V roce 2014 Volkswagen do prodeje pustil jedno z nejzajímavějších aut, jaká kdy vytvořil. K zákazníkům se však dostalo jen 200 kusů. Jeden z nich je aktuálně na prodej.
To jsou zase pindy, že věřím, kdyby tě někdo poznal jak jdeš po chodníku, tak tě dobrovolně přejede a bude o jednoho ekodementa méně.
Motor do W používal Veyron i Chiron, zdá se ti to málo prestižní, nebo výkonné?
A R5? Několik let nejlepší motor, i dnes patří k absolutné špičce. Naprosto úžasný jízdní projev, výkony i zvuk. Ten motor je majstrštyk, který v poslední generaci doj*ebaly zase jen emisní limity.
Hybrid jsi akorát tak ty, ale v dutině lebeční. lejno poháněné monočlánkem. Tak si vyndej hlavu z půlek.
A co se stane dutohlave? docela by mě to zajímalo. :D Jen se rozpovídej.
Vždyť ty jsi stejněj mor jak hamuna, skor bych řekl, že ho předháníš. Diskusní odpad tapetující nesmysly vydávající je za fakty.
Jenže zatímco se tu honí kde kdo za emisemi, staré TDI jezdí pořád a ještě nějakou dobu budou :) To je realita... Zase tak bych ten koncern nepodceňoval..
problem koncernu je spise v tom, ze si to neumime poslednich par let, spise desetileti odkomunikovat vyvoj, tady se pracuje na systemu v nekolika ruznych teamech ale vubec s polu nekomunikujem a nemame informace o tom jak to navzajem provazat aby to fungovalo, takze se vyvyji neco naslepo aby kdys nastane den D se zjistilo ze tech 5-6 teamu co na tom delalo to neumi k sobe propojit aby to fungovalo, a nasledne misto toho aby se resila kominukace tak zhora prijde rozhodnuti ze se vytvori sedmej team co to snad spoji doihromady aby to fungovalo, a ve finale s etak 3 mesice ceka nez sedmej team nashromazdi alespon nejak eonformace z predeslich 6 teamu , pak se to par mesicu ucej aby nakone cnapsali dalsi rozhrani co to vsechno spoji jaks taks dohromady, proste lahoda :yes:
Tedle Piechův totální spalováckej fail co žere 3 litry nafty na 100 km na dálnici možná 2 litry a to ještě jedině díky tomu že tam vrzli baterku a udělali z toho hybrid. Piechův vlhkej ropáckej sen 100 km za 1 litr paliva jen se spalovákem narazil na zeď a i přes excelentní aerodynamiku akorát dokázal že spalováky jsou slepá ulička a maj svoje limity. Přestaňte už si lhát do kapsičky že spalováky maj budoucnost. Je to deziluze.
Navíc je to jen těsná neodhlučněná uhlíková skořápka na galiskách v který je každý cestování utrpení a vejde se tam jen jedna nákupní taška. Jinými slovy auto úplně k hownu. :no: A to se mi tak líbilo. :-!
Extravagantní vehikly si od VW nikdo nekoupí. Extravagantní hnusy dělá rendlík a spol. (třeba Hnissan) a taky existuje hnusná Toyota Joke. U VW dělají hezká auta a ta potřebují elektrické motory jen u stěračů, zatímco pod kapotou mají jediný logický a zároveň nejvíce ekologický motor - diesel.
tohle je vseobecne nejzajimavejsi fenomen, v Eu si automoibilky stezuji na emisni limity a pokuty za jejich prekroceni, ale ikdys ty auta ktera by jim pomohli se snizenim emisniho prumeru prodane flotily jinde po svete prodavaj, tak do te Eu je proste nedotahnou a ofiko neprodavaj, pritom o spoustu tech modelu by v Eu jiste zajem byl
reagoval jsem na toho zaostalce, který tvrdil, že dieselových HEV se prodá hodně.
PHEV má určitě své výhody, jestli ty nevýhody dieselu při provozu v hybridním režimu dokáže vykompenzovat, to se teprve možná zjistí. Zatím ani automobilky do toho moc nechtějí a dělají především benzíny
mHEV neni žádný dieselhybrid, ale jen startstop, který občas vypomuze a trochu vyhladí line rozjezdy.
HEV uz je hybrid, s dieselem se téměř nedela. Automobilky moc dobre vi proč. Neustále startování dieselu vubec nepridava k jeho spolehlivosti, do toho studené starty několikrát za cestu a neplnění emisi. Diesel je v tomto ohledu prakticky nepoužitelný.
Ale ty prodeje dieselovych HEV by mne taky zajímali.