Renault Koleos musel počkat a dává přednost korejskému Samsungu QM5. Nové SUV vyvinul Renault ve spolupráci s aliančním partnerem - Nissanem - a vyrábět jej má jihokorejská automobilka Renault Samsung Motor.
Pro český národ tady byla škoda 105/120. Jinak díky bohu občané České republiky si mohou vybírat z většiny evropských/asijských aut a nemusí jezdit v jednom jediném typu. Kdybys napsal, co takhle SUV za 200 tisíc pro ty z nás, co na to nemáme, pochopil bych to, ale proč si myslíš že celý český národ chce SUV? Na druhou stranu výlevy o tom, že auta jsou předražená jenom proto, že já mám plat, ze kterého si nějaký typ nemůžu absolutně dovolit mně tady už taky nudí a jsou ve skutečnosti důvodem hystericky nenávistných reakcí na adresu domácí automobilky a fanatickému vymezování se vůči některým značkám....
Taky bych rekl... :yes: Rozhodne vypada lepe nez v opevovanem Tiguanu, kde je absolutne bez napadu a jeste k tomu totalne prevzatej z drivejsiho Cross Golfu. ;-\
Z boku to vyzerá zaujímavejšie a šmrncovnejšie ako Tiguan, aj zozadu celkom vpohode, ovšem predný pohľad už tak bezchybný nie je. Priame zoštíhľujúce línie okien a nafúknutý spodok, nejak mi to nejde dohromady. Chýba ešte aspoň jeden trojštvrťový pohľad spredu.
Celkovo to auto zvonku vyzerá, akoby to bol len pre účely značky Samsung primerane pokazený Koleos.
Interiér vcelku sympatický, štýl mi trochu pripomína P207. Zaujímavý je stredový panel, ako by zhora spadol na palubku, prepichol ju a v spodnej časti zase vyliezol von. Na prvý pohľad vyzerá, akoby tam nepatril, ale zrejme to bol zámer.
Interier sice vypada moc pekne, exterier uz je asijska nuda.
Ale SAMSUNG?
Ridim BMW zni uplne jinak, nez ridim SAMSUNG... 8-s
SAMSUNG jsou podle me dobre lednice a telefony pro slecny...
Ale auto?! 8-s
Hyundai je strojarsky a elektrotechnicky gigant. Na uliciach bezne vidis bagre a buldozery Hyundai, doma ta chladi klima znacky Hyundai, pri sledovani TV rovnakej znacky.
V porovnání s tím, co jezdí nebo bude v krátké budoucnosti jezdit, to vidím na velmi zdařilý pokus.Tedy designově intro e extro.
Kvalita bude rozhodně vynikající, ještě nevíme jak hluboko do kešeně sáhneme.
Ale světlé výhlídky se jeví jako pravděpodobnější, nežli opak.
Uvidíme. :yes:
...jestli tu byla,nebo nebyla inspirace u Kii Sportage,to nevim,ale rozhodne to z boku vypada povedeneji.A zadek mi taky pride jako zdarile naroubovanej zadek neceho jinyho(asi sedanu)-ale jakyho??------Co se tyce jmena Samsung,z toho jistota zrovna necisi....nebude to neco jako takova japonska cina??K foceni by byl pouzit jeden kus,zvlast pro tyto ukony zkonstruovany....Snad ne ;-) -----------------------Jen ten zadek..kde sem ho videl?
No, tak je tady. Bude to nářez. Evropské kompaktní SUVeREN... Jo, honďáci mohou být ještě pár měsíců na koni, tedy na céervé, ovšem EKK (evropskej kompaktní kovboj) ten už svého pouštního chřestýše vyhlíží zpoza rohu. Je v rámci objektivity potřeba ovšem zmínit, že Evropa tento segment velmi podcenila. Ty baletní pokusy Tiguanu snad raději tiše zapomenout... o to s větší nadějí hleďme do budoucna. KOLEOS tě ve štychu nenechá. Kolos samozřejmě nezůstane osamocen... tak vyhlížejme dalšího chřestýše, neboť - jo, tohle je segment zítřka... Třicetiletá nadvláda hatchback-kompaktů pozvolna odchází do historie. Kup si pořádný hadí kopyta, natrénuj ostřejší pohled a pořiď jednoho chřestýše od Renaultu. BRAVO :yes: P.S. Ta motorizace bere dech, co?
To je dobrý vtip Samsung a auta lol... za 10 let si možná koupim Nokii nebo možná si zajezdim ve sportovní Motorole.... Jinak z hlediska designu je to velice povedený a svěží kousek, ale myslim si, že kdyby auto neslo značku Renault nebo Nissan bylo by lépe.... Nechme se ale překvapit cenou. Zdravím všechny automobilové fanoušky a radim poslouchejte v autě Good Charlotte - Good Morning Revival jsou tam fakt peckovní písničky.....
No, ono ani tak nejde o to, jestli je to Samsung či Renault. Jde spíše o to, že je to zklamání roku. Pro mne tedy dokonale. Designově to komunikuje tak s Kia Sportage, tedy s modelem, který je na sklonku svého generačního života. Nechce se mi ani věřit, že by to takto (včetně zoufalého čelního pohledu) mohl Renault vypustit. Přitom trend těchto vozů je jasně vyprofilovaný - ať už vezmeme do úvahy Mitsu, či francouzské mutace Peugeotu či Citroenu, jedno se v kontextu k těmto autům dokonale zračí - vizualitě koleosu ujel vlak před pěti lety. Jak FreeLander, tak BMW 3, tak tři zmínění, včetně asi nejuhlazenějšího přesto velmi "touaregovského" TIGIho jednoznačně stanovují designovou linii. Tohle koleos těžko ustojí. A když už na té vizualitě jede i výrobce holících strojků a monitorů... no, rozpačitější start pro evropské silnice si koleos snad ani nemohl přát.
Ano. Touaregovský Tigi jednoznačně stanovuje linii uhlazené nudnosti, trapnosti a bezprecedentní sterility.
Ano. Jsou svým designem a vznikem dávno za zenitem, aniž by vyjel jediný kus. Smutný to příběh pro VW.
Uvědom si, že VW je v současnosti největším pajcákem světa.
Od všech něco a tím pádem vznikají naprosto bezpohlavní a bezpáteřní noidy. Něco jako ty. Však se podívej do zrcadla.
Naproti tomu QM5. Název si pořádně zapamatuj. Za krátký čas budeš mít vytetovaný symbol krále na čele.
A nezapomeň. QM5 je pro jiné roady. Pro EU vyjede jinej kočár.Tak zase nepřekrucuj fakta stará strukturo!
Nějak se v tom topíš, satisi. Skutečnosti, žes tou horní hroudou uhranut se při tvém nicku tedy nedivím vůbec :-) ovšem v zápalu boje jsi nějak zapomněl se rozhlédnout po elisejských polích, dokonale ovládnutých SUV produkcí od Peugeotu a Citroenu. Tak tomuhle nemá koleos šanci čelit ani jako doprovodné vozidlo. To je to zklamání roku o němž píši. Ostatně buď si jistý, že jiný kočár pro evropské silnice nevyjede, vyjede tohle, jen s jiným logem, lépe snad s cejchem na kapotě.
P.S. A trochu se uvolni satisi, kape z tebe zoufalství na všechny strany :-):yes:
Ale to je práve plus, že chytil líniu podobnú svojho času Kia Sportage, alebo napríklad prvej RAV-ke. Nemusí byť všetko mastodontne ťažkopádne ako väčšina SUV.
Nie je mi jasné, odkiaľ berieš tie prognózy. Občas nevychádzajú, "prepadák" 500 Fiat nestačí vyrábať.
Peugeot a Citroen sa tiež veľmi nevytiahli v SUV kategórii, o dokonalosti ťažko môže byť reč. Ich autá sú jednoznačne vnímané ako deriváty Mitsubishi, s ktorým sú z veľkej časti identické. Dobré autá, ale sami výrobcovia nič nového ani zaujímavého nepriniesli, proste hluchá spotrebná produkcia. Renault tvorí, iní sa nenamáhajú.
..."Renault tvorí..." Rendlik tvori jen nespolehlive kreatury. Jednu za druhou. >:-[] Bez stylu, bez trvalych hodnot...
Ale neni na novem rendlikovskem supliku vse spatne - v jedne veci jej dokonce musim vyzdvihnout vuci koncernovym vozum: Tachometr ma cisla pro rovne sediciho ridice a ne jako u skodovek kolem dokola tak, aby se ridicum tocila hlava. A potom uz vidim jen same nevyhody >:-[]
Počuj, ty export, sedel si už niekedy v nejakom Renaulte? Tak nekušuj, keď o tom nemáš ani šajn. Ako môže hovoriť o štýle a trvalých hodnotách niekto, kto nemá ani tušenie, čo to je.
Nie, u nás ho zatiaľ iba tak nestretneš. pretože dopyt je taký, že celá produkcia ide na dôležitejšie trhy, nemecký, francúzsky, taliansky. Český alebo slovenský je na pokraji záujmu. Ale ak sa Ti chce obťažovať k predajcovi, tak neprídeš skrátka, aspoň ja som sa bol v roome pozrieť, jeden kus na ukazovanie majú a môžeš si novú fiatku objednať. Čaká sa cca. 2 mesiace.
Podľa čoho usudzuješ, že SUV Peugeot a Citroen sú lepšie? Videl si Samsung zblízka? Sedel si v ňom? Viezol si sa v ňom, odskúšal si si ho? O kúsok vyššie nechceš hodnotiť úspech F500 lebo u nás ešte nejazdí (keďže Ty sám si tvrdil, že Fiat 500 úspech mať nebude), toto si videl jedenkrát na obrázkoch tohto servera, ale už máš vo veci jasno. Nechci mi navravieť, GTI, že nie si zaujatý. Tentokrát je to celkom jednoznačné, názor na dizajn je jedna vec, a reálny úsudok vec druhá. Ale s tým Tvoja posledná prognóza, nehnevaj sa, nemá nič spoločné.
P.S. Nemáš nejaký ten obrázok nového Volswagenu Polo?
Polo (možné podoby)najdeš v článku od Marka - Budoucnost VW. Někdy v průběhu minulého roku.
Hodnotím zatím než design, na to nepotřebuji vědět jak koleos jezdí.
Na skoro každé auto čekáš. Průměr je tak 3 měsíce. Nevěř jim, že nestíhaj výrobu. To, že je na F500 tolik objednávek je zapříčiněno italskými naruživci... je to to samé, jako bychom se dozvěděli, že za pár švestek přijede retro Š 1000 MB. Proto ti píši, vyčkejme dva roky, pak si povíme, jak F500 pofrčí.
Potom nerozumiem, ako si môžeš byť Polom už vopred taký istý, keď ani jeho podoba nie je zďaleka istá...
Že vo Fiate nestíhajú výrobu im docela verím. A ešte chvíľu nebudú, pretože či to uznáš alebo nie, päťstovka sa páči. Ja som sa v stánku Fiatu stavil včera cestou domov ešte raz, Fiatka proste priťahuje. Zďaleka to nie je malé auto a nebyť loga Fiat, tak povieš, že to kľudne môže byť VW - keď uvidíš kvalitu materiálov a precíznosť spracovania. Fakt som nenašiel na tom aute chybu, a to mám profesionálnu deformáciu ešte z čias, keď som robil vo VW Bratislava a na karosérii som zistil každú nepresnosť, klinovitú špáru alebo o milimeter nakrivo namontovaný svetlomet...
Ono to má jeden dôvod. Renault to nechal Samsungu pretože vraj sa ony tomu najviac rozumejú a vedia čo ktorý trh chce. Aspoň toto povedali na prime.
Inak :yes::yes:
Pravda, předek je trošku těžkopádný, jak z boku tak zpředu. Zajímavá je výrazně skloněná záď, trošku jako Laguna II. No, pro mě je celá kategorie SUV trošku o ničem... ale tohle patří k těm lepším kouskům. Trošku to připomíná staré Santa Fe.
Pravdou je, že designově není Samsung ničím vyjímečný, ale vnitřek vozu zle nevypadá. Souhlasím s Avantimem, taky se těším na Koleos, ale ještě víc na něco většího, jako je Egeus.
Jsem zvědav, kdy se budu moci s radostí k Renaultu vrátit...