Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMazda 3 Skyactiv-X dostala výkonnější mild-hybrid, zatím ale jen v Japonsku
14 komentářů
Othello
3
K čemu je dobré napájet trakční elektromotor tak nízkým napětím ?
Anonym
3
k hovnu ale na merici svindl lavici to hodi lepsi emise
Šimpanz
Všechny současné Ma3 se Sky-G a Sky-X jsou popisovány jako 24V hybrid, viz ceník řádek 24V hybrid
https😐/cz.cdn.mazda.media/1db1b581783f414593d66f08ee59dd23/d6560432892644c49033776a720f0c37.pdf?4a9401
A ve všech statistikách Mazda vykazuje Ma3 jako hybrid
http😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Takže mi není jasné, co má pan redaktor na mysli, když říká, že 24V hybrid je novinka. Novinka je zvýšený výkon, ale hybrid asi ne.
https😐/cz.cdn.mazda.media/1db1b581783f414593d66f08ee59dd23/d6560432892644c49033776a720f0c37.pdf?4a9401
A ve všech statistikách Mazda vykazuje Ma3 jako hybrid
http😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Takže mi není jasné, co má pan redaktor na mysli, když říká, že 24V hybrid je novinka. Novinka je zvýšený výkon, ale hybrid asi ne.
ANO
za pomoci elektrovýbavy Mazda překonává slabiny benzino-dieselového motoru, překrývá hluchá místa.
za pomoci elektrovýbavy Mazda překonává slabiny benzino-dieselového motoru, překrývá hluchá místa.
No chvíli jsem hledal a našel jsem několik zmatených popisů a jako nejpravděpodobnější varianta se mi jeví následující. Dosud to co Mazda označovala jako hybrid žádný hybrid nebyl. Byla používána rekuperace brzdné energie, kdy generátor dobíjel baterii a energie z baterie se výhradně používala pro pohon palubních přístrojů, nikoliv pro pohon auta (nešlo tedy o žádné překrývání hluchých míst spalovacího motoru). A teprve nyní s touto modernizací, se přidává elektromotor a ten bude vypomáhat spalovacímu motoru, což by odpovídalo tomu co je popisováno v článku (a půjde o skutečnou výpomoc spal. motoru). Je trochu šokující, že současný systém je klasifikován jako hybrid, když se podle popisů o žádný hybrid nejedná, jedná se pouze o rekuperaci brzdné energie a její využití pro napájení spotřebičů, nikoliv o hybridní pohon ve smyslu elektromotor + ICE.
Zítra si vyzvedávám auto (Mazdu, ale diesel) v servisu, tak se pozeptám co oni o tom vědí. Faktem je že o dieselu na naftu mnoho neví (technické detaily) tak nevím jestli vědí něco o dieselu na benzín.
V únoru budou nové diesely na naftu, podle mne také mildhybridní.
:-! :-! :-!
V únoru budou nové diesely na naftu, podle mne také mildhybridní.
:-! :-! :-!
Mám M3 2.0 skyactiv g a môžem povedať že infotainment ukazuje v niektorých prípadoch že kolesá pohána aj "elektromotor" (nikdy nepohána samostatne). Tiež som videl porovnavací test kde merali výkon na brzde 2018 2.0 skyactiv G a 2019 skyactiv g m hybrid. Novšií motor mal výrazne vyšší točivý moment a výkon v nizkych otáčkach. Čiže záver, určite aj v staršom modele m hybrid pomahal benzinovému motoru, teraz to bude zrejme len výraznejšie.
ACE.
Ale už asi měsíc se o tom lze dočíst a údajně ten výkon půjde zpětně docílit i u současných trojek přehráním nového soft. Tak jsem zvědav, jaká bude realita.
Desta
Co to je isedan?