Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRozhovor s Thomasem Schäferem, novým šéfem Škodovky: Levnější verze opravdu přibudou
77 komentářů
ProchyTom
Trochu schíza ne? Nikoho nezajímá že se v aute dloubeš v rypáku.
traveldrive
Neuvažujete o prodloužení nebo rozšíření záruk?
Naše záruky jsou plně dostačující, máme naprostou důvěru v naše vozy, nemusíme tedy nic prodlužovat.
Naše záruky jsou plně dostačující, máme naprostou důvěru v naše vozy, nemusíme tedy nic prodlužovat.
Jen kopa keců. Protiřečí si v tom rozhovoru častěji.
V dnešní době nikdo neumí mluvit přímo, jasně, na rovinu.
V dnešní době nikdo neumí mluvit přímo, jasně, na rovinu.
Pri manažéroch musíš vždy čítať medzi riadkami, priamo Ti nikto z nich neodpovie. A tu je tých medziriadkových informácií stále dosť, žiaľ väčšinou pre vodiča neveľmi pozitívne. Napr. tá o vadách elektroniky, s čím sú zmierení a budú to brať ako výrobcovia mobilov, proste hodiť tovar čo najskôr na trh, verzia 1.0 bude mať nejaké chyby, s tým sa počíta a budú sa odstraňovať za pochodu, teda bude Octavia v1.1, 1.2 atp.
Zrovna včera mě pobavil kolega, který před 14 dny vyfasoval novou Octávku. Občasný výpadky infotainmentu ho dosud nechávaly celkem v klidu. Jenže včera ráno nastartoval a displej mrtvej. Párkrát to zkusil ale spěchal do práce, takže si dal 70km po dálnici s naplno zapnutým výhřevem sedaček a do práce dorazil s ohořelou pr.delí. :-[] :-[] :-[]
To je supr no. Nafasoval novou ofci, ale celych 70km ho nenapadlo, si pod ten zadek dat bundu.
To je rada ako z reklamačného oddelenia Škody. :D
Mozna by pak pred kolegy nebrecel, ze mel vyhrev na max a ma spaleny zadek.
Tak za prvé - je to spíš kuriozita, humorná historka....neberu to jako něco k smrti vážnýho. A za druhé - podstata není v tom, jestli to mohl vyřešit a nevyřešil. Podstata je v tom, že tohle u novýho auta vážně chceš. A je úplně jedno jestli sis ho koupil sám nebo nafasoval. Kolega jinou možnost neměl - nemohl říct, děkuji ale já novou Octávku nechci, nechám si tu starou. Leda služební auto odmítnout úplně jako třeba já. Závěr z toho je takový, že neví co bude příště. Zatím si běhá z kanclu před ochodem z práce nastartovat auto, jestli jde displej. Asi si začne vozit bundu vedle sebe, koupí si autoatlas, přenosný rádio a bude doufat. :D
Problém je že to se ti může stát ve Škodovce stejně jako v Peugeotu nebo takový m-rdce za 3 míče jako Tesla.
To jistě ano. Ale Tesly ani Peugeoty se u nás nefasujou. ;-) Konkrétně tohle je sice o Škodovce, ale já to beru spíš jako memento toho, kam směřujou auta obecně. Jako bychom u aut po letech vylepšování co do funkčnosti a spolehlivosti jaksi přetáhli strunu. :-)
https://www.antikvariaty.cz/…ght_7_530638.jpg
https://www.antikvariaty.cz/…ght_7_530638.jpg
Jasně, je úplně blbej. Mohl si sundat sako nebo zastavit a vyndat si z kufru bundu. Ale dobrá zpráva je, že v rámci modelové péče dostane Octávka od novýho roku pro tento případ do výbavy izolační podsedák. :D
Mohl. A normalni clovek by to udelal.
Poteší. A viem si predstaviť, že keď to príde reklamovať do servisu, tak to opäť bude fungovať. :D
Ja si pamatam firemnu O2, kde zacal problem s oknami. Zacalo to nejak v polovici decembra. Clovek zamkol auto a vsetky 4 okna sli dole. Zakazdym. Servis to po 3 pokusoch vyriesil tak, ze okna opat fungovali, ale vypli vyhrev sedaciek. V zime na nezaplatenie...
Anebo to tam nechají dva dny stát, pak přijdeš pro spravené auto a dostaneš papír s textem, "závada se neprojevila". Ale možná to u škodovky tak nefunguje, u německé premie běžné. :-)
Obávam sa, že toto je postup drvivej väčšiny značkových servisov bez ohľadu na značku či cenu nového auta.
Jeden môj zákazník mal poistnú udalosť na H ix35, do neho ktosi nacúval. Po vyriešení s poisťovňou to odviezol do servisu, aby mu to dali dokopy. Po hádam dvoch týždňoch mu zavolali, že skoro všetko hotové, len akési ochranné plastové príplatkové lišty nemajú, že si má poháňať sám. Aj mu dali katalógové číslo. 5 či 6 ročné auto kúpené a vždy servisované u nich. Takého technika by som kopol do riti až na mesiac. :)
Jeden môj zákazník mal poistnú udalosť na H ix35, do neho ktosi nacúval. Po vyriešení s poisťovňou to odviezol do servisu, aby mu to dali dokopy. Po hádam dvoch týždňoch mu zavolali, že skoro všetko hotové, len akési ochranné plastové príplatkové lišty nemajú, že si má poháňať sám. Aj mu dali katalógové číslo. 5 či 6 ročné auto kúpené a vždy servisované u nich. Takého technika by som kopol do riti až na mesiac. :)
za to šetření na tlačítkových ovladačích bych někoho umlátil. Auto je pak totálně nepoužitelný. Zastaralý auto bez tlačítkových ovladačů bych si prostě nekoupil. Chci mít základní funkce ovladatelný normálně bez matlání zmrzlýma prstama po nereagujícím tabletu.
Zavedení dotykového ovládání většiny funkcí u nové Octavie je hnusný zločin na řidiči i dalších členech posádky. Řidiči to otravuje život a všechny na palubě to ohrožuje kvůli výraznému snížení aktivní bezpečnosti. Dotykáče pozornost řidiče odvádějí mnohonásobně více, než poctivé ovladače a tlačítka! :-O :-(:-(:-( :no: :no: :no: Ale požadavky zákazníků je to úplně poslední, co dnes koncern VW zajímá! Důležité je pro něj jen to, že o pár euro sníží výrobní náklady a zákazníkovi ani nedá možnost volby. Hanba! :-( :no:
P.S. Už jsem mluvil s několika uživateli Octavie IV a všichni bez rozdílu na nové dotykové ovládání strašně nadávají! :-O :'-( :no:
P.S. Už jsem mluvil s několika uživateli Octavie IV a všichni bez rozdílu na nové dotykové ovládání strašně nadávají! :-O :'-( :no:
Uplna blbost, mam aj dotykove ovladanie aj tlacitkove ovladanie v inom aute a obe su priblizne rovnako nebezpecne. Vsetko je o zvyku. Kedysi tak ludia nadavali na mobily, ako na nich budu pisat bez tlacidiel len po displeji.
Proste vzdy, ked nieco pride nove na trh, ludia nadavaju, aj ked je to mozno lepsie.
Proste vzdy, ked nieco pride nove na trh, ludia nadavaju, aj ked je to mozno lepsie.
Jo, ale mě to hrozně pije krev. Proč je nutný si jejich řeči překládat? Proč musí říkat " je to něco mezi A a C", místo aby řekli "je to B"? Stejně každý pochopí, že myslí B.
Ono je to spíš o tý komplexnosti... tak jako u těch mobilů.
Tlačítková Nokia taky nepotřebovala hromadu fixů... protože prostě ten uzavřenej systém bylo možný jednorázově otestovat a zároveň ho udělat uživatelem nerozbitnej.
Pokud ale chceš konektivitu a chceš třeba instalovat aplikace... nebo i jen postavit platformu, která toho je schopná... tak holt v tom testování nikdy neotestuješ všechno, co může nastat.
Tlačítková Nokia taky nepotřebovala hromadu fixů... protože prostě ten uzavřenej systém bylo možný jednorázově otestovat a zároveň ho udělat uživatelem nerozbitnej.
Pokud ale chceš konektivitu a chceš třeba instalovat aplikace... nebo i jen postavit platformu, která toho je schopná... tak holt v tom testování nikdy neotestuješ všechno, co může nastat.
Problém je, keď nechceš konektivitu ani aplikácie. Aj tak dostaneš ten na vady náchylný systém (aj keď si nič nestiahneš ani inštalovať nemieniš). Alebo inak: chceš Nokiu 3310, dostaneš dotykový Samsung Galaxy, síce oholený na úroveň tej Nokie, ale s bugmi typickými pre dotykáče.
Jo, tak to přesně je.
U mobilů je to jasné - cílovka pro ty 3310 sice existuje, ale už je to mimo mainstream. Ono teda to auto má pořád podstatně delší modelovej cyklus a podstatně důkladnější testování... a většina výrobců to nějak dává, nebo se jim minimálně daří izolovat ty problémy pouze na tu multimediální část.
Volkswagen to výjimečně nezvládl.
U mobilů je to jasné - cílovka pro ty 3310 sice existuje, ale už je to mimo mainstream. Ono teda to auto má pořád podstatně delší modelovej cyklus a podstatně důkladnější testování... a většina výrobců to nějak dává, nebo se jim minimálně daří izolovat ty problémy pouze na tu multimediální část.
Volkswagen to výjimečně nezvládl.
Jasně....že je v téhle souvislosti třeba o té Škodovce hodně slyšet jsem zatím připisoval prostě faktu, že je tady u nás zdaleka nejrozšířenější. A taky se mě to netýkalo, což vlastně ani teď. Ale právě to přebírání flotily před těma cca 14 dny způsobilo, že není ve firmě řeč o ničem jiným. Zaseklý systémy, mrtvý displeje, nevypnutelný řvoucí rádio, nevypnutelnej ohřev sedačky, vyskakující hlášky závady motoru atp.....a hořký trumfování, jak málo kilometrů od přebrání auta trvalo než nastal problém.
No, ona "kupa trapných keců" v koncernu nezaznívá jen od jejich šéfů, ale i do jejich šílených marketérů. V tomto případě od Audi:
https://www.autoforum.cz/…at-i-tyto-fotky/
Neuvěřitelná hromada euro-marxistického zeleného hnoje, levičáckého progresivismu, nic neříkajících frází a trapnosti! :-[] :-[] :-[] P.S. Hlavní je, že tam na fotce mají spoustu ženských, černocha a Asiata! :-[] :-[] :-[]
https://www.autoforum.cz/…at-i-tyto-fotky/
Neuvěřitelná hromada euro-marxistického zeleného hnoje, levičáckého progresivismu, nic neříkajících frází a trapnosti! :-[] :-[] :-[] P.S. Hlavní je, že tam na fotce mají spoustu ženských, černocha a Asiata! :-[] :-[] :-[]
alf1963
Budoucnost bude jednou prakticky kompletně elektrická, kdy přesně, to vám ale nepovím. Vím však jistě, že v roce 2030 hrozí všem výrobcům extrémně vysoké emisní limity.
Je otázkou co zákazník akceptuje a unese od nařízení EU.
Je otázkou co zákazník akceptuje a unese od nařízení EU.
No a ja som si myslel, že od 2035 bude v mnohých krajinách EU zakázaný predaj spaľovákov, takže sa (aspoň v týchto krajinách) dá povedať, kedy presne bude budúcnosť čisto elektrická.
To se teprve uvidí! Až skutečně dojde na lámání chleba, politikům se sevře pr...el a ještě rádi od takového šílenství ustoupí! Nikdo z nich si nebude chtít rozhněvat obyvatelstvo a vytvořit statisíce nových nezaměstnaých! :D
este mozes jazdit na bicykli. ale ak budes chciet auto, tak dostanes bud ev, alebo nic.
Teď už to nebude jen Eu ale právě VW, který bude tvrdě protlačovat EV, protože investovali/budoiu investovat desítky miliard éček a jiná cesta již tedy není....
Jiná cesta pro NĚ již není, ať do toho ale nikoho dalšího netahají ...
Babamerkel to zajistí, Helmuti nás donutí to "zvládnout".
Naše zdroje elektřiny nás donutí zavřít abychom se stali totálně závislými na jejich větrnících i se všemi výpadky.
Babamerkel to zajistí, Helmuti nás donutí to "zvládnout".
Naše zdroje elektřiny nás donutí zavřít abychom se stali totálně závislými na jejich větrnících i se všemi výpadky.
Renoo
"Zákazníci taková auta chtějí, my jim je musíme vyrobit."
Tak schválně, kdo chce Octavii plně dotykovou a kdo bych Octavii s ovládáním á la i30?
Co mě potěšilo- Fabia v kombíku. Podle mě je to super auto pro nenáročné rodiny s jedním nebo žádným potomkem, kde se toho poměrně dost vleze a zároveň zaparkuje tam, kde má Octavia kombi problém. Obecně se s tím jezdí po městě dobře. Na cestu do práce a občasné větší nájezdy ideál.
Tak schválně, kdo chce Octavii plně dotykovou a kdo bych Octavii s ovládáním á la i30?
Co mě potěšilo- Fabia v kombíku. Podle mě je to super auto pro nenáročné rodiny s jedním nebo žádným potomkem, kde se toho poměrně dost vleze a zároveň zaparkuje tam, kde má Octavia kombi problém. Obecně se s tím jezdí po městě dobře. Na cestu do práce a občasné větší nájezdy ideál.
Ad: "super auto pro nenáročné rodiny s jedním nebo žádným potomkem" Prečo by Fabia kombi nebola pre štvorčlennú rodinu (2+2)? Práve miesto vzadu je vo Fabii slušné, pre menšie deti rozhodne postačujúce. Ja by som to teda preformuloval na "super auto pre nenáročné rodiny", bodka.
Minimálně pro mě by byl problém kufr. Ten zase tak moc velký není. Navíc 2 potomci = 2 autosedačky. Nevím kolik je tam místa na kolena, ale aby se nestalo, že kvůli bázi na isofixu bude nutné posunout sedačku spolujezdce více dopředu. Jako neříkám, že to nejde, ale když budou 3, tak rodinka nebude mít omezení vůbec žádné.
Vzadu to moc slušné není, ne ve třetí generaci.
Bavíme sa o pomeroch triedy. Btw. voľakedy sme na Formanoch a Feliciach kombi cestovali do Chorvátska celé rodiny, Fabia III kombi je väčšia ako v interiéri, tak i v kufri. Ja som dokonca absolvoval Chorvátsko (vtedy ešte Juhosláviu) v Škode 105.
Druhá vec už je, že sme viac zhýčkaní, aj mne niekedy nestačí priestor strednej triedy. Objektívne ale Fabia kombi odvezie 4 ľudí aj s primeraným množstvom batožiny.
Druhá vec už je, že sme viac zhýčkaní, aj mne niekedy nestačí priestor strednej triedy. Objektívne ale Fabia kombi odvezie 4 ľudí aj s primeraným množstvom batožiny.
Ale Forman a Felicia byli někde jinde, protože měli karoserii, která se při nárazu srolovala jak papír. O tom, že je FIII větší, bych se hádal - ve Felicii jsem jezdil naposled na brigádě, 5 chlapů v autě a bylo to lepší, než ve dvojkovém Mondeu.
Odveze, ale žádný extra komfort to není. Jo, na nějakých 200-300 km, to ještě jde. Ale jet takovým autem 1000 km nebo dále? Ne, sorry, to fakt nemá logiku. Na to prostě Fabia ani náhodou není.
Oni se nemusí zákazníků ptát,
oni ví ... zaměstnávají na to přece bandu psychologů a dalších humanitně vzdělaných úchylů, kteří ani nikam nejezdí, protože jim postačuje městská ulita .....
oni ví ... zaměstnávají na to přece bandu psychologů a dalších humanitně vzdělaných úchylů, kteří ani nikam nejezdí, protože jim postačuje městská ulita .....
Arese
...taky skutečné odborníky, nebo jen svého šíleného tesloidního šéfa?
https://www.autoforum.cz/…oky-volkswagenu/
https://www.autoforum.cz/…oky-volkswagenu/
Bububu!
Copak, lovíš bobříka trapnosti? Došly protiargumety? :-[] :-[] :-[]
Protiargumenty? Jako že bych jimi plýtval na hlupáka, kterého stejně žádné argumenty nezajímají?
A mimochodem, už z definice "proti" by mělo být k argumentu... kde nějaký máš, joudo?
A mimochodem, už z definice "proti" by mělo být k argumentu... kde nějaký máš, joudo?
Přečti si ten článek v odkazu, trapáčku! Nebo neumíš ani číst? :-[]
×
Sdílení komentáře
×
Jasně... moc nejezdí, Octavia mu asi bohatě stačí... ale čím víc o tom přemýšlím, tím víc je mi to divný.