Design
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeChybí vám Roomster? Takto by vypadal dnes, kdyby Škoda nedala přednost SUV
33 komentářů
Xonik
Po nic moc prodejích první generace se neúspěšný koncept opustil a druhá přípravovala už jen jako rebrand caddyny. A s tím souvisí ta zásadní věc - roomster II by se pochopitelně vyráběl na lince spolu s caddynou v Poznani, takže s rozvojem SUV Škodovky absolutně nijak nesouvisel.
Jenik3
ale chybi Yeti.
ciczero = nástupce roomsteru byl zvažovaný výhradně jako redesign caddyho.
ada = roomster je výrazný auto. i když na design může mít každej jinej názor, je to rozhodně nejosobitější český auto možná všech dob.
Nový Roomster proste neprešiel kvôli peniazom. Vývoj Nemci nechceli platiť a podľa ohlasov na preznačkovanú Caddynu usúdili, že by im lacnejšia škodovácka verzia kazila predaj Volkswagenu, tak proste Roomstera zrušili. To je celé. Škoda v tommto prípade vyšla skrátka. Bez vlastnej viny a pričinenia.
Pôvodný Roomster bol asi najhnusnejšie auto všetkých dôb. Najosobitejšími sú dodnes osobné Tatry. Za najosobitejšiu Škodu možno považovať napr. Škodu Yeti pred faceliftom. Bola dosť osobitá na to, aby jej Nemci rýchle zrušili najvýraznejšiu markantu v podobe druhého páru okrúhlych svetlometov, aby nepriťahovala toľko pozornosti a zapadla medzi koncernovú šeď.
1. rozhodnutí, že roomster II bude caddy padlo poměrně snadno. i ve škodovce věděli, že vzít si caddy je racionální rozhodnutí.
2. roomster II byl hotový a byl prakticky před premiérou, ale a) přišla doba, kdy se rozhodlo, že se maximum prostoru dá SUV. b) "modelová ofenzíva" natolik zaplnila plány firmy na prostor na showroomech, na harmonogram premiér atd, že roomster vycházel jako zbytečný model. c) ano, vycházelo jim, že by roomster spíš bral caddymu než že by přinášel nové zákazníky.
a světlomety yeti se zrušily proto, že to zákazníci vnímaly spíše negativně. facelift byl přijat mnohem lépe.
Roomster bol hotový - áno, úprava VW Caddy bola hotová, rozmysleli si to úplne na poslednú chvíľu. Bola to čistá strata, ale na pomery VW minimálna.
O svetlometoch Škody Yeti ma nepresvedčíš, informácie som mal vtedy z prvej ruky. Preto nakoniec tento model zrušili úplne a začali s tými nezmyslami s Q na konci. Yeti bol nádherný svojrázny model Škody, ktorý robil pánom z VW na čele hlboké vrásky. Fabia prežila, Octavia tiež, Superb rovnako. Yeti a Roomster nie. Škoda má skrátka zviazané ruky, nemôže, žiaľ, robiť všetko čo chce. Keby mohla, myslím, že by jej portfólio predsa len vyzeralo trochu inak a niektoré modely tiež.
Aj ty len špekuluješ. Tvrdenie o rovnakej cene si si vymyslel a ten zbytok je rovnako len tvoja špekulácia.
Namiesto relevantnej odpovede len mudruješ jak Hurvínek.
Takže čemu jsi neporozuměl?
Navíc zde se bavíme přímo o identickém modelu vyráběném na stejné lince, prostor pro zásadnější diverzifikaci cen a specifikací je tudíž značně zůžen.