Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes našel partnera pro vývoj nových čtyřválců. V Číně...

Kooperace stříbrných šípů a čínského koncernu Geely se opět o něco prohlubuje. Tentokrát skrze vývoj nových spalovacích motorů.
Zpět na článek
20. 11. 2020 13:24
20. 11. 2020 15:05
20. 11. 2020 15:11
20. 11. 2020 18:27
20. 11. 2020 18:44
20. 11. 2020 22:20
21. 11. 2020 10:24
20. 11. 2020 16:30
20. 11. 2020 16:49
20. 11. 2020 17:50
20. 11. 2020 19:51
20. 11. 2020 22:43
20. 11. 2020 22:49
20. 11. 2020 17:36
20. 11. 2020 17:52
20. 11. 2020 18:04
20. 11. 2020 18:24
20. 11. 2020 21:29
20. 11. 2020 22:52
21. 11. 2020 11:33
21. 11. 2020 14:20
21. 11. 2020 09:20
21. 11. 2020 08:50
21. 11. 2020 09:25
20. 11. 2020 21:27
21. 11. 2020 11:34
21. 11. 2020 14:20
20. 11. 2020 18:17
20. 11. 2020 19:47
21. 11. 2020 11:36
20. 11. 2020 21:27
20. 11. 2020 22:55
21. 11. 2020 11:41
21. 11. 2020 18:12
21. 11. 2020 14:21
Avatar - fostek
20. 11. 2020 13:22
Vzpomínka na Čínu a Mercedes
jen jsem si vzpomněl, že jsem v Pekingu viděl Kojotu (ebo Magdu? ...takovej japonskej minibus) prodávanej jako Mercedes.
Šílený rej značek se mimo Evropu stává ještě šílenějším.
Někde mám fotky. Nedokázal jsem to ale identifikovat. Asi nějakej starší Hiace.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 13:56
Re: Vzpomínka na Čínu a Mercedes
To je slabota, ja potkal v Egyptě Corollu, která byla samodoma přebouchaná na Oktávku 2 facelift :D To byla paráda... :D
Avatar - fostek
20. 11. 2020 14:06
Re: Vzpomínka na Čínu a Mercedes
Tak to je strašný... :D
...btw to moje bylo origo tak - nevím, jestli jsem to napsal aby se to dalo pochopit.
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 14:08
Re: Vzpomínka na Čínu a Mercedes
Jo, vždyť já to pochopil, ale spíš si vem, že máš v tu dobu vlastně aktuální Corollu sedan - nejprodávanější auto na světě a tak moc chceš, aby to byla ta hnusná česká a nespolehlivá Oktávie, že si to dobastlíš, nalepíš tam ty asijský protáhlý světla a masku i s logem.. :D To potkat Hamuna, tak ho trefí :D
Avatar - fostek
20. 11. 2020 14:30
Re: Vzpomínka na Čínu a Mercedes
Asi nechtěl, co má každý na světě.
...btw mě by trefilo taky.
20. 11. 2020 22:42
Re: Vzpomínka na Čínu a Mercedes
A já jsem zase v jedné skvostné reklamě viděl, jak si chlap přebouchal svého Hindustana Ambassador na Peugeot 206! ;-)
Avatar - Ozzman
21. 11. 2020 06:08
Re: Vzpomínka na Čínu a Mercedes
A přesně tahle reklama se mi vybavila, když jsem to auto viděl :D
Avatar - Dzakobo
20. 11. 2020 13:24
Představuju si
Jak na motoru v A45 AMG bude podpis nějakýho "Si Liu" :D :D

Modulární čtyřválce - to se moc nezdá. Určitě to nebudou jen R4, ale odvodí od toho R3.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - fostek
20. 11. 2020 13:25
Re: Představuju si
R2.
R2D2 :-O
jinak na tom čínským budeš mít Siu Liu a na tom německým Mohammed Al Nasrí :-!
Avatar - rohYpnol
20. 11. 2020 13:32
Tady máte výsledek
Toto je výsledek EU ekofašistů. Evropský autoprůmysl skončí a protože tu nic nezbude tak začneme dovážet vozy z Číny... Bravo :yes: :yes: :yes:

P.S. Renault byl pod kapotou merglů mnohým špatný. Tak teď budete mít rovnou čínu!!! Aspoň budete moct objednávat ND z alíku za desetinové ceny co by to stálo na EU trhu... :-!
Rozbalit vlákno
95
20. 11. 2020 14:46
Re: Tady máte výsledek
Jak jsi zase přišel na tohle spojení s EU? Mercedes chce ušetřit. To je celé.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2020 14:54
Re: Tady máte výsledek
Neřekl bych. Podle AF, které umí nejen přeložit zahraniční článek, ale i uvažovat, není tahle "spolupráce" ničím jiným, než snahou Číny dostat se k motorářskému know-how Mercedesu.
Avatar - Blue Sun
20. 11. 2020 21:23
Re: Tady máte výsledek
AF vidí čínského nepřítele za každým rohem, to bych fakt nebral ani maličko vážně.
Avatar - WinDiesel
21. 11. 2020 11:19
Re: Tady máte výsledek
Člověče tys Eman nebo Ovčáček? Že tak miluješ Číňany ...
Avatar - Blue Sun
21. 11. 2020 18:10
Re: Tady máte výsledek
Už ty drogy fakt neber. Sice mozek nezachráníš, ale aspoň nebudeš psát nesmysly pořád dokola.
20. 11. 2020 15:28
Re: Tady máte výsledek
Proč by měl Mercedes v Evropě dělat spalováky, když je politik v Evropě nechce? Musí šetřit, aby tohle šílenství přežil.
20. 11. 2020 22:45
Re: Tady máte výsledek
Mám jednu asi naivní otázku: Co chtějí Evropané, to není podstatné? ;-\
21. 11. 2020 07:44
Re: Tady máte výsledek
Jak to bude v EU to ovlada skupina populistickych pomatencu odtrzenych od reality. Hamuna ji oznacuje jako MY inteligentnejsi :D
21. 11. 2020 08:45
Re: Tady máte výsledek
Omyl. Hamuna upozorňuje na to, že většina vědců a odborníků tvrdí opak toho co prosazuje třeba ty tady.
Není to divné?
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 09:50
Re: Tady máte výsledek
V každý diskuzi do který přijdu = mluvíš o mě :-O :-!

Ovládali komunisti = a z (vlastního) zákona ONI museli vládnout jen JE si MUSEL volit
Dneska sou volby = a člověče FURT to samý = furt si v opozici JEN ty ;-)

Jedno jestli zrovna kritizuješ vedení EU nebo klimatology nebo ekonomy nebo jen lidi co testovali pneu VŽDY tam máš JÁ JÁ JÁ to vím líp. JÁ JÁ JÁ to chápu správně ONI blbě

Trochu "pomatenec odtržený od reality"? Nebo jak říkáš MY vzdělanější inteligentnější MY ostatní se furt ve všem pleteme?

Už sis promyslel svů boj PROTI snižování emisí = jak si před 5ti lety po Dieselgate bojoval (furt stejně) za VW? Parafrázuju TĚ: na které to upekli zlý amíci aby snížili tamní prodeje VW a do té situace že vlastně MUSELI podvádět je dotlačila ZLÁ EU svými NESPLNITELNÝMI limity? Že tehdy limity zvládal levnej Citroen i drahý 3turbový BMW = na to si nikdy nereagoval. Ani na nesplnitelný limity https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv

Jak to teda je s těma ODTRŽENÝMA OD REALITY?
Avatar - WinDiesel
21. 11. 2020 11:23
Re: Tady máte výsledek
Jdi s těma komunistama do prrrddeelee už.
Politických blábolů nás ušetři, stačí nám ty tvoje ostatní bláboly.
Bláboly od nezaměstnaných nemakačenků nepotřebujeme.

Slovy Jiřího Šlitra:
Neblábol tady tak blbě a jdi něco dělat, ty howado. (nekorektní verze)
Neblábol tady tak blbě a jděte něco dělat, vy howado. (korektní verze)
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 11:31
Re: Tady máte výsledek
Komunisti předevčírem odhlasovali další zvýhodnění ceny nafty proti benzínu = jo do prrrddeelee s nima

Mám to holt NAOPAK než ty = to špatný a špatně = se mi nelíbí
21. 11. 2020 13:34
Re: Tady máte výsledek
Muzes mi na to poslat odkaz? Ani nevim ze se hlasovalo o spotrebni dani.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 13:44
Re: Tady máte výsledek
Viz ty 13:33 = ne
Viz ty sám včera = stejně ty odkazy TI nic neříkají = TY tam nevidíš to o čem je řeč

Si jen extrémně sprostej matla = co se furt POVYŠUJE a MACHRUJE = jak sou všichni na světě proti němu..

EDiT ty další ZVÝHODNĚNÍ nafty = ti už došly? To že se tomu říká dotování = ti už došlo? To že když je to ca 5 korun jako v Německu a u nás míň = tak tam je to dotování a tady ne = tuhle nejen ekonomickou PERLU co si tu napsal = to už ti došlo? Na tom že na webu https://oenergetice.cz/…larnich-reaktoru sou všichni kreténský tupý hovada = na tom furt trváš?

ANO (a) KSČm s podporou Trikolóry a SPD protlačili včera v noci (naprosto) fantasmagorický šílenosti = skoro se nechce věřit že to je vůbec možný. No je https://www.seznamzpravy.cz/…sko-unese-130437

Většinu věcí nevíš = proč bys taky měl vědět. Všichni s mozkem víme = že si to jen vymýšlíš = jak věcem rozumíš líp než ekonom, klimatolog, absolvent ČVUT Akademie věd atd. atp. Nevěříš tomu ty sám = nebo FAKT jo? :-O
23. 11. 2020 16:51
Re: Tady máte výsledek
tak zdechni blbečku.

Jo, abych nezapomněl debílku. Tady ti odborník vysvětluje jaký máš pokřivený názory na energetiku. Drábová ti nestačila, tak snad tenhle bude mít víc štěstí, ale s ohledem na tvoji tupost nepočítám, že napíšeš. "aha tak to jsem se asi mýlil"

https://www.idnes.cz/…29_ekonomika_vov

Z toho je několik důležitejch bodů, ve kterých soustavně lžeš nebo spíš to mentálně nedáváš.
- bez dostavby jaderných elektráren se neobejdeme (ačkoliv je jasný, že to bude stát pár set mld, ale je to investice na 60 let, takže to musíš vydělit počtem roků, pak ta částka není tak strašidelná)
- uhelný elektrárny vypínat zatím nemůžeme do té doby než budeme mít náhradu v jaderných nebo OZE
- energie získaná z plynu je nezbytná a bez ohledu na fakt, že plyn nakupujeme z Ruska ho potřebujeme.
Avatar - Hammunasakra
23. 11. 2020 17:20
Re: Tady máte výsledek
Fakt: Tak ZDECHNI BLBEČKU?

Ty si asi opravdu vážně nemocnej

Máš problém s termínem "dotování" a jmenoval ses odborníkem na (asi o tisíc levelů složitější) energetickou budoucnost států a protože to je propojený kontinentu?

No pravdu má STEJNĚ JAKO S KLIMATEM asi Drábová = bohužel tvůj nejlepší prezident prosazuje JINÉ řešení (cituju ho): "ruská nebo čínská nebo ruská to je jedno". No a vono to jedno bohužel rozhodně není https://www.ceskenoviny.cz/…avu-v-cr/1937450

Ekonomická stránka věci je eště horší https://www.patria.cz/…-v-hledacku.html je to asi třetina. Pro tebe = je to (třeba na těch příštích 60 let jak si napsal) benzín pro všechny za 10 korun nebo 30 korun. Vyspělý země se snaží jít cestou těch 10 a dokonce míň. Zaostalým nezbývá než těch 30 kč = proč ty TRVÁŠ na JEDINÉM MOŽNÉM řešení cesta 30 kč za litr benzínu = to nevim. Jak to souvisí s dotovanou naftou nebo autama taky ne. Ty jo?

Ale PROČ máš ty potřebu tohle složitý mnoho vrstev mající téma diskutovat = to fakt nevim. CO bylo to další co sis vymyslel proč je https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit nesmysl kravina blbost?

Měniči názorů furt hájíš Ťokův obor nebo ti už došlo https://zpravy.aktualne.cz/…0f60cc47ab5f122/ že bejt nejhorší je prostě ŠPATNĚ https://www.novinky.cz/…-madari-40309758

Téma že špatně uvádíš výkony https://www.autorevue.cz/…a-je-bezpecnejsi ty a ne všichni ostatní už skončilo? Když už chceš uvádět výkon jen spalováku mýho služebního autíčka MUSÍŠ k tomu kdyžtak psát i výkon elektromotoru 80kW
24. 11. 2020 08:23
Re: Tady máte výsledek
Ano fakt a pokud možno co nejdřív. :D
21. 11. 2020 13:33
Re: Tady máte výsledek
Ty jsi totiz takovy archetyp idiota :D :D

Zbytek jsme spolu uz nekolikrat diskutovali s vysledkem ze ty mas ve vsem pravdu a snazis se me o tom presvedcit :D
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 13:46
Re: Tady máte výsledek
No vidíš TAKHLE BLBĚ věci chápeš + když není po tvým si VULGÁRNÍ. Furt dokola se hádáš jak svět (EU) dělá věci blbě NE po TVÝM = což znamená BLBĚ. Toho kdo souhlasí se světem (EU) urážíš
DĚSIVÝ jestli tomu cos napsal fakt věříš = to cos napsal je o tobě. Doslova

Pro tebe je vysoká inteligence tohle https://www.info.cz/…-si-zadni-vratka

No idiot (tj IQ asi 30) nejsi = i když se občas snažíš ;-)
Ale POZOR lidi s (velmi) nízkým IQ ti s (velmi) vysokým často přijdou = jako *** idioti tupý hovada (a další citace z tvého slovníku). A tohle NENÍ IRONIE :*)

Tak co to IQ? Dal sis ho změřit? Jednoduchý = a budeme mít hned ve všem jasno
23. 11. 2020 16:53
Re: Tady máte výsledek
ano blbečku. Třeba některé státy EU (Rakousko, Německo) bojují proti JE což je naprosto špatně a směřují své státy do propasti nedostatku elektřiny. To je ale rozhodnutí zelených populistických politiků. Odborníci vědí, že je to špatně a snaží se proti tomu všemožně bojovat. Bohužel aktuálně mají primitivové ve vládách navrch. Tobě se to líbí, protože si sám primitiv.
Avatar - Hammunasakra
23. 11. 2020 17:23
Re: Tady máte výsledek
Ano že si byl konečně na testu IQ? Takže vyřešeno = víš kde je chyba. Opravuji CHYBA

Bohužel s tím se nedá nic dělat = jen bys už nemusel dál všechny urážet = když víš že to je o TVÉ hlavě = a ne všech ostatních (nad tebou). Si aktuálně nejsprostší osoba českých webů. Bez přehánění TEN NEJVULGÁRNĚJŠÍ

Chytřejší nebudeš = míň sprostej bys být mohl. Míň arogantní a machrující taky
23. 11. 2020 10:29
Re: Tady máte výsledek
Ty si hlavně ujasni o jakých emisích se chceš bavit. Motáš do sebe NOx a CO2 podle toho jak se ti to zrovna hodí.
Avatar - Hammunasakra
23. 11. 2020 15:25
Re: Tady máte výsledek
Cos na TOMHLE nepochopil?

Už si POCHOPIL https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit že všechno co si k tomu napsal BYLA BLBO3,14ČOKRAVINA? Cože všechno sis vymyslel proč NE a NE a NE a NE
1) je to špatný překlad
2) je to možná v Německu ale u nás to není tolik na litr = takže tady to není (to asi už nepřekonáš)
3) naftu používaj i nákladní auta, takže to není dotování paliva osobních aut
4) estě něco tam bylo = a nemyslím tu perlu, že když jde o nižší daň NEŘÍKÁ se tomu dotace https://domaci.ihned.cz/…ena-nafta-278163 fakt vnímáš všechno takhle OBRÁCENĚ? Si něco jako VZOR vaculíkova pravidla? Hele CO byl ten další "argument" že to je všichni píšou říkaj špatně = a od toho si TY abys to posuzoval?
Tak který POPÍRÁNÍ aktuálně platí? Verzi že to nejjednoduší = kulový vo tom víš a platí samozřejmě to co říkal šéf VW = ne ty. Ta asi ne, nebo?

Otázka PROČ máš potřebu to zpochybňovat? Protože o tom stejně jako o 99,9% normálně přirozeně nevíš nerozumíš? Prostě ty to neznáš = tak to nemůže být správně? Víš jak to je s "vaculíkovým pravidlem" = je přesně O TOMHLE

Hele prolhanej extrémně sprostej ZNALČE VŠEHO = nebuď furt tak AROGANTNÍ že všichni sou proti tobě tupí. NEMACHRUJ furt že všichni dělaj svou práci blbě a ty to ze svý úrovně vidíš jak *** všichni sou a věci sou přesně obráceně než k čemu došli, co naměřili co otestovali. Zklidni svý arogantní machrování = a vem to snazší řešení co se nabízí = kapku víš oceán nevíš = a jen urážíš
20. 11. 2020 15:35
Re: Tady máte výsledek
Spojení s EU je jednoduché, EU tlačí na automobilky svými regulacemi tak, že jsou prodělečné, klesá cena jejich akcií a ty si pak za hubičku skupují Číňané, v případě Daimleru si čínští komančové koupili dva největší podíly v Daimleru a to co je popisováno v článku je jen důsledek, jako největší akcionáři si nyní dělají s Daimlerem co se jim zlíbí, převádějí know-how do ostatních svých automobilek, převádějí výrobu do Číny etc. Takže to není o tom co chce nebo nechce Mercedes, ale o tom co chtějí čínští vlastníci. Není to samozřejmě chyba jenom EU, ale i německé vlády, že dovolí čínskému kapitálu skupovat významné německé firmy. Ale protože EU je do značné míry Německo a jeho vliv na EU je dnes dominantní, tak je to prašť jako uhoď.
20. 11. 2020 16:48
Re: Tady máte výsledek
Celou tuhle teorii o ceně akcií boura jedno slovo. Tesla.
20. 11. 2020 17:31
Re: Tady máte výsledek
Odkdy je Tesla evropská potažmo německá firma?
20. 11. 2020 19:43
Re: Tady máte výsledek
A odkdy má na cenu akcií vliv místo podniku?
Tesla dělá auta která plní požadavky EU a cena akcií Tesly nedělá to co předpovídáš u MB.
Takže to co píšeš prostě nefunguje.
21. 11. 2020 07:48
Re: Tady máte výsledek
Tesla dela EV tim padem vypadava z nejakych problemu s emisema se kteryma se potykaji ostatni automobilky. Kdyby vyrabela normalni spalovaci auta, tak je ve stejnym problemu. To je jako rict ze Xiaomi nema problem s emisema kdyz dela elektrokolobezky.
21. 11. 2020 08:42
Re: Tady máte výsledek
Tesla dělá auta stejně jako Mercedes-Benz. A oboje to jsou firmy působící na celém světě.
Nejde o žádné koloběžky.

Výsledek je, že za hodnotu akcií nemůže EU.
21. 11. 2020 09:13
Re: Tady máte výsledek
Výsledek je, že evropské země nasazují na produkty svých automobilek drakonické pokuty a dokonce je chtějí v krátkém časovém horizontu úplně zakázat a to má samozřejmě na cenu akcií těžký dopad protože domácí trh tvoří pro evropské automobilky velkou část odbytu. A protože automobilky v Americe ani v Asii takové pokuty a zákazy nemají, tak je jasné kdo na situací doplácí nejvíc.
21. 11. 2020 09:26
Re: Tady máte výsledek
Takže akcie Tesly jsou tak vysoko z důvodu že prodá víc aut než MB? Ne, mají takovou hodnotu, protože mají perspektivu.
Limity EU jsou tu pro záchranu evropských automobilek.
21. 11. 2020 09:59
Re: Tady máte výsledek
Ano, evropské automobilky perspektivu nemají, protože jim ji vzali vlastní politici zákazem aut se spalovacím motorem. Když v evropských státech dojde k zákazu prodeje vína, tak francouzští a italští vinaři se mohou jít klouzat a když v evropských státech zakážeme pivo, tak se může jít klouzat české pivovarnictví. A američtí či jihoafričtí vinaři a sládci mohou slavit. Je to prosté, jen někteří to nechtějí chápat.
21. 11. 2020 10:08
Re: Tady máte výsledek
V EU někdo zakázal spalovací auta? Nemůže mít tahle diskuze alespoň nějakou úroveň?
21. 11. 2020 10:45
Re: Tady máte výsledek
Ano, řada evropských zemí vyhlásila termíny zákazu, naposledy UK
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/official-government-ban-new-petrol-and-diesel-car-sales-2030
21. 11. 2020 10:50
Re: Tady máte výsledek
Takže to není o EU.
Avatar - WinDiesel
21. 11. 2020 11:27
Re: Tady máte výsledek
ty jsi taky eu-howado
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 13:00
Re: Tady máte výsledek
Viz já 12:49 první odstavec :-!
21. 11. 2020 15:17
Re: Tady máte výsledek
Psal jsem o evropských zemích a pokud vím, tak UK evropská země je. A jestli chceš příklad z EU, tak třeba Francie, Dánsko nebo Nizozemsko, které to schválili již dříve.
21. 11. 2020 17:08
Re: Tady máte výsledek
Bavis se o dvou věcech dohromady. EU nezakazuje spalovací motory.
Spalovací motory zakazují jednotlivé státy na základě vlád zvolených ve svobodných volbách.
To chceš kritizovat?
Kritizuje EU a skončís u UK...
21. 11. 2020 18:05
Re: Tady máte výsledek
Od začátku píši o EU a vládách jednotlivých zemích. EU vymýšlí nesmyslné limity CO2, které znemožňují prodej spalovacích motorů a na úrovni jednotlivých států je rovnou zakazován prodej aut se spalovacími motory. Jedno i druhé jde přímo proti evropskému průmyslu.
21. 11. 2020 20:21
Re: Tady máte výsledek
Vnímáš svět kde žiješ? Vidíš jak se stále rychleji mění a firmy které vznikají a raketové rostou jsou v oborech o kterých ještě třeba před deseti lety vědělo pár lidí.
21. 11. 2020 22:44
Re: Tady máte výsledek
To je obecný výkřik do tmy, který nijak nesouvisí se skutečností, že evropské země si pošlapávají svůj vlastní průmysl. Něco jiného je volný trh, kde spolu soutěží různé technologie a něco zcela jiného je státní nebo evropský dirigismus, který se snaží sankcemi, zákazy a příkazy tlačit jednu technologii a jiné zničit. Přitom jsou tady obě technologie (nebo všechny tři - spalovací motor, hybrid, elektromotor) plus mínus 120 let a donedávna soutěžily. V současnosti ovšem evropští úředníci usoudili, že jsou chytřejší než trh a podle toho to vypadá, ceny aut rostou, výroba se přesouvá do Číny, know-how je rozkrádáno opět Čínou a evropský úředník na to jenom čumí ( v lepším případě) nebo tomu dokonce tleská (v tom horším případě).
22. 11. 2020 10:41
Re: Tady máte výsledek
Není to výkřík, je to naznačení toho jak široký problém to je.
Stále se tu ty a ostatní dívate na automotiv jako na něco co žije mimo systém. ale tak už to není.
Podívej se na to ze širšího pohledu.
- Může evropský automotiv fungovat na principu volného trhu když např v číně tento princip není a určitá odvětví jsou financována vládou?
- Co bude s evropským automotiv když nestihne nastupující vlnu elektrifikace (a opět se podívej na hodnotu akcií Tesly a vývoj globálního trhu v oblasti robotického řízení a umělé inteligence, pokrok v bateriích atd) vývojový rozdíl třeba jen 5 let může být pro celý evropský automotiv osudný (příklad Nokia).
- Prohlášení samotných evropských automobilek po kauze dieslegate byla jednoznačná a to směr EV. Proč to co automobilky v roce 2015 prosazují je najednou špatně?
- Ochrana evropského trhu před dovozem z východu (podívej se na trh motorek kde jsou emisní limity EURO4.

Atd atd.

PS: Hodnota akcií M-B je přesně taková jaká je globální důvěra ve směřování té firmy. A jestli akcie klesají znamená to, že M-B asi není připravený na moderní svět. a za to nemůže EU, ale firma sama.
22. 11. 2020 15:43
Re: Tady máte výsledek
Podívej se na to ty. Může být Evropa dlouhodobě bez průmyslu? Může žít Evropa dlouhodobě na dluh?
22. 11. 2020 17:25
Re: Tady máte výsledek
Jde o to bez jakého průmyslu. Bez montážních hal se Evropa obejde. Bez špičkového průmyslu plného inovací zkrachuje.
Do makroekonomické situace, státních dluhů a fungování globální ekonomiky bych se tu nepoustel.
21. 11. 2020 18:23
Re: Tady máte výsledek
Svobodné volby jsou pod vlivem propagandy a cenzury, které jdou i z EU. Navíc teď si EU půjčila na tyto nesmysly pár set miliard Euro. Politik ze svobodných voleb si totiž musí dál kupovat voliče.
21. 11. 2020 19:49
Re: Tady máte výsledek
To už jsi ale moc mimo.. To už nevěříš ničemu.
24. 11. 2020 08:30
Re: Tady máte výsledek
Samozřejmě že nepřímo, ale defacto to k tomu za 5 let spěje. Už současných 95g/km v podstatě znamená. Nebudete vyrábět čistý spalováky ale jen hybridy.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2020 12:30
Re: Tady máte výsledek
"Limity EU jsou tu pro záchranu evropských automobilek" - tak tohle je blábol roku.
21. 11. 2020 12:47
Re: Tady máte výsledek
Můžeš oduvodnit?
Vnímáš v jaké době žiješ? Jak se svět mění? Auta už dávno nejsou stredobodem lidské touhy. Nástup Elektro upozadi mechaniku a mít vývojove zpoždění třeba jen o 5 let může být osudné. Viz Nokia.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 12:49
Re: Tady máte výsledek
Nekonečnej nekonečně opakovanej BLÁBOL je že limity jsou EVROPSKÉ :-O :D
FASCINUJÍCÍ že ani odkazy na limity jinde NEPOMÁHAJÍ = což teda fakt NEchápu :-)

Jedno jestli na to koukám komplexně dle Kjótský a pak Pařížský klimatický dohody nebo jen jejich částí emisema pro auta = furt CELO světový

A i když ty snahy tu sou kontinuálně celej život diskutujících DÁL trvaj na tom že to je špatně = že všichni to dělají celé jejich životy špatně. No tak špatně to možná dík megainvesticím jednoho evropského VWýrobce který dlouhodobě nezvládal emise spalovacích motorů = možná časem fakt bude https://www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/

Protože ten 61 let trvající TREND je z víc důvodů určitě správně (a verzi že všichni se celá ta desetiletí mýlí a ta pravá znalost se koncentrovala v popíračích na ACZ = sorry jako tomu nevěříte ani vy sami NEBO :-O :D :*) :-! ) ale to co plánuje VW to je fakt moc extra urychlení = to je špatně. Přechod v bohatých zemích kde se 99% energie vyrobí z obnovitelných zdrojů jako je Norsko = no problemo třeba do 10 let. Trapák Johnson byl trapák vždy a od doby co mu vládne mladá holka je eště trapnější = tam těch do 10ti let asi fakt NE
Ale pro celou EU jak se snaží VW = to je prostě (ekonomická) blbost. To JEN chce mít chce si VWynutit dominatní postaVWení na trhu. Tou extrémní rychlostí to by mohl být fakt problém
U nás v klídku pohodě přirozeně = pár desítek let. Reálně to vychází když EXTRÉMNĚ rychle tak 30 let = to je něco jako "přirozená" (i když popírači tak NUTNÁ) obměna pohonu běžných aut. Možná i 40 let = 5 let co by rád tu dost obVWíbený koncern = to fakt asi NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE
21. 11. 2020 16:29
Re: Tady máte výsledek
Nikde nejsou tak přísné limity jako v EU.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 16:35
Re: Tady máte výsledek
Poprvé za těch 60 let jsou nejpřísnější tady TO je ten problém?
24. 11. 2020 08:40
Re: Tady máte výsledek
Ano přesně TO je ten problém. Navíc je to korunovaný faktem, že jsou za hranou možností kam se lze dostat se spalovacím motorem, pokud by jinde ve světě byly 180 g /km a my si je nastavili na 160 g / km bylo by to ambiciózní, ale rozumně zvládnutelné. 95 a níž už prostě vylučuje použití spalovacího motoru a musíš mít minimálně full hybrid.
Avatar - Hammunasakra
24. 11. 2020 13:41
Re: Tady máte výsledek
To s tím že poprvé v 61leté historii jsme o fous nejpřísnější my a TO JE ŠPATNĚ = je aspoň vtipný
Asi jako WinDieslova KRITIKA pro pidiminipodporu aut BEZ emisí ale tisíckrát větší dotování paliva dieslů = to nevadí to se naopak líbí :-)

TO že to časem bude úplně BEZ ropy = ti říkali už na ZŠ. Už měsícE ti říkáme ať vyzkoušíš to co furt dokola kritizuješ = o kolik dál je třeba ta Camry 2,5 litr hybrid 160kW než tvůj 1.8 benzín 118kW

Prostě tohle co ty teď kritizuješ VÍME dáávno, kdybys dával pozor na základce tak to víš taky. Téma americký normy a jejich běžný auta https://www.tipcars.com/…ke-53107006.html a naše autíčka a výkony https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ si už promyslel?
25. 11. 2020 09:25
Re: Tady máte výsledek
To není vtipný. To je bohužel smutný fakt. Svět bohužel není jen Camry, který přesně spadá do toho co píšu. Je to hybrid bez baterek by to auto nemělo ani omylem šanci normy plnit. Skok ze 130 na 95 g/km je prostě moc. Měli to udělat ve dvou krocích. Nejdřív 115, abychom kopírovali to co dělá ZBYTEK SVĚTA a pak v roce 25 nastavit těch 95. Proti tomu bych neřekl ani popel.
Avatar - Hammunasakra
25. 11. 2020 11:38
Re: Tady máte výsledek
Ale je to vtipný = a je to fakt FAKT části lidí co celej život o emisích věděli kulový to najednou vadí. Proč? No popravdě právě PROTOŽE o emisích a všem okolo = dál nic neví. Maximálně jim jako tobě = vadí že příští auto bude trošičku jiný než ty předchozí = a to co BYLO TO je správně ;-)

No a PROTO tě už měsíce posíláme si nejprodávanější auto svý kategorie planety = vyzkoušet. Ať konečně VÍŠ co léta KRITIZUJEŠ. Bude mít nižší těžiště a lepší rozložení hmotnosti než auta co si měl = lepší v zatáčkách a při změně pruhu. Bude mít vyšší výkon než auta co si měl. A bude jezdit s výkonem 160kW (po tvým 131+ 88kW) za podobnou spotřebu jako si jezdil s menší Oktou 80kW. Já jezdil za asi 5,5 litru mikesus jezdí se svou za eště o dost míň. Ale těch 5,5 litru je průměr při docela nadprůměrný dynamice. NE přes 200 km/h a běžně předjíždět 140 km/h ale nadprůměrnou dynamikou že si většinou nejrychlejší

Evropa se KONEČNĚ dostala na první místo protože to má LOGIKU = je tu HUSTŠÍ osídlení než ve státech který byly celej tvuj život nejpřísnější. Navíc tam je normální tohle https://www.autooutlet.cz/…aptivni-tempomat takže jejich emise sou vlastně furt dál.. rozumíš jak to myslim?
25. 11. 2020 14:25
Re: Tady máte výsledek
Proč? Protože se ještě před 10 lety žádný emise CO2 u aut neřešily ani nepokutovaly, takže asi proto. Je fakt, že hustota zalidnění v Číně je velice řídká. Číňanů není moc a velký mnoha milionový města tam vlastně vůbec nejsou. V Evropě je to osídlení výrazně hustější a je nás tady víc na hromadě. Je vidět, že v zeměpise se vyznáš :D :D
Avatar - Hammunasakra
25. 11. 2020 15:17
Re: Tady máte výsledek
Takže to nejobvyklejší = mylná argumentace z neznalosti. CO2 sou tady desítky let = je to asi jako ty hybridy že sou masovější 2 roky nebo kolik. No viz i ČESKÁ realita už roky dřív na výstavě hifi je lidi co se zajímají o techniku měli = ostatně i ten JirkaV.

CO2 pro VŠECHNO VČETNĚ aut už je v tom Kjótském protokolu = tak nějak CELÝ ŽIVOT co jezdíš s autem

Jo vyznám se = čína se snaží skoro VÍC než Evropa = jen je místy eště víc zaostalá = než východní postkomunistická Evropa. A v zeměpise se vyznám = i v tak zaostalých oblastech planety jako je https://www.e15.cz/…-zlevnit-1374000 tak o kolik je tenhle dědek Dědek starší? Já se s ním v pohledu na věci docela SHODUJU = včetně toho nevolit KSČm nebo SPD prostě EXTRÉMISMUS ale naopak pragmatismus

Co ty a mstivý stařec na hradě furt na jeho straně https://www.reflex.cz/…v-roce-2000.html ? Viděl si ho ve sněmovně kde podporoval https://www.e15.cz/…r-papiru-1375506 ?
25. 11. 2020 16:13
Re: Tady máte výsledek
Nejsou. Jak si na to přišel? Speciálně ta Pařížská dohoda je z roku 2016. Před 10 lety začínala platit norma EURO5 a řešily se u aut tak maximálně emise NOx, CO a pevný částice o CO2 nikdo ani neštěknul. Natož aby je pokutoval. Ono taky nebylo proč. Emise aut byly poměrně konstantní.

https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika

Hybridy byly před 20 lety novinka podobně jako v dnešní době ty vodíkový auta. To že se začínají poslední 2 roky dostávat do popředí zájmu je právě díky tomu postupně sílícímu tlaku na emise CO2.
Avatar - Hammunasakra
25. 11. 2020 16:31
Re: Tady máte výsledek
Pařížská klimatická dohoda je JEN pokračování Kjótskýho protokolu = už tam CO2 samozřejmě máš

Jsou to běhy na extrémně dlouhé tratě = většina států a JE JEDNO JESTLI je to EU, Kanada nebo Japonsko = počítá s něčím jako uhlíkovou neutralitou ca 2050 https://de.wikipedia.org/…neutralit%C3%A4t je to čtvrt století stará CELO-SVĚTOVÁ dohoda https://www.czechsight.cz/…ty-do-roku-2060/

CO znamená to "nebylo proč emise aut byly poměrně konstatní"? Rok 2015 https://www.idnes.cz/…856_automoto_fdv
26. 11. 2020 08:24
Re: Tady máte výsledek
V rámci Kjótskýho protokolu se ale neřešili marginální emitoři skleníkových plynů a nebylo to vůbec o emisích výhradně CO2 působených automobilovou dopravou. Stejně je to bezvýznamný "cár papíru". Drobní emitoři CO2, který produkují zanedbatelnou část skleníkových plynů se dohodnou, že sníží svoje emise a zbytek světa, který chrlí násobně víc skleníkových plynů na to kašle (USA, Čína). Takže Celosvětové snažení to rozhodně není. Spíš je to Evropské snažení. Pro blbečky jako seš ty to samozřejmě stačí. Boj proti změně klimatu se jakože vede.

Co znamená poměrně konstantní máš v tom odkazu. Emise CO2 z dopravy už desítky let nestoupají. A celkové emise CO2 v rámci EU klesají.

https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 10:25
Re: Tady máte výsledek
Bezvýznamný cár papíru = ty si fakt DonMimoň :-! VŽDY ve všem progresivním PROTI světu. JAK sis zase VYMYSLEL a proč sis zase VYMYSLEL že Kjótský protokol nebyl o CO2????????????????????? Ty si fakt neskutečnej plácal JEN si VYMÝŠLÍŠ. Já si jen nejsem úplně jistej kdy si vymejšlíš a kdy lžeš úmyslně (a oba víme že to DĚLÁŠ) a kdy to je neznalost (a proto ti věci vycházej jinak než těm co jí mají = za což je kritizuješ PROTOŽE to vidí JINAK než ty).

Vždy proti (vyspělýmu světu) v tématu *** co jdou z vejfuků OBZVLÁŠŤ :D
Hele víš jak sem ti radil co vymyslíš to OTOČ = a budeš pro smích Jerry.Gunmanům a curvasportiva co máš za absolventa apod., ale budeš trochu jako ten dědek Dědek ;-)

Hele bojovníku ZPÁTEČNÍKU = o kolik si mladší než (myslící jako já) dědek Dědek?

Hele bojovníku ZA VYŠŠÍ EMISE aut pamatuješ svůj boj "VW je v Dieselgate vlastně nevinně za to může zlá EU a její nesplnitelný kritéria"? https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv pamatuješ?

Hele bojovníku co vidí rozdíl mezi populismem KSČm a SPD = co řikáš co SPOLEČNĚ odhlasovali https://nazory.aktualne.cz/…d74ac1f6b220ee8/ ?
26. 11. 2020 13:09
Re: Tady máte výsledek
Tak k čemu to je, když to velký emitoři skleníkových plynů odmítli podepsat? A podepsali to jen ti nevýznamní (vyjma Ruska ovšem tam bych si nedělal iluze o dodržování) Opět bych tě rád požádal o to aby si se naučil číst. Tvůj autismus ti brání číst věty do konce. Vypadlo ti z toho -automobilovou dopravou.

"nebylo to vůbec o emisích výhradně CO2 působených automobilovou dopravou"

Můžeš se vztekat a prskat jak chceš, ale to co píšu je bohužel pravda. Takže smůlu máš TY. USA i Čína ti na Kjótský protokol i Pařížskou dohodu kašlou a to jsou hlavní emitoři. Hlavně teda ta Čína :D
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 13:27
Re: Tady máte výsledek
Ty si fakt TĚŽCE mozkově CHOREJ? S tím autismem? :D

No Čína https://www.czechsight.cz/…ty-do-roku-2060/

Ten odkaz si už DOSTAL = je to autismem abych to řekl TUPĚ po tvým? ;-)
Nebo ČÍM? :-O
26. 11. 2020 13:47
Re: Tady máte výsledek
To je krásnej článek, takže 10 let budou zvyšovat emise skleníkových plynů zatímco EU je bude naprosto zbytečně snižovat. A za 40 let plánuje uhlíkovou neutralitu. To tady nebudeme ani my dva ani většina těch, kteří tomu dnes věří. Slibovat co bude za 20-40 let je tak pro dětinsky uvažující jako seš ty. Projdi si historii co všechno bylo za plány a co se z toho realizovalo. Tím si Čína jen chytře odložila problém o dalších 10-20 let a nemusí se stresovat s hovadinama, který tu řešíme nesmyslně my v rámci EU.
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 14:06
Re: Tady máte výsledek
No vidíš = a VO TOMHLE to je. Tvá úvodní věta = je nesmysl. ALE ty to takhle chápeš = a si přesvědčenej že věci končí TVOU znalostí tvou úrovní chápání

Navíc píšeš ultrablbiny jako "dětinsky uvažující jako seš ty" = ani to nechápeš, že to není o MĚ :D
Ale že TY si proti VŠEM NAD sebou = a že nás je hodně ;-)

Konec = to fakt je moc. Prostě SPROSTEJ DonMimoň
26. 11. 2020 14:34
Re: Tady máte výsledek
Co konkrétně je nesmyl? že je to krásnej článek nebo že Čína bude dalších 10 let zvyšovat emise? :D Samozřejmě, že je to o tobě a o dalších, kteří se smějí, že komouši plánovali na 5 letky a berou vážně dnešní plánování na 20 letky a 40 letky. Pro blbečky jako seš ty velice typický.
24. 11. 2020 08:37
Re: Tady máte výsledek
Limity nejsou jen Evropské. Jen největší emitoři CO2 - USA a Čína si je nastavují nesrovnatelně benevolentněji než Evropa. Ta Evropa, která v globálním měřítku emituje jen malou část toho co zbytek světa.

https://oenergetice.cz/…nti-co2-na-svete

Z jakýho důvodu si nastavujeme emisní limity tak likvidační?
Avatar - Hammunasakra
24. 11. 2020 13:07
Re: Tady máte výsledek
Zdroj oenergetice? https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit ten si zpochybnil a odmítl = tak JAK?
25. 11. 2020 09:26
Re: Tady máte výsledek
Reaguj na to co ti píšu. Nesváděj řeč mimo téma, když jsi argumentačně v koncích.
Avatar - Hammunasakra
25. 11. 2020 11:14
Re: Tady máte výsledek
Nojo si v koncích = pragmatickou pravdivou skutečnost = že jednou redakci pomlouváš jak sou proti tobě *** tupý hovada a jednou stejnej zdroj používáš jako oporu = to si hodně v koncích

Na to co ti napíšu VELMI ČASTO NEreaguješ, DOKONCE na věci kde ZDŮRAZNÍM abys reagoval = tak NIKDY :-O :D

Nelíbí se ti to? Tak to sám nedělej
Takže zdroj oenergetice si změnil názor? To je DOBŘE = teď co s těma stovkama vulgarit urážek posměchů zpochybňování = cos napsal?
Avatar - Hammunasakra
25. 11. 2020 11:19
Re: Tady máte výsledek
Protože my sme tupí a ty chytrej? Opět arogantně machrující = že všechno nad tebou je vlastně pod tebou?

Vtipný je to že ty furt obviňuješ z arogance a machrování = za to že tě někdo upozorní že to je jinak než sis do tý doby myslel. Ale sám si nejsprostší a současně extrémně arogantně machruješ = jedno jestli ekonomové co nechápou souvislosti svý práce svýho oboru svýho vzdělání v rozsahu co ty, nebo klimatologové, nebo vzpomeň kolikrát ses vysmál lidem z Dopravní fakulty ČVUT až po ty redaktory co došli s pneu k jiným závěrům než ty = že čínský šmejdy SOU čínský šmejdy

Tohle cos napsal je TVŮJ pohled "že likvidační" = nemůžeš se mýlit TY = jako s dotováním nafty a nemožností plnit emise v době Dieselgate atd.?
Drtivá absolutní většina lidí nemá data tohle posoudit. Na základě čeho si přesvědčen že ty jo? Takže všichni nad tebou = sou vlastně až retardovaný? Nebo jak si to představuješ?
25. 11. 2020 14:22
Re: Tady máte výsledek
Limity nejsou jen Evropské. Jen největší emitoři CO2 - USA a Čína si je nastavují nesrovnatelně benevolentněji než Evropa. Ta Evropa, která v globálním měřítku emituje jen malou část toho co zbytek světa.

https://oenergetice.cz/…nti-co2-na-svete

Z jakýho důvodu si nastavujeme emisní limity tak likvidační?

Čekám na to vyjádření. Uvědomuješ si co produkuje Evropa a co zbytek světa?
Avatar - Hammunasakra
25. 11. 2020 15:23
Re: Tady máte výsledek
No a věci mívají DŮVODY = a nemusí to být automaticky (když ti něco není jasné) že to je automaticky tím = že ONI jsou...

To že TY si to vykládáš jako likvidační = znamená i NAPŘED. To že rychleji vyměníme spalování ropy (kterou nemáme a který je nedostatek) v autech za jiný pohon (což je běžnýmu člověku U ZADKU na co jede hlavně že to jede levně) to je pro někoho NÁSKOK díky technice ;-)

Termíny jako ČEKÁM na VYJÁDŘENÍ = si nech pro někoho jinýho = to máš tak malý sebevědomí že musíš furt AROGANTNĚ MACHROVAT? :-)

TY si nikdy na to co sem zdůraznil neodpověděl = proč? :-O
CO produkuje kterej kontinent zem oblast = to už je taky známo dýl než řídíš = souhrnně to jede CELO světově už od toho Kjótkýho protokolu = kterej se roky připravoval
Prostě smiř se = že svět tebe NEposlouchá https://oenergetice.cz/…tralni-roku-2050 což je mimochodem občas VELMI DOBŘE :-!
25. 11. 2020 16:15
Re: Tady máte výsledek
No hlavně, že svět jede podle toho jak si to maluješ ty :D :D
26. 11. 2020 08:26
Re: Tady máte výsledek
A to mě velice těší, že svět nejede podle toho jak si to představuješ ty :D
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 10:19
Re: Tady máte výsledek
Jj vždy hotovej mirek dušín

Takže i tady na straně rusů, zemana a pravomocně odsouzenýho?
26. 11. 2020 13:12
Re: Tady máte výsledek
V čem jsem zase na straně Ruska ty blekoto? Kam ty na ty hovadiny furt chodíš? :D
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 13:24
Re: Tady máte výsledek
Tak tady TAKY OTOČKA? Ty mi děláš RADOST :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :D :-!
Avatar - pradeda777
21. 11. 2020 14:10
Re: Tady máte výsledek
Jasný, evropské automobilky zachráníme tím, že je zavřeme..... :-[]
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 14:14
Re: Tady máte výsledek
Ne ZAVŘEME = ale zkusím držet krok https://www.garaz.cz/…abijeni-21004601

Znáš to kdo chvíli stál, již stojí opodál = to věděl už NERUDA :D
A to byla polovina předminulýho století = dneska je všechno RYCHLEJŠí ;-)
Avatar - Blue Sun
22. 11. 2020 11:15
Re: Tady máte výsledek
Ještě jsem stále nikde nedostal vysvětlení, proč by se evropské automobilky měly zavírat. Zatím to spíš na evropských trzích vypadá opačně. Japonci odcházejí, Korejci zase tak moc nezískávají, a Číňani sem ještě ani pořádně nedošli...
22. 11. 2020 15:47
Re: Tady máte výsledek
Nevím v jakém světě žiješ, ale automobilky stále více volí dodavatele z Číny.
24. 11. 2020 08:29
Re: Tady máte výsledek
Akcie Tesly jsou tak vysoko, protože akcionáři věří, že tu hodnotu mají. To že se jedná o bublinu, která hrozí prasknutím je věc jiná. S prodejem ani ziskovostí to nemá co dělat.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 09:39
Re: Tady máte výsledek
Jak NEMAJÍ?
24. 11. 2020 08:27
Re: Tady máte výsledek
Tesla dělá EV přesně jak píšu. Mercedes vyrábí primárně spalovací auta stejně jako všechny ostatní automobilky světa. Teď kvůli legislativě musí začít přecházet na hybridy a EV, protože spalovací motory kvůli emisím vypadávají v Evropě ze hry. Nemusíš se to snažit okecávat. Tesla nemá problém s emisema, protože vyrábí produkt, kterýho se emise vůbec netýkají.
21. 11. 2020 09:05
Re: Tady máte výsledek
Číňania bežne nakupujú aj keď sú akcie vysoko. Mnohým obchodom zabránili len regulácie a intervencie domácich vlád. Hlavne pokiaľ išlo o cenné technologické firmy pôsobiace v prostredí s nízkou konkurenciou na trhu(výroba HDD, pokročilá polovodičová technológia).
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 09:57
Re: Tady máte výsledek
Plus je to x-krát větší trh než evropa = to je celé. Plus tady po tom co své dlouhodobé emisní zaostávání jeden VWelkoVWýrobce VWyřešil obřím přechodem bude VW po svých megainvesticích do EV tlačit https://www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/ a tohle asi není o zlém autoforu = to je ze strany VW prostě logický. No a ze strany MB je logické spalovací motor = s neevropským partnerem. Z míst kde je NEJvětší trh = jinak makroekonomické prognózy místních plácalů o KONCI automobilismu apod. sorry jako ale tohle neumí zanalyzovat ani nadprůměrnej ekonom, fakt věříte že vy jo?

Chápu NUTNÝ odchod od ropy ale tohle tVWačení může být moc. I když tahle budoucnost NEPŮSOBÍ zle https://elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu :yes:
Avatar - pradeda777
20. 11. 2020 15:23
Re: Tady máte výsledek
Čínu tu už máme......... v podobě Covida...... :-[] :-O
20. 11. 2020 22:47
Re: Tady máte výsledek
Jak říká mnohokrát krutě prověřená pravda - z východu nikdy nepřišlo nic dobrého. :-(
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 10:02
Re: Tady máte výsledek
:yes: :yes: :-|

Bohužel dodnes (a máme je i v diskuzích tady) si to nemalá část lidí nemyslí, dokonce to vidí přesně naopak :no: :no: :-( :'-( :-O
Avatar - WinDiesel
21. 11. 2020 11:28
Re: Tady máte výsledek
Začalo to vynálezem raket v Číně .,... mandaríni jsou opravdu progresivní
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 11:43
Re: Tady máte výsledek
https://www.idnes.cz/…83208_domaci_knn jejích KOPÍROVACÍ systém (ukradnu co jde) funguje DOBŘE to kdysi Teng Siao-pching vymyslel

Pro ně fakt dobře = pro nás bohužel.. aktuálně jim dlužíme (děkujeme pane https://www.denik.cz/…-zeman90909.html?… nejen morální trosko) asi 23 tisíc milionů eur

Ale zase za kvalitu https://moravskoslezsky.denik.cz/…80-20200323.html
20. 11. 2020 15:05
od 2024 ??
to uz budou spalovaky pet posledni arie z labuti pisne.
jen vyhozena investice a mrhani casem vyvojaru
Rozbalit vlákno
42
Avatar - _Karel_
20. 11. 2020 15:11
Re: od 2024 ??
Možná, opravdu možná v Evropě. Svět není jen poblblá Evropa.
20. 11. 2020 18:27
Re: od 2024 ??
zatimco se do EU snazi nacpat pulka sveta, tak do ciny nikdo nechce, snad krome emana
Avatar - _Karel_
20. 11. 2020 18:44
Re: od 2024 ??
Určitě se mi jen zdá, že se snažíš říct, že se všechny automobilky necpou do Číny.
20. 11. 2020 22:20
Re: od 2024 ??
ten bol dobry :-) :-)
21. 11. 2020 10:24
Re: od 2024 ??
vis moc dobre, ze nepisu i autech, ale o clovekach soudruhu, o CLOVEKACH !!!
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 10:40
Re: od 2024 ??
Každému kdo takhle brblá https://www.facebook.com/…751777181736827/?… holt přejme čínskou pracovní dobu https://www.irozhlas.cz/…ba_1904160712_pj a po ní čínský důchod https://www.lidovky.cz/…55_ln_nazory_ele

Snad alespoň NĚCO dobrého by od Číny mohlo vzejít https://az247.cz/…y-se-uz-nevrati/ :-)

Tohle JE čínské a VÁŽNĚ dobré https://www.hifi-voice.com/…nki-studio-ex-m7 a https://www.hifi-voice.com/…nki-studio-ex-m1 :yes:
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2020 13:22
Re: od 2024 ??
Nejsi ty fanda https://sport.aktualne.cz/…b230cc47ab5f122/ lidská tupost je fakt nevymítitelná
Avatar - rohYpnol
20. 11. 2020 16:30
Re: od 2024 ??
Co se asi tak stane až se Čína dostane k hi-end know-how při výrobě spalovacích motorů?? Žeby začali vyvíjet a nabízet totéž co doteď uměla Evropa ale za poloviční ceny?? Co asi potom udělá zákazník?? Začne kupovat spalováky z Číny za zlomkové ceny za co je doteď nabízely evropské značky...

Takže se opět rozevřou nůžky mezi výhodností EV a klasickými spalováky. Jak to bude řešit EU? Opět ekofašistickými výmysly a opatřeními, aby uměle znevýhodnili spalováky. Jenže jejich "eko" limity lze relativně snadno obejít a splnit díky PHEV. Je to sice drahé aale pořád výrazně levnější než EV.

Co to tedy celé znamená? Že ti ekofašisté z EU táhnou evropský autoprůmysl po spirále do černé díry, ve které zmizí jak nic.

Jestli si ti ekofašisti z EU nevytáhnou hlavu ze zelené díry mezi půlkama (jako že si ji nevytáhnou, protože ten kdo měl přijít s tabulkou tak nepřijde...), tak úspěšně směřují k tomu, že budoucnost evropského autoprůmyslu znamená dovoz PHEV vyrobených v Číně a desetitisíce propuštěných lidí v EU bez práce :-!
20. 11. 2020 16:49
Re: od 2024 ??
Tohle je na lecbu :-)
20. 11. 2020 17:50
Re: od 2024 ??
Mohl popsat realitu mnohem tvrději. Můžeš napsat s čím v jeho příspěvku nesouhlasíš?
20. 11. 2020 19:51
Re: od 2024 ??
Když odpustím to, že to není popis reality.
To v tom nevidíš ten rozpor?
Na jednu stranu kritika EU za limity které nutí automotiv do neustálého vývoje a tím brání konkurenci činy.
A druhá strana kritika EU za to že stejné limity zavádí.
20. 11. 2020 22:43
Re: od 2024 ??
tak pokud EU zamenime za kapitality, tak to bezpochyby plati. Snaha vyrabet s co nejnizsimi naklady znamenala v poslednich 50 letech vseobecny vyvoz know how do Ciny a jeji grandiozni vzestup. Aktualne uz pomalu neni co vyvazet...
20. 11. 2020 22:49
Re: od 2024 ??
No tak se jdi léčit do nějakého čínského sanatoria. A val val, a už sa nevracaj! ;-)
Avatar - rohYpnol
20. 11. 2020 17:36
Re: od 2024 ??
Smutné je že hńupům to člověk nikdy nevysvětlí a nepochopí to dřív než to skutečně nastane. Viz Covid. Když jsem tu v květnu psal že na podzim je tu zas druhá vlna, tak tu někteří psali to co právě ty teď. Dokonce nevím jestli jsi to nebyl i zrovna ty.
20. 11. 2020 17:52
Re: od 2024 ??
Pomůže jen osobní zkušenost. Bohužel.
Avatar - rohYpnol
20. 11. 2020 18:04
Re: od 2024 ??
Bohužel souhlas. Jsme jako národ takoví ***. že dokud někdo z rodiny neskončí na JIPce tak bude 3/4 lidí "proti rouškám" protože přece osobní svobody...

Teď se rozvolňuje a počítají se statistiky tak dlouho, dokud nevyjde to co se chce. Těžce se to vymstí a v lednu budou zas mnozí čumět. Možná už i na vánoce.
20. 11. 2020 18:24
Re: od 2024 ??
tak hlavne aby StBak zas nevykrikoval na poslance, aby furt neresili ten cinskej virus, ale konecne schvalili henten zahradkarsky zakon, jako v polovine zari, kdy uz jsme se plnou parou ritili do prus*eru, vysledkem cehos je pres 6tis mrtvejch na/s cinskym virem jen za rijen a 2/3 listopadu
Avatar - Blue Sun
20. 11. 2020 21:29
Re: od 2024 ??
Ano, správně... S čínským virem. Protože se vykazují všechna úmrtí, aniž se studuje, zda měl virus nějaký vliv. A vzhledem k tomu, že na léčbu covidu se dost výrazně připlácí od zdravotních pojišťoven, vůbec se pak číslům nevidím.
Ale s realitou a pravdou to nemá nic společného, je to jen umělá a hodně hloupá manipulace.
20. 11. 2020 22:52
Re: od 2024 ??
I ty, Blue Sune? :-O :-(
Avatar - WinDiesel
21. 11. 2020 11:33
Re: od 2024 ??
Vždyť je to Eurohujer a ekoblb. Čemu se divíš?
21. 11. 2020 09:20
Re: od 2024 ??
bluesune, tady mas par grafu:
https://www.idnes.cz/…_182341_veda_mla

nejzajimavejsi je porovnani prumerneho poctu umrti 2015-2019 a 2020 po tydnech. tam je videt, jak od zari to jde letos nahoru. graf konci tydnem 19.10-25.10, kdy v prumeru zemrelo 2079lidi, ale letos 3167, tedy o polovinu, resp. 155denne, vic. pritom v dalsich tydnech prisly jeste horsi cisla - ve zminenem tydnu zemrelo na/s koronavirem 840lidi (120denne), v tydnu 26.10-1.11. 1251 (179denne), v tydnu 2.11-8.11. 1352lidi (193denne), v tydnu 9.11-15.11. 1229 (176denne).
tedy - posledni data grafu ukazuji vzrust o 155denne, ale zemreli registrovani s koronavirem vzrust "jen"o 120 denne. tedy tech 35 denne "navic" co jim nebyl cinskej virus diagnostikovan zemreli vlivem cinskeho viru na vydeseni, zanedbani pece, nebo jim nedeleli test, nebo statistika lze.
skutecny pocet zemrelych zpusobene cinskym virem je zrejme vetsi, nez udava statistika tech, kterym byl cinsky virus diagnostikovan a zrejme az to cele odezni, bude spousta lidi umirat na zanedbanou peci
21. 11. 2020 08:50