S jakou vervou automobilky (logicky) elektrifikují největší, nejtěžsí, nejrychlejší, nejprémiovější, nejdražší a v jednotkách kusů prodávané modely. Ale to vám vážení bruselští soudruzi planetu fakt nezachrání.
K čemu jsou portálové nápravy, když podlaha auta je níže než spodní ramena kol ?
Ostatně i ten rozsekaný kryt vpředu není zrovna vizitkou odolnosti (foto č.6)
To je po řadě let, poprvé kdy od německé trojky vidím opravdu parádní auto. Zatímco BMW se snaží bodovat u kolotočářů svítícími ledvinkami velkými jak vrata od stodoly a Audi přešlapuje na místě tak opatrně, že se posouvá spíš vzad než vpřed, Mercedes to vzal za správný konec.
Úplně vidím, jak tohle protáhnu divočinou - bez smradu, bez emisí, bez rámusu, zato dokonale stylově a funkčně.
Tak snad nezůstane u konceptu a pošlou to do světa, ideálně hned ve třech velikostech, aby si každý našel kousek, který dobře padne jeho peněžence. :-):yes: