Novinky
A kdy začnou ty pruhy rušit? Černokostelecká je úplně zbytečně zúžena a jede tam pár busů za hodinu. Obdobně před Bílou Horou nebo Skalka. Hloubětín má pár metrů a polovina busu z něj hned vyjede, neb odbočují. A pak ty busy stejně zajedou do kolon, protože jej, zbrzdil se provoz, naštosovalo se to a nikdo nemá chuť je pouštět... K čemu je ten pruh vyhrazen i pro taxi nechápu už vůbec.
Stejnou elektřinu používáš i ty ve spalováku? Že prostě jedeš
a) BUĎ na ropu PLUS tu elektřinu
b) NEBO jen na tu elektřinu
Ale je to FURT STEJNÁ elektřina 😁 :-!
Navíc to že se TEĎ vyrábí takhle = je prostě fuk = výměna vozovýho parku je na dekády. Od tý doby co začala trochu ve velkym Tesla a Nissan Leaf to je na celý lidský život. Takže to kde je ve chvíli začátku jakej zdroj výroby elektřiny = to nehraje až tak roli NEJDE to jinak = než začít a pak jednou i u nás nebude polovina z uhlí ale třeba jako jinde = z něčeho efektivnějšího čistšího atp.
Já popravdě nechápu celou diskuzi blbost byla zamítnuta = a všichni si stěžujou na ty co jí zamítli? 😲 😁
To ze se to ted nepovedlo, neznamená že příště nezkusi něco jineho.
Ty zbytecne cyklopruhy v centru ti nevadí? Misto 2 pruhu je jeden a cyklo. To uz radši at jeden udělají pro MHD.
Bohužel tohle prošlo https😐/www.novinky.cz/…v-kanal-40341971
No svýho předchůdce pako co ZASTAVIL výstavbu okruhu (prioritní stavbu státu už od roku 1963) i magistrál k němu https😐/domaci.ihned.cz/…bi-se-primatorka asi netrumfne. Zatím zvládl protlačit stavební povolení na metro D a znovurozběhl ten pražský okruh = který bohužel díky ANO a ČSSD celý roky stál a dál se zpozdil. To je i pro mě PRIORITNÍ STAVBA věc = je šílený že tak velký město ho nemá
Omezení aut v CENTRECH světových velkoměst = to postupně nabíhá všude. Nejen v Evropě ale i v Indii nebo státech Jižní Ameriky. Je to spíš o tom JAK se to udělá. A praha nemá a ještě roky mít nebude ani vnější ani vnitřní okruh = tady je to eště důležitější NĚCO s těma autama dělat. Osobně bych to NECHTĚL řešit
Jediný řešení je to co minulá radnice ZASTAVILA = dostavět okruh a magistrály k němu
Stejně jako že na benzín z barelu ropy se dojede DÁL než na naftu = to je bohužel taky pravda
Od vyhlášení PRIORITNÍ STAVBY STÁTU do dokončení = to vypadá tak ca na 80 let = to je SÍLA i na nás = nejpomalejší ve výstavbě dálnic i mezi V4. A to je VNĚJŠÍ okruh město s počtem obyvatel jako Praha POTŘEBUJE nutně i vnitřní
Pak přijde takový magor a nabídne vzletné ideje o snižování, minimálních nákladech, zlepšení prostupnosti podloženém nějakou pochybnou studií ignorující realitu dopravy, hezky a barevně to popíše a podá. Politik, protože tomu nerozumí, zatleská a bere.
Že to tak není? Znám to, bohužel, ze své praxe. Nadřízený taky odmítl do naší služby člověka, který mu přednesl fakta (a miliardové náklady), a namísto toho vzal blba, který mu nakecal líbivé projekty. Akorát ten nadřízený jde za rok do důchodu, takže rostoucí vnitřní dluh a problémy s rozvojem ho vůbec netrápí. Jen se potřebuje zalíbit u dalších nadřízených...