Sorry, tak sa ten koncept volal trochu inak, ale tu ho máš http://mixmotor.eu/2443/peugeot-308-r-koncept-francuzi-pripravuju-zbran-na-golf-gti
Očividne doladili techniku a teraz ju vo veľkom aplikujú do všetkých svojich modelov. 1,6 turbo benzín + elektromotor = 270 koní, nezdá sa ti to povedomé?
A konceptem taky měl navždy zůstat. O jízdních charakteristikách těchto hybridních Peugeotů a jejich "zábavnosti" jasně hovoří už to, že si u nich Peugeot v sériové výrobě už ani nedovolil používat ikonické označerní GTI! :-[]
No vždyť proti 308 GTi taky nikdo neřekl zásadně křivé slovo, byť měl jen šestnáctistovku. :-)
P.S. Kteří "noví" zákazníci kategorie hot-hatch vyžadují těžký a složitý hybridní pohon bez možnosti manuální převodovky? Prosím, objasni nám to! :-[]:-[]:-[]
No čo ti ja viem, z konceptu 308 GTi bolo nadšených mnoho motoristických novinárov...doba sa mení, cieľoví zákazníci tiež. Nechám sa prekvapiť ako to trh prijme.
...PSA ještě pořád nepochopilo, že "hybridní hothatch" je zcela absurdní myšlenka již sama o sobě. Svezl se vůbec některý z hlavounů této firmy se skutečným hot-hatchem? Pochopil, že si ho kupují nadšení řidiči, co milují silné, ale lehké auto, vytáčení benzínového motoru a práci se třemi pedály a řadicí pákou?!! Měli by si vyzkoušet Hyundai i30N a brzy i i20N, aby viděli, jak se to má dělat! :-):yes:
A podívej, dvě prasátka to nepochopila.
Máme tady generaci lidí, kteří věří, že elektrika je zadarmo a všude.
A kohokoliv, kdo si myslí opak...OK Boomer! :D
spotřebu nula. Stačí dát větší baterku a je z toho papírové perpetum mobile. A když to bude mít tu nulu, tak už stačí vymontovat motory a baterky a je to skutečné PM
Ať si hybridní koně s osmistupňovým HDM strčí někam. Když s tím člověk pojede pilu, beztak to bude žrát jak benzín a s váhou Insignie to bude zábava sama... Dobré tak na machrování na semaforech, ne jako seriózní HH.