Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: vzpomínka na Volkswagen W12 (Nardo)

Oranžový praotec Bentley Continentalu GT rozboural předsudky o tom, že co má na kapotě znak VW nemůže být rychlé a exkluzivní.
Zpět na článek
22. 11. 2007 09:41
neregistrovaný "cardamen"
22. 11. 2007 10:09
neregistrovaný "dexter"
22. 11. 2007 10:16
neregistrovaný "Riiman"
22. 11. 2007 10:27
neregistrovaný "pavelka"
22. 11. 2007 11:24
neregistrovaný "Liptovsky baca"
22. 11. 2007 14:06
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 14:12
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 10:59
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 12:47
22. 11. 2007 13:01
neregistrovaný "bflm"
22. 11. 2007 14:17
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 14:30
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 16:43
anonym
22. 11. 2007 16:58
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 21:56
neregistrovaný "dementor"
23. 11. 2007 08:56
anonym
23. 11. 2007 09:53
neregistrovaný "miso"
23. 11. 2007 13:58
anonym
23. 11. 2007 15:12
anonym
23. 11. 2007 15:24
anonym
22. 11. 2007 14:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 11. 2007 15:25
neregistrovaný "WV"
22. 11. 2007 17:02
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 17:55
neregistrovaný "miso"
23. 11. 2007 02:04
neregistrovaný "oz"
23. 11. 2007 09:49
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 17:56
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 18:45
neregistrovaný "Daves"
22. 11. 2007 21:51
neregistrovaný "miso"
23. 11. 2007 18:19
neregistrovaný "Daves"
22. 11. 2007 19:47
anonym
22. 11. 2007 19:50
anonym
23. 11. 2007 16:17
neregistrovaný "gilmour"
neregistrovaný "cardamen"
22. 11. 2007 09:41
skoda
asi je lepsi vyrabet jen tuctovky :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dexter"
22. 11. 2007 10:09
VW
Myslim že by stejně úspěch Nardo nemělo. je to pořád jen VW. To stejny Phaeton, ikdyž super auto, lidi radši koupí MB, BMW apod.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Riiman"
22. 11. 2007 10:16
Re: Malo by úspech
Nesúhlasím, phaeton nemá nielenze dostatocný image, ale ani nevyzerá dobre. Pri sportiakoch sa az tak na image nehladí, tu sú dolezité jazdné výkony (a samozrejme tiez dizajn). W12 vyzerala skvele (dodnes si pamatám svoje nadsenie z predstavenia tohto auta: "Toto je Volkswagen?"). I iné automobilky nevyrábajúce inak zaujímavé alebo sportové autá prerazili so sportiakom práve kvoli výborným jazdným výkonom a pútavému dizajnu (vid Nissan Z 350, pricom okrem tohto auta sú vsetky Nissany nudné rodinné autá, alebo v minulosti Honda NS-X ci Mitsubishi 3200 GT, ktoré respektovali i inak zarytí priaznivci Ferrari & co´).
neregistrovaný "pavelka"
22. 11. 2007 10:27
Re: Malo by úspech
jj, takové skyline je nudné rodinné auto, máš pravdu :-)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
22. 11. 2007 11:24
Re: Malo by úspech
No Ty toho vela nevies,asi musis byt velmi mlady,takze spominat tu Datsun Z (inac najpredavanejsi sportak vsetkych cias),Nissan 200SX,Nissan 300 ZX a pre mladez Nissan 100NX,je pre Teba asi zbytocne,to si asi nemozes pamätat!
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 14:06
Re: Malo by úspech
u sportiakov sa na image az tak nehladi??a z coho si myslis ze zije Ferri a Lambo abo Aston??lepsie jazdne vlastnosti ma M3 ci Cayman.prosimta..bohaty clovek si kupi Porsche,PRACHAC ma cierne F430
Nardo nemalo sancu na uspech prave preto ze je to VW a design bol akoze 5 rokov dozadu.nic ohromujuce,uplne nudny tvar
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 14:12
Re: Malo by úspech
a k tym automobilkam..vymenoval si automobilky kt pokryvaju cele spektrum trhu.od tereniakov cez rodinne,sportove sedany az kupecka.takze tam si sa asi troska sekol.
mozno keby VW potlacil auto do neakeho sportu ako 24h Le Mans a vyhral,to by bolo o inom.namiesto toho posle na Pariz Dakar bugynu s designom Narda(coz som ako marketingovy tah absolutne nepochopil!)
osobne by som posunul Nardo inemu design studiu a ocakaval zaujmavejsi design alebo sa snazil vytvorit iny model a z neho imageovu radu ako urobili japonci svojimi nudnymi Nissan Skyline,nezaujmavou Suprou, EVO VII alebo NSX.. ;-)
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 10:59
Preco?
Nechapem preco sakra Volkswagen vyraba take strasne auto akym je Veyron namiesto tohoto? Myslim, ze toto auto by za prijatelnu cenu malo velky uspech. Skoda, radsej vyrabaju auto, ktore ma nie velmi valnu predajnost.
Rozbalit vlákno
12
22. 11. 2007 12:47
Re: Preco?
Pretoze Volkswagen. Preto. ;-)
neregistrovaný "bflm"
22. 11. 2007 13:01
Re: Preco?
Veyron nema valnou prodejnost? Neni uz nahodou cela serie rozebrana? Ze se jich rozhodli udelat jen urcity mnozstvi neznamena, ze by se jich neprodalo vic.
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 14:17
Re: Preco?
niekde som cital ze tu obmedzenu seriu urobili prave preto ze urobili odhad trhu a troska sa sekli v cislach..kazdopadne uz od zaciatku islo o to aby sa nepredaval Veyron ako rohliky na trhu,ale aby to bola imageovka a fakt len pre par malo ludi a to sa myslim podarilo.aj ked je to VW tu im o masovku urcite neslo
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 14:30
Re: Preco?
Nie, nie je. Teda aspon naposledy, ked som to pozeral nebola. Ono vlastne dnes ani nezalezi na tom, ci rozobrana je, alebo nie je. Ale uspech to auto nemalo a nema. Cisla analytikov boli daleko daleko optimistickejsie nez realne cisla. V Bugatti a tie vo VW pocitali s tym, ze sa rocne preda, alebo zavezne objedna xxx kusov, ale toto cislo boli neskor nuteni znizit.
Ked to napriklad porovnas s Enzom, ktore bolo doslova vybrakovane niekolko mesiacov pred vyrobenim prveho kusu, tak je ta predajnost doslova chaba. A preto si myslim, ze toto auto by malo daleko vacsi ohlas.
Rano do prace na skvelom Passate V6 a cez vikend na tomto, skvele.
anonym
22. 11. 2007 16:43
Re: Preco?
Nerozoberajte tu Veyron toto auto je už teraz legenda ktorá možno v tomto storočí nebude prekonaná. Je to dobré že to VW dokončil a že po svete ich už zopár jazdí. Veyron si jazdí vo svojom vlastnom svete. Je proste Veyron a zbytok sveta, kde naňho nikto nemá.
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 16:58
Re: Preco?
>:D >:D >:D Tak to som sa dobre pobavil. Ze legenda a v com? Ze potrebuje 6 km dlhu rovinku, aby ukazal naco bol stvoreny? Alebo velku pust? Legenda vyzera inak. Legendou je McLaren F1, Ferrari F50, Lamborghiny Diablo. Veyron nema stipku z toho co maju tieto auta.
Veyron si jazdi vo vlastnom svete, ale vo svete. Ale aky je to svet?
neregistrovaný "dementor"
22. 11. 2007 21:56
Re: Preco?
ty si asi necital ziadny clanok od motoristickych novinarov,co mali tu cest sa v nom previezt?Kazdy o nom napisal,ze je to vrchol techniky a najlepsie auto na svete...
anonym
23. 11. 2007 08:56
Re: Preco?
Veď vravím že na Veyron nikto nemá ani enzo ani mclaren atd. aj superbike sa môže hanbiť pred jeho silou aj keď má veyron o cca 1,6 tony viac. Ukáž mi mišo ktoré auto je na tom lepšie, samozrejme sériové. A neporovnávaj to s cenou. Cena tu nemá význam.
neregistrovaný "miso"
23. 11. 2007 09:53
Re: Preco?
Ale v com je Veyron lepsi ako McLaren, Enzo? dobre z nuly na 100 za 2,5s, maximalka 407 km/h a ma 1000 koni, je velmi luxusne. Myslim si, ze tu vsetko to naj konci. A teraz mi povedz naco ti je taka maximalka, ked ju nedokazes vyuzit? Ak chcem luxus kupim si RR, ci Maybach od Brabusu. Ak chcem poriadnu davku zabavy, techniku F1, kus exkluzivneho auta, legendu, tak siahnem po Enze, ci McLarene F1. A naozaj to nema nic s cenou. A este jedna vec, ak by som tuzil po max zazitku tak radsej sa zapojim do programu FXX, ako kupit Veyrona. Chapem, ze mnohym sa paci, a samo, ze ma vybornu techniku, ale nie je najlepsie na svete.
anonym
23. 11. 2007 13:58
Re: Preco?
Mne nejde o maximálku aj tak je to nevyužiteľné a ani o luxus, ale o tú silu čo ti poskytuje ten motor, ostatné autá sú proti nemu proste bez šance či je to enzo mclaren, slr, carrera GT, či zonda. Ale taký výkon zas nie je problém za oveľa menej peňazí stačí si kúpiť Viper a dať ho spraviť Venonovi a vytlačí z toho aj 1000 koní, len škoda že to nemá 4x4.
anonym
23. 11. 2007 15:12
Re: Preco?
Maybach je luxusní, ale nemůžete v něm jet tolik rychle.
Síla Veyronu je v tom, že řidič sedí v naprostém pohodlí a přitom, když bude chtít tak za sebou nechá jakékoli auto.
Veyron je sice překonaný v maximální rychlosti, ale co se týče technycké vyspělosti, akcelerace a aury že řídíte nejlepší auto v historii automobilismu, tak bude trvat hodně dlouho než ho něco
překoná.
anonym
23. 11. 2007 15:24
Re: Preco?
Souhlas, Veyron je sice těžký a hodně se spekuluje o jeho schopnostech na okruhu. Z časopisů je ale ověřené, že tomu tak není. Když testovali Veyron s Enzem na okruhu, tak nikdo nevěřil že by mojhl Veyron vyhrát. Ale nakonec Veyron s přehledem vyhrál
a to byl v nevyhovujících podmínkach rovinky neměli dlouhé a bylo hodně zatáček! I když je ověřené, že je to nejschopnější
auto, tak se najdou lidé, kteří přestože se celé 2 roky co se to vyrábí pěje na auto hodně chváli, tak stále budo psát keci
jako "neohrabaný Veyron" ä jiné nesmysly.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 11. 2007 14:33
supersportovní lidový vůz?
VW by se měl držet svého jména,třeba to napraví UP.počkejte,jak ho vychválí GTI
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2007 15:06
Jiz v te dobe...
...jsem si rikal,az na tu obslehnutou predni cast-dobry.Takova to podlouha linie se k Sup.sportum hodi a nejinak tomu je zde(jeste navic ta hezka,doslova,,vyvalena *").Ale nejak sem si nemohl vzpomenout,coze mi ten predek pripomina(az moc pripomina).....Dlouho jsem badal a pozapominal az najednou-byl tu novy Ford Gt(tak to aspon vypada z tak trochu ptaci perspektivy).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "WV"
22. 11. 2007 15:25
AUDI
Keď ho už kvôli IMAGE nechceli vyrábať pod VW tak aspoň prečo nie pod Audi? ;-\ Ešte aj dnes by bolo Enzo oproti nemu h()v(). Pretože Ferrari by malo byť oveľa rýchlejšie...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "oz"
22. 11. 2007 17:02
Re: AUDI
ale Enzo nie je stavane na maximalku ale na Gcka v zakrutach..
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 17:55
Re: AUDI
Kokso, este som nevidel auto, ktore by niekto postavil na Gcka v zakrutach. A na ake Gcka, prosim ta? Ved tam su mozno 2. Nauc sa pouzivat slova, prosim ta.
neregistrovaný "oz"
23. 11. 2007 02:04
Re: AUDI
a 2g nie je mnozne cislo? Gcko som pouzil obrazne,inymi slovami na najvyssiu moznu prilnavost v zakrutach.ty inteligent
neregistrovaný "miso"
23. 11. 2007 09:49
Re: AUDI
Prilnavost nema nic spolocne s tvojimi Gckami.
G oznacuje pretazenie, ktore je sposobene dostredivou silou, pripadne brzdnymi silami, alebo akceleraciou. Prilnavost je sposobena roznou rychlostou prudenia vzduchu okolo auta. Cim vyssi pritlak tym vyssia rychlost v zakrutach. Cim vyssia rychlost v zakrutach tym vacsia zaporna dostrediva sila(oznacovana ako odstrediva) a tym padom vacsie G. Snad uz chapes, inteligent
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 17:56
Re: AUDI
Ferrari by aj bolo rychlejsie, ale ide o to, kde. Ked na solnych planinach, tak urcite nie, ale na technickom okruhu, urcite ano.
neregistrovaný "Daves"
22. 11. 2007 18:45
Re: AUDI
A jak to ze rekordy drzi VW? ;-)
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 21:51
Re: AUDI
Rekordy ake? V maximalke?
neregistrovaný "Daves"
23. 11. 2007 18:19
Re: AUDI
Povez mi na co je ti auto ktere jede vice jak 250Km/h?Nikde tolik nepojedes.Na nemeckych dalnicich se na par usecich da jet do 300 vic ne...350Km/h je malo?Na okruhu zjistis co je opravdu rychle...A k tem rekordum..:ano v max.prumerne rychlosti a spoustu dalsich.. ;-)
anonym
22. 11. 2007 19:47
walley larson le-1
Walley Larson le-1 je mnohem rychlejší 490km/h.Nechápu proč se všude udává SSC ultimate aero tt jako nejrychlejší, když nejrychlejší sériové auto je Larson.
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 11. 2007 19:50
walley larson le-1
Walley Larson Le-1 je mnohem rychlejší 490km/h. Nechápu proč se jako nejrychlejší sériové auto udává SSC Ultimate Aero tt, když nejrychlejším sériovým autem je Larson.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gilmour"
23. 11. 2007 16:17
prostě o5 nuda made in VW
je to jako všechny ostatní folksvágny.
asi to bude technicky vyspělé auto, ale jinak suverénní vítěz nejnudnější design supersportu v dějinách.

G.
Rozbalit vlákno
0