Novinky
Hendly
4
Tak to je snad vždy při zavádění nové technologie, že se začíná od špičkových modelů.
Přejít do diskuze
Ano rovná podlaha je správně.
Nesprávně je že je tak nízko, pak jsou ty portály celkem zbytečné
Nesprávně je že je tak nízko, pak jsou ty portály celkem zbytečné
S jakou vervou automobilky (logicky) elektrifikují největší, nejtěžsí, nejrychlejší, nejprémiovější, nejdražší a v jednotkách kusů prodávané modely. Ale to vám vážení bruselští soudruzi planetu fakt nezachrání.
K čemu jsou portálové nápravy, když podlaha auta je níže než spodní ramena kol ?
Ostatně i ten rozsekaný kryt vpředu není zrovna vizitkou odolnosti (foto č.6)
Ostatně i ten rozsekaný kryt vpředu není zrovna vizitkou odolnosti (foto č.6)
To je po řadě let, poprvé kdy od německé trojky vidím opravdu parádní auto. Zatímco BMW se snaží bodovat u kolotočářů svítícími ledvinkami velkými jak vrata od stodoly a Audi přešlapuje na místě tak opatrně, že se posouvá spíš vzad než vpřed, Mercedes to vzal za správný konec.
Úplně vidím, jak tohle protáhnu divočinou - bez smradu, bez emisí, bez rámusu, zato dokonale stylově a funkčně.
Tak snad nezůstane u konceptu a pošlou to do světa, ideálně hned ve třech velikostech, aby si každý našel kousek, který dobře padne jeho peněžence. 😄 :yes:
Úplně vidím, jak tohle protáhnu divočinou - bez smradu, bez emisí, bez rámusu, zato dokonale stylově a funkčně.
Tak snad nezůstane u konceptu a pošlou to do světa, ideálně hned ve třech velikostech, aby si každý našel kousek, který dobře padne jeho peněžence. 😄 :yes: