Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kawasaki odhaluje svůj připravovaný hybridní systém pro motocykly

Zatímco někteří výrobci motocyklů přecházejí na čistou elektromobilitu, Kawasaki věří ve výhody hybridního systému.
Zpět na článek
2. 12. 2020 11:26
2. 12. 2020 11:47
2. 12. 2020 12:06
2. 12. 2020 12:45
2. 12. 2020 12:18
2. 12. 2020 12:45
2. 12. 2020 13:03
2. 12. 2020 13:22
2. 12. 2020 13:44
2. 12. 2020 13:54
2. 12. 2020 13:59
2. 12. 2020 18:59
2. 12. 2020 20:44
3. 12. 2020 11:53
2. 12. 2020 12:50
2. 12. 2020 17:06
2. 12. 2020 18:16
2. 12. 2020 18:50
2. 12. 2020 20:48
2. 12. 2020 21:23
3. 12. 2020 08:56
3. 12. 2020 14:59
2. 12. 2020 18:18
3. 12. 2020 09:00
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 11:26
Mor
To už tenhle elektrický mor chtějí cpát i do motorek? Proboha proč? Bude to po všech stranách horší, než klasická koncepce. Absolutně v ničem to motorce nepomůže. Motorka je o jízdě, emocích, zábavě, volnosti.... tohle je totální popření všeho, co má motorka představovat.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Roman Horký
2. 12. 2020 11:47
Re: Mor
Dvoustopá motorová vozidla mě nezajímají, nikdy jsem takové nevlastnil a nikdy vlastnit nebudu. Mám rád pohodlí 4 kol a uzavřené kabiny. Umím pochopit, že někoho to může bavit a že si u toho "užívá volnost" - přeloženo, uteče na chvíli od rodiny. Hypoteticky by mě však zajímal tvůj příspěvek, pokud by se zrovna přecházelo z motorek s parním strojem na motorky s benzínovým spalovacím motorem. Taky bys křičel o totálním popření všeho, co motorka má představovat?
2. 12. 2020 12:06
Re: Mor
Roman Horký Tak dvojstope vozidlo vas nezaujima a pritom jazdite na styroch kolesach. Ako to robite? :D
Avatar - Roman Horký
2. 12. 2020 12:45
Re: Mor
Správně, jsem vůl, upsal jsem se. Tobě se to nikdy nestane?
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 12:18
Re: Mor
Nemá cenu na tebe reagovat. nemáš absolutně tušení o JEDNÉ stopě. Podle toho co jsi napsal by to bylo házení hrachu na zeď.
Avatar - Roman Horký
2. 12. 2020 12:45
Re: Mor
Správně, jsem vůl, upsal jsem se. Tobě se to nikdy nestane?
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 13:03
Re: Mor
to, že jsi si popletl kolik to má stop je to nejmenší. Ale ty nemáš absolutně ponětí o jízdě na motorce. Co to obnáší, co to přináší...
Avatar - Roman Horký
2. 12. 2020 13:22
Re: Mor
Nikde netvrdím opak. Ale pořád od tebe nemám odpověď a tu otázku. Proč ti elektro (dokonce hybridní) pohon vadí?
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 13:44
Re: Mor
Protože to je tupé bezpohlavní nezábavné....Navíc je to mor, který nám dávkují násilím bez možnosti výběru. A ten kdo jezdí na motorce tam tenhle mor, tohle závaží, rozhodně nechce.
No a další věc je, že to absolutně neřeší ekologii a jsem přesvědčen, že díky na oko ekologické Evropě bude globální dopad o to horší, protože díky tomuto nesmyslu a snaze o uhlíkově neutrální Evropu bude tato stopa několikrát větší díky přesunu do zemí Afriky a Asie, kde slovo ekologie je na černé listině a tak nás budou krásně zásobovat tím, co Evropa nechce dělat sama, aby se tvářila jako ekologická.
Avatar - Roman Horký
2. 12. 2020 13:54
Re: Mor
Dík za odpověď, je to škoda ale asi se nedá nic dělat. Evropě vládnou Němci a ti jsou historicky nepoučitelní a přesvědčení o své pravdě.
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 13:59
Re: Mor
Tohle bude ještě obrovský průšvih
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 18:59
Re: Mor
Blbe, v Asii je naopak tlak na ekologii mnohem větší, protože už přišli na to, že čisté prostředí jim nikdo nenahradí.
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 20:44
Re: Mor
Promiň, ale ať reaguje někdo toho inteligenčně schopný. Ne ty. Děkuji
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2020 11:53
Re: Mor
Tak hloupý, abys to pochopil, tu je jen rohYpnol a Arese...
Avatar - SKAY
2. 12. 2020 12:50
Re: Mor
Na začátku bylo slovo boží a pár svařených trubek...Bylo....
2. 12. 2020 17:06
Re: Mor
Kawasaki už vyrábí kompresorovou Ninju H2. Ta váží o cca 40 kg víc, než srovnatelné stroje. V testech se hmotnost samozřejmě zmiňuje.
Ale taky se mluví o motorce, která jede jako nic jiného...
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 18:16
Re: Mor
Kompresorová, respektive kompresorové kawi jedou hlavně jako z praku za plynem, ale ta hmotnost je tam znát a ne málo. Takže sice zátah jak bejk, ale když to chceš skládat levá pravá, tak ti větší úsměv vykouzlí lehčí, byť slabší konkurent. Například ze stáje Aprilia, Ducati, KTM...
Má to něco do sebe, ale taky dost proti. Navíc tenhle kepl má mít "jednu"!!!! rychlost.
2. 12. 2020 18:50
Re: Mor
Kompresorová šestistovka s výkonem litru? A hmotností nižší, než litr? např.
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 20:48
Re: Mor
A jak to s tím souvisí? Že bateriová jednokvaltová motorka je nesmysl, nuda a znamená samé zhoršení?
Kompresorová šestistovka může být zajímavá, ale to se dozvíme, až bude v prodeji a budou známé parametry. Nakonec může být stejně těžká jak ten litr a proc si pak rovnou nekoupit litr.
2. 12. 2020 21:23
Re: Mor
V současné době jezdím nejvíc na elektrokole po lese a přemýšlím, že se vrátím zpátky k elektrickému enduru. Před časem jsem ho nedocenil, ale teď si nemůžu vynachválit, když lítám kolem baráku po lese a nikdo ani necekne... na motorce už by po mně stříleli.
Nepochybuju o tom, že jízda na cestě je s elektromotorkou dost nudná, to samozřejmě ne... jenže výjimky pro motocykly už končí a když nebude nic jiného, než elektřina, přestaneš jezdit?
Avatar - kari.laz
3. 12. 2020 08:56
Re: Mor
Pokud to elektroenduro nemá spojku, aby jsi si mohl regulovat jízdu v terénu, tak je to stejně na nic a odpovím si sám...nemá. Takže to je tak projet po polňačce, nebo zajet na houby. Popravdě elektrokolo, pokud ho nemá člověk kvůli tomu, že má zdravotní potíže a nebo starší lidé, tak je ani nezdravím. Potkáš pak bandu lufťáků na elektrokole za 150 litrů s baterkou jak kráva, oblečení za 20000 jak kdyby jeli Giro a řvou tam ve skupince, jak jsou dobří, že ujeli 20 kilometrů. Ale lidstvo degeneruje takovým tempem, že to opravdu není hezké.
3. 12. 2020 14:59
Re: Mor
Electric motion už dělá se spojkou, ačkoliv je to trial...
To ostatní vypadá na slušný komplex... pozorovat kdo má co na sobě a jestli jede na elektrokole a podle toho zdravit :-) :-) :-)
Avatar - SKAY
2. 12. 2020 18:18
Re: Mor
Super Duke je taky jako *** a to má jen dva válce :*)
Ale nové emisni normy budou masakr.....
Avatar - kari.laz
3. 12. 2020 09:00
Re: Mor
Super Duke je masakr. Ten nový 890 je snad nejzábavnější Duke. Díky skvělé dávkovatelnosti plynu a akorátovnímu výkonu s nízkou hmotností. Na okreskách děsný zabiják všeho co má před sebou :D

Btw Ducati představila nový Monster

https://www.motorkari.cz/…lleru-44838.html?…
2. 12. 2020 13:56
elektromotory jsou dobře známé pro své rychlé akcelerace.
Ta rychlá akcelerace nevzniká jen tak z ničeho, základem je velký výkon. A jestli má elektromotor v pohonu motorky nahradit třeba 100 kW spalovák, bude to dobrý cvalík. Tj hromada kil navíc

A další otázka je co bude ten elektromotor napájet. Baterie ? A co bude nabíjet ty baterie - ještě jeden elektromotor - generátor ?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kari.laz
2. 12. 2020 14:05
Re: elektromotory jsou dobře známé pro své rychlé akcelerace
Hlavně většina "velkých" motorek má natolik výkonný motor, že je naprosto bezpředmětné vyzdvihovat akceleraci. Kdo na motorkách jezdí, tak ví, že zrychlení, nebo akcelerace z nuly dokáže většina běžných motorek o poznání lépe, než drtivá většina aut. Navíc u motorky je poháněné jedno relativně úzké kolo a motorka naráží na limity přenosu síly. Hybrid je jen nesmysl pro rádoby ekology.
Avatar - Ham.
2. 12. 2020 16:13
Re: elektromotory jsou dobře známé pro své rychlé akcelerace
Proč ještě jeden elektromotor - generátor? Jeden a ten samý el. stroj může pracovat v režimu elektromotor při zrychlování a jako generátor při brzdění/rekuperaci (synchronní stroj). Jinak samozřejmě hybridní motorka je ta největší kravina jakou jsem v poslední době slyšel, čím menší/lehčí prostředek, tím větší hloupost rvát do ní dva motory a baterky navrch, to už mi dává větší smysl čisté EV, jako skútr do města proč ne.
Avatar - wakantanka
2. 12. 2020 16:40
Re: Re: elektromotory jsou dobře známé pro své rychlé akcele
Podľa mňa to bude skôr taký mild hybrid, keď vyhodia štartér a nahradia ho tým elektromotorom plus nejakú pidi baterku. Možno to pridá zopár kíl, ale emisie vykážu na papieri luxusné a aj vlk sa nažerie aj baran ostane celý.
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 19:00
Re: Re: elektromotory jsou dobře známé pro své rychlé akcele
Četl jsi to vůbec? Hybridní pohon má umožnit jízdu na elektřinu ve městě a na spalovací motor po dálnici nebo při potřebě rychlé souvislé jízdy. To zrovna mild hybrid neumí...
Avatar - wakantanka
2. 12. 2020 20:49
Re: Re: Re: elektromotory jsou dobře známé pro své rychlé ak
Tlačová správa je jedna vec, čo z toho nakoniec príde do série je vec druhá.
2. 12. 2020 20:07
Re: elektromotory jsou dobře známé pro své rychlé akcelerace
Ham. : pokud by to mělo fungovat jak se píše v článku, rekuperací nezíská dostatek energie aby elektromotor fungoval bez omezení v nižších rychlostech, než se do pohonu připojí spalovák

Aby to nemělo za těchto podmínek výrazně limitovaný dojezd, měl by tam být ještě generátor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku