Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT se připomíná. Přichází přiostřené TTS competition plus

Ostřejší varianta Audi TTS se spoléhá na vyladěný benzinový dvoulitr s 235 kW. Pořídíte ho jako kupé i roadster.
Zpět na článek
26. 11. 2020 09:48
Re: Nepredáva sa
a ještě ošidnější je posuzovat prodeje automobilů v české kotlině...
26. 11. 2020 09:40
Re: Nepredáva sa
Rozvíjet teorie na základě zdejších článku je přinejmenším ošemetné. Jejich obsah je poplatný bulvárnímu pojetí a s fakty nemá často vůbec nic společného. Čtenáři naskakují na uváděné nesmysly, ještě je rozvíjí v diskuzi a klikání je zaručeno.

Je otázka, který nový sporťák je možné na cestě "vidět", jejich podíl na celkových prodejích zde v EU je zcela zanedbatelný. A navíc je asi logické, že když na cestě jednou za uherák člověk potká Aventador, tak si to pamatuje dalšího půl roku, když náhodou potká TT, GT86, Z4 nebo 370Z tak to během minuty vypustí z hlavy nebo si toho ani nevšimne.

Členění je v zásadě podle ceny, nejdražší luxusní stroje, jakási cenová střední třída a levné sporťáky bez ohledu na fyzickou velikost. Mustang je velký, ale cenově je to jeden z nejlevnější sporťáku, ještě nedávno ČR atakoval cenu 1 mega dtto třeba Camaro.
Avatar - _Karel_
26. 11. 2020 08:50
Re: Nepredáva sa
Já taky potkám častěji snad i Bentley než TT.
Avatar - iudex
26. 11. 2020 08:23
Re: Nepredáva sa
Vychádzal som z tvrdení v článku, ktoré som si hneď neoveroval, takže ak moje slová označuješ za blábol, mal by si aj článok.
Každopádne ma prekvapilo, ako sa TT predáva, ja som snáď súčasnú generáciu na ceste ani nevidel.
Inak to delenie je také zvláštne, v kategórii, v ktorej je TT, nefiguruje 911ka, ktoré je medzi veľkými športovými autami, kdežto Mustang (ktorý je väčší ako 911ka), je medzi kompaktnými športiakmi. Trošku zvláštna logika. Ale i pri zahrnutí 911ky je stále TTčko stabilne (až na tento polrok) v top 3, takže uznávam, že to sa nedá označiť za neúspech.
25. 11. 2020 22:09
Re: Nepredáva sa
Já nerozporuji jestli někomu dává smysl nebo nedává, rozporuji blábol iudexe o tom, že se neprodává. Prostě se prodává a dobře. Když se podívám na celý životní cyklus této třetí generace (prodává se již 6 let), tak klidně napíší, že se prodává dokonce skvěle.
2015 první místo
2016 první místo
2017 první místo
2018 první místo
2019 druhé místo
letos třetí místo
V absolutních číslech prodeje vysoké nejsou, protože celý segment malých sporťáků těžce strádá, ale v rámci kategorie si Audi nemohlo přát lepší prodeje.
Avatar - 3_diamanty
25. 11. 2020 20:26
treba si ho pripominat
kedze jednak sme na neho uz aj zabudli a jednak aj tak skonci zrejme bez nastupcu :-[] 8-s
25. 11. 2020 19:56
Re: Nepredáva sa
něco mi říká, že jestli tohle auto někdo kupuje tak jsou to především starší páry nebo ženy... a těm je jedno, jestli je Cayman řidičtější auto. asi. jinak si to vysvětlit neumím. každopádně jsem těmi čísly překvapen, TTčko moc, hlavně novější nepotkávám.
a to rozporování něčeho, co Šimpanz neřekl... zajímavé.
Avatar - kari.laz
25. 11. 2020 19:24
Re: Nepredáva sa
Nic to nemění na tom, že například to Porsche bude lepší volba a popravdě spíš kupující ani nebrouzdal na webu Porsche, protože pokud ceny jsou jak index píše, nekoukal jsem, tak mi opravdu nedává TTS moc smysl. Navíc jen ve 4x4 a automatu.
25. 11. 2020 18:16
Re: Nepredáva sa
Ale to jsou bludy, třetí místo ve třídě těsně za Mustangem a nedaleko nové Z4 znamená, že se neprodává?
https://carsalesbase.com/…tic-sports-cars/
Blízko konce životního cyklu se prodává naopak velmi dobře, v minulých letech pravidelně na 1. nebo 2 místě, vždy třeba předtím Caymanem.
https://carsalesbase.com/…ts-car-segments/
Avatar - iudex
25. 11. 2020 15:05
Nepredáva sa
Niet divu, že sa TT nepredáva, je to v kontexte ceny úplne nezaujímavé auto. Kým pri A3/S3 ako bežnom hatchbacku technická príbuznosť s koncernovými kompaktmi neprekáža, pri kupé, teda aute pre zábavu, kde hrajú prím emócie a image, je konvenčná technika identická s hatchbackom problém. Dať totiž 58820 eur za TTS, haldexovú štvorkolku vychádzajúcu primárne z predokoliek, so štvorvalcom, to je samé osebe dosť problém.
Ale hlavný problém je tu konkurencia, a to najmä Porsche Cayman, ktoré je s obdobným motorom (2,0T 300k) lacnejšie (57380 eur s PDK, s manuálom ešte menej). A jazdné vlastnosti, agilita a zábavnosť Caymanu je niekde úplne inde ako pri TTS (technicky Golf R 7. generácie). Detto BMW M240i, trojlitrový šesťvalec (s 340k), s pohonom RWD za oveľa menšie peniaze (50000 eur), pritom jazdne niekde inde ako štvorkolka s preferenciou predku a s R4.
Kto by kúpil horšie auto za viac peňazí? Tu je odpoveď na tie slabé predaje.
25. 11. 2020 15:05
TTčko = německej stinger ???
V 90tkach v časopisu speed seděla na sedadle Sim. Krainová... no ale hoši 90ky už dávno nejsou a tak se ptám: Tohle ještě někdo dneska kupuje ??? :-! :-[] :-O

Ať žije 2,0 Tdi Evo !!!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku