Ekonomika
Není vyšší počet Ignisů dán registrací skladovek těsně před výrazným zdražením? Docela bych věřil tomu, že se prodejci snažili předzásobit aspoň na chvíli kusy za staré ceny.Protože po těchto absurdních zdražováních půjdou prodeje úplně do ... A firemní prodeje Suzuki opravdu nevytrhnou. Ignis do firemních flotil asi sotva půjde, Jimny kvůli zelenořiťolezům vypadl z nabídky a jinak tu už zbývá jen SX4 a Vitara.
Asi jo, jeden můj soused si ho nedávno přitáhnul před barák. Na zadku má nálepku hybrid ach jo. Tenhle mildhybrid co není vůbec hybrid.
Absurdních? ANO makáme = máme už z dob před covidem nejvyšší inflaci v Evropě. Covid přinesl i razantí propad kurzu = spolu s propady cen aut to znamená = vyšší cenu nejdražšího spotřebního zboží = aut
Tak asi to bude trošku jinak - skladové vozy už po zdražení. Tedy dodávka z Japonska.
Čirou náhodou je tu 114 skladových vozů, což je 2x vykázané prodeje. Předpokládám tedy, že příští měsíc bude stejně úspěšný. A pak bude dlouhá nula...
Čirou náhodou je tu 114 skladových vozů, což je 2x vykázané prodeje. Předpokládám tedy, že příští měsíc bude stejně úspěšný. A pak bude dlouhá nula...
Až na to, že dokud to nabízeli jen jako alternativu, vůbec nikdo to nekupoval... 😲 😒 😒] :no:
No zrovna rict konkurenční kompakty a označit golf a leon, coz jsou sesterské modely než konkurenční. Ale jinak ano, kompakty rostou uz nějakou dobu.
tesia ma jeho stabilne predaje okolo 20 kusov mesacne... co vo vysledku na konci roka bude nakoniec velmi solidne cislo... a to som tipoval ze da maximalne tak 50-60 kuskov rocne... opat sa len ukazuje ze toto auto ma na viac ako sa na prvy pohlad zda.... je to taky nenapadne napadny cierny kon segmentu... bravo mitsu :yes:
Jo. Ani v té minulé nebyla kombíková Octavia žádný velký extrém, Astra Caravan byla podobně dlouhá třeba... ale Golf jako etalon byl o kus menší, teď se to minimálně v tom kombíku srovnalo.
No tam je právě ta změna markantní - v minulé generaci byla Octavia ze sourozenců největší, s nejdelším rozvorem... a v té současné se to minimálně v kombíku srovnalo.
Na obranu Suzuki, měli jedny z prvních mild hybridů na trhu, a přitom za rozumné peníze.
Prémiovky jsou obecně menší... a Mazda 6 má 4,86 (Octa 4,69). Konkurenční kompakty taky vyrostly, Golf i Leon mají v téhle generaci v kombíku stejný rozvor jako Octavia.