Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Některé automobilky nepřežijí příští dekádu, myslí si šéf PSA

Na trhu se pravděpodobně objeví nové aliance, některé automobilky ale příští dekádu nejspíš neustojí.
Zpět na článek
19. 11. 2020 17:02
20. 11. 2020 09:34
20. 11. 2020 09:54
20. 11. 2020 13:39
20. 11. 2020 11:56
20. 11. 2020 19:31
23. 11. 2020 21:33
19. 11. 2020 17:25
Některé automobilky nepřežijí příští dekádu
Ano pane řediteli.
Stejně jako se to dělo každou dekádu posledních 130 let.
Rozbalit vlákno
3
20. 11. 2020 08:01
Re: Některé automobilky nepřežijí příští dekádu
A keď sa niečo deje 130 rokov, tak je to OK a má to tak byť?
20. 11. 2020 11:50
Re: Některé automobilky nepřežijí příští dekádu
a proc by to melo bejt jinak?
20. 11. 2020 13:37
Re: Některé automobilky nepřežijí příští dekádu
Aha, takže keď sa niečo robí dlho, tak načo nad tým rozmýšľať, má to tak byť a hotovo...
Typické vyjadrenie člena bezmenného nemysliaceho stáda. Nemám viac slov.
19. 11. 2020 17:26
Automobilky pozadu
No s tím nepřežitím bych ale paradoxně typoval především automobilky z tohoto koncernu...

Fiat, Chrysler, Opel atd.

Kdo je z ostatních málo připraven na elekromobilitu?
Ford, Mercedes, BMW, Suzuki, možná Toyota a Honda (i když těm věřím kvůli zvládnutým hybridům..)

Uvidíme komu bude Tesla ukrajovat nejvíc...
Rozbalit vlákno
10
19. 11. 2020 17:30
Re: Automobilky pozadu
Fanatismus je těžká věc...
Vidíš pak svět strašně zkresleně.
Když potom ještě k tomu přistoupí absolutní ignorace reality a argumentů, přecházíš do bludu.
A to je už psychiatrická diagnóza.
Nenapadám tě ani nechci dělat srandu.
Myslím to vážně.
19. 11. 2020 17:39
Re: Automobilky pozadu
Z toho si nic nedelej, da se to lecit.
Jeste mas sanci. :-)
Nebo mluvis o Tavaresovi?

O cem si myslis, ze mluvil Tavares?
„Přežijí jen ti nejagilnější s darwinovským duchem,“
Avatar - twistedTSD
19. 11. 2020 17:52
Re: Automobilky pozadu
Opel proč, když je to převlečený Peugeot? Fiat bude prodávat pětistovky ještě desítky let a Chrysler jako značka funguje v hibernačním módu.

Tesla loooooooooooooooooooool.
19. 11. 2020 18:09
Re: Automobilky pozadu
Tesla stavi aktualne tovarnu v Berline a v Austinu v Texasu.

Pochybuju, ze bude nejak dramaticky stoupat pocet prodanych aut (aktualne klesa...).

Takze to logicky bude na ukor tradicnich automobilek. Je to tak tezky pochopit?
Avatar - twistedTSD
19. 11. 2020 18:15
Re: Automobilky pozadu
Ne nebude, protože Tesla stojí ranec a dávno nemá výsadní postavení na trhu. A je vázána na jedinou technologii.
19. 11. 2020 18:25
Re: Automobilky pozadu
Koukam, ze je to tezky pochopit.

Tak jinak. Ty auta, predevsim Model Y, co vyrobi v giga Berlin bude kupovat kdo?
Avatar - twistedTSD
19. 11. 2020 18:28
Re: Automobilky pozadu
Jo tak to se musíš zeptat jich. BTW Co myslíš, půjde i Tesla koupit v Německu na operák zdarma?
19. 11. 2020 18:36
Re: Automobilky pozadu
Operak zdarma ti nekdo nabizel?
To ber. :-)
Ne nemyslim, ze bude Tesla zdarma.

Ja se nemusim nikoho ptat.
To je jasny. Jina moznost totiz neni...
Tesla bude ukrajovat prodeje dosavadnim znackam.

Nebo jsi z tech, co si porad jeste mysli (prejou, doufaji...), ze Tesla zkrachuje?
19. 11. 2020 18:56
Re: Automobilky pozadu
No aby ty značky svou postupnou elektrifikací neukrajovaly Tesle.
Uvidíme.
Teslu rád nemám. Nemám rád nekvalitní věci a lhaní.
Ale přežiju to, když se udrží.
19. 11. 2020 18:25
Re: Automobilky pozadu
No, ve skutečnosti není.
Dost pokrytecky vydělává na spalovákách.
Prodejem emisí. :-)
Avatar - Ham.
19. 11. 2020 17:55
Má pravdu předseda
jenom zapomněl dodat, že většina těch co pravděpodobně nedožije další dekádu je z jeho stáda, konkrétně Opel, DS, Maserati nebo Alfa jsou na odstřel už nyní.
Rozbalit vlákno
2
19. 11. 2020 18:05
Re: Má pravdu předseda
Ano. Vidim to stejne.

Zrejme to tak i bylo mysleno...
Ta Alfa mi mrzi.

Dalo by se to chapat jako apel na vlastni automobilky.
Prizpusob se nebo zanikni...
Treba diky tomu budou odhodlanejsi (treba v Italii) k nutnym zmenam.

PS "Tavares například zmínil, že PSA již před časem zastavilo investice do vývoje spalovacích motorů pro evropský i čínský trh... "
:yes: :yes: :yes:
19. 11. 2020 18:26
Re: Má pravdu předseda
Tohle platí v kapitalismu.
Tady jsi v EU, čili nějakej tržní darwinismus moc nefunguje.
Ale s těma značkama na odstřel z PSA taky souhlasím.
19. 11. 2020 18:10
Noví hráči, nové příležitosti
Tak hlavně měl říct, že kromě zániku, také mnoho vznikne.

Vidíme nové hráče (LG, Foxconn, ...), kteří dodají baterky, elektropohony, infotainmenty, autopiloty, ... )
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2020 10:29
Re: Noví hráči, nové příležitosti
Mnohem víc toho zanikne. Hlavně u nás v Evropě a díky evropským soudruhům, kteří momentálně vládnou, budou naše firmy moc slabé na to, aby mohlo něco vznikat u nás v Evropě. Jinde ve světě firmám nikdo takové problémy nevytváří.
Avatar - Roman Horký
19. 11. 2020 18:11
soudruzi ale ted vazne
kde chcete sehnat tolik baterii?
Rozbalit vlákno
3
19. 11. 2020 18:27
Re: soudruzi ale ted vazne
Tlučením rudozelenejma hubama hodlají vytvořit nekonečnou energii. :D
Avatar - Blue Sun
19. 11. 2020 20:55
Re: soudruzi ale ted vazne
To pochopíš až ve chvíli, kdy to začne bastlit i Toyota, do té doby ti to může být i tak jedno.
Avatar - Roman Horký
19. 11. 2020 21:17
Re: soudruzi ale ted vazne
Ani Toyota ani nikdo nebude mit sanci vyrobit dostatek baterii do EV. Akorat jedina Toyota to vcas pochopila.
Avatar - Roman Horký
19. 11. 2020 21:43
ten pan je celkem nebezpecny
prozatim jen koncernu PSA
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kuk
19. 11. 2020 22:47
Jo starý dinosauři pochcípaj jak mouchy za voknem.
To už víme 10 let že spousta automobilek nepřežije a místo toho si dál bude fňukat ve svý zlatý kleci.
- Starýho dinosaura novým kouskům nenaučíš, jak nám názorně předvádí vejtahové z VW koncernu, který si ani neuměj zajistit baterky a neustále jim to brzdí a zastavuje výrobu /e-tron/, nebo zpožďuje nástup nových modelů /opět e-tron/, nebo kvůli tom ze zoufalství rovnou ukončej výrobu velmi úspěsných stávajících modelů /citigo/.
- nechápou že do svejch plechovek potřebujou softwér a k tomu armádu chytrejch programátorů, protože bez toho jim pak rok hnije tisíce nefunkčních plechovek na letištích a vedle fabriky
- vše o baterkách a elektropohonu se choděj učit do jugoslavský garáže Rimac, kde si radši rovnou koupili podíl a bez Rimaca by v živote nevznik Taycan, iD3/4 ani e-tron nebo Maniak či závodní Cupra. Natož pak rekordní i.D.R z Pikes peak, který má celý střeva od Rimaca. :-!
- Porše se brutálně rozhádalo s divizí Audi protože ta jakožto koncernový vývojář není schopná dodat slibovaného autopilota pro jejich Taycana. Lol. :D
- elektromobil Audi e-tron žádá výměnu oleje v motoru, Lol, to už jsou fakt úplný paka. Předtím to dělal i e-Golf. Fail jak prase. :D :D
http://electrek.co/2020/02/11/audi-e-tron-owners-needs-oil-change/
- místo silnejch keců jak to všem natřou a kolik miljard do toho narvou teď jen fňukaj že se Tesle možná časem vyrovnaj a že jí snad doženou.
- šéf koncernu Diess práská bičem a varuje zastydlé koncernové mozky, že jestli nepohnou zadkem tak brzo skončej jako Nokie. :D
https://www.auto.cz/…ako-nokia-132907
- VW vyrábí elektroauta už od roku 1976, tedy 44 let a stále je 10 let pozadu. V 76 bylo Muskovi 5 let. :D :D :D
https://dyler.com/…ic-car-from-1976

Mercedes rovnou hodil flintu do žita a řek že s vývojem robotickejch autonomních aut končí protože na to nemá...? WTF?!? Mercedes, zrovna v Berlíně zavírá fabriku a propouští 2000 lidí zatímco Tesla v Berlíně otvírá fabriku a nabírá 5000 lidí. Jo Mergel byl svýho času akcionářem Tesly a obě automobilky si vyměňovali díly.
https://www.autoforum.cz/…t-neni-to-mozne/

BMW za dva roky slavnostně dodá horkou novinku ošklivou almaru iX kterou hned zkritizovali sami Němci že se parametrově nevyrovná dnes už 5 let staré Tesle X čili až přijde na trh tak to bude 7 let zpoždení. :-!
https://www.forbes.com/…ars-of-research/

S tímhle přístupem půjdou dinosauři brzo do hrobu za svejma milovanejma spalovákama. :D :D :D :-! :no:
A ví to už spousta německejch inženýrů, lidí z oboru i politiků a dávají to veřejně najevo. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kuk
19. 11. 2020 23:37
Likvidace spalováků už začala :D
http://youtu.be/1MZuYZobpqw
:D :D :-!
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2020 08:01
Re: Likvidace spalováků už začala :D
:-O :D
Avatar - kuk
19. 11. 2020 23:53
Ford a GM před bankrotem
https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
2
20. 11. 2020 06:26
Re: Ford a GM před bankrotem
Tak vzniknou noví hráči, kteří se chopí nových příležitostí.

Dnes například nejvíce na EV vydělá LG, se svými baterkami, s tím mají samozřejmě dino problémy.
Třeba se začnou objevovat další automobilky jako Tesla, se kterými bude mít Ford a GM problém.

A na trhu nakonec bude i EV značky ETA, Beko, když jim to smontuje Foxconn.
Avatar - Barrichello
21. 11. 2020 12:20
Re: Ford a GM před bankrotem
Jasně fanatickej ekobolševiku, oni jsou před krachem a ohlásili že jsou v zisku. Máš v tom nějakej chaos fanatiku. Měl by sis vzít radši prášek!
20. 11. 2020 09:34
kto prezije?
Prezije Tesla a cast VW, vdaka spolupraci s korejcami a Rimacom.

Zaroven prezije Renault.

Podiely navysia korejci, ktori objektivne uz teraz maju po Tesle druhe najlepsie EV a poznaju aj technologiu vyroby baterii.

Samotne PSA sa bude pekne tvrdo trapit a myslim, ze skonci ako GM pred 30timi rokmi, t.j. znacky sa budu lisit len logom na kapote. Ci to bude uspesny pribeh - uvidime.

Mercedes uplne ovladnu cinania a zacne pouzivat cinske komponenty - motormanazment.

V kazdom pripade, VW stavil vsetko na EV kartu a realne bude musiet spolupracovat s korejcami, pretoze poriadne EV stale nedokazu urobit samostatne.

A rok 2030 sa rychlo blizi.

V kazdom pripade, ist dnes studovat strojarinu je strata casu. :-!
Rozbalit vlákno
2
20. 11. 2020 09:54
Re: kto prezije?
Vypadá to, že se objeví úplně někdo nový, kdo nabídne EV za nižší ceny, za cenu dnešních spalovaků a díky Foxconnu jsme tomu velice blízko.
20. 11. 2020 13:39
Re: kto prezije?
Ty už konči s tým Foxconom, si trápny.
20. 11. 2020 11:56
zadna tragedie
tak par znacek zanikne, znacky se rodej a zanikaj porad, je to jen o nabidce a poptavce, mas produkt co je zadany tak prodavaj, mas produkt co nikdo nechce, tak zanikni

jen v CR za celou dobu zaniklo jiz cca 20+ automobilovych znacek, a pritom vetsina z nich proste jen dnes dela neco jineho nez auta, a nektere jsou v tom svem novem oboru dokonce tak uspesni ze dodavaji do celeho sveta sve soucasne produkty
Rozbalit vlákno
2
20. 11. 2020 13:53
Re: zadna tragedie
A koľko tých zautomobilových značiek vzniklo, tiež 20? A keď zanikne značka stará desaťročia, koľko vzniklo iných, ktoré fungujú a majú predpoklad získať meno a existovať aspoň tak dlho?
20. 11. 2020 14:47
Re: zadna tragedie
Tady jde spíš o to , že je politik nutí prodávat produkt, který nikdo nechce.
Avatar - lamal
20. 11. 2020 19:31
Dalsia
znepokojiva sprava o tom, kam to s nasim auto priemyslom speje... slovo Petrolhead bude za najblizsich 15r irelevantné...

...verim, ze internetovi boti a trollovia zufalcov mi to tu nalezito opalcekuju ... mohlo by s tym ACZ nieco zacat robit
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
21. 11. 2020 12:21
FCA ještě tak 3-5x zfuzuje a bude v pohodě
Tak 3-5 fuzí a bude to úúúplně v klíídku. :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2020 21:33
Ekonomika
No je to hrozné, protože je vidět, že se všechno pomalu a jistě sype. Ani my prakticky už nemáme peníze na to si něco kupovat. Jediné, kde se snad jen dá nakupovat je přes weby jako je třeba https://www.mujletak.cz , kde se dají alespoň nahnat nějaké slevy nebo tak. Jinak si to ani nedovedu moc představit.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud