Pražští zastupitelé odmítli zavedení celodenního zákazu vjezdu osobních aut do vyhrazených pruhů MHD. Podle většiny zastupitelů není důvod opatření zavádět mimo dopravní špičku.
si dělá u lidí prostě srandu. Hledá všechny způsoby, jak řidičům v Praze znepříjemnit život. Obsazení magistrátních lavic je horší než za Krndy, "Eko" ideologie je pro něj náboženství, chce se mi zvracet :no:
Souhlas, Krnda byla jen neschopná, ale tihle to povýšili o level výše... Nic městu prospěšného za nimi není viděl, jen vymýšlejí tyto hovadiny v rámci vyššího dobra :no: Doufám, že ti, co je volili, to už vidí ;-)
Omezení vjezdu do vyhrazených jízdních pruhů by se nemělo týkat vozidel s dieselovým motorem Euro 5 a vyšších, protože jejich exhalace jsou ze všech motorových vozidel nejnižší. Ostatně - už dnes do těchto pruhů už dnes mají povolen vjezd pouze vozidla s dieselem, stačilo by to rozšířit i na osobní vozy.
Určitě lepší, než ten smrad a mikročástice, co jdou z benzínových aut s přímým vstřikováním a komínů tepelných elektráren, pohánějících snobům ty jejich auta na baterky.
Hele tahle FURT opakovaná BLBOST o elekrárnách = myslíš že vám co to furt opakujete někdy dojde, že STEJNOU elektřinu = viz odkazy já 20:45 https://www.auto.cz/diskuse/77825/1#…
Stejnou elektřinu používáš i ty ve spalováku? Že prostě jedeš
a) BUĎ na ropu PLUS tu elektřinu
b) NEBO jen na tu elektřinu
Ale je to FURT STEJNÁ elektřina :D:-!
Navíc to že se TEĎ vyrábí takhle = je prostě fuk = výměna vozovýho parku je na dekády. Od tý doby co začala trochu ve velkym Tesla a Nissan Leaf to je na celý lidský život. Takže to kde je ve chvíli začátku jakej zdroj výroby elektřiny = to nehraje až tak roli NEJDE to jinak = než začít a pak jednou i u nás nebude polovina z uhlí ale třeba jako jinde = z něčeho efektivnějšího čistšího atp.
Ne. Ja si stěžuji na toho, kdo to vůbec na začátku schvalil.
To ze se to ted nepovedlo, neznamená že příště nezkusi něco jineho.
Ty zbytecne cyklopruhy v centru ti nevadí? Misto 2 pruhu je jeden a cyklo. To uz radši at jeden udělají pro MHD.
Nojo bohužel https://www.csfd.cz/…idiot/komentare/ -ů co vymyslí nějakou KRAVINU a často i TOTÁLNÍ bylo je a bude = moc. Ale viz úvodní příspěvek PŘES OBSAZENÍ MAGISTRÁNÍCH LAVIC to naopak NEprošlo to = to je důležitý
Nedávno jsem četl jeho názory na dopravu a byla to snůška blbostí o tom, že nejlépe nikdo v širokém okolí Prahy by neměl používat jinou dopravu než MHD a kolo. Je jedno, kolik má výšek, i když proti tomu brněnskému blbovi to pokrok je. Evidentně si prosazuje svou vlastní ideologii.
No svýho předchůdce pako co ZASTAVIL výstavbu okruhu (prioritní stavbu státu už od roku 1963) i magistrál k němu https://domaci.ihned.cz/…bi-se-primatorka asi netrumfne. Zatím zvládl protlačit stavební povolení na metro D a znovurozběhl ten pražský okruh = který bohužel díky ANO a ČSSD celý roky stál a dál se zpozdil. To je i pro mě PRIORITNÍ STAVBA věc = je šílený že tak velký město ho nemá
Omezení aut v CENTRECH světových velkoměst = to postupně nabíhá všude. Nejen v Evropě ale i v Indii nebo státech Jižní Ameriky. Je to spíš o tom JAK se to udělá. A praha nemá a ještě roky mít nebude ani vnější ani vnitřní okruh = tady je to eště důležitější NĚCO s těma autama dělat. Osobně bych to NECHTĚL řešit
Jediný řešení je to co minulá radnice ZASTAVILA = dostavět okruh a magistrály k němu
Jistě Kyliánku. A až budeš mít řidičák, všímej si, kolik je v Praze zbytečných dopravních značek. Je to tu jak na dopravním hřišti... To jsou pěkné úplatečky...
A hádej, proč to zastavili. Víš to? Pokud ne, poučím tě: protože pozemky pod plánovanou trasou okruhu hromadně skoupili mafiáni. Hádej ze které strany :-) ...
To se děje i jinde = na běžných dálnicích. Proto vede D8 debilně o desítky km delší trasou geology zamítnutou a proto se desetiletí odkládala D3 z Budějek na rakousko atp. Ale pražský okruh zastavili z JINÉHO důvodu = prostě miliardy šly na jiný projekty. Asi pro ně v danou chvíli výhodnější = pro nás pražáky bohužel = přesně naopak. Tak sme šli a za odměnu to prase https://www.novinky.cz/…dolinek-40096634 zvolili do PS. Ale to mnohaletý zpoždění = fakt DŮLEŽITÝCH staveb města = prostě zůstane. Vypadá to že těch 80 prioritních km = se bude stavět 80 let :no::-(
Od vyhlášení PRIORITNÍ STAVBY STÁTU do dokončení = to vypadá tak ca na 80 let = to je SÍLA i na nás = nejpomalejší ve výstavbě dálnic i mezi V4. A to je VNĚJŠÍ okruh město s počtem obyvatel jako Praha POTŘEBUJE nutně i vnitřní
To je úplně jednoduché. Protože normální člověk přijde s koncepcí, kde budou tvrdá čísla. Tolik aut, tolik kilometrů silnic je potřeba, takové emise, tolik miliard na dostavbu. Politik, protože tomu nerozumí: to ne, to je moc.
Pak přijde takový magor a nabídne vzletné ideje o snižování, minimálních nákladech, zlepšení prostupnosti podloženém nějakou pochybnou studií ignorující realitu dopravy, hezky a barevně to popíše a podá. Politik, protože tomu nerozumí, zatleská a bere.
Že to tak není? Znám to, bohužel, ze své praxe. Nadřízený taky odmítl do naší služby člověka, který mu přednesl fakta (a miliardové náklady), a namísto toho vzal blba, který mu nakecal líbivé projekty. Akorát ten nadřízený jde za rok do důchodu, takže rostoucí vnitřní dluh a problémy s rozvojem ho vůbec netrápí. Jen se potřebuje zalíbit u dalších nadřízených...
A kdy začnou ty pruhy rušit? Černokostelecká je úplně zbytečně zúžena a jede tam pár busů za hodinu. Obdobně před Bílou Horou nebo Skalka. Hloubětín má pár metrů a polovina busu z něj hned vyjede, neb odbočují. A pak ty busy stejně zajedou do kolon, protože jej, zbrzdil se provoz, naštosovalo se to a nikdo nemá chuť je pouštět... K čemu je ten pruh vyhrazen i pro taxi nechápu už vůbec.