Tohle je tak na ukazování, ale rozhodně ne na ježdění. Jak píšeš - podvozek, převodovka na to nejsou stavěný a pokud budeš využívat ty koně, tak tyhle komponenty půjdou do kytek velice rychle. Nemluvě o překoňovaným motoru, který sice teď oplývá výkonem ale trvanlivostí tedy oplývat rozhodně nebude. Ale jako kuriozitka kam umí 2,0 TSI v extrému zajít je to zajímavý.
Ta cukající převodovka to dlouho nevydrží,uz teď má co dělat s vykonem 90koni.. A co to obří turbo ? Super turbodira a natře mu to kdejaký diesel který dojede dál než tohle..
K tomuto konkrétnímu kusu nevim, jak má DSG upravené, ale obecně DSG z mých zkušeností cuka pri popojizdeni v koloně, parkování, couvani do kopce a pri jízdě když to nepodtáčí motor.
Asi jsem ještě v cukacím DSG nejel. Máme v práci 3 oktávky různých roků výroby a funguje to dobře. Jediný co mě vadí je podtáčení motoru. Takže když s tím jedu, tak občas automatiku klepnu přes prsty, protože se to nedá poslouchat a podřadím jí ručně nebo prošlápnu plyn, abych auto donutil podřadit. Celkem mě to ale obtěžuje. Nějak ani netruchlím, že mám v autě manuál.
Ja som s DSG najazdil málo. Pri plynulej jazde to relatívne funguje. Problém je skôr jemné manévrovanie, hlavne ak pri tom potrebuješ vyjsť kolesom na obrubník. V malých autách kde sú suché spojky to bývalo hrozné.
Při takovém výkonu to aby si ten dotyčný připravil košík , aby ty dily zbíral v polích a nedej bože aby to napral do nějakého stromu, pak by ten turbo motor ležel 50 metrů od neštěstí a policie bude psát ,že ještě nevědí jak se to stalo.....
Princip sleepru beru, princip toho ze to ona tuningova firma udelala treba jen jako viralni reklamu taky chapu, ale nechapu toho co by neco takove chtel koupit jako ojetinu. Pokazde me pobavi jak se pri podobnych prestavbach predhani kdo vydoluje z motoru vic, ale vazne by me zajimalo kolik pece se venovalo prevodovce, haldexu, vsem kardanum, difum a vlastne vsemu skrze co ty 2x vyssi newtonmetry tecou, az po gumy.
O motor bych z cele tehle prestavby mel asi nejmensi strach.
Kazdopadne resime hlouposti, pry superb s 500 konma?! Vedle oktavky bez hagusu, te skutecne, nefalsovane rarity, si jej nikdo ani nevsimne. :-)
:D Jj, rarita je jen jedna. Já to nemyslel ani tak z důvodu životnosti, to je pohroma bez diskuzí, ale k čemu ten výkon na tom podvozku, +jaký bude velmi pravděpodobně projev takhle přefoukanýho motoru.
No neviem či sa tu dá hovoriť rovno o prestavbe. Ja si ten článok vysvetľujem tak, že tam hodili iné turbo a zvyšok čiptuning. O prestavbe by sa dalo podľa mňa hovoriť, keby urobili niečo aj s mechanikou motora samého. Od ložísk na kľuke počnúc, pokračujúc kovanými piestami, inými vačkami, vstrekami, hlavou valcov a podobne. O prenose výkonu na cestu tiež ani zmienka.
Přesně tak. Nafoukat motor umí kde kdo, ale udělat auto jako fungující celek. To už není sranda. Kamarád měl takhle nafoukanou WRX Imprezu asi o 40 kW a převodovku tam měnil každý druhý měsíc. Tady to bude stejný. Když bude řidič využívat potenciálu motoru, tak půjde všechno kolem ukrutně rychle do háje. Jen budeš měnit poloosy, klouby, ramena, spojky, převodovku neustále dokola.
.... tak to bude vyloženě nebezpečné auto.... podvozek Supa opravdu není nic, na co by ve Škodovce mohli být nějak hrdí.... ano, je to celkem pohodlné a zatáčku to projede, ale to je tak vše....
A o životnosti mechanických komponent při tak brutálním navýšení výkonu se bavit asi nemusíme....
Jako demo co firma umí možná dobrý, reálně k ničemu....
... zaplatí skoro mega a půjde do takového rizika. Vždyť ten obludně nadupaný motor se může každou chvíli rozpadnout na prvočinitele, nemluvě o šíleně přetěžovaném převodovém ústrojí.... :-O:-( Moc se mi ale líbí ta nenápadnost - pokud takovýho Supa předjede nějaký supersilný stroj od D3, asi se pak nestačí divit! :-[]:-[]:-[]
Co me na jezdeni po Nemecku bavi asi nejvic je to jak nikdo neresi kdo nebo co ho predjelo, kdo nebo co chce jet v levem pruhu. Clovek potkava sedmicky jak z leveho uhybaji focusum, porsche co zcela automaticky a bezevseho uhne nissanu atd. Zkratka zadne dokazovani si kdo ma delsiho, "vyssi spolecnensky kredit", zadne skoleni, poucovani, nic. Ve svetle toho mi podobny superb dava jeste mensi smysl, jestli teda slo o snahu o sleepra. Ta predstava ze si takhle jedete v superbu a da se vas predbihat treba Audi S5, kde v tom ji vy na to splanete a zcela nekompromisne ujedete. Tak takova predstava se ponekud mine ucinkem kdyz ten v S5 si to nejspis ani nevsimne, normalne se zaradi a pojede si svou rychlosti dal, neb jste mu byli i jste... ukradeni.
I z toho duvodu si myslim ze se to nakonec proda na vychod, CR, SR, PL atd. Tu se junaku, co maj jen pri predstave nahore vypsane zkusenosti hned mokro v kalhotech najde jiste vic. :-)
Ano, je to uzasne kdyz ridici jezdi jako dospeli lide.... V Cesku naopak neuveritelne mnozstvi zakomplexovancu.... Sveho casu me bavilo jak jsem lidi sral kdyz jsem obcas jel v manzelcine 500L s italskou trikolorou na boku a jezdil jsem s tim rychle.... spousta majitelu silnejsich aut to absolutne nedavala.... pritom o co jde? Kazdy mame sve auto a sve tempo, ucel je si nezaclanet a tim to hasne....