Já mám z toho takové rozporuplné pocity. Líbí se mi to hodně, nemůžu říct, že ne, ale zároveň mi je líto toho originálu, který byl k přestavbě použit. Pokud to bylo auto, které už bylo někdy před 40 lety drsně napadeno tunerem, tak proč ne, ale jinak nevím. Bližší mi je cesta, jakou jde třeba DeLorean, kdy staví v limitovaném množství repliky. Co mají ještě původní díly, použijí původní, zbytek nové.
A ještě bych měl trošku výtku k těm sedadlům. Jsou super, jsou dobové, ale jestliže mám auto, které najednou po přestavbě přímo vybízí k dynamičtější jízdě, proč by tu přestavbu jinak někdo dělal?, tak bych si při případné nehodě nerad zlomil vaz vlastní vahou hlavy. Tady bych se o nějakou decentní dodatečnou montáž opěrky raději pokusil.
Kdyby někdo udělal takovou nějakou repliku 250GTO... a kdyby tam byla rozumná cena zohledňující, že je to v podstatě golfový vozík... klidně bych s tím jezdil i kdyby to bylo třeba na peletky:)
jako třeba tahle konkrétní z Vanilkového nebe https://drivetribe.com/…NuSOe7ApIUsR2BrQ?…
Přesně, hlavně že to nezprznili instalací elektromotoru! :-):yes::yes::yes: I taková hovada, prznící yongtimery elektrodebilitou, se totiž dnes najdou.... :-(:no:
Zase mi tenhle supersystém odmítá vložit odpověď na tvůj příspěvek. Tak se nediv, že ti nemůžu dopovědět. Chtěl jsem ti říct, že středový panel je super věc a že do Německa naštěstí jezdit nepotřebuju. Ale nikomu neberu jeho potřeby a názory.