Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v říjnu 2020 podle segmentů: Bodovaly Ignis, Fiesta nebo Golf

24 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a ti nás drží při prodejích.
Avatar - Anonym
Anonym
Asi jo, jeden můj soused si ho nedávno přitáhnul před barák. Na zadku má nálepku hybrid ach jo. Tenhle mildhybrid co není vůbec hybrid.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A PHEV je double engine, ale spotřeba elektriky se nepočítá.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na obranu Suzuki, měli jedny z prvních mild hybridů na trhu, a přitom za rozumné peníze.
Arese
Až na to, že dokud to nabízeli jen jako alternativu, vůbec nikdo to nekupoval... 😲 😒 😒] :no:
Uživatel_5445955
Logan a Duster podle mně patří o třídu níž, než je uvedeno v tabulkách.
sella-bike
Stejně Octa IV, která rozměrově koresponduje s BMW 3, Mazda 6, ale konern chce ji mít jako mizší střední, asi proto, aby mohl říci, že je větší než ostatní a nahlíží do střední😄
Avatar - Anonym
Anonym
Když to tomu "koncernu" lidi žerou tak proč ne? Je to jejich hloupost.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč hloupost?
Avatar - Emel
Emel
Ono je to obráceně... SDA v ČR řadí Octavii do střední, naopak auto.cz a další ji řadí správně do nižší střední.

Prémiovky jsou obecně menší... a Mazda 6 má 4,86 (Octa 4,69). Konkurenční kompakty taky vyrostly, Golf i Leon mají v téhle generaci v kombíku stejný rozvor jako Octavia.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No zrovna rict konkurenční kompakty a označit golf a leon, coz jsou sesterské modely než konkurenční. Ale jinak ano, kompakty rostou uz nějakou dobu.
Avatar - Emel
Emel
No tam je právě ta změna markantní - v minulé generaci byla Octavia ze sourozenců největší, s nejdelším rozvorem... a v té současné se to minimálně v kombíku srovnalo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo pokud bereš mezigeneracni srovnani, pak chapu.
Avatar - Emel
Emel
Jo. Ani v té minulé nebyla kombíková Octavia žádný velký extrém, Astra Caravan byla podobně dlouhá třeba... ale Golf jako etalon byl o kus menší, teď se to minimálně v tom kombíku srovnalo.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Není vyšší počet Ignisů dán registrací skladovek těsně před výrazným zdražením? Docela bych věřil tomu, že se prodejci snažili předzásobit aspoň na chvíli kusy za staré ceny.Protože po těchto absurdních zdražováních půjdou prodeje úplně do ... A firemní prodeje Suzuki opravdu nevytrhnou. Ignis do firemních flotil asi sotva půjde, Jimny kvůli zelenořiťolezům vypadl z nabídky a jinak tu už zbývá jen SX4 a Vitara.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Pak ještě přeznačkovaná Corolla a Rav4
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Absurdních? ANO makáme = máme už z dob před covidem nejvyšší inflaci v Evropě. Covid přinesl i razantí propad kurzu = spolu s propady cen aut to znamená = vyšší cenu nejdražšího spotřebního zboží = aut
Arese
Máš recht, Baleno s neuvěřitelně odporným ksichtem už radši ani nenabízejí.... ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak asi to bude trošku jinak - skladové vozy už po zdražení. Tedy dodávka z Japonska.

Čirou náhodou je tu 114 skladových vozů, což je 2x vykázané prodeje. Předpokládám tedy, že příští měsíc bude stejně úspěšný. A pak bude dlouhá nula...
Nonsens
a co moooj svistik?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vidíš. Na toho jsme nějak zapomněli. 😄
Arese
Prý už brzy bude hybridizovaná i verze Sport?! 😲 😲 😲 😒 😒 😒 :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
okrem S-Crossu a vitary je tu predsa este swift...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tesia ma jeho stabilne predaje okolo 20 kusov mesacne... co vo vysledku na konci roka bude nakoniec velmi solidne cislo... a to som tipoval ze da maximalne tak 50-60 kuskov rocne... opat sa len ukazuje ze toto auto ma na viac ako sa na prvy pohlad zda.... je to taky nenapadne napadny cierny kon segmentu... bravo mitsu :yes: