Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TÜV Report 2021: Vítězem testu spolehlivosti opět Mercedes GLC, Škoda je průměr, Dacia propadla

Odborníci z institutu TÜV tvrdí, že kvalita aut roste. Při vyhodnocování aktuálního TÜV Reportu zjistili, že podíl vážných závad se snížil, zatímco podíl aut zcela bez závad vzrostl.
Zpět na článek
11. 11. 2020 11:16
11. 11. 2020 12:02
11. 11. 2020 12:08
11. 11. 2020 12:20
11. 11. 2020 13:03
19. 1. 2021 17:41
Avatar - Roman Horký
11. 11. 2020 08:20
Takový žebříček toliko pro Němce dobrý jest
Osobně jsem už viděl porouchaných hodně aut. VW, Peugeoty, Renaulty, Fordy (sic!). Akorát jsem ještě neviděl porouchanou Toyotu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 08:22
Re: Takový žebříček toliko pro Němce dobrý jest
Já jo, Aurise....bílého, ale snad to nebyl Hamuna :D
Avatar - Roman Horký
11. 11. 2020 08:23
Re: Takový žebříček toliko pro Němce dobrý jest
A ještě kvůli objektivitě: Ani Dacii jsem neviděl porouchanou.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 08:30
Re: Takový žebříček toliko pro Němce dobrý jest
To, že si něco neviděl neznamená, že to neexistuje, navíc toto je report z STK, kde se řeší většinou závady, které nebrání autu jezdit. Kde pak jsou ty Avensisky,Ravky, Yarisové, Corolly? Neměly by tam být ty Toiky všechny na prvních místech? A co Lexx? Taky nevidim...
11. 11. 2020 08:46
Re: Takový žebříček toliko pro Němce dobrý jest
Přesně tak, tahle statistika tahaná z TÜV má vypovídací hodnotu nula. Neřekne ti to o kvalitě auta vůbec nic. Maximálně o tom jak jejich majitelé kašlou na údržbu.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 08:57
Re: Takový žebříček toliko pro Němce dobrý jest
Je to jako psal Milic + to co já v kombinaci, navíc největší plečky jezdí na STK rovnou účelově, já taky u Clia takovou absolvoval, radši :D Je to levnější..
11. 11. 2020 15:35
Re: Takový žebříček toliko pro Němce dobrý jest
Souhlas.
Pokud je vážnou závadou nesvítící mlhovka nebo jiné osvětlení, tak je asi logické, že u levných aut bude těchto závad více (mají většinou žárovky) a u drahých méně (LED světla, která vydrží mnohem déle s menší pravděpodobností poruchy).
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 08:29
Nic neříkající statistika
Krásný bulvární článek, ale pak zjistíme, že problém jsou regulace světel a jiné blbosti, brané jako vážné = ano, to jsou, ale nějak moc nekorespondují s tou spolehlivostí, kterou od auta čekáme a to že bude jezdit.

Udivuje mne ve stáří do 3 let umístění poslední generace Fordů Mondeo a Smax (vlastně totožné auto), protože si troufnu říct, že jsem znalý problematiky, pohybuji se mezi vlastníky a přečetl jsem hodně testů ojetin a naopak u těchto aut většinou vše funguje, takže by mne zajímalo, jaké to jsou závady, ještě tedy takové, které objeví STK, protože nepojízdné auto s KO motorem tam asi nikdo netahá, že? :D Chápu, že u starších ojetin jsou různé úniky (dle textu se ale minimalizuje tato závada), nebo vůle, ale u aut do 3 let? Navíc, jak dlouho je v Německu STK na nové auto ? Tříletá ?

Pak je taky vtipné, že do 11ti let je v top nejlepších Fusion, který docela rezne :D

Naopak nevidím nikde v top 10 Toiky, až na Aurise, čekal bych více... jenže ono to bude zase spíše tím, že na nich třeba najdou špatně seštelované světlo, ale mechanicky to auto jezdí vesele dál, což ?

Statistika, která o spolehlivosti auta neříká vlastně vůbec nic. Průserová auta to nepodchytí, ti na STK nejedou než se opraví a výsledek, že 10-20 % aut na STK nějaké značky má problém, to je taky napováženou, když je mezi nejlepšími a nejhoršími místy rozmezí třeba 8 %..
Rozbalit vlákno
19
11. 11. 2020 08:45
Re: Nic neříkající statistika
Tahle statistika vůbec nebere v úvahu jinou věc. Majitel Dacie sedne do svého vozu a s nadějí, že projde, odjede na STK, kde se dozví, jaké závady jeho vozidlo má. Majitel luxusního vozu odjede do svého servisu a sdělí své přání "zařiďte STK". Případně je na blížící se STK servisem upozorněn a je mu nabídnuto, že to zařídí. Servis auto projde, odstraní případné závady a pak zajede na STK, kde projde. Čili statistika na prd.
Avatar - Roman Horký
11. 11. 2020 08:47
Re: Nic neříkající statistika
Rekl bych, že jste na to káp.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 08:50
Re: Nic neříkající statistika
Tohle je samozřejmě druhá věc, které zásadně ovlivní výsledek, ale mnohem zajímavější a relevantnější statistika by byla ta z odtahovek, pokud by se nějaká sbírala :D

Tady se fakt řeší prkotiny. Majitel Dacie jede a dostane mínus za neseřízené světlo, já třeba taky měl špatně usazenou žárovku, tak jsem to tam musel předělat, kdyby byl technik zm.d, tak mi to napíše do vážného nedostatku. Naopak jsem přijel s motorkou, Hondou a technik se na to podíval z dálky, řekl... hmm Japonec, a napsal plnej počet :D Takže asi tak. Kamaráda vyhodil za auto v origo stavu z roku 1992 prodaného v ČR legálně, protože mělo žluté mlhovky :D
Avatar - CommonUser
11. 11. 2020 11:15
Re: Nic neříkající statistika
Takze prva TUV je po 3 rokoch.
Statistiska odtahovky ti tiez nepomoze, pretoze D3 to sice riesi cez ADAC ale ... ziadne statistiky nesmu uvadzat a auta chodia bez znakov ADAC :-O
Avatar - Dinar
11. 11. 2020 09:33
Re: Nic neříkající statistika
Majitel čtyři roky starého luxusního vozu nic před stk neřeší, takto "stará" auta nemají na stk problém. A za další dva roky to opět neřeší, protože už to auto nemá. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 09:39
Re: Nic neříkající statistika
Hele, sice jsem nikdy nebyl majitel luxusního vozu, ale na STK jsem byl s nejruznejsimi auty mainstreamových výrobců a na té první a druhé, tzn 4 a 6 let jsem nikdy nemel žádný problém, ať už to byly Fordi, VW či Seat (u Fordu ani po 300 tkm a 10 letech).

Reálně jsem měl problém jen s Lagunou 2, které bylo asi 8 let a 200 tisíc najeto, která trpěla na našich cestách na nekvalitní stabilizátory a já jakožto mladistvý student neřešil, že bych si mohol auto nechat zkotrolovat před STK a narazil na aktivního blba, co mi poslal na reparát.
Avatar - Blue Sun
11. 11. 2020 09:42
Re: Nic neříkající statistika
Pořád jsi ale člověk, který se o auto nějak stará. Znám plno lidí, kteří dojedou stylem "jé, hele, já musím na STK", plesknou tam auto ve stavu, jak zrovna je, ani ho neumyjí, a pak se nestíhají divit.
Kolik znáš lidí, kteří aspoň jednou za čas mrknou, jestli jim svítí všechny žárovky, a hlavně vzadu?
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 09:46
Re: Nic neříkající statistika
Upřímě u těch aut do 4 let věku jsem mimo oleje a předepsané údržy nic nedělal, jo, vlastně přezouvám letní-zimní a to je tak vše.
Avatar - Dinar
11. 11. 2020 10:08
Re: Nic neříkající statistika
Já jsem reagoval na ta "luxusní auta" v příspěvku nade mnou, samo, že dneska nikdo stk po čtyřech letech nijak neřeší ani u mainstreamu.
Avatar - Blue Sun
11. 11. 2020 10:38
Re: Nic neříkající statistika
Já třeba vím, že Logany dost "žerou" žárovky. A jak vpředu, tak i vzadu, takže pokud si to člověk nepohlídá, buch, hned závada. Další věcí je seřízení světel z výroby. Překvapilo mě, když u Clia technik při první STK dolaďoval světla, která svítila moc nízko. Nebyla to závada, protože neoslňovala, ale jestli tohle najdou u Renaultu, co potom výstupní kontrola u Dacií?
Avatar - wakantanka
11. 11. 2020 10:36
Re: Nic neříkající statistika
Tak ti dopním ešte zopár mojich kúskov. V máji (květnu) starý hrdzavý Carnival (2004) čo slúži ako robotník na firme prešiel na šupu bez nijakého vybavovania. Ale za je pravda, že som pred STK skontroloval všetky svetlá a rozbehal parkovaciu brzdu (mechanickú). V priebehu roka som bol na STk + EK so ženiným Daihatsu(2008) a maminým Puntom(2002), obe bez straty kytičky bez protekcie. No a teraz som bol s mojim Carnivalom (2009) a prvý krát som neprešiel na prvý krát. Dôvod prasknutá predná manžeta pri kolese a zrejme mierne zatuhnutý zadný brzdový valček. Ani jedna vec objektívne nebráni bezproblémovému užívaniu auta.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 10:38
Re: Nic neříkající statistika
Jo a teď se bude po vaší STK tradovat, že ta Kia je nespolehlivej krám a vedle čipnutá Ofce bez DPF je pohodička :D
Avatar - wakantanka
11. 11. 2020 13:31
Re: Nic neříkající statistika
No ono je sranda aj v tom, že som si pozeral práve dnes záznamy čo sa všetko robilo na tom mojom Carnivale za dobu čo ho mám a vyšlo mi nasledovné. Kúpil som dva sady pneumatík leto a zima. Vymenil baterku, kotúče vpredu a vzadu + doštičky. Dve tyčky stabilizátora + gumy na stabilizátoroch vpredu aj vzadu. Olej a filtre každých 15 tisíc. km a dva krát 4 kusy žhavičov. Okrem toho vymenený solenoid ventil, na ktorý bola zvolávačka, ale pôvodný majiteľ sa na to vyflákol a o ktorom som vedel už pri kúpe. Za cca 6 rokov a cca 100 tis. km v podstate nič. Auto atakuje momentálne 240 tkm.
Keď pozerám čo všetko už menili moji známi či kamaráti na svojich autách s podobnými kilometrami, tak absolútne neľutujem moju voľbu.
Avatar - Blue Sun
11. 11. 2020 09:36
Re: Nic neříkající statistika
Já si taky říkám, nakolik do takové statistiky promluví různé operativní a firemní leasingy, kdy se ti o všechno tohle "někdo" stará. A na tu skladbu aut by to i celkem sedělo.
11. 11. 2020 09:20
Re: Nic neříkající statistika
Presne tak. Hodnotit spolahlivost podla poctu zavad pri technickej kontrole, to je asi ako hodnotit pocasie podla usadeniny zrnkovej kavy na dne hrnceka. Ono na tie zavady vplyva aj to, ako sa majitel o svoje auto (ne)stara.

Majitel mercedesu: autorizovany servis mu zavola ze sa blizi dalsi pravidelnej servisnej prehliadky jeho auta, takze sa s nim dohodnu kedy auto pridu vyzdvihnut, a zaroven mu tam nechaju nahradne. O auto sa mu poriadne staraju, lebo keby neskor koli vaznej zavade nepresiel cez "STK", bola by to pre nich riadna ostuda, a majitel by sa opravnene pytal, za co plati servis ked auto nie je v poriadku!

Majitel dacie: jazdi, tankuje palivo, obcas doleje vodu do ostrekovacov. Ak mu vobec pride na rozum ze sa blizi cas servisnej prehliadky, zajde za Honzom vo vedlajsej dedine ktory sa popri druzstevnych traktoroch stara aj o auta svojich kamosov. Ten mu vymeni olej, mozno aj brzdovu kvapalinu doleje, a oplachne filter. A jazdi sa dalej. Po troch rokoch potom neprejde cez "STK" koli dakej blbosti, ako vypalena ziarovcicka na osvetleni spz-tky...
Avatar - fOE
11. 11. 2020 09:40
Re: Nic neříkající statistika
Vsadim obed, ze za tim mondeem jsou proste brzdy. Nemecke TUV si na tom davaj zalezet a kdyz ti nektere brzdy vypadaji, ze vydrzi uz jen 10k km, pak te s klidem na dusi nechaj rupnout a donuti te je vymenit. V autorizaku te na to obycejne upozorni predem, poslechnes/neposlechnes. No a vzhledem k tomu ze u mondea vypadaji brzdy, ze vydrzi uz jen 10k km uz po 10k km, je to docela past. :D :D :-[]
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 09:46
Re: Nic neříkající statistika
A jo ! Vidíš, to mne nenapadlo, brzdy jsem taky měnil v cca 70-75 tisících (přesně si nepamatuji), respektive destičky už byly skoro KO. Pokud někdo nakroutí ročně 40-50 tisíc a tohle moc neřeší, je to asi pravděpodobné, holt těžké krávy...
11. 11. 2020 11:57
Re: Nic neříkající statistika
Se závadou se jezdí do servisu. STK nemá se spolehlivostí nic společného.
23. 12. 2020 23:12
Re: Nic neříkající statistika
Přesně. Nemluvě o tom, že za poslední měsíc toto hodnocení provedl ještě německý ADAC a prestižní britská J&D Power, a výsledky u obou těchto zmíněných vypadaly tedy dosti odlišně oproti tomuto, co zde prezentuje Auto cz (vím, že jen prezentují informace). Jak ADAC tak J&D se kromě ostatních hledisek zaměřili na motory, což bylo jedno z nejdůležitějších hodnotících hledisek. A dle toho je divné, že zatímco v tomto zde zmíněném průzkumu např. Hyundai do tří let stáří vozidla je v první desítce, zatímco u mnou výše zmíněných společností Hyundai totálně propadl. Dokonce u ADACu natolik, že byl zařazen zcela má chvost tabulky s tím, že má absolutně nejhorší motory a to bez rozdílu třídy a modelu. Jistě to může být ze strany hodnotitelů jak cílené tak subjektivní, ale že by se téměř shodli s Brity je vcelku nepravděpodobné. A proto mi přijde výsledek průzkumu zde v článku zmíněného jako podivný.

Nakonec, Vám i všem zde, ale také auto.cz přeji krásné svátky vánoční, rodinou i pracovní pohodu a hlavně hodně zdraví. To vše i v Novém roce 2021. 😉🌲☃️🥂🍾
Avatar - Roman Horký
11. 11. 2020 08:41
Tak co našli na mé Toyotě
r.v. 2010, STK 15.10.2019:
4.1.1.1.4 U potkávacího světlometu předepsaná kresba nemá osvětlenou plochu jasně ohraničenou
5.3.3.2.1 Některá část zavěšení kol je zkorodovaná
Ať si trhnou nohou.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 08:47
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Gratuluji, vyhrál si život !

Jinak já jsem vždy prošel bez ztráty kytičky i s bývalým Mondeem MK4 se skoro 300 tisíc km a v naftě...krásně černé čáry na silnici dělalo...
11. 11. 2020 09:50
Re: Tak co našli na mé Toyotě
:D :D Chvilku jsem přemýšlel nad těma čárama než mi to došlo. Já měl u oktávky zase černou pr-del :D
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 10:22
Re: Tak co našli na mé Toyotě
:D To víš, někdy bylo potřeba provětrat pavouky ve výfuku a občas to zanechalo slušnou stopu, jako kdyby se tam rozjížděl Barik se svým Camarem :D :D Jen ne z gumy, ale z dehtu :D
11. 11. 2020 08:49
Re: Tak co našli na mé Toyotě
:D :D :D to víš něco do toho protokolu napsat musí, aby to nevypadalo jako, že to auto nikdo neviděl.
Avatar - Blue Sun
11. 11. 2020 09:39
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Jo, i kdyby to byla prošlá lékárnička, jako u mého minulého auta. :-D
11. 11. 2020 09:47
Re: Tak co našli na mé Toyotě
A to je taky vážná závada nebo jak to klasifikují? :D
Avatar - Blue Sun
11. 11. 2020 10:41
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Před deseti lety u P206 to byla ještě vážná závada, odstraněno na místě pořízením nové lékárničky (náplně). Před dvěma lety už to byle jen lehká, jak se změnila pravidla.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 09:47
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Jo, za to opakoval Táta asi 2x :D Ale dostkrát STK nabízela reparát, že si u nich rovnou koupíš lékarničku se značnou "vysokohorskou přirážkou" a nechají tě jet :D
11. 11. 2020 10:31
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Proto na STK nejezdím a dělám to přes známý. Nemám náladu se tam nechat buzerovat za ptákoviny typu lékárnička nebo žárovky. Jednou jsem udělal chybu, že jsem tam jel s karavanem jen tak jako plebejec z ulice a už tu chybu znova neudělám. Jebali mě pro změnu kvůli špatně velikým odrazkám. To radši ať mě stojí technická o 500 navíc.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 10:37
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Cha :D Já byl taky s vozíkem, odrazky měli špatnou barvu (r.v. byl někdy koncem socíku, tata první majitel, žádná samodomo) a že nemá vyražené číslo na ojnici, protože tehdy se tam origo dával štítek a ten jim nestačil :D
Avatar - JirkaVejrazka
11. 11. 2020 09:08
Re: Tak co našli na mé Toyotě
r.v. 2008, STK srpen 2020: "U potkávacího světlometu předepsaná kresba nemá osvětlenou plochu jasně ohraničenou".

Tak nejak :)
Avatar - .StenLi.
11. 11. 2020 10:00
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Toyota Prius 2009 December: Ucinok noznej parkovacej brzdy na hrane tolerancie. Riesenie pre buduce STK: dotiahnutie matice ukotvenia lanka po odstraneni jedneho plastu za 3 minuty. Nulovy servis.

Skoda Octavia TDI 2009: Dodnes nevie prejst cez emisnu (problem so vstrekmi, EGR, DPF), velke mnozstvo nedostatkov podvozku, elektroniky, dvojhmotak ktory poskodil aj DSG kvoli neskoremu odhaleniu. Zrut peniazov na servise.
Avatar - Roman Horký
11. 11. 2020 10:33
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Na první přečtení jsem se leknul, že servisák nepochopil rekuperaci a kvalifikoval to jako poruchu brzd :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 10:39
Re: Tak co našli na mé Toyotě
No ta rekuperace je dost nepříjemná, pokud to nečekáš, to mi na hybridech vadí asi nejvíce.
Avatar - .StenLi.
11. 11. 2020 11:00
Re: Tak co našli na mé Toyotě
:) O akom prekvapeni hovoris? Rekuperuje sa iba pri brzdeni a vtedy ta nema co prekvapit kedze brzdis vedome. Ak pustis plyn na THS tak sa rekuperuje tak jemne ze si to ani nevsimnes, je to ekvivalent odpobru motora v ICE autach takze tiez nema co prekvapit. Ak sa na niektorych hybridoch alebo EV da nastavit silnejsia uroven rekuperacie pri pusteni plynu, alebo az uplne zastavenie (one pedal drive) tak je to funkcia ktoru si zapinas vedome, opat bez prekvapenia. Takze nejako nechapem co ti na hybridoch vadi najviac? :)
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 11:50
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Když jedu ostřeji a chci přibrzdit a najednou se nic neděje, až pak nastoupí brzda...
Avatar - Roman Horký
11. 11. 2020 11:55
Re: Tak co našli na mé Toyotě
To jsi zřejmě hybridem nikdy nejel. A nebo nějakým zvláštním.Pod "ostřeji přibrzdit" si představuju, že na tu brzdu šlápnu. Takže zapojím hned do akce brzdové kotouče. Ne že tu brzdu polechtám.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 11:59
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Ehm: Auris HSD, Yaris HSD, Rav4 HSD předchozí, Rav4HSD aktuální, Corolla 1.8 i 2.0, CHR 1.8 i 2.0, Camry 2.5hybrid, Prius plug in, Ford Mondeo HEV, Mitsubishi Outlander PHEV a dál si nějak nevybavuji, ale možná ještě nějakým.

Pokud přímo přesedneš z klasického auta do hybridu s rekuperací, brzdný účinek je jiný a jestli zrovna mě chceš podezírat z toho, že jsem nikdy hybridem nejel, tak je vidět, že mne neznáš a myslím, že se snažím být objektivní na obě strany misek vah, viz blogy.
Avatar - Mikesus
11. 11. 2020 12:12
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Ono to myslel jinak. Jezdil s mými hybridy:Corolla 2.0, yaris, Camry, Rav4 minula i soucasna, chr 1.8 i 2.0 a možná ještě něco dalšího z predvadecek.
Myslel to asi tím, že je zvykly seslapnout brzdu na určitou hloubku a uz to dostatečně brzdi. To mam problem, kdzy presendu do klasiky. Sotva se dotknu brzdy uz zbytecne brzdi moc. Tam se snad davkuje brzda na první třetině. U hybridu naopak první třetina je takové lehké brzdení a musis na to opravdu šlápnout. Ma druhou stranu v hy ridu ten pedal neklade odpor, tak to dokáže zaslapnout I drobná holka.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 12:14
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Přesně tak jak píšu, přibrzdíš lehce a nic se neděje, on to nemuže někdo poznat, když nepřesedá do jiných aut.. zvyknout se dá na ledasco.

Ještě dodám, že třeba většina aut, s kterými jezdím má brzdového asistenta, takže když si chci i lehkým stlačením plynu s dostatečnou razancí přibrzdit, auto dokáže dát už takhle solidní brzdný účinek.
Avatar - .StenLi.
11. 11. 2020 13:34
Re: Tak co našli na mé Toyotě
No ja presadam bezne z hybridu do klasiky ale takyto rozdiel nebadam, pri jemnom stlaceni brzdy napr. v Golfe pocitujem podobne jemne brzdenie ako pri jemnom stlaceni brzdy v Toyota hyride ked naplnim cele policko rekuperacie. Mozno pomoze nastavenie brzd, moj Prius reaguje ovela ostrejsie ked som dal po 6 rokoch nove kotuce aj dosticky.
Avatar - Mikesus
11. 11. 2020 19:14
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Zrovna u Priusu mi to tak velký rozdíl oproti klasice taky nepřišel. Největší rozdíl je v corolle s dvoulitrem, tam jsem měl trochu problém ( lépe řečeno déle to trvalo ) si zvyknout i když jsem přesedal z hybridního Aurisu. Mně už se to hodnotí blbě, jsem na to zvyklý, ale opravdu x tisíc km mi to u Corolly trvalo.
Avatar - twistedTSD
11. 11. 2020 15:16
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Nevím, jestli Ignis Hybrid to tak má taky skrz rekuperaci, ale tam jsem z toho byl nešťastný. Šlápnu na brzdu a nic. Rychle to zadupnu a konečně to začne něco dělat.
Avatar - .StenLi.
11. 11. 2020 10:56
Re: Tak co našli na mé Toyotě
Nie :) Pri plnom zosliapnuti bol brzdny ucinok o 16% slabsi ako norma a odchylka dovolovala iba 10% tusim.. takze tesne.. ale mne to brzdilo v pohode takze tazko odhalitelna "chyba".
11. 11. 2020 08:55
Rozbalit vlákno
2
11. 11. 2020 09:21
Re: Další německá statistika
Churchill to kedysi povedal uplne presne: verim len tej statistike, ktoru som sam sfalsoval...
Avatar - Blue Sun
11. 11. 2020 09:40
Re: Další německá statistika
Co je zač to GTU?
Avatar - 3_diamanty
11. 11. 2020 11:16
sice
zalezi od mnohych faktorov.... aj to ako sa clovek o auto stara a kde kolko a ako s tym jazdi.... kazdopadne ale ze je ASX spolahlivy kusok si clovek vie overit aj v praxi ... kolega ma 9 rocne ASX cierne 1,6tku .. teda kusok este pred uplne prvym faceliftom ... teda s tou ostrou hranatou masku ... a zatial snad nemenil ani ziarovku ...uz som sa ho aj pytal ci nechce nahodou uz novy tucson a sa len pousmial ze cim ma ASX dlhsie tym ho ma radsej.... ale tak rovnaku skusenost mame s lancerom.. clovek tu len jazdi a tankuje a casom si uvedomi ze tie auta sa mu svojou spolahlivostou a bezproblemovostou tak dostanu pod kozu ze ani nema chut riesit nieco ine pokial na to nie je skutocny dovod... :yes:

inak ze 911tka vyhrava tieto statistiky je uz klasika.. ale tak jej vodici urcite toho rocne aj najazdia daleko daleko menej ako nejaky passat alebo superbecko...
Rozbalit vlákno
4
11. 11. 2020 12:02
Re: sice
Já mám stejnou zkušenost s Renaulty. Je asi celkem jedno, co koupíš. Z hlediska spolehlivosti.
Avatar - wakantanka
11. 11. 2020 12:08
Re: sice
no ale dobré by bolo aj uviesť koľko že ten kolega či brat najazdil km na tie roky, pretože ak jazdí do 10 tkm ročne, tak naozaj sa nemá veľmi čo pokaziť. Ony tie passaty či superBy najazdia zvyčajne 3 či 4 x viac a tým úmerne vzniká riziko poruchy nemyslíš?
Avatar - Ozzman
11. 11. 2020 12:20
Re: sice
Ne... někdy nemyslí... :-[]
11. 11. 2020 13:03
Re: sice
Neklam. Niekedy myslí.
19. 1. 2021 17:41
Porsche 911
Známý po 4 letech na 911 KO motor 3.6T, 85tis najeto. Oprava 350000 (Půlku "na sebe" vzal výrobce), ale stejně... Raději vyměním na Dusteru žárovku než na Porsche motor 😏
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2021 23:18
koupě auta spolehlivost
Myslím si, že tento žebříček se při výběru nového automobilu rozhodně hodí. Už jsem si něco o této problematice četl na https://kralmotoru.cz/…vosti-automobilu a při výběru auta jsem tohle začal brát v potaz. Zatím ještě nemám vybráno do čeho půjdu, ale aspoň vím, kterým automobilům se úplně vyhnout.
Rozbalit vlákno
0