Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Tomiss
Milióny vozů,milióny verzí,milióny spokojených řidičů...prostě další legenda od VW. 😄
Iba legendárne meno. Auto-legenda môže byť jedine T1, tie ďalšie už ani nie.
Kdepak...T 1 byl pouze začátek úspěchu,startovní čára.VW se snažil každou novou generaci Transportéru posunout dále,lidem nabídnout něco nového a to samozřejmě zabralo.Takže každá verze má na tom,že jméno TRANSPORTER je legenda,kus svého dílu,nese část úspěchu.Nebo si myslíš,že lidé kupují Transporter kvůli tomu,že T 1 byl něčeho průkopníkem? 😉
Transporter s motorom vzadu bol vo svojej dobe legendarny.
Dnesny Transporter je uplne iny koncept - a hlavne nie je originalny. Koncepciu pohonu prebral od Citroenu.
Dnesny Transporter je uplne iny koncept - a hlavne nie je originalny. Koncepciu pohonu prebral od Citroenu.
Má tady někdo tohle auto nebo jen zkušenostu s T5 Fufron a caravalle s tím 86 a 105 koňovým motorem? Prosím o nějaké recenze. Děkujíí >😁 :yes:
tak to by mne take zajimalo, hmm, hlavne 105 a 130, u vyssi motorizace odchazeji pry poloosy... take by mne zajimal vliv 4x4
na zivotnost, proste chci koupit dodavku bez problemu a s moznym provozem na v zime klouzavych okreskach (levice->nitra) a pak dalnice->praha
na zivotnost, proste chci koupit dodavku bez problemu a s moznym provozem na v zime klouzavych okreskach (levice->nitra) a pak dalnice->praha
To je podobné ako keby sme šli porovnávať celkové počty predaných Golfov a napríklad Astier alebo Focusov. V prípade Opla by sa museli počítať aj Kadetty, u Forda aj Sierry, aby to bol reálnejší pohľad.
Faktom zostáva, že v užitkáčikoch bol Volkswagen priekopníkom, dnes už jeho sláva na tomto poli pohasla. Je to iba slušná úroveň za pomerne značné peniaze, nič zvlášť výnimočné. Už by sa nejaká tá legenda značke znovu zišla. v dnešnej dobe je to ťažšie.