Autofun
Na prodej je nejúspornější auto světa. Vzácný stroj slibuje spotřebu pod litr nafty na 100 km
29 komentářů
kdyby to soudruhum opravdu fungovalo tak by prece mohli najet na masovku a pokutam za emise by se mohli vysmat jako Toyota. Neco tady bude spatne.
To bylo jen pro 2. Dělali to jen kvůli rekordu.
Ne bylo to jinak.
Ja si to nahodou pamatuju.
Piech slibil auto se spotrebou 1 litr.
Jenze vypadalo takhle. 😄
https😐/www.idnes.cz/…031_automoto_fdv
A nakonec tu litrovou spotrebu dosahnul trikem plug-in hybridu. :no:
Ja si to nahodou pamatuju.
Piech slibil auto se spotrebou 1 litr.
Jenze vypadalo takhle. 😄
https😐/www.idnes.cz/…031_automoto_fdv
A nakonec tu litrovou spotrebu dosahnul trikem plug-in hybridu. :no:
Dost mi to pripomina Hondu insight uplne prvni generace. Ona asi honba za minimalnimi aerodynamickymi odpory diktuje hodne podobny tvar.
Ano. Jenze Insight byl prvni hybrid v USA.
:yes😒br />
A nejnovejsi Insight konkuruje Priusu.
Skoda, ze se nenabizi u nas.
Tak jako ta Clarity...
https😐/automobiles.honda.com/insight
:yes😒br />
A nejnovejsi Insight konkuruje Priusu.
Skoda, ze se nenabizi u nas.
Tak jako ta Clarity...
https😐/automobiles.honda.com/insight
tohle je vseobecne nejzajimavejsi fenomen, v Eu si automoibilky stezuji na emisni limity a pokuty za jejich prekroceni, ale ikdys ty auta ktera by jim pomohli se snizenim emisniho prumeru prodane flotily jinde po svete prodavaj, tak do te Eu je proste nedotahnou a ofiko neprodavaj, pritom o spoustu tech modelu by v Eu jiste zajem byl
No jo, jenze od Hondy to jsou bohuzel sedany...
Ale je to zajimavy.
A hlavne zde vladne patriotismus a marketing VW.
Ale je to zajimavy.
A hlavne zde vladne patriotismus a marketing VW.
Extravagantní vehikly si od VW nikdo nekoupí. Extravagantní hnusy dělá rendlík a spol. (třeba Hnissan) a taky existuje hnusná Toyota Joke. U VW dělají hezká auta a ta potřebují elektrické motory jen u stěračů, zatímco pod kapotou mají jediný logický a zároveň nejvíce ekologický motor - diesel.
...ani zadarmo. Jezdít s tím musí být za trest. 😒 :no: Ale coby propagační ukázka schopností vývojářů VW určitě dobrý! 😄
...alebo skôr ukážka neschopnosti. Veľa sľubov a skutek utek.
Presne.
Dalsi slepa cesta. Diesel-hybrid. :no😒br />
Kolik uz jich koncern ukazal?
Namatkou😒br /> Reseni cerpadlo-tryska
10i valcovy tdi
5i ventilovy motor
Motor do W
Motor R5
Atd.
Naopak nikdy koncern neuspel s full hybridem.
Trochu zvlada az ted plug-in hybrid.
Snad se nauci vyrabet EV.
Inovace koncernu jsou minimalni.
Proto taky tolik obdivuju Teslu.
Dalsi slepa cesta. Diesel-hybrid. :no😒br />
Kolik uz jich koncern ukazal?
Namatkou😒br /> Reseni cerpadlo-tryska
10i valcovy tdi
5i ventilovy motor
Motor do W
Motor R5
Atd.
Naopak nikdy koncern neuspel s full hybridem.
Trochu zvlada az ted plug-in hybrid.
Snad se nauci vyrabet EV.
Inovace koncernu jsou minimalni.
Proto taky tolik obdivuju Teslu.
To jsou zase pindy, že věřím, kdyby tě někdo poznal jak jdeš po chodníku, tak tě dobrovolně přejede a bude o jednoho ekodementa méně.
Motor do W používal Veyron i Chiron, zdá se ti to málo prestižní, nebo výkonné?
A R5? Několik let nejlepší motor, i dnes patří k absolutné špičce. Naprosto úžasný jízdní projev, výkony i zvuk. Ten motor je majstrštyk, který v poslední generaci doj*ebaly zase jen emisní limity.
Hybrid jsi akorát tak ty, ale v dutině lebeční. lejno poháněné monočlánkem. Tak si vyndej hlavu z půlek.
Motor do W používal Veyron i Chiron, zdá se ti to málo prestižní, nebo výkonné?
A R5? Několik let nejlepší motor, i dnes patří k absolutné špičce. Naprosto úžasný jízdní projev, výkony i zvuk. Ten motor je majstrštyk, který v poslední generaci doj*ebaly zase jen emisní limity.
Hybrid jsi akorát tak ty, ale v dutině lebeční. lejno poháněné monočlánkem. Tak si vyndej hlavu z půlek.
Jestli chces se mnou diskutovat, tak takto ne. :no😒br />
Takhle se bav s nekym u vas v hospode.
A uvidis, co se stane, ty jelito.
Takhle se bav s nekym u vas v hospode.
A uvidis, co se stane, ty jelito.
problem koncernu je spise v tom, ze si to neumime poslednich par let, spise desetileti odkomunikovat vyvoj, tady se pracuje na systemu v nekolika ruznych teamech ale vubec s polu nekomunikujem a nemame informace o tom jak to navzajem provazat aby to fungovalo, takze se vyvyji neco naslepo aby kdys nastane den D se zjistilo ze tech 5-6 teamu co na tom delalo to neumi k sobe propojit aby to fungovalo, a nasledne misto toho aby se resila kominukace tak zhora prijde rozhodnuti ze se vytvori sedmej team co to snad spoji doihromady aby to fungovalo, a ve finale s etak 3 mesice ceka nez sedmej team nashromazdi alespon nejak eonformace z predeslich 6 teamu , pak se to par mesicu ucej aby nakone cnapsali dalsi rozhrani co to vsechno spoji jaks taks dohromady, proste lahoda :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A jakou to má skutečnou spotřebu se ví ?
Tedle Piechův totální spalováckej fail co žere 3 litry nafty na 100 km na dálnici možná 2 litry a to ještě jedině díky tomu že tam vrzli baterku a udělali z toho hybrid. Piechův vlhkej ropáckej sen 100 km za 1 litr paliva jen se spalovákem narazil na zeď a i přes excelentní aerodynamiku akorát dokázal že spalováky jsou slepá ulička a maj svoje limity. Přestaňte už si lhát do kapsičky že spalováky maj budoucnost. Je to deziluze.
Navíc je to jen těsná neodhlučněná uhlíková skořápka na galiskách v který je každý cestování utrpení a vejde se tam jen jedna nákupní taška. Jinými slovy auto úplně k hownu. :no: A to se mi tak líbilo. :-!
Si dohledejte test myslím ze Světa motorů.
Navíc je to jen těsná neodhlučněná uhlíková skořápka na galiskách v který je každý cestování utrpení a vejde se tam jen jedna nákupní taška. Jinými slovy auto úplně k hownu. :no: A to se mi tak líbilo. :-!
Si dohledejte test myslím ze Světa motorů.
Jine znacky obdobny PHEV normalne prodavaji.
https😐/automobiles.honda.com/…y-plug-in-hybrid
😲 😲 😲
Co TY a realita že z barelu ropy dojedeš míň na naftu než benzín?
Docela by me ty dieselhybridy zajimaly...
A tim nemyslim mHEV, coz je normalni diesel s vylepsenym start-stopem.
HEV uz je hybrid, s dieselem se téměř nedela. Automobilky moc dobre vi proč. Neustále startování dieselu vubec nepridava k jeho spolehlivosti, do toho studené starty několikrát za cestu a neplnění emisi. Diesel je v tomto ohledu prakticky nepoužitelný.
Ale ty prodeje dieselovych HEV by mne taky zajímali.
PHEV má určitě své výhody, jestli ty nevýhody dieselu při provozu v hybridním režimu dokáže vykompenzovat, to se teprve možná zjistí. Zatím ani automobilky do toho moc nechtějí a dělají především benzíny