Novinky
iudex
7
Páči sa mi, ako si článok odporuje hneď v nasledujúcich vetách: "Omlazený Arteon si již můžete v obou verzích konfigurovat dle vlastní libosti. Zatím tedy jen s motorem 2.0 TDI 110 kW..." To mi pripomína Fordovo: môžete mať Ford v akejkoľvek farbe, pokiaľ to bude čierna. 😁
Přejít do diskuze
Anonym
Vyndej si hlavu ze zadku a začneš svět chápat jinak.
Silácký kecy o traktorech a sazometech...to už tady hodněkrát bylo.
Jsou stále třídy osobních aut, kde diesel dává smysl.
Silácký kecy o traktorech a sazometech...to už tady hodněkrát bylo.
Jsou stále třídy osobních aut, kde diesel dává smysl.
Anonym
Borci - ojetiny prostě žerou prachy no. Se vzrůstající složitostí je to úplný peklo. A bude hůř. Starý auta docházejí a nový jsou komplikovaný.
iudex
Jj, pozeral som teraz. Ale zase je tam len automat, nie manuál, ako sa píše v článku.
iudex
Určite, ľudia stále milujú naftu a 110 kW je na také auto málo, 200k už je fajn. Mne ale nafta nevonia, u mňa by to bol jednoznačne 140 kW TSI.
Anonym
jojo BYCH Stingera.
To už se tu řešilo 1000x. A těch stingerů se za letošek v Česku prodalo 17. A 2/3 z toho jsou dealerský auta. Arteonů 374 a to i před FL. Teď to bude ještě narůstat. Zatímco Stinger pomalu chcípá.
Beru, že se ti Arteon nemusí líbit. Ale promárně je dělanej na design a Superb je auto, co se prodává v metráži.
Čili je to divný napsat, že se ti Sup líbí víc. Na druhou stranu - proč ne.
Mě dává smysl jenom jako ShootingBrake.
Sedan lift je tak trochu navoněná bída.
To už se tu řešilo 1000x. A těch stingerů se za letošek v Česku prodalo 17. A 2/3 z toho jsou dealerský auta. Arteonů 374 a to i před FL. Teď to bude ještě narůstat. Zatímco Stinger pomalu chcípá.
Beru, že se ti Arteon nemusí líbit. Ale promárně je dělanej na design a Superb je auto, co se prodává v metráži.
Čili je to divný napsat, že se ti Sup líbí víc. Na druhou stranu - proč ne.
Mě dává smysl jenom jako ShootingBrake.
Sedan lift je tak trochu navoněná bída.
Anonym
Vrať se na začátek diskuse a opakuji: Vytáhni si hlavu ze zadku! Zkus to bojuj. Né kvůli mě. Udělej to pro sebe kámo!
Arese
..při pohledu zezadu jako kdyby z oka vypadl Renaultu Talisman Grandtour! 😲 😒] 😒] 😒] Jediný větší rozdíl spočívá v tom, že nemá zadní lampy spojené průběžným pásem. :😉
Anonym
Proč? Akorát třeba 1.6TDI byl průšvih - ta suchá byla na limitu.
Podělávaj se všechny automaty v ojetinách co maj velkej krouťák.
Já dvouspojku chci. A planeťák mi neva taky.
Jenom ne robot probůh!
A variátor! Néééé. To necháme tomu jelitu, co píše vejš. Člověk bez citu pro stroje, bez řidičského nadšení a navíc nejezdící podálnici. Jen takovej vůl si může koupit variátor.
A jinak co ve starší ojetině nechceš u koncernu není DSG, ale Multitronic 😊
Podělávaj se všechny automaty v ojetinách co maj velkej krouťák.
Já dvouspojku chci. A planeťák mi neva taky.
Jenom ne robot probůh!
A variátor! Néééé. To necháme tomu jelitu, co píše vejš. Člověk bez citu pro stroje, bez řidičského nadšení a navíc nejezdící podálnici. Jen takovej vůl si může koupit variátor.
A jinak co ve starší ojetině nechceš u koncernu není DSG, ale Multitronic 😊
Anonym
Volvo je jako Jaguar, Packard nebo Horch.
Prémiové je jen jméno. Ale jako Jaguar, ještě vyrábí.
V reálu nezbylo nic.
Proto stojí jako VW.
Prémiové je jen jméno. Ale jako Jaguar, ještě vyrábí.
V reálu nezbylo nic.
Proto stojí jako VW.
Ozzman
Fosteku, dovol, aBYCH ti poupravil tvé selektivně slepé vnímání světa.
BYCH radši Stingera, protože BYCH takové auto, jakým je Arteon nechtěl. Nejsem jeho cílovka, stjeně jako nejsem cílovka SUV a Crossoverů.
A MUSET si vybrat v neprémiové vyšší střední, ve které aktuálně figuruje buď pro mne naprosto nudný a ošklivý Arteon (čest jedné hezké a koukatelné kombinaci) a nebo pro mne technicky zajímavý Stinger s V6, beru jej. Za své bych si v této kategorii nekupoval, takové auto nepotřebuji a nabídnout mi někdo služebák, mám jasno...
Už chápeš? To neznamená, že mám Stingera někde na plakátě... A ano, Superb ve sportline vypadá parádně, má pro mne větší šmrnc, ale to už jsme v klasické střední třídě a pro mne v mainstreamu dostatečný vrchol a tudíž já tíhnu k jiné značce mimo koncern....
BYCH radši Stingera, protože BYCH takové auto, jakým je Arteon nechtěl. Nejsem jeho cílovka, stjeně jako nejsem cílovka SUV a Crossoverů.
A MUSET si vybrat v neprémiové vyšší střední, ve které aktuálně figuruje buď pro mne naprosto nudný a ošklivý Arteon (čest jedné hezké a koukatelné kombinaci) a nebo pro mne technicky zajímavý Stinger s V6, beru jej. Za své bych si v této kategorii nekupoval, takové auto nepotřebuji a nabídnout mi někdo služebák, mám jasno...
Už chápeš? To neznamená, že mám Stingera někde na plakátě... A ano, Superb ve sportline vypadá parádně, má pro mne větší šmrnc, ale to už jsme v klasické střední třídě a pro mne v mainstreamu dostatečný vrchol a tudíž já tíhnu k jiné značce mimo koncern....
Anonym
Na Arteon je 100.000 sleva z brutta už mezi dveřma. Podnikatelský bonus. Ceny jsou příznivé. Mám už na firmu objednanýho jednoho R-Lina 2.0TDI 147kW.
Další sleva následuje v %.
Tohle není blbá nabídka (na rozdíl od třeba T-Crossu)
Další sleva následuje v %.
Tohle není blbá nabídka (na rozdíl od třeba T-Crossu)
_Karel_
Ne, že by to bylo zadarmo, ale v rámci drahoty VW mi to nepřijde tak hrozný, plus "kombi" v podstatě bez příplatku. Kdybych, tak bych 2,0tsi 140kw.
Ozzman
Jo, Fabie jsou drahé, slušné jedničky s AT jsou skoro za sto tisíc a to mi tak nějak morálně nejde přes pysky dát za starou Fabii 😁
Asi ji koupim tohle
http😐/www.sauto.cz/…/taurus/18268377?…
S tim bude paráda pro ženskou parkovat 😁
Asi ji koupim tohle
http😐/www.sauto.cz/…/taurus/18268377?…
S tim bude paráda pro ženskou parkovat 😁
miromen
Designově libovějši Passat jen na těchto fotkach vypada jak z nějakeho nepovedeneho konfiguratoru a vlastně tomu tak i je.
Ozzman
Můj strýc si kdysi koupil Ibizu HTP, přesedl na ní z Favorita... během asi 10 tisíc km odpálil 3 spojky...
Anonym
Podle toho, jak ses zatím projevil, jsem si jist, že jsi schopen odrovnat jakoukoliv spojku.
TiaS1
Mě fascinuje ten nesmyslný rozdíl mezi předohrabem a 4kolkou. 81 tisíc? Vážně? Co si ve VW asi říkali, hele BMW a MB chtějí za 4 kolku tak 50, tak my jako mainstream dáme kolik? Co třeba o 30 víc...?
Na srovnávání VW a Jaguaru ani nemá smysl reagovat, to je do rubriky žena v autě.
Na srovnávání VW a Jaguaru ani nemá smysl reagovat, to je do rubriky žena v autě.
iudex
Ale sám v prípade Stingera uznávaš, že nejde o techniku, ale hlavne o ten image a meno. A preto sa Volvo (na rozdiel od toho Stingera) predáva.
Síce má Volvo plebejskú techniku ako ten VW, ale image značky a meno je silnejšie.
Síce má Volvo plebejskú techniku ako ten VW, ale image značky a meno je silnejšie.
Ozzman
Víš, že i s dvouspojkou se dá jezdit klidně v tichu a taky plynule? To pak mohu zase říkat,že je to lepší.... záleží jen na řidiči...
Anonym
Ty vole kde ty ses tady vyskytl?
Další pilot Kojoty s převodovkou ze skůtra.
Další pilot Kojoty s převodovkou ze skůtra.
Anonym
Však v pohodě.
Já jen píšu, že kdokoliv BY se měl rozhodnout, bere 100% Stingera a ne Arťase.
A kdokoliv se rozhoduje v reálu, bere Arťase.
A že je to protiklad co skoro popírá poučky statistiky.
Já jen píšu, že kdokoliv BY se měl rozhodnout, bere 100% Stingera a ne Arťase.
A kdokoliv se rozhoduje v reálu, bere Arťase.
A že je to protiklad co skoro popírá poučky statistiky.
Ozzman
A co když přidáš plyn a naskočí spalovák ? To je pak taky tichost sama co? 😁
Ozzman
Já ho ale nechci, to je velký rozdíl, chtěl BYCH moc aut, ale STinger to není, jen v případě konkurence Arteonu se mi líbí víc... to je rozdíl.
Anonym
Já jsem s tím v pohodě a já tobě o vnímání světa nic psát nebudu - vnímej jak chceš.
Selektivní? Mě přijde ( snad selktivně - ale reálně) divné, že v diskusích na tomto webu BY Stingera chtěl každej. A nekupuje ho nikdo. To je holá pravda. To mě zaráží. A ty čísla nelžou.
Selektivní? Mě přijde ( snad selktivně - ale reálně) divné, že v diskusích na tomto webu BY Stingera chtěl každej. A nekupuje ho nikdo. To je holá pravda. To mě zaráží. A ty čísla nelžou.
Ozzman
Ne, není hezkej, tedy mne se nelíbí, Superb je větší elegán, byť proti mateřskému VW ošizený. Nelíbí se mi ani kombi, leda lift ve zlaté, tomu to docela sluší, ale i tak bych takové auto nevyhledával.
iudex
Alebo Volvo V60 2,0t 145 kW za 999t. 😉 https😐/www.sauto.cz/…lv👋v60/16094734?…
iudex
Ťažko sa vyjadrovať, keď ešte nie je cena. Teda aspoň ja v tabuľke pri 2,0TSI vidím "později".
Za mňa je to ale celkovo drahé. TSI 140 kW (podľa ostatných verzií) odhadujem, že bude začínať na 1.100.000 Kč. 1,5TSI do takto veľkého auta (notabene kombi) nechceš a takisto nechceš základnú výbavu (tá má na výber farby len v odtieňoch šedej, tie promo červená Kings a modrá Kingfisher sú až od Elegance). Takže je to za TSI 140 kW alebo TDI 110 kW v Elegance za 1,1M.
Za mňa je to ale celkovo drahé. TSI 140 kW (podľa ostatných verzií) odhadujem, že bude začínať na 1.100.000 Kč. 1,5TSI do takto veľkého auta (notabene kombi) nechceš a takisto nechceš základnú výbavu (tá má na výber farby len v odtieňoch šedej, tie promo červená Kings a modrá Kingfisher sú až od Elegance). Takže je to za TSI 140 kW alebo TDI 110 kW v Elegance za 1,1M.
Ozzman
Jako trochu starší ojetinu DSG radši nechceš... vlastně žádnou dvouspojku...
Anonym
diesel patří do traktoru. Tím to pro mě končí. O trapné PHEV + 7st. DSG se nevyjadřuju.
twistedTSD
Podle wiki je to robot.
Fabia se dělala s automatem, ale moc jich asi nenajdeš.
Fabia se dělala s automatem, ale moc jich asi nenajdeš.
Jacobs007
Nevim jak na Arteona ale na Passata mi nabizi 15% dolu kdyz si ho vezmu na firmu... Bez ohledu na to zda skladovka nebo do vyroby...
wakantanka
a jejda, pozerám že Hamuna zmenil nick lebo ho má kopa ľudí na hateliste? 😄
Ozzman
Taky jsem ho našel, vlastně vypadá dobře, jen jsem nedohledal, co je to za převodovku a jak moc velký průser to je servisovat 😁
Emel
Fiat jsem myslel Bravo, ale těch teda zrovna moc není. Tohle nevypadá zle https😐/www.sauto.cz/…t/punt👋18922881
Ozzman
Swišť je super, ale to už je značně nad muj strop rozpočtu na to auto, začínal jsem na padesáti a už koukam kolem stovky 😁
IDE pokud vím Mégane II vůbec neměl. Fiat je akorát Panda, já bych aby to bylo trochu použitelné i s kočárkem a Grande Punto jsem našel jedno a nikde jsem se nedočetl, co tam je za automat, Citroen taky nevím jaký a dost se jich bojím.
BTW jelikož Clio má pár provozních blbostí, které vyřešit stojí skoro cenu auta, co jsem za něj dal, tak zatím jezdím Yarisem po Praze a i když je to s MT, tak je to hodně živé autíčko a dokonce i do 150ti slušně akceleruje na nájezdu na dálnici, škoda jen, že všude do něj radí vyhnout se automatu (CVT) 😐
IDE pokud vím Mégane II vůbec neměl. Fiat je akorát Panda, já bych aby to bylo trochu použitelné i s kočárkem a Grande Punto jsem našel jedno a nikde jsem se nedočetl, co tam je za automat, Citroen taky nevím jaký a dost se jich bojím.
BTW jelikož Clio má pár provozních blbostí, které vyřešit stojí skoro cenu auta, co jsem za něj dal, tak zatím jezdím Yarisem po Praze a i když je to s MT, tak je to hodně živé autíčko a dokonce i do 150ti slušně akceleruje na nájezdu na dálnici, škoda jen, že všude do něj radí vyhnout se automatu (CVT) 😐
Emel
I v tom béčku se dalo něco vybrat... ale tak záleží, co si od toho slibuješ, no. Já koukal na auto pro mámu... a chápu, že ten automat je pro někoho, kdo si není za volantem 100% jistej, velkej bonus. A do města bych se nebránil ani já.
Našel jsem třeba jednoho Swifta s 1.5 https😐/www.sauto.cz/…i/swift/18919407
Renault... no hlavě se vyhni tomu IDE nebo jak se jmenovala ta renaultí variace na GDI. Variant je určitě spousta, vč. třeba nějakých Fiatů, Citroenů... u ojetin je to dost o konkrétním kusu.
Našel jsem třeba jednoho Swifta s 1.5 https😐/www.sauto.cz/…i/swift/18919407
Renault... no hlavě se vyhni tomu IDE nebo jak se jmenovala ta renaultí variace na GDI. Variant je určitě spousta, vč. třeba nějakých Fiatů, Citroenů... u ojetin je to dost o konkrétním kusu.
Ozzman
Jo, černej, že ? Na to jsem taky koukal. No upřímě sice se mi Fostekové budou smát, ale já mám zatím v hledáčku Mégane 2 kombi 2.0 atmosféra AT, čím novější, tím lepší, ty poslední kusy už mají mít i funkční ty blbosti, jako stahovačky oken a karty, nicméně ty jakožto majitel Laguny víš ,že to jde i bez karty že ? 😁
Megane má totiž dobrou antikorozní ochranu, atmosférickej archaickej motor a měnič.
Koukal jsem i na Fíkusy, jenže ty jsou snad všeho všudy 2ks s 1.6atmo co se mi líbí a taky na jeden Civic 8g 1.8, který má nějakou Hondí dvouspojku. Pak ještě možná Astra H s měničem (jen 1.8 atmo, jednašestky mají robota).
V B segmentu jsem to vzdal 😁
Megane má totiž dobrou antikorozní ochranu, atmosférickej archaickej motor a měnič.
Koukal jsem i na Fíkusy, jenže ty jsou snad všeho všudy 2ks s 1.6atmo co se mi líbí a taky na jeden Civic 8g 1.8, který má nějakou Hondí dvouspojku. Pak ještě možná Astra H s měničem (jen 1.8 atmo, jednašestky mají robota).
V B segmentu jsem to vzdal 😁
Emel
Kolega má červený (2.0TSI 200kW) a taky to nevypadá špatně. Kdybych si měl vybrat jestli tohle nebo Insi, asi by to bylo docela dilema (který v reálu při výběru nenastalo díky tomu, že se cena ani neblížila) 😄
Emel
Viděl jsem hezkej Fusion před nějakou dobou třeba. Ale ty myslím docela reznou taky.
Ozzman
Snažim se vybárat tak, abych to nepotřeboval, ale bude to boj a možná se na to i vykašlu nakonec 😁
_Karel_
Ok, mě přijde rozumnější repase, než převodovka z vrakáče, ale nic proti.
Nehledě k tomu, že převodovka za 10-15t. nezahrnuje práci.
Nehledě k tomu, že převodovka za 10-15t. nezahrnuje práci.
_Karel_
Už jsem to tu psal - řazení u mé ZF8 je +- stejný, ale na rozdíl od bývalé DSG umí kopnout při řazení R/D nebo někdy při sundání nohy z plynu. Možná mám špatnej kus, nevím.
Nemá to cenu - někomu to cuká, protože chce, někomu proto, že je extrémně přecitlivělý, někomu proto, že jel se špatnou, ojetou. Tak to vidím já- pokud se nebavíme o suché.
Nemá to cenu - někomu to cuká, protože chce, někomu proto, že je extrémně přecitlivělý, někomu proto, že jel se špatnou, ojetou. Tak to vidím já- pokud se nebavíme o suché.
iudex
Po skúsenosti s HDM automatom v X1 sa tiež moje binárne videnie prevodoviek "HDM hladučký, DSG cukajúca" otriaslo. Najprv som myslel, že mám dvojspojku, ako to auto pri malých rýchlostiach cukalo, normálne bol problém na centimetre zaparkovať; až potom som zistil, že to bol HDM Aisin. To som pri bavorákoch s HDM (resp. pri žiadnych HDM automatoch) nezažil.
Ozzman
Ale jo, staré měniče jsou mezi 10-20tisíc dle auta. To se ještě snést dá.
Anonym
😁 😁 😁 😁
aha..tak to stačí.
Tím se vysvětluje všechno.
Už nepiš radši nic.
aha..tak to stačí.
Tím se vysvětluje všechno.
Už nepiš radši nic.
_Karel_
Řekli mi to přímo v autorizáku ve Škodě, ale když o tom přemýšlím, týkalo se to asi 1,2TSI a tedy suché DSG.
Za 50t jsem dělal komplet repasi Audiňácké DSG.
Repase jakýhokoliv automatu určitě nebude za 10t.
Za 50t jsem dělal komplet repasi Audiňácké DSG.
Repase jakýhokoliv automatu určitě nebude za 10t.
Anonym
Jenže v té Toyotě to je právě planetový převod, ale napsal jsem Variátor protože jinak by tomu nikdé ani nerozuměl co chci říct.
Anonym
No to ti nezávidím, jestli to musí bejt automat.
Ale s tím DSG fakt lidi strašej moc.
Navíc Karle, jestli jsi tu - ty máš teď drahej měničák, nemýlím li se. Pozoruješ nějaký rozdíl v komfortu řazení proti tvému starému ojetému DSG? Co říkáš na ty věčný kecy všude?
Ale s tím DSG fakt lidi strašej moc.
Navíc Karle, jestli jsi tu - ty máš teď drahej měničák, nemýlím li se. Pozoruješ nějaký rozdíl v komfortu řazení proti tvému starému ojetému DSG? Co říkáš na ty věčný kecy všude?
Ozzman
Já vím, že ano, ale je to taková nejjistější volba, viz já níže, sháním auto na poskakování kolem komína s automatem do cca sto tisíc (víc to fakt nemá pro mne smysl na tech par km ročně u toho auta), takže koukam jen na 3 podmínky, aby nerezlo (vyřazuje většina koncernu), aby tam byl spolehlivý motor (ideálně atmosférický) a nejlevnější převodovka (ideálně měnič).. moc toho nezbyde, zvláště v zoufalé nabídce ojetin v ČR
Anonym
Jasně, jak jsem napsal. Podělávaj se i měniče. V Kojetíně maj toho plný regály a opravách.
Ozzman
20 tisíc za DSG? To jsi z hodně levného kraje, u kterého auta ? Já aktuálně vybírám kolem 100 tisíc ojetinu na poskakování kolem komína s automatem a jsem z toho zoufalý, zatím u mne vedou benzinové rencky s měničema, který se dá sehnat za 10-15 tisíc v případě problému. U těch DSG všude vidím 30-60 tisíc repase i u těch starých, co se dávaly do Golfů a Oktávek.
Ozzman
Protože menit mechatroniku na DSG je trochu dražší sranda, než klasický měničový automat, který je sice pomalý, ale jako Lenin skoro pořád v Ješný 😁 Jo, Multitronic a robot, to je taky podobná drahá sranda.
_Karel_
Já ji měl od 180t do 270tkm.
Ve škodovce mi říkali, že repase cca 20t.
Nevidím problém oproti jiným automatům, u každého jednou přijde čas na repasi.
Ve škodovce mi říkali, že repase cca 20t.
Nevidím problém oproti jiným automatům, u každého jednou přijde čas na repasi.
Anonym
Žvát a postulát BY kupců o špatné DSG je jedním z nejrozšířenějších kydů klávesnicovejch pilotů. Je to až neuvěřitelný.
Ve skutečnosti když jim zavážeš oči a budou sedět u spolujezdce, od 50kmh nepoznají, když přeřadí. Je to závis a zoufalství. :-!
Ve skutečnosti když jim zavážeš oči a budou sedět u spolujezdce, od 50kmh nepoznají, když přeřadí. Je to závis a zoufalství. :-!
iudex
To neviem 😁 Dal som to len ako príklad, že pod milión sa dá aj prémiové kombi. https😐/autogratis.sk/…8_AUTOGRATIS.jpg
Nielenže sa mi S60/V60 páči (V60 určite viac ako podivný Shooting brake, pri sedane/lifte je to vyrovnané), tak i napriek určitým výhradám k smerovaniu Volva (motory a pod.) mať voľbu Volvo vs VW za rovnakú cenu, jednoznačne volím prémiovejšie Volvo.
Nielenže sa mi S60/V60 páči (V60 určite viac ako podivný Shooting brake, pri sedane/lifte je to vyrovnané), tak i napriek určitým výhradám k smerovaniu Volva (motory a pod.) mať voľbu Volvo vs VW za rovnakú cenu, jednoznačne volím prémiovejšie Volvo.
Anonym
Teď jsem Ti napsal, že je tam 100.000 hned. Je i AE 10.000 ale to ti neřeknou asi. A pak dalších tak 8-14% podle množství atd.
Na průměrnýho Arťasa okolo 200 litrů. Pak DPH a máš za 8kil krásnýho RLina.
Na průměrnýho Arťasa okolo 200 litrů. Pak DPH a máš za 8kil krásnýho RLina.
ProchyToman
Taky jsem rikal ze diesel patri do traktoru, a vlastne jeste ted to nastvane rikam kdyz s vylagrovanym motorem a volšovíma rukama ti pod otevreny vokno dokvrdlá jeliman s passatem a točí se tam na pětníku a nejde mu to. Jenze ted uz jsme jinde a snad i ta dsg neni tak jalová a na dalnici na to jebeš. Nevim, ale pokud jezdis 90 procent dalnice do prace z prace, tak good.
Anonym
V reálu záleží na kilákách.
Ale jedno je jistý - ideální by bylo (teda pro mě) BiTDI 240PS který už není
Ale jedno je jistý - ideální by bylo (teda pro mě) BiTDI 240PS který už není
iudex
Určite zľava spraví rozdiel. Otázka je ale, aká veľká. Ja som naposledy na firmu dostal ponuku max. 15%. A to mi pri vysokej základnej cene Arteonu stále nepríde zaujímavé.
Ozzman
Tak určitě, je to "vyšší střední", za mne je Arteon auto, které mne neláká, nevidím tam pro mne vyšší přidanou hodnotu proti střední třídě, prostoru víc, než je u Dčka nepotřebuji a nelíbí se mi. Když už bych chtěl velký neprémiový sedan/lift, tak asi radši Stingera se zajímavějším šestiválcem a vzhledem.
iudex
To určite, veľký dízlový kombík, k tomu už sa manuál nehodí. To ale znamená milión v základnej výbave. file😐//C😐Users/Admin/AppData/Local/Temp/cenik-novy-arteon-shooting-brake.pdf
Emel
Však myslím kšilt nad zadníma světlama.
Právě z boku jsou vidět jak rozdílné proporce, tak to, že zadní stěna u Talismanu je víc rovná a u Arteonu členitá.
https😐/s1.cdn.autoevolution.com/…te-2016_main.jpg
https😐/img2.auto.cz/…ull/6653223_.jpg
Právě z boku jsou vidět jak rozdílné proporce, tak to, že zadní stěna u Talismanu je víc rovná a u Arteonu členitá.
https😐/s1.cdn.autoevolution.com/…te-2016_main.jpg
https😐/img2.auto.cz/…ull/6653223_.jpg
Arese
Ano, je placatější a o podobných přídích jsme nemluvil. Ale zejména boční linie je téměř identická! ;-\ ;-\ ;-\
Emel
No nevím... Arteon je placatější... ten kšilt nad světlama je výraznější... myslím, že naživo by tě to nenapadlo.
Anonym
Lidi říkají, že se to hodně se...e (neboli kazí). Možná kecají, nevím. Fakt je, že ve dvou autech ze tří co jsem měl ve kterých byla (jedna) spojka jsem ji měnil. Takže mít tam dvě, to je asi jako mít dvě lambda sondy namísto jedné.
Anonym
Ten režim "vysavač" nenaskočí při mém stylu jízdy fakt skoro nikdy. Ale uznávám, nelíbí se mi. Beru to jako daň za to, že půlku trasy svištím s vypnutým spalovákem a tu druhou půlku trasy s 2000 otáček.
Anonym
Když to znáš, máš 200 dolů.
Atreone jede v politice Passatu.
Je moc hekej a proti třeba Supovi je o jen o kousek dražší.
Atreone jede v politice Passatu.
Je moc hekej a proti třeba Supovi je o jen o kousek dražší.
Anonym
Já jsem vděčný Toyotě, že mi dala do auta nesmrtelný tichý a plynulý variátor. Nesmysly jako převodovka s diskrétními stupni patří historii.
Anonym
To si piš že je to svist. Vypnutý spalovák fakt neslyšíš a nevibruje ti s celým autem. Tak jak to zažívám u všech, opakuji všech aut, ve kterých spalovák běží.