mě není.
Jo, oproti minulé velký progres, i tak musí prodávat pod cenou, aby prodali aspoň něco. Škoda.
Jo, oproti minulé velký progres, i tak musí prodávat pod cenou, aby prodali aspoň něco. Škoda.
Side
Krátká(HB) Insa je moc pěkná. Měl jsem ji také v hledáčku. Ale ne jako "kdybykupec".
Potřeboval jsem vyměnit "hlavní" auto v rodině. A u Insi jsem narazil (bohužel).
Spousta "kdybykupců" to asi nebude rádo slyšet, ale uvnitř je menší než konkurence (Mondeo, Passat, Superb..)
Nevím kde soudruzi z NDR udělali chybu, když je o pár mm delší než např. Superb.
Méně místa je hlavně v oblasti ramen, jak vepředu, tak vzadu. No a o kufru ani nemluvě.
Občas musím pobrat dvě dětský sedačky, kočárek, dětský kolo (16").... A to všechno do Insi nevleze ani omylem.
Potřeboval jsem vyměnit "hlavní" auto v rodině. A u Insi jsem narazil (bohužel).
Spousta "kdybykupců" to asi nebude rádo slyšet, ale uvnitř je menší než konkurence (Mondeo, Passat, Superb..)
Nevím kde soudruzi z NDR udělali chybu, když je o pár mm delší než např. Superb.
Méně místa je hlavně v oblasti ramen, jak vepředu, tak vzadu. No a o kufru ani nemluvě.
Občas musím pobrat dvě dětský sedačky, kočárek, dětský kolo (16").... A to všechno do Insi nevleze ani omylem.
Ne, to není, rozhodně není uvnitř výrazně menší, než Mondeo. Spíše je tam nižší posaz. Největší je samozřejmě Superb, což je většinou na úkor odhlučnění.
Mám ve firmě jak Insignii, tak Superb (oba kombajn, Insi 2.0T 191 kW, Sup 2.0 TSI 206kW) a Insignie na předních sedačkách určitě není menší než Sup a to v kterémkoliv směru (podélně, na výšku, na šířku) vzadu pak je Insignie o něco užší, nic dramatického odhadem 4-5 cm, ale pro dva je to pořád zcela OK. Naopak má o 2-3 cm více místa nad sedákem než Sup a i když Sup má víc místa podélně, tak 2m chlap se vejde do obou a díky těm 3 cm nad hlavou se bude o něco lépe cítit v Insignii, protože výška nad sedákem je v těchto autech limitní rozměr pro vysoké postavy.
Nebudu se ohánět naměřenejma hodnotama vnitřních rozměrů, je toho plný net. A čísla hovoří jasně.
Nicméně jsou to jen čísla, která nezohlední např. to, jak daleko je osa volantu do dveří.
I v širokém autě se pak můžeš ramenem drcat do dveří, když je pracoviště řidiče více vlevo. Subjektivně je v současné Insi vepředu stejně místa, jako bylo v SUP2 (jezevčík).
Tam když jsme seděli s kolegou, tak jsme se občas rameny nebo lokty drcli. SUP2 byl z mého pohledu opravdu úzkej.
Pro mě je Insa(liftb) jako rodinné auto (a o tom byl můj příspěvek ) opravdu daleko míň praktická než zbytek aut ve své třídě.
Jasně, jako firemní, kde jezdí většinou jeden a v kufru má max. NB, je to OK. Ale zkus si za sebe dát dětskou sedačku (s pevnou konstrukcí + ixofix, ne nějakej podsedák a tak).
První problém nastane, když dáváš dítě do sedačky, jelikož mezi konstrukcí sedačky a předním opěradlem není místo. No a druhej, že ti děcko dává nohy za ramena (nebo furt kope)neb je nemá kam dát.
O kufru ani nemluvě...
Mě by docela zajímala dlouhodobá spotřeba dle tankování. Nemáš ? I pro Supa ?
A ještě drobnost. Ve 2003 na frankfurtským autosalonu mě učarovala Insignia Concept. Pro zájemce odkaz na tři fotečky, co jsem tam udělal.
https://1drv.ms/u/s!AgJ7AxsfcrNsjJEbaB4fYG0rrpdjUg?e=N6HQOP
Nicméně jsou to jen čísla, která nezohlední např. to, jak daleko je osa volantu do dveří.
I v širokém autě se pak můžeš ramenem drcat do dveří, když je pracoviště řidiče více vlevo. Subjektivně je v současné Insi vepředu stejně místa, jako bylo v SUP2 (jezevčík).
Tam když jsme seděli s kolegou, tak jsme se občas rameny nebo lokty drcli. SUP2 byl z mého pohledu opravdu úzkej.
Pro mě je Insa(liftb) jako rodinné auto (a o tom byl můj příspěvek ) opravdu daleko míň praktická než zbytek aut ve své třídě.
Jasně, jako firemní, kde jezdí většinou jeden a v kufru má max. NB, je to OK. Ale zkus si za sebe dát dětskou sedačku (s pevnou konstrukcí + ixofix, ne nějakej podsedák a tak).
První problém nastane, když dáváš dítě do sedačky, jelikož mezi konstrukcí sedačky a předním opěradlem není místo. No a druhej, že ti děcko dává nohy za ramena (nebo furt kope)neb je nemá kam dát.
O kufru ani nemluvě...
Mě by docela zajímala dlouhodobá spotřeba dle tankování. Nemáš ? I pro Supa ?
A ještě drobnost. Ve 2003 na frankfurtským autosalonu mě učarovala Insignia Concept. Pro zájemce odkaz na tři fotečky, co jsem tam udělal.
https://1drv.ms/u/s!AgJ7AxsfcrNsjJEbaB4fYG0rrpdjUg?e=N6HQOP
No, otázkou je, které jiné auto s karoserií liftback (insi není HB) by pojala tvou rodinu ? Od toho tu jsou snad kombi, ne ? Pořád budeš limitován sklonem 5. dveří a nemožností skládat věco do výšky, jako u kombi, třeba ten tebou zmíněný kočárek ?
Neobracej to. To bych potom mohl uvažovat o nějakém SUV nebo WW Caddy, Sharan, Fmax...
O tom to ale není. Mluvím o tom, že si chci auto, které není kombík, SUV atd.
Následně děláš výběr z toho co je k dispozici za daný peníz ve svý třídě.
btw: Insa kombík se mě na rozdíl od HB moc nelíbí. A kufr má sice kapánek větší než HB ale furt mělký..
O tom to ale není. Mluvím o tom, že si chci auto, které není kombík, SUV atd.
Následně děláš výběr z toho co je k dispozici za daný peníz ve svý třídě.
btw: Insa kombík se mě na rozdíl od HB moc nelíbí. A kufr má sice kapánek větší než HB ale furt mělký..
No chtít můžeš, ale otázka je, jestli je takové auto, které pak splní tu tvou potřebu. To je jako chtít coupé a narvat do něj 4členou rodinu na dovolenou :D Zkrátka, Insi HB není ideál pro rodinu, to akceptuji, ale jaký jiný liftback od konkurence splní tvé požadavky? To si nenapsal.
Nikdy jsem liftback neměl, ale mívali jsme sedany, sice mají velký objem, ale některé předměty tam nesložíš.
Kombi Insignia se mi taky moc nelíbí.
Nikdy jsem liftback neměl, ale mívali jsme sedany, sice mají velký objem, ale některé předměty tam nesložíš.
Kombi Insignia se mi taky moc nelíbí.
Já Insi jako rodinný auto provozuju. Podélný prostor jako problém nevidím, podle mě je tam víc místa než v Passatu třeba. A šířku taky ne... beru, že jsou třeba trošku užší sedačky než v Superbu... což ale mě osobně vyhovuje, křesla v Superbu mi jsou hodně na volno. I vzadu 3 děti celkem v pořádku, když nejstarší už sedačku nepotřebuje.
Kufr je omezující, místa míň než v Octavii III, navíc GSi bývalo bez rezervy (lepší audio se subwooferem v základu)... kdybych věděl, že ještě bude potřeba kočárek, tak bych asi vzal aspoň ten kombík, čert vem design. No ale dá se to, holt to znamená na dovolené rakev na střechu.
Kufr je omezující, místa míň než v Octavii III, navíc GSi bývalo bez rezervy (lepší audio se subwooferem v základu)... kdybych věděl, že ještě bude potřeba kočárek, tak bych asi vzal aspoň ten kombík, čert vem design. No ale dá se to, holt to znamená na dovolené rakev na střechu.
Naměřenými hodnotami se klidně oháněj, speciálně to srovnání s minulou generací Supa o tom jak se řidič a spolujezdec v Insignii drcají ramenem je nesmysl. Toho by v Insignii dosáhli snad jen zápasníci sumo s váhou 250kg, ale ti by se pak drcali v Supu, v Mondeu nemluvě o dalších modelech střední třídy, které jsou užší. Pokud bych Insignii něco vyčítal, tak úplně jiné věci než vnitřní prostor, ten je na střední třídu absolutně v pohodě.
Dlouhodobá 2.0 TSI 10,4, dlouhodobá 2.0 T 11,6.
Dlouhodobá 2.0 TSI 10,4, dlouhodobá 2.0 T 11,6.
flajboj82
Mám Insignii liftback (r.v. 2018). Mám v tom motor 1,5 benzin 165 koní v automatu (maximální výbava). Stálo po slevě 829tis včetně DPH (bylo na objednávku). Klidně se tady na mě sesypte, ale 90% cest dám po dálnici. To auto je pohodlím absolutně skvělý. Motor není na závodění (nejsem ani ten typ řidiče), ale mám najeto 140tis km a jezdí to naprosto parádně. Spotřeba (dlouhodobá) 7,1l/100 km. Když jsem kupoval, tak jsem volil ještě mezi M6, Superb, Mondeo a Passat. A toto vyhrálo a nelituju jedinýho dne, kdy jsem to koupil. Poměr cena/výkon je skvělý. Insignia je opravdu pěkné a dobré auto. A to jsem historicky měl Mondeo, Passat i Superb (ten dokonce 2x)
Už dva dni mám doma v podstate rovnaké auto.Takže skúsenosti poskromne.No priestorovo úplne v poho a podvozok,zataľ len mesto, komfortný. :yes:
Veľmi vážne Insi zvažujem, lebo potrebujem nahradiť doterajší liftback čo najskôr. A v súčasnosti tých liftbackov je ako šafránu. Takže zháňam čo najviac reálnych referencií (aj negatíva) z každodenného používania auta. Boli by ste taký láskavý a prihodili ďalší príspevok s podrobnejšími skúsenosťami (140k je už dosť na reálne závery)? Prípadne ako súkromnú správu na môj mail. Vďaka.
Mám ako kolega verziu 121kw,teda 165 koní a 6stupňový automat.Na Slovensku ich je menej ako šafránu.Môj kus je dovoz z DE.Navyše som potreboval odpočet DPH.Konkrétnych skúsenosti ešte niet,no pokiaĺ ťa zaujíma niečo okolo zaobstaravania,rád pomôžem.
Vďaka za informáciu, aj keď môj príspevok bol adresovaný flajboyovi :-) . Možno sa aj ozvem ohľadne zaobstarania z DE. Tiež zvažujem takú alternatívu, ak by to cenovo vyšlo zásadne lepšie. Ďakujem za ponuku.
Rád Vám napíšu vše, co jsem s tím autem zažil. I věci, co mi vadí, ale těch není mnoho. Napište mi na flajboj@seznam.cz co byste chtěl vědět a rád dotazy zodpovím ;-)
Mám lift 191kW GS takmer v plnej výbave. Za mňa hlavný bonus najlepší podvozok z áut ktorými som jazdil a hlavne žiadne pseudo 4x4, vyskúšané v extréme na snehu. Matrix svetlá veľká spokojnosť, nestalo sa mi že by ma niekto preblikával, dosť ma prekvapuje, že v najnovšej verzií sú s tým problémy. Predné AGR sedadlá tiež zatiaľ naj, v čom som sedel, ale nemám ich s odvetrávaním a komplet v elektrike. Ďaľší pre mňa významný doplnok HUD premietanie na sklo. Prevodovka spokojnosť, Čo ma najviac vytáča je ale "prodleva" pri akcelerácii, to ma fakt irituje. Spotreba, hmm. Manželka 9-10, ja sa pod 10,5 moc nedostanem :-)
ptr078
Ale v slovenskom konfigu je momentalne v ponuke iba 1.5 benzin
trapid
Osobně považuji stávající Insignii za povedené auto, ale nekoupil bych ji s vědomím, že si kupuji novodobého SAABa :'-( .
Ve skrytu duše doufám, že se najde nějaký investor, který bude chtít značku zachovat v podobě, jakou ji známe.
Ve skrytu duše doufám, že se najde nějaký investor, který bude chtít značku zachovat v podobě, jakou ji známe.
Londonbridge
V UK som nasiel v konf. 2.0 benzin 200PS SRX VX Line za £ 31 990 bez nej zlavy . To je dobra cena za take auto. 1.5 L su okolo £ 25 000 , Gsi som tam nevidel v ponuke. Inak Insi :yes:
PJ164
Článek dobře ukazuje, co je na sedanech vyšší střední to podstatné - solidní lehce konzervativní základ a perfektní sladění všech prvků v jeden funkční celek. Mně z toho čouhá pouze nepovedený a potenciálně poruchový devítikvalt, který řadí stejně sametově jako dvacet let staré hydrodynamické čtyř a pětikvalty, ale na rozdíl od nich nezvládá jejich volbu podle zatížení. Představte si, jak po pár letech musí vyopadat přepouštěcí pístky toho devítikvaltu, který mění rychlsti minimálně dvakrát častěji než je tomu u pětikvaltu. Kéž by byl alespoň původní šestikvalt, pak by to dávalo takřkadokonalý obrázek.
Mám ten 8at. Nepřetrhne se, ruční řazení je o ničem. Na druhou stranu, ta dlouhá osmička je balzám na duši. Oproti starším 6at Aisinum to řadí dobře.
Ps: dneska už to je střední, ne vyšší střední
Ps: dneska už to je střední, ne vyšší střední
Poprosím vás, nedali by ste krátky príspevok o skúsenostiach (pozitíva i to, čo vás rozčuľuje) s Insi? Som reálny budúci kupec (GS, benzín, automat) a rád by som pred kúpu pozbieral čo najviac referencií.
191kW liftback, Dynamic, před FL, modrostříbrná (Flipchip silver).
Výborný je podvozek, na 18 je to limuzína (ale dostatečně "jistá"), i s 20 je to pořád pohodlné auto. 245/45 (myslím) je docela pořádnej kus gumy :-) . Za mě byly 18" Conti SportContact a 20" Michelin PS4, to může být argument pro 20". Ale na druhou stranu docela mizí, přece jen auto má výkon a váhu. No, za mě 18".
4x4 na suchu moc nepoznám, na mokru nebo sněhu funguje dobře... auto je hodně těžký, ale v rámci možností (lenivý automat, primárně FWD, izolace od dění) je s ním i zábava.
Dobré jsou AGR sedačky, klidně manuální v látce. V těch se dá sedět i hodně nízko, oceňuju.
Pozor, základní sedačka bez AGR pro spolujezdce není ani výškově stavitelná.
Dostatek přihrádek vč. přihrádky na brýle. Loketka ale není výškově stavitelná.
MatrixLED byly už před FL výborné, mám auto bez mlhovek a nechybí mi
Couvací kamera nemá ostřik ani se neschovává, v horším počasí je k ničemu.
Nelíbily se mi ty polodigi budíky, mám klasiku... taky nic extra, ale za mě lepší
Systém hlídání jízdy v pruzích je neskutečná tragédie, půlku pruhů nevidí a když už jo, tak se mlátí od čáry k čáře. Aspoň jde one-touch vypnout
Auto nemá výškově stavitelné pásy... bez ohledu na výbavu pokud vím.
Interiér si místy vrzne... auto je hodně dobře odhlučněné (laminovaná skla za směšných 1400), tak je to slyšet.
Za mě se připlácela autoklima, což pro auto v týhle třídě a výbavě považuju za úlet... no ale tak holt se připlatila
2.0 191kW (to už je off-topic, motor není v nabídce) jede spíš tak na 170kW a žere na těch 200. Já v celkem příznivém mixu (hodně silnic první třídy, málo ucpaného města) jezdím většinou do 10... ale i ty mimodálniční umí vyletět na 11-12 celkem snadno, stačí troška předjíždění.
Brzdy výborné... dobře dávkovatelné, důrazné.
Pozor na nákup zimních ráfků, přes Bremba pasují jen některé 18" (i od Opelu).
Automat je spíš na pohodu, pak ale funguje celkem dobře. Zkoušel jsem pádla a moc to nepomáhá. Nakonec jsem je neobjednal (protože šly jen s černým stropem a ten mi v liftu přišel trošku klaustrofobický)... a teď trošku lituju. Dlouhá osmička je výborná, 2200 nebo kolik na 8 při 130... klidně bych snesl i míň, ale díky bohu za to.
Za mě nebyl k dispozici ani elektrický kufr, ani podkop... ale nějak mi to nechybí.
V základu subwoofer, bez možnosti rezervy.
Kufr tak akorát, půdorys +- jako Octa 3 kombi, ale je nižší
...teď nevím, kdyby tě něco zajímalo, tak se ptej
Projel jsem i 2.0TDCi 125kW v manuálu a 1.5T 121kW v manuálu... manuál je ale nic moc, páka byla nepříjemná do ruky. Tyhle verze mají neadaptivní podvozek, ale i ten je super, kdyby nebyl adaptiv v základu, asi bych ani necítil potřebu ho připlácet.
Výborný je podvozek, na 18 je to limuzína (ale dostatečně "jistá"), i s 20 je to pořád pohodlné auto. 245/45 (myslím) je docela pořádnej kus gumy :-) . Za mě byly 18" Conti SportContact a 20" Michelin PS4, to může být argument pro 20". Ale na druhou stranu docela mizí, přece jen auto má výkon a váhu. No, za mě 18".
4x4 na suchu moc nepoznám, na mokru nebo sněhu funguje dobře... auto je hodně těžký, ale v rámci možností (lenivý automat, primárně FWD, izolace od dění) je s ním i zábava.
Dobré jsou AGR sedačky, klidně manuální v látce. V těch se dá sedět i hodně nízko, oceňuju.
Pozor, základní sedačka bez AGR pro spolujezdce není ani výškově stavitelná.
Dostatek přihrádek vč. přihrádky na brýle. Loketka ale není výškově stavitelná.
MatrixLED byly už před FL výborné, mám auto bez mlhovek a nechybí mi
Couvací kamera nemá ostřik ani se neschovává, v horším počasí je k ničemu.
Nelíbily se mi ty polodigi budíky, mám klasiku... taky nic extra, ale za mě lepší
Systém hlídání jízdy v pruzích je neskutečná tragédie, půlku pruhů nevidí a když už jo, tak se mlátí od čáry k čáře. Aspoň jde one-touch vypnout
Auto nemá výškově stavitelné pásy... bez ohledu na výbavu pokud vím.
Interiér si místy vrzne... auto je hodně dobře odhlučněné (laminovaná skla za směšných 1400), tak je to slyšet.
Za mě se připlácela autoklima, což pro auto v týhle třídě a výbavě považuju za úlet... no ale tak holt se připlatila
2.0 191kW (to už je off-topic, motor není v nabídce) jede spíš tak na 170kW a žere na těch 200. Já v celkem příznivém mixu (hodně silnic první třídy, málo ucpaného města) jezdím většinou do 10... ale i ty mimodálniční umí vyletět na 11-12 celkem snadno, stačí troška předjíždění.
Brzdy výborné... dobře dávkovatelné, důrazné.
Pozor na nákup zimních ráfků, přes Bremba pasují jen některé 18" (i od Opelu).
Automat je spíš na pohodu, pak ale funguje celkem dobře. Zkoušel jsem pádla a moc to nepomáhá. Nakonec jsem je neobjednal (protože šly jen s černým stropem a ten mi v liftu přišel trošku klaustrofobický)... a teď trošku lituju. Dlouhá osmička je výborná, 2200 nebo kolik na 8 při 130... klidně bych snesl i míň, ale díky bohu za to.
Za mě nebyl k dispozici ani elektrický kufr, ani podkop... ale nějak mi to nechybí.
V základu subwoofer, bez možnosti rezervy.
Kufr tak akorát, půdorys +- jako Octa 3 kombi, ale je nižší
...teď nevím, kdyby tě něco zajímalo, tak se ptej
Projel jsem i 2.0TDCi 125kW v manuálu a 1.5T 121kW v manuálu... manuál je ale nic moc, páka byla nepříjemná do ruky. Tyhle verze mají neadaptivní podvozek, ale i ten je super, kdyby nebyl adaptiv v základu, asi bych ani necítil potřebu ho připlácet.
Vřelé díky za postřehy. Vidím, že si tu konfiguraci budu muset pořádně nastudovat (viz sedadlo spolujezdce bez AGR!). To by mně ve snu nenapadlo, že není výškově stavitelné ve střední třídě (dtto pásy). Zatím díky, mám dohodnutou zkušebku, tak prolezu skrz-naskrz, uvidím a když tak se ozvu.
Mám Country Tourer Exclusive v plné (CTRL+A mimo vyhřívaného čelního skla - kvůli antiradaru, jakéhokoliv nezávislého topení kvůli nebo Quickheat - kvůli garáži a motoru, a hnědé kůže - chtěl jsem praktickou černou) a na profilu 235/50 R18 je moc pohodlný, když se to přepne na Tour, rozbitá okreska je rázem hladká. S Brembo brzdami udělám málem stojku, když dojde na krizovou situaci. Spotřeba 10,25 a něco výhradně Naturalu 100. https://www.spritmonitor.de/…tail/934778.html Sériový výkon naměřený 165 kW, po úpravě motoru i převodovky 221 kW. Na autě mě nic neštve, trochu otravuje HUD displej, když se auto nechá na slunci, tak v něm na kostkách něco klepe nebo rezonuje, dokud se to něco zase nesmrskne na pokojovou teplotu. Vrzající roletku se povedlo odvrzat. Asi si auto nechám ještě hodně dlouho, pokaždé když do toho sednu, mám radost.
misog
prosim o test 125kw verzie co by nastupca 1.5T ktoru vlastnim. Uricte pred koncom vyroby pojdem ponu. Za tie peniaze a zlavy co davaju v opli jednoznacny vytaz. Svoju som zaobsataral za21k.
Vrelo odporucam
Bol som na vahe ked som kupoval kamene s pol nadrzov vazilo auto 1410kg len na margo
https://www.spritmonitor.de/…tail/885657.html
Vrelo odporucam
Bol som na vahe ked som kupoval kamene s pol nadrzov vazilo auto 1410kg len na margo
https://www.spritmonitor.de/…tail/885657.html
Freddka
Tahle je opomijena pravem.
Kdyz jdu pro Opel tak asi falt nepoterbuju benzin s 200+ konemi co zere 10 litru, na dalnici vic a stoji daleko pres milion.
Proste tato konfigurace je blbost a tak to je. Prusecik nabidky a poptavky nula nula nic.
Kdyz jdu pro Opel tak asi falt nepoterbuju benzin s 200+ konemi co zere 10 litru, na dalnici vic a stoji daleko pres milion.
Proste tato konfigurace je blbost a tak to je. Prusecik nabidky a poptavky nula nula nic.
×
Sdílení komentáře
×
Další věcí proč ne Superb - sedačky. Ty se ani omylem neblíží tomu, co je v Opelu.
A vyjádřením tvé jedinečné extravagantnosti by měl být Opel?
Aha...
A jestli by měl být vyjádřením mé extravagantnosti Opel? A proč ne? Insignia je pěkné, neokoukané auto.
sedel som v minulej generácii, tvrdé auto vo všetkom, podvozok uskákaný, tvrdé lacné plasty v interiéri
no bieda
nafúknutá dacia za big money
Děkujeme za jalové dojmy.