Dalo by se to chapat jako apel na vlastni automobilky.
Prizpusob se nebo zanikni...
Treba diky tomu budou odhodlanejsi (treba v Italii) k nutnym zmenam.
PS "Tavares například zmínil, že PSA již před časem zastavilo investice do vývoje spalovacích motorů pro evropský i čínský trh... " :yes::yes::yes:
Fanatismus je těžká věc...
Vidíš pak svět strašně zkresleně.
Když potom ještě k tomu přistoupí absolutní ignorace reality a argumentů, přecházíš do bludu.
A to je už psychiatrická diagnóza.
Nenapadám tě ani nechci dělat srandu.
Myslím to vážně.
jenom zapomněl dodat, že většina těch co pravděpodobně nedožije další dekádu je z jeho stáda, konkrétně Opel, DS, Maserati nebo Alfa jsou na odstřel už nyní.
Jo starý dinosauři pochcípaj jak mouchy za voknem.
To už víme 10 let že spousta automobilek nepřežije a místo toho si dál bude fňukat ve svý zlatý kleci.
- Starýho dinosaura novým kouskům nenaučíš, jak nám názorně předvádí vejtahové z VW koncernu, který si ani neuměj zajistit baterky a neustále jim to brzdí a zastavuje výrobu /e-tron/, nebo zpožďuje nástup nových modelů /opět e-tron/, nebo kvůli tom ze zoufalství rovnou ukončej výrobu velmi úspěsných stávajících modelů /citigo/.
- nechápou že do svejch plechovek potřebujou softwér a k tomu armádu chytrejch programátorů, protože bez toho jim pak rok hnije tisíce nefunkčních plechovek na letištích a vedle fabriky
- vše o baterkách a elektropohonu se choděj učit do jugoslavský garáže Rimac, kde si radši rovnou koupili podíl a bez Rimaca by v živote nevznik Taycan, iD3/4 ani e-tron nebo Maniak či závodní Cupra. Natož pak rekordní i.D.R z Pikes peak, který má celý střeva od Rimaca. :-!
- Porše se brutálně rozhádalo s divizí Audi protože ta jakožto koncernový vývojář není schopná dodat slibovaného autopilota pro jejich Taycana. Lol. :D
- elektromobil Audi e-tron žádá výměnu oleje v motoru, Lol, to už jsou fakt úplný paka. Předtím to dělal i e-Golf. Fail jak prase. :D:D
http://electrek.co/2020/02/11/audi-e-tron-owners-needs-oil-change/
- místo silnejch keců jak to všem natřou a kolik miljard do toho narvou teď jen fňukaj že se Tesle možná časem vyrovnaj a že jí snad doženou.
- šéf koncernu Diess práská bičem a varuje zastydlé koncernové mozky, že jestli nepohnou zadkem tak brzo skončej jako Nokie. :D https://www.auto.cz/…ako-nokia-132907
- VW vyrábí elektroauta už od roku 1976, tedy 44 let a stále je 10 let pozadu. V 76 bylo Muskovi 5 let. :D:D:D https://dyler.com/…ic-car-from-1976
Mercedes rovnou hodil flintu do žita a řek že s vývojem robotickejch autonomních aut končí protože na to nemá...? WTF?!? Mercedes, zrovna v Berlíně zavírá fabriku a propouští 2000 lidí zatímco Tesla v Berlíně otvírá fabriku a nabírá 5000 lidí. Jo Mergel byl svýho času akcionářem Tesly a obě automobilky si vyměňovali díly. https://www.autoforum.cz/…t-neni-to-mozne/
BMW za dva roky slavnostně dodá horkou novinku ošklivou almaru iX kterou hned zkritizovali sami Němci že se parametrově nevyrovná dnes už 5 let staré Tesle X čili až přijde na trh tak to bude 7 let zpoždení. :-! https://www.forbes.com/…ars-of-research/
S tímhle přístupem půjdou dinosauři brzo do hrobu za svejma milovanejma spalovákama. :D:D:D:-!:no:
A ví to už spousta německejch inženýrů, lidí z oboru i politiků a dávají to veřejně najevo. :-!
No aby ty značky svou postupnou elektrifikací neukrajovaly Tesle.
Uvidíme.
Teslu rád nemám. Nemám rád nekvalitní věci a lhaní.
Ale přežiju to, když se udrží.
Mnohem víc toho zanikne. Hlavně u nás v Evropě a díky evropským soudruhům, kteří momentálně vládnou, budou naše firmy moc slabé na to, aby mohlo něco vznikat u nás v Evropě. Jinde ve světě firmám nikdo takové problémy nevytváří.
A koľko tých zautomobilových značiek vzniklo, tiež 20? A keď zanikne značka stará desaťročia, koľko vzniklo iných, ktoré fungujú a majú predpoklad získať meno a existovať aspoň tak dlho?
Tak vzniknou noví hráči, kteří se chopí nových příležitostí.
Dnes například nejvíce na EV vydělá LG, se svými baterkami, s tím mají samozřejmě dino problémy.
Třeba se začnou objevovat další automobilky jako Tesla, se kterými bude mít Ford a GM problém.
A na trhu nakonec bude i EV značky ETA, Beko, když jim to smontuje Foxconn.
tak par znacek zanikne, znacky se rodej a zanikaj porad, je to jen o nabidce a poptavce, mas produkt co je zadany tak prodavaj, mas produkt co nikdo nechce, tak zanikni
jen v CR za celou dobu zaniklo jiz cca 20+ automobilovych znacek, a pritom vetsina z nich proste jen dnes dela neco jineho nez auta, a nektere jsou v tom svem novem oboru dokonce tak uspesni ze dodavaji do celeho sveta sve soucasne produkty
No je to hrozné, protože je vidět, že se všechno pomalu a jistě sype. Ani my prakticky už nemáme peníze na to si něco kupovat. Jediné, kde se snad jen dá nakupovat je přes weby jako je třeba https://www.mujletak.cz , kde se dají alespoň nahnat nějaké slevy nebo tak. Jinak si to ani nedovedu moc představit.
Aha, takže keď sa niečo robí dlho, tak načo nad tým rozmýšľať, má to tak byť a hotovo...
Typické vyjadrenie člena bezmenného nemysliaceho stáda. Nemám viac slov.
Prezije Tesla a cast VW, vdaka spolupraci s korejcami a Rimacom.
Zaroven prezije Renault.
Podiely navysia korejci, ktori objektivne uz teraz maju po Tesle druhe najlepsie EV a poznaju aj technologiu vyroby baterii.
Samotne PSA sa bude pekne tvrdo trapit a myslim, ze skonci ako GM pred 30timi rokmi, t.j. znacky sa budu lisit len logom na kapote. Ci to bude uspesny pribeh - uvidime.