Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
stanou se i horší věci ...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
scadar
Praha by měla dát do šrotu všechny svoje busy (ty nový SORy tam beztak patřej už z výroby), a nakoupit stroje na zemní plyn nebo aspoň hybridní. Nechápu, jaktože snad jako jediný město ještě mají busy na naftu...
Když nechápeš, tak nechápeš, že jsi mimo je zjevné.
Tak zrovna MHD je něco, kde bych CNG viděl jako super volbu - známá trasa, známá spotřeba, dostatek dep, velká flotila, prostě pohoda na plánování. Hybrid nebo elektrický bus je při tom počtu linek bullshit.
houmr
Autor tam pise o odstaveni vozov Karosa rady 900 a ich nahradou. Do prilohy fotiek supne jednu fotku rady 700, potom nejake fotky rady 900 a este sup tam aj starsi nizkopodlazny Citelis 😉 Co nasiel to nahadzal 😄
houmr
Dufam, ze nahrada nebude za SOR. U nas boli svojho casu v meste na skusku a nepresli.
Moj pohlad ako cestujuceho svojho casu je, ze Iveco (Karosa) je lepsie, pohodlnejsie ako SOR.
Moj pohlad ako cestujuceho svojho casu je, ze Iveco (Karosa) je lepsie, pohodlnejsie ako SOR.
SOR je hrozná láce, Dacia mezi autobusy, možná spíš ještě horší, Lada. Na východě Prahy to je docela mix díky soukromníkům, tam ta nekvalita SORů vynikne. I mnohem starší Karosa/Irisbus/Iveco nebo ještě starší Mercedesy nebudily dojem, že se to na příští křižovatce rozsype na součástky jako nový SOR. Jasný, silnice na prd, zpomalovací pásy jak na chytání zločinců a řidiči s tím jezdí jak prasata, ale prostě SOR se třese, mlátí, samá rána.
rohYpnol
Tyhle busy jsem neměl rád. Ale nutno uznat, že po modernizacích a péči se z toho staly skvělé autobusy. Především bytelné, prostorné a pohodlné. A hlavně mám pocit že i s nízkými provozními a servisními náklady. Proto tyhle busy byly velmi ceněné na východ od nás, protože ty mizerné cesty snáší velmi dobře.
Nový Crossway je taky ok, ale už to není ono. Do města Urbanway asi ok, ale už tam není ta bytelnost a tuhost, celé se to kvůli nízkopodlažnosti třepe... Zajímalo by mě, jak na tom je propočet provozních nákladů u nových modelů proti těmhle starým.
Nový Crossway je taky ok, ale už to není ono. Do města Urbanway asi ok, ale už tam není ta bytelnost a tuhost, celé se to kvůli nízkopodlažnosti třepe... Zajímalo by mě, jak na tom je propočet provozních nákladů u nových modelů proti těmhle starým.
Prosím ťa, čo si myslel pod tým "šuplíkom"? Toto označenie nepoznám.