Je to první opravdu obrovské SUV od BMW a také první mnichovan s gigantickými ledvinami. A rovnou říkám, že zvlášť ve verzi M50i taky skvělé auto. Bral bych ale X5.
To ja nikde netvrdím, ale myslím si že X7 musela vzniknúť, aby rozpustila časť nákladov na vývoj Cullinanu. To že si nelezou do zelí je samozrejmosťou.
podla mna obe auta maju roznu klientelu ... cullinan je hlavne 5 miestne luxusne SUV pre par vyvolenych ... kdezto X7 si solvnetny clovek zrejme kupi ako rodinny 7 miestny dostavnik aj na bezne pouzitie
rovnako predajmi nejde zrovnavat velkoseriove kusky od bmw s maloseriovymi luxusnymi kuskami od rollsa ci bentley
konkurentom X7 je za mna skor mercedes GL alebo ten 7 miestny lexus RX ... alebo hyundai palisade ci kia telluride... ale rolls ma nadalej kusok "inych" zakaznikov
Neviem, ale márne rozmýšľam nad tým prečo uprednostniť X7 pred X5 ktorá tiež vie 7 miest a X7 podľa mňa nepridáva až toľko toho priestoru, aby si vedela obhájiť cenový rozdiel. To MB ti na výber nedá, chceš 7 miest? Zober GLS alebo Vklasse v tejto triede. GLB je iný, nižší level.
V tabulce pod článkem - motor přeplňovaný vznětový
Stejně jako autora mě u tohoto korábu velký ledvinky vůbec neruší, bída je, když stejnou velikost dají i na 1er.
Není mi jasný, čím to, že BMW má asistenty vypínací a např. koncern ne. Myslel jsem si, že by to snížilo hodnocení NCAP, ale zřejmě tedy ne, když to u BMW jde. Navíc jedním tlačítkem - závidím :-(
mne velke ladviny na x7 tiez nevadia, ale ked sa na to auto potom pozries z inych uhlov, je to proste krabica bez napadu a ten predok k tomu nejak nepasuje, x5 je na tom rozhodne lepsie.
Já bych je snesl i menší, ale zas je otázka, jestli by tam pak nebylo moc plechu, světla jsou docela malý tak ta maska vypadá hodně velká, X5 se mi celkově líbí víc, ale tam už by to chtělo ledviny zmenšit určitě, o 7er ani nemluvím, ta je vysloveně ošklivá
Test celkej slušnej. Jen nechápu, proč X7 Martin porovnává s Audi RSQ8 nebo Porsche Cayenne Coupé ? Pro ty je konkurence dle mě X6. A pro X7 naopak MB GLS či Q7. A tam by mě to porovnání třeba zajímalo, takhle autor míchá hrušky s jabkama.
On jen psal o velkejch výkonově podobnejch autech. Jestli mají šikmej zadek nebo ne řešíš jen ty a koukám pár dalších klaunů. Nic moc neporovnával.
Ty mícháš hotovej ovocnej salát. Q7 je konkurence pro X5. A ne pro tohle.
A technický základy jsou stejný twl jestli je ten Kájen kupé nebo né.
přestaň blábolit.
Mám z toho kufru stejný pocit a v x5 mě to akorát štvalo. Ve chvíli co otevru celý kufr, tedy i dolní část, tak je nemožný dosáhnout do zadní části kufru, jelikož nemůžu kvůli té spodní části blíž k autu.
Jj přesně. Pro mě jsou při nákupu velkého SUV olbřímí kufr a megamísto pro cestující ve druhé řadě hlavními drivery. Bohužel takto zpraseným přístupem do kufru vypadává ze hry.
Mne na X5 dvojité veko dosť vyhovuje.
Veľká výhoda je, že v garáži otvorím kufor na veľmi malom mieste. Tiež keď parkujem niekde v obch. centre, alebo v práci zacúvaný k stene.
Aby som dočiahol, kúpil som si za body na čerpačke organizér na nákupy a sieťku do kufru. Takže bežné používanie v kľude a dovolenka pár krát do roka tiež v kľude (kufor dočiahneš).
Na 6 miestnej verzii X7 by mi vadila medzera medzi 2. radom sedadiel. Mať niečo menšie v kufri (Pet fľašu, apod), tak to pri prudkom brzdení môže ohroziť posádku.
Řekl bych, že tohle je lichý argument. Mě u podobného auta zabere jednodílné víko kufru při otevírání okolo 30, možná 35cm. Pokud zaparkuješ ke zdi blíž, stejně si pak za auto ani nestoupneš, takže těžko polezeš do kufru.
Tohle měla dobře řešený II. generace Mitsubishi Outlander https://www.cars-data.com/…der-2007/1652/1, kde se jako spodní díl otevíral zadní nárazník, v 9 z 10 případů to člověk nepoužil, zadní víko se otvíralo jako u normálního auta, ale když bylo potřeba převézt koberec, lešenářský trubky, nebo si z toho nárazníku udělat lavičku na přezutí lyžáků, tak to člověk ocenil.
Tipujem, ze je to robene podla range roveru, hlavne sa zavdacit anglanom a americanom, ktori zviknu na tej spodnej casti posedavat a piknikovat, vencit psov etc...
Samozrejme v meste postrada tato ficura akykolvek zmysel, ale to je dan za to, ze pouzivame suv na vsetko
Pan Machala potvrdil to, co jsem tu psal už před cca rokem. X5 je pro 4 az 5 lidi v pohodě, X7 pro 6 až 7 malá. Takže je to jen o tom ukázat, že kšefty jdou a že přece nebudu mít obyčejnou lidovou X5, jak kdejakej Franta. Za mě jednoznačně X5.
Aha, pro tebe.
Podobně, jako je X3 menší, než X5, je X5 menší, než X7. Kufr má X7 delší o 16cm, což není málo.
Maximální objem 1860l vs. 2120l.
Urážení těch, co si to koupí (já to nikdy nebudu) mi přijde hloupé.
Pokud vím, nikoho jsem neurazil. A ano, pro mě. Hodnotím věci v mém životě moji optikou. Protože jinou nemám.
Nicméně zde to potvrdil i autor. A třídu x3 mám vyzkoušeno pro mé potřeby. Kočár a kolo pro 5ti létě dítě zaraz do kufru nedáš, ani kočár na délku. Tzn toto je pro mě hranice, kde se láme chleba. Nevěřím, že jsem sám na světě, kdo to řeší :-)
V téhle kategorii se mi líbí americké auta, kde se tyhle hovada prodávají už léta letoucí.
GMC Yukon Denali, Lincoln Aviator... podle mého lepší volba.
je za mna uz proste "az zbytocne" velke SUV ked zvazime ze dnes uz aj X5 je ulne rozmerovo inde ako prva X5 z konca 90 rokov a vlastne je uz tam kde uz moze brat zakaznikov bawu 7 ci inym vrcholnym kuskom od premioviek...cize uz nieco vacsie a natiahnjutejsie ani moc nedava zmysel ak clovek ozaj nema 5 deti... za mna X7 ani nejake velke cisla mat nebdue ani nemoze ale napriek tomu s anedivim ze vznikla... trend byt najvacsi je stale in bez ohladu na setrenie ... navyse ked konkurent meda beda si tuto hru o najvacsieho medzi velkymi vzdy s bawom rad zahra....