já všeobecně automobilovým závodům moc zářnou budoucnost nevěštím. Vzhledem k tomu, jak celosvětově sílí nechuť k autu jako k ikoně a jak se z něj stává bezpohlavní zboží, dobré tak ke sdílení a půjčování a vůbec obtěžující i jen svojí existencí, tak mi příjde že doba závodění pomíjí. Dřív bylo řvoucí závodní auto na šotolinové trati obdivované tisíci diváků na místě a dalšími stovkami tisíc u bedny. A dneska? Kdo vůbec ví, že se nějaké závody jezdí a šel by se na ně podívat? Půlka společnosti by na něj i jako na diváka koukala skrz prsty. Takže budovat závodní divizi v době elektrických přemísťovadel a myslet si že mi to přinese reklamu a obdiv jako v době Lancie Delty... nevím, třeba se pletu.
I přes neustálé řeči o sterilitě a nudě má Formule 1 neustále vysokou sledovanost. Rallye vždycky spolehlivě přitáhne spoustu diváků k tratím. Města bojují o to, aby se u nich pořádaly Moto GP, kam se vždy sjedou statisíce lidí.
Já ti nevím, ale nějak mi to do té tvé "vize" nezapadá.
Tady se bude dělat benzin takže to smysl mít bude. Elektriku bude mit každej šulin. A tohle bude pro fajnšmekry. Tady nepůjde o velké série aut...za mne nápad dobrej. Renault dělat tyhle věci umí...ac tady se to moc nevi a jen se po něm plive
Buď naprosto v klidu, i u Alpine by se samozřejmě vyskytovaly elektrické nebo hybridní varianty, protože k udržení takové značky je především potřeba prodávat a tím pádem i plnit normy a limity.