Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dvojvaječná dvojčata: Seat Exeo bylo Audi A4 pro chudé, ale rozumné lidi. Má smysl i teď?

17 komentářů

Arese
Nemohu se zbavit dojmu, že autor článku je vůči Exeu až příliš nekritický. Za příznivé ceny ho totiž Seat nenabízel ani náhodou, naopak bylo na značku Seat až příliš drahé. Jízdní vlastnosti charakterizovala opravdu brutální nedotáčivost daná přetíženou přední nápravou a naopak lehkým zadkem (verze 4x4 Seat nenabízel vůbec) a nabídka prostoru pro nohy zadních cestujících byla podobně zoufalá, jako u Octavie I. generace. Celé to pak dorazil prapodivný designový mix Audi a Seatu, který působil až komicky... 😒 Prostě výrazný prodejní neúspěch Exea byl za těchto podmínek očekávatelný a zcela nevyhnutelný.
Anonym
Dobrý ceny byly až později na ojetinách.
To byla kolikrát super nabídka.
Brutální nedotáčivost? Opravdu brutální? Ale no tak. :😉
Prodejní neúspěch byl nevyhnutelný. To ano, Somráci, co jdou pro Seaty na Audinu nedoplivli.
Arese
Žádný no tak. S Exeem jsem jezdil. A na limitu nedotáčivější moderní auto jsem tedy nezažil. Ty jo? 😄
Anonym
Asis toho zažil málo
.Prostě nesouhlasím s většinou, cos napsal.
Bude to tím, že jsi majitelem origo Seatu tudíž máš prokazatelně jiné vnímání než já.
Jinak nedotáčivost? Zkus třeba z té doby Cromu 2,4JTD ať poznáš, co to je. :-!
Arese
Chces tvrdit, že výroba Fiatu Croma I. generace se kryje s dobou prodeje Exea? 😁 Tak prosím srovnávej srovnatelné. Napsal jsem "moderní auto" (v době Exea).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fiat Croma, tedy ten v druhé generaci, aby mohl být s motorem 2.4JTD se vyráběl 2005-2010, takže ano, kryje.
Arese
Tak pokud máš na mysli II. generaci, tak dejme tomu. Ale ta má těžiště nesrovnatelně výše, než nízké Exeo, Navíc 2.4 JTD je pětiválec, je tedy zákonitě těžší, než veškeré motory v Exeu. Takže opět srovnáváš nesrovnatelné. ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - Ozzman
Ozzman
Srovnával to Fostek, ja neridil ani jedno.
Arese
Jo jasně. Somrák Fostek... 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Zase tak drahé nebylo. Ceny byly při uvedení na trh v roce 2009 srovnatelné s Oktávkou, která "třídně" stála o stupínek níž.
Seat Exeo 1.6 75 kW Reference: 499 tisíc Kč.
Plus minus srovnatelná Škoda Octavaa 1.6 75 kW Ambiente 439 tisíc Kč.
Seat Exeo 2.0 TSI 147 kW Sport: 669 tisíc Kč.
Plus minus srovnatelná Škoda Octavia 2.0 TSI 147 kW RS: 705 tisíc Kč.
Je zajímavé, že málokdo kritizuje Superb první generace, který byl kopií čínské verze Passatu. Kromě dlouhého rozvodu nenabídl nic zajímavého a stál v základu přes 600 tisíc.
Papezja
Ktery passat ze to kopiroval? Pokud vim, tak dlouhy cinsky Passat se vyrabel az od roku 2005
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Jo, tenhle kec mě taky královsky pobavil! 😒]
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aneb prekabatene kusky nikdy "nefunguju" a nikdy ani nebudu "fungovat" ... a napriek tomu este aj dnes sa najdu taki ktori sa nepoucili z chyb druhych z minulosti .. sila

exeo ani inak skoncit nemohlo... prelepit logo seat na staru A4ku co by novy seat v strednej triede.. to muselo marektingovemu oddeleniu v koncerne fakt dat poriadne zabrat takyto "genialny" napad... 8-s
traveldrive
Niekedy lepší "prekabátený" kúsok ako úplne starý šrot vydávajúci sa za moderné auto...