Novinky
Dvojvaječná dvojčata: Seat Exeo bylo Audi A4 pro chudé, ale rozumné lidi. Má smysl i teď?
17 komentářů
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
aneb prekabatene kusky nikdy "nefunguju" a nikdy ani nebudu "fungovat" ... a napriek tomu este aj dnes sa najdu taki ktori sa nepoucili z chyb druhych z minulosti .. sila
exeo ani inak skoncit nemohlo... prelepit logo seat na staru A4ku co by novy seat v strednej triede.. to muselo marektingovemu oddeleniu v koncerne fakt dat poriadne zabrat takyto "genialny" napad... 8-s
exeo ani inak skoncit nemohlo... prelepit logo seat na staru A4ku co by novy seat v strednej triede.. to muselo marektingovemu oddeleniu v koncerne fakt dat poriadne zabrat takyto "genialny" napad... 8-s
To byla kolikrát super nabídka.
Brutální nedotáčivost? Opravdu brutální? Ale no tak. :😉
Prodejní neúspěch byl nevyhnutelný. To ano, Somráci, co jdou pro Seaty na Audinu nedoplivli.
.Prostě nesouhlasím s většinou, cos napsal.
Bude to tím, že jsi majitelem origo Seatu tudíž máš prokazatelně jiné vnímání než já.
Jinak nedotáčivost? Zkus třeba z té doby Cromu 2,4JTD ať poznáš, co to je. :-!
Seat Exeo 1.6 75 kW Reference: 499 tisíc Kč.
Plus minus srovnatelná Škoda Octavaa 1.6 75 kW Ambiente 439 tisíc Kč.
Seat Exeo 2.0 TSI 147 kW Sport: 669 tisíc Kč.
Plus minus srovnatelná Škoda Octavia 2.0 TSI 147 kW RS: 705 tisíc Kč.
Je zajímavé, že málokdo kritizuje Superb první generace, který byl kopií čínské verze Passatu. Kromě dlouhého rozvodu nenabídl nic zajímavého a stál v základu přes 600 tisíc.