Testy
tak v Nemecku ( a ostatnich vyspelych zemich ) je 90% uzivatelu B-Klasse bud v pozdnim duchodovem veku, nebo jsou hur pohyblivi. Zbyvajich 10% ma to auto momentalne od babicky pujcene. Cim vic displeju a konektivity v tom aute bude, tim vic ztrati zakazniku. Tachometr jak ve starem Brouku, drzak na hul a ergonomicky umistena prihradka na bryle a inhalator by tam byly vhodnejsi. A TomTom ci Medion navigaci z Lidlu ma na oliznute gumove prisavce na prednim okne vice nez polovina duchodcu ( a nekdy i mladsich ) i u aut s tou nejsofistikovanejsi navigaci zabudovanou.Mozna i proto jezdi v Nemecku stale vic treba takovych Mitsubishi ASX, protoze maji vsechny vyhody jako ta B-Klasse, ale jsou podstatne jednodussi na ovladani.
Jestli ono to nebude tím, že ty navigace v mobilech jsou vždy o 3 generace vepředu před tou vestavěnou. A taky že ta vestavěná mí displej utopený někde pod koleny, zatímco ten mobil na přísavce je krásně v zorném poli.
To si taky trochu s křížkem po funuse ne? Navigaci u kolem míval staré Passaty... A to už bude skoro 20 let. Chápu, že tvuj obstarozni prius má prisernou navigaci, ale naštěstí jsou i jiná auta 😊
ty myslis tu obstarozni navigaci na tom obstaroznim HUD ktery prius mel uz v dobe kdy se nemcum o nem jeste ani nezdalo?
Nezdálo jo? V té době měl samozřejmě navigaci i Passat, já ji měl třeba v Laguně z roku 2002 a hezký v dci, to byla paráda ty emise a ten zátah a jezdilo to víc, než 180 😊
Pisu o modernich autech jako je soucasna E-Klasse, A6 apod. A nepisu o navigaci v mobilu, ale o navigacnich pristrojich s nekolik let starym SW, protoze spousta lidi ( nejen ti duchodci ) s tou vestavenou neumi pracovat.
Tak já už jsem ve věku, kdy je mi bližší důchodce než student. Ale jsem natolik při smyslech, abych poznal, že když chci špičkovou navigaci tak jediné co z té vestavěné použiju je mirroring mého mobilu. A když je utopená někde - jak se to slušně píše? - tak si stejně raději přicucnu ten tablet na sklo. Nebo ještě lépe položím mobil pod sklo a zapnu HUD režim.
Možná proto, že jezdíš tím, čím jezdíš, ale některé navigace od jiných výrobců fungují dobře..
Ja som mal v Renaulte Kangoo zabudovanú navigáciu TomTom, veľmi dlho fungovala dobre, až sa raz zbláznila, a keď som šiel na sever Slovenska a do Poľska, tak ukazovala, že jazdím po južnom SLovensku a mierim do Maďarska... Spravila to až aktualizácia za 75,-€.
Tak mne ta v Laguně taky fungovala dobře, to byla ještě jedna z těch prvních barevných, na rozdíl od těch přilepených na skle se pořád neztrácela a nehledala signál. Stáhl jsem CD s aktualizací a už se jelo 😁 Před dvěma týdny jsem měl na 48 hodin koupeného Megana 3 s original TomTom navigací a ta fungovala na rok výroby opravdu výborně, až jsem koukal.
Dále mám zkušenost s navigacemi v Superbu 2 a Octavii 3fl (ta větší verze) a nic moc, ta v O3 2018 se zasekávala jak blázen a ztrácela se, když jsem s tím jel do Francie, třeba mne omylem stáhla z dálnice, pak se zasekla, nebo místo ubývajícího dojezdu hodiny přibývaly, jako kdybych jel někam do Portugalska 😁 Ale grafika pěkná, to se musí nechat.
Pak Fordí SYNC 2 a 3 - Sync 2 pomalejší s horší grafikou, ale 100 % fuknční po celé Evropě, Sync 3 ve všem lepší a taky fuknční... i když není nejkrásnější, je to fajn to mít v autě.
Dále mám zkušenost s navigacemi v Superbu 2 a Octavii 3fl (ta větší verze) a nic moc, ta v O3 2018 se zasekávala jak blázen a ztrácela se, když jsem s tím jel do Francie, třeba mne omylem stáhla z dálnice, pak se zasekla, nebo místo ubývajícího dojezdu hodiny přibývaly, jako kdybych jel někam do Portugalska 😁 Ale grafika pěkná, to se musí nechat.
Pak Fordí SYNC 2 a 3 - Sync 2 pomalejší s horší grafikou, ale 100 % fuknční po celé Evropě, Sync 3 ve všem lepší a taky fuknční... i když není nejkrásnější, je to fajn to mít v autě.
Zrovna MBUX s navigací a hlasovým ovládáním je jedna z nejlepších voleb, kterou jsem kdy zažil. Naprosto perfektně pracuje s dopravními informacemi, zadání stylem "navigovat do..." je triviálně jednoduchá, křižovatky přes kameru v přední části s jasnými šipkami. To je zcela jiná liga.
A už vůbec se nebudu vyjadřovat k tomu, jakým způsobem si někteří lepí navigaci na čelní sklo, včera jsem předjížděl chlapa, který to měl přímo před sebou, vedle toho kameru. Nechápu jak mohl něco vidět.
A už vůbec se nebudu vyjadřovat k tomu, jakým způsobem si někteří lepí navigaci na čelní sklo, včera jsem předjížděl chlapa, který to měl přímo před sebou, vedle toho kameru. Nechápu jak mohl něco vidět.
tohle miluju.... 😁 jedeš za někým a nevidíš přes jeho auto dopředu, protože půlku čelního skla zabírá velká navi nebo mobil, nalepený doprostřed skla.... někdy jsou fakt lidi neskuteční.... 😒]
.... nevím co si mám myslet o novináři, který napíše tohle: "Převodovka mě nemile překvapila i na dálnici, při tachometrových 140 km/h ve stoupáních často podřazuje na sedmý stupeň, což vytočí motor z 2000 otáček na 2500 otáček. Motor by přitom takovou jízdu zvládl i na vyšší stupeň, sil má na to dostatek."
To auto váží prázdné 1720kg a má motor 1.3T.... to má vážně jezdit dálniční kopce na nejvyšší rychlostní stupeň, ještě navíc když má 8st. převodovku? a 2500 otáček je moc? pro malý benzínový motor? 😁
Jinak koncept auta se mi líbí, baterka je relativně veliká takže v létě to asi dá klidně 70km což je fajn.... a ještě k cenovce - přijde mi že jakékoliv PHEV auto stojí prostě milión a je úplně jedno jestli je to Superb, tenhle Mercedes nebo nějaký Japonec nebo Opel.... Různé velikosti, třídy, značky, prostě za mega a hotovo....
3,5* v kontextu testu přijdou docela přísné, ani malou nádrž bych tak nehrotil - pokud to v kombinaci s prázdnou baterkou pojede za 6, furt na ni v pohodě dáte 500km což na střední MPV které není primárně polykač kilometrů je zcela dostačující.....
To auto váží prázdné 1720kg a má motor 1.3T.... to má vážně jezdit dálniční kopce na nejvyšší rychlostní stupeň, ještě navíc když má 8st. převodovku? a 2500 otáček je moc? pro malý benzínový motor? 😁
Jinak koncept auta se mi líbí, baterka je relativně veliká takže v létě to asi dá klidně 70km což je fajn.... a ještě k cenovce - přijde mi že jakékoliv PHEV auto stojí prostě milión a je úplně jedno jestli je to Superb, tenhle Mercedes nebo nějaký Japonec nebo Opel.... Různé velikosti, třídy, značky, prostě za mega a hotovo....
3,5* v kontextu testu přijdou docela přísné, ani malou nádrž bych tak nehrotil - pokud to v kombinaci s prázdnou baterkou pojede za 6, furt na ni v pohodě dáte 500km což na střední MPV které není primárně polykač kilometrů je zcela dostačující.....
Mně naopak tři a půl hvězdy přijdou, s ohledem na plivání jedu ze všech stran, jako obrovský úspěch. Vždyť podle Bureše to auto je naprosto nepovedené... Sice to není chyba auta, jako spíš řidiče, ale prostě ne. Kdo jiný, než člověk s předsudky, dovede popsat tolik textu o chování auta s vybitou baterkou, když se k němu zároveň chová jako prase?
... hele tak kromě motoru naopak všechno chválí - podvozek, akustika, vnitřní prostor.... a kritika motoru (nejel jsem v tom) mi přijde scestná.... viz to co píšu výše.... Nevím co čekal když má 1.3T v autě vážícím 1720kg.... to je snad jasné že takový motůrek bude muset výkon dolovat otáčkama, to fakt není dvoulitr.....
ale jako jo, PHEV s malým benzínovým motorem bude vždycky působit trošku utrápeně, protože jsou to těžká auta.... na druhou stranu je třeba chápat že to jsou prostě ekologická auta která si snad nikdo příčetný nekoupí s očekáváním velkých zážitků (zdravíme Octu RS iV).... A zrovna u středního MPV si myslím že s tím nemůže být problém....
ale jako jo, PHEV s malým benzínovým motorem bude vždycky působit trošku utrápeně, protože jsou to těžká auta.... na druhou stranu je třeba chápat že to jsou prostě ekologická auta která si snad nikdo příčetný nekoupí s očekáváním velkých zážitků (zdravíme Octu RS iV).... A zrovna u středního MPV si myslím že s tím nemůže být problém....
tohoto vozidla je papírová spotřeba 1,4 l/100km, skutečná potom bude 6l/100km.
Tristní to výsledek myšlení evropských papalášů. A to ještě nutno vzít v úvahu, že spoustu lidí dobíjení brzy omrzí, (pokud vůbec budou mít kde) zvlášť když se jedná o lidi, kteří nemají hluboko do kapsy.
Zkušenost se služebáky plug-in taková je, že se na to kašle.
Ale nevadí, Mercedes vykáže 1,4 l/100, spokojený bruselský úředník to dvakrát opíše a založí.
Tristní to výsledek myšlení evropských papalášů. A to ještě nutno vzít v úvahu, že spoustu lidí dobíjení brzy omrzí, (pokud vůbec budou mít kde) zvlášť když se jedná o lidi, kteří nemají hluboko do kapsy.
Zkušenost se služebáky plug-in taková je, že se na to kašle.
Ale nevadí, Mercedes vykáže 1,4 l/100, spokojený bruselský úředník to dvakrát opíše a založí.
.... tak pokud jsou lidi ***i a nebudou to nabíjet tak to není chyba auta..... Já jezdím se Supem iV dlouhodobě za 3 litry.....
Proč my měli být ***i? Nestáli o to, třeba ani nemají kde. A není to chyba vozidla, ale úředníka, který jeho vznik vynutil. Nechtěl bych jezdit s 1800kg bednou 1,3 turbo po dálnici, ještě ke všemu s pidinádrží. Ale nakonec budeme muset.
.... jako že úředníci někde zakázali tohle auto prodávat v naftě/benzínu a je dostupné jen jako PHEV? a nebo to nakoupil deb*lní fleet manažer a nezajistil ve firmě možnost nabíjení? Pořád nevidím problém na straně auta samotného....
a mimochodem, i bez nabíjení to patrně v dlouhodobé kombinaci bude jezdit za míň než čistá nafta/benzín.... Pokud si teda někdo nekoupí tohle MPV jako dálniční stíhačku.... ale to už jsme zase u těch idi*tů....
a mimochodem, i bez nabíjení to patrně v dlouhodobé kombinaci bude jezdit za míň než čistá nafta/benzín.... Pokud si teda někdo nekoupí tohle MPV jako dálniční stíhačku.... ale to už jsme zase u těch idi*tů....
Poznám človeka čo má spotrebu polovičnú oproti tebe. On presne vedel prečo si to kúpil a ako ho plánuje prevádzkovať. Problém sú nákupy do firiem. Napríklad si viem predstaviť, že v Prahe firmy kúpia ako služobáky PHEV len kvôli parkovaniu. Ak si k tomu pridáš štedré dotácie v niektorých krajinách, tak výsledok môže byť ten, že polovica aut bude zbytočne voziť 200 kg batérii.
... jo to se může stát.... a je to samozřejmě špatně.... ale já celou dobu píšu že za tohle auto prostě nemůže..... Mimochodem, i ty fleety ty auta jednou prodají pak se tahle auta snad konečně dostanou k těm, kteří je budou používat tak jak se má.....
Mimochodem, nevidím důvod aby dotace nebyla podmíněna tím, že prokážeš, že zaměstnanci mohou v práci nabíjet.....
Mimochodem, nevidím důvod aby dotace nebyla podmíněna tím, že prokážeš, že zaměstnanci mohou v práci nabíjet.....
Mimochodem, já zase nevidím důvod k tomu, abych někomu ze svých daní dotovat jeho mercedes.... 😒]
.... idea je taková že pak ve městě nebudeš dýchat tolik sra*ek a to je pro tvoje dobro.... 😉 jestli to neřešíš, tak holt musíš volit jiné politiky.... ze svých peněz si platíš i všechny ty katalyzátory a DPF, které dělají život ve městech snesitelnější....
Velký, veliký omyl, myslet si, že automobily jsou zásadní pro znečištění ve městech. Ale dokola omílané lži fungují, jak vidno. Navíc se řeší hlavně zdraví zcela neškodný CO2.
Edit: Omlouvám se, toto neměla být reakce na tvůj příspěvek, ale samostatný příspěvek.
O svém autě tu nic nepíšu, nevychvaluju ho tady, a nestavím nad ostatní. Takže do toho ostatním není vůbec nic.
Podezřívat Mercedes, že neumí postavit hybrid, když dokáže stavět nejrychlejší a nespolehlivější hybridní jednotky v F1 na které konkurence jenom tupě zírá a nevzmůže se ani na minimální odpor, což je technologicky asi tak o 15 roků před jakoukoli sériovou produkcí, je celkem směšné.
No hlučný a často vytočený motor sa spomína aj v tomto teste.