Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi TT se připomíná. Přichází přiostřené TTS competition plus

David Bureš David Bureš 25. 11. 2020 • 16:35
44
12
Zobrazit náhledy (44)
Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Coupé competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TTS Roadster competition plus Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Coupé bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection Audi TT Roadster bronze selection

Ostřejší varianta Audi TTS se spoléhá na vyladěný benzinový dvoulitr s 235 kW. Pořídíte ho jako kupé i roadster.

Audi TT je už sice nedílnou součástí nabídky čtyř kruhů, když je nabízeno již od roku 1998, současná třetí generace z roku 2014 ale moc neprorazila. Minimálně na českém trhu se prodá jen pár kousků ročně. A ani v rámci Evropy to s loňskými 11.079 registrovanými kusy není žádná velká sláva. Možná i proto se vůz nyní připomíná, když přichází v přiostřené formě TTS competition plus.

Ta zdůrazňuje sportovní střih výchozího modelu. TTS competition plus má tak standardně červeně lakované brzdové třmeny, 20palcová desetipaprsková kola v černém zbarvení nebo několik černých detailů na karoserii, jako jsou třeba čtyři kruhy vpředu i vzadu. Barvu karoserie pak lze vybírat ze čtyř odstínů, k dispozici jsou šedá chronos, bílá glacier, červená tango a modrá turbo.

Výbava pak mimo jiné zahrnuje diodové světlomety, digitální přístrojový štít s 12,3" displejem nebo specifické čalounění. Nappa kůže je zde kombinovaná s kontrastním prošíváním a dalšími kontrastními detaily. Nechybí ani obložení v karbonovém designu nebo hlavice volicí páky čalouněná alcantarou.

Klíčovou novinku Audi TTS competition plus najdeme pod kapotou. Tam totiž bije přeplňovaný benzinový čtyřválec vyladěný na 235 kW a 400 N.m. To je o 10 kW více než u dosavadního TTS, které však nyní rovněž posílilo na tuto hodnotu. Standardem jsou přitom nejen sedmistupňová dvouspojková převodovka S tronic a pohon všech kol, ale rovněž magnetoreologické tlumiče.

Vyšší výkon má být přitom znatelný hlavně z hlediska vyššího elánu. Parametry totiž zůstávají shodné jako u dosavadního TTS. Kupé tak z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,5 sekundy (roadster za 4,8 sekundy), maximální rychlost je nadále elektronicky omezena na 250 km/h.

Kdo by pak preferoval spíše elegantnější vzhled, může si pro TT a TTS nově objednat i balíček bronze selection. Jak název napovídá, jeho doménou jsou detaily v bronzové barvě. Konkrétně se jedná o obložení středového panelu nebo výdechů ventilace, stejně jako 20palcová kola.

Audi TTS competition plus se minimálně na domácím německém trhu začne prodávat ještě letos, první dodávky jsou naplánovány na začátek roku 2021. Na jaře příštího roku pak odstartují dodávky stylového paketu bronze selection. Může přitom jít o jednu z posledních novinek aktuální generace, do budoucna se očekává, že TT nahradí elektromobil

video

Související články

Témata
Avatar - VDC
26. 11. 2020 16:19
Údiv
Tohle buzerauto se ještě vyrábí?
26. 11. 2020 09:48
Re: Nepredáva sa
a ještě ošidnější je posuzovat prodeje automobilů v české kotlině...
26. 11. 2020 09:40
Re: Nepredáva sa
Rozvíjet teorie na základě zdejších článku je přinejmenším ošemetné. Jejich obsah je poplatný bulvárnímu pojetí a s fakty nemá často vůbec nic společného. Čtenáři naskakují na uváděné nesmysly, ještě je rozvíjí v diskuzi a klikání je zaručeno.

Je otázka, který nový sporťák je možné na cestě "vidět", jejich podíl na celkových prodejích zde v EU je zcela zanedbatelný. A navíc je asi logické, že když na cestě jednou za uherák člověk potká Aventador, tak si to pamatuje dalšího půl roku, když náhodou potká TT, GT86, Z4 nebo 370Z tak to během minuty vypustí z hlavy nebo si toho ani nevšimne.

Členění je v zásadě podle ceny, nejdražší luxusní stroje, jakási cenová střední třída a levné sporťáky bez ohledu na fyzickou velikost. Mustang je velký, ale cenově je to jeden z nejlevnější sporťáku, ještě nedávno ČR atakoval cenu 1 mega dtto třeba Camaro.
Avatar - _Karel_
26. 11. 2020 08:50
Re: Nepredáva sa
Já taky potkám častěji snad i Bentley než TT.
Avatar - iudex
26. 11. 2020 08:23
Re: Nepredáva sa
Vychádzal som z tvrdení v článku, ktoré som si hneď neoveroval, takže ak moje slová označuješ za blábol, mal by si aj článok.
Každopádne ma prekvapilo, ako sa TT predáva, ja som snáď súčasnú generáciu na ceste ani nevidel.
Inak to delenie je také zvláštne, v kategórii, v ktorej je TT, nefiguruje 911ka, ktoré je medzi veľkými športovými autami, kdežto Mustang (ktorý je väčší ako 911ka), je medzi kompaktnými športiakmi. Trošku zvláštna logika. Ale i pri zahrnutí 911ky je stále TTčko stabilne (až na tento polrok) v top 3, takže uznávam, že to sa nedá označiť za neúspech.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku