Ekonomika
KANKUNEN
2
a ti nás drží při prodejích.
Anonym
2
Asi jo, jeden můj soused si ho nedávno přitáhnul před barák. Na zadku má nálepku hybrid ach jo. Tenhle mildhybrid co není vůbec hybrid.
KANKUNEN
1
A PHEV je double engine, ale spotřeba elektriky se nepočítá.
twistedTSD
0
Na obranu Suzuki, měli jedny z prvních mild hybridů na trhu, a přitom za rozumné peníze.
Arese
1
Až na to, že dokud to nabízeli jen jako alternativu, vůbec nikdo to nekupoval... 😲 😒 😒] :no:
Logan a Duster podle mně patří o třídu níž, než je uvedeno v tabulkách.
Stejně Octa IV, která rozměrově koresponduje s BMW 3, Mazda 6, ale konern chce ji mít jako mizší střední, asi proto, aby mohl říci, že je větší než ostatní a nahlíží do střední😄
Když to tomu "koncernu" lidi žerou tak proč ne? Je to jejich hloupost.
Ono je to obráceně... SDA v ČR řadí Octavii do střední, naopak auto.cz a další ji řadí správně do nižší střední.
Prémiovky jsou obecně menší... a Mazda 6 má 4,86 (Octa 4,69). Konkurenční kompakty taky vyrostly, Golf i Leon mají v téhle generaci v kombíku stejný rozvor jako Octavia.
Prémiovky jsou obecně menší... a Mazda 6 má 4,86 (Octa 4,69). Konkurenční kompakty taky vyrostly, Golf i Leon mají v téhle generaci v kombíku stejný rozvor jako Octavia.
No zrovna rict konkurenční kompakty a označit golf a leon, coz jsou sesterské modely než konkurenční. Ale jinak ano, kompakty rostou uz nějakou dobu.
No tam je právě ta změna markantní - v minulé generaci byla Octavia ze sourozenců největší, s nejdelším rozvorem... a v té současné se to minimálně v kombíku srovnalo.
Není vyšší počet Ignisů dán registrací skladovek těsně před výrazným zdražením? Docela bych věřil tomu, že se prodejci snažili předzásobit aspoň na chvíli kusy za staré ceny.Protože po těchto absurdních zdražováních půjdou prodeje úplně do ... A firemní prodeje Suzuki opravdu nevytrhnou. Ignis do firemních flotil asi sotva půjde, Jimny kvůli zelenořiťolezům vypadl z nabídky a jinak tu už zbývá jen SX4 a Vitara.
Absurdních? ANO makáme = máme už z dob před covidem nejvyšší inflaci v Evropě. Covid přinesl i razantí propad kurzu = spolu s propady cen aut to znamená = vyšší cenu nejdražšího spotřebního zboží = aut
Máš recht, Baleno s neuvěřitelně odporným ksichtem už radši ani nenabízejí.... ;-\ ;-\ ;-\
Tak asi to bude trošku jinak - skladové vozy už po zdražení. Tedy dodávka z Japonska.
Čirou náhodou je tu 114 skladových vozů, což je 2x vykázané prodeje. Předpokládám tedy, že příští měsíc bude stejně úspěšný. A pak bude dlouhá nula...
Čirou náhodou je tu 114 skladových vozů, což je 2x vykázané prodeje. Předpokládám tedy, že příští měsíc bude stejně úspěšný. A pak bude dlouhá nula...
tesia ma jeho stabilne predaje okolo 20 kusov mesacne... co vo vysledku na konci roka bude nakoniec velmi solidne cislo... a to som tipoval ze da maximalne tak 50-60 kuskov rocne... opat sa len ukazuje ze toto auto ma na viac ako sa na prvy pohlad zda.... je to taky nenapadne napadny cierny kon segmentu... bravo mitsu :yes: