Jednoznacne nejvetsi jobovka z poslednich dni v CR je presun Superbu do BA, to ze Skodovka budee vyvijet i passata, to ze diky tomu presunu nejspise prezije i v pristi generaci kombikova fabie a tady, na nejlepsi jizde na webu, jsme se k tomu celemu dockali jednoho upoceneho clanecku s hloupostmi meloucim odborarem?
To je ten presun "vlajkove lodi" (kde bych se dokazal prit, je-li to skutecne jen superb, nebo ma skodovka vlajkove lode dve, spolu s Kodiaqem) vazne az takova rana do zdejsi pomerne casto skoda-positive redakce, ze radeji hrajete mrtveho brouka?
Nevim jestli jsem v tomto nazoru osamocen, ale prijde mi to ze dane tema by si zaslouzilo jistojiste vice pozornosti nez cinskej kodiaq pod kterym zde diskutujeme. :-)
Nač si kupovat SUV s vysokým těžištěm a aerodynamikou škatule od bot a potom se dobrovolně připravit o jeho praktičnost, tedy o to jediné pozitivní, co přináší? :-O ;-\ ;-\
takze nekterej z ujguru z cinskyho koncentraku chovanej na nahradni dily prisel o ledviny, srdce, jatra a plice, a cinani dotycnymu jako bonus pribalili jeste tohle auto
No to ze je to vicemene jen jeden prebrany rozhovor kombinovany se spravou CTK. Od nejlepsi jizdy na webu bych cekal trosicku vic. Zvlast kdyz i takove idnes, pro ktere je tema automobilizmu jen okrajove, na to dokazalo sesmolit snad 3 clanky.
Vite jak se tahaji vozidla z vychodu, USA, Afriky atd..? uplne stejne jako ty z Ciny. Stejne prihlaseni a stejne starosti, pokud se jedna o motorizace ci provedeni, ktere se v Eu neprodava. Co zkusit stranky MD? Zase honite lejno...
tak rozmýšľam, že koho napadlo dať do názvu to číslo 380 a čo to poprípade akože označuje, výkon to nie je, najvyšší krútiaci moment tiež nie, objem kufra je počítam tiež viac. či 350 alebo 400 dať nemohli, lebo Mercedes? :D
Bezcenný sráč???hošík to by si si musel najprw s tým trochu zajazdiť a zistil by si,ze x3 by išla kakať aj keď bola nová.ja som to prevetral a kto nie, može tíško záwidieť.
Z čeho tak usuzujete, že tu "nemá co dělat"? Redakce Auto.cz asi bohužel nedisponuje vzdělanými redaktory, nebo naopak píše "bulvární plátky", jen aby zaujala největší množství čtenářů.
panejo zetti to mělo být jako na mě? všiml sis, že tam je smajlík, nikoliv otazník? z čehož vyplývá, že mi tato skutečnost pravděpodobně nezůstala utajena? a že jsem ji jen sděloval kolegovi?
ale jo, zkoušíš to jak se dá:)
Jsem takových potkal asi 10 na trase Jičín - Boleslav. Některý byly zabaleny v tý černobílý kamufláži, některý měly kamufláž od zadních dveří po pátý dveře.
Poláci mají dobré přestavby, třeba do starých Patrolů cpou 35d motory z X5tek... do Defenderů benzínové V8 apod. a když to přihlásí oni, tak potom už ti nemůže tady nikdo říct ani popel:)
No nie je to tak dávno, keď sa ešte v Poľsku vedelo auto akoby znova narodiť, t.j. z odhlasenej búračky vzniklo na papieri nové auto. Pokiaľ viem tak toto bolo možné len tam. Čiže nie Amerika, ale Poľsko je/bola krajina neobmedzených možností. :)
a jsme zase u toho... BMW cpe do všeho mild-hybridy a Mustang GT řve a žere jako lev, u nás nepřihlásíš vůbec nic a v sousedním Polsku prakticky všechno... je ta EU hodně zajímavý spolek...
jak se tahají vozidla z UAE například? chtěl bych Patrol V8, ale u nás bez šance, natož jakožto model, který se v EU vůbec neprodává...
Poláci dokážou ale tady asi nikdo... ne?
Líbí se mi víc než ten "náš". A vůbec, Škodovka má pro východ samé dobré věci. Rapid s MPI, Octavia Ming Rui, teď tohle. Rozhodně lepší, než naše očesané modely. Kdyby byl s HDM místo hopsalky DSG, tak bych klidně o Kodiaqu GT uvažoval.
jednak mi to na rozdíl od odborářského bosse žíly netrhá, druhak bych chápal, kdyby měli propouštět, ale vzhledem k trendu víc prodávat SUV a míň sedany a kombi, řekl bych, že práce bude pořád dost, třetják:) už mi insider z MB dávno hlásil, že navážejí baterie a spalováky půjdou jinam...