Novinky

Zpět na článek

Elektrický off-road Mercedes EQC 4x4² se poprvé představuje ve videu

7 komentářů

Hendly
Tak to je snad vždy při zavádění nové technologie, že se začíná od špičkových modelů.
Othello
Ano rovná podlaha je správně.
Nesprávně je že je tak nízko, pak jsou ty portály celkem zbytečné
Avatar - Anonym
Anonym
S jakou vervou automobilky (logicky) elektrifikují největší, nejtěžsí, nejrychlejší, nejprémiovější, nejdražší a v jednotkách kusů prodávané modely. Ale to vám vážení bruselští soudruzi planetu fakt nezachrání.
Hendly
Rovná podlaha bez výstupků v terénu kam je to určeno je spíš výhoda, ne?
Othello
K čemu jsou portálové nápravy, když podlaha auta je níže než spodní ramena kol ?
Ostatně i ten rozsekaný kryt vpředu není zrovna vizitkou odolnosti (foto č.6)
GeekStar
To je po řadě let, poprvé kdy od německé trojky vidím opravdu parádní auto. Zatímco BMW se snaží bodovat u kolotočářů svítícími ledvinkami velkými jak vrata od stodoly a Audi přešlapuje na místě tak opatrně, že se posouvá spíš vzad než vpřed, Mercedes to vzal za správný konec.

Úplně vidím, jak tohle protáhnu divočinou - bez smradu, bez emisí, bez rámusu, zato dokonale stylově a funkčně.

Tak snad nezůstane u konceptu a pošlou to do světa, ideálně hned ve třech velikostech, aby si každý našel kousek, který dobře padne jeho peněžence. 😄 :yes:
GeekStar
V článku čtu, že světlá výška je 29cm, to je IMHO extrémně dobrá hodnota.