Výroba SUV Škoda Kodiaq zůstane v České republice, vyrábět se bude nadále v Kvasinách na Rychnovsku. Dříve se spekulovalo o možném přesunu jeho výroby do Německa.
Pro běžné Čechy je hlavně skvělá informace, že se i nová Fabia dočká verze Combi. Vzhledem k tomu, že teď spousta lidí zchudne, stane se právě toto auto minimálně na několik následujících let nejčastější volbou českých rodin s dětmi... A na zahraničních trzích bude skutečně jedinečnou nabídkou, protože všichni přímí konkurenti už vymřeli! ;-)
Jj, myslím že kombi by mohlo ještě více zatopit Scale. Bude rozhodně širší a s delším rozvorem než současná generace. Myslím že to může být trefa do černého pro ,,chudší trhy". Navíc prakticky bez přímé konkurence.
Jo, skončil Logan... takže malé kombíky už nejsou. Jestli to Fabii pomůže zvednout podíl kombíku z té cca. třetiny nevím, osobně myslím že spíš moc ne. Ale i pro tu třetinu to podle mě smysl má a možná bude nějaká renesance, třeba i na úkor SUV.
Konkurence je mimo třídu... i30 Combi, ojetiny... atd.
No, pokud očekáváš Fabii kombi za nějakou nízkou cenu, aby to pro ty zchudlé mělo význam, jsi velmi naivní. Aby se pak neukázalo, že Scala, Kamiq, Captur nebo 2008 jsou lepší a levnější volbou.
V době, kdy i volant byl za příplatek... A dnes, kdy ceny malých aut rostou do výšin dříve vyhrazených nižší střední třídě, se to kombi od Scaly nebude o mnoho lišit, přičemž prostorový přínos bude velmi diskutabilní.
Ceny rostou všude. Rapid byl svého času označován za drahý, když startoval někde hluboko pod 300 tisíci. OII se dala koupit za podobné peníze. GVII s autoklimou začínal na 340 tKč..
A dnes, při splnění všech požadavků na bezpečnost, emise a výbavu budeme rádi, pokud to kombi bude začínat na 350 000,- Kč. A doufat, že to nebude s litrovým MPI.
To je právě dost sporné. Ten kufr Fabie není zase tak prostorný, aby se do něj kočár dobře skládal. Papírově velký objem, ale reálná využitelnost je o dost slabší. Je příšerně úzký, a pokud se v nové generaci nestane zázrak, nezlepší se to.
Z pohledu pracovních míst a ekonomiky určitě dobře. Otázka logistiky z Kvasin do světa a naopak je na výrobci a k ideálu má asi daleko. Uvidíme časem, česká značka už to dávno není.
Ani celej stát nebyl schopnej dát do škodovky to co VW v první vlně = asi 100 miliard. Tehdejší celej státní rozpočet byl 300 :D
Přes kecy odborářů škodovky je asi DOBŘE že koncern přesune a sloučí výrobu modelů jejichž prodeje padají https://auto.ihned.cz/…-nejlepsi-zprava a tady se bude vyrábět to co naopak furt stoupá