Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ředitel českého zastoupení Toyota a Lexus Martin Peleška: Hybridy se dostávají Čechům pod kůži

Japonská značka sice v poslední době patří k těm šťastnějším na českém trhu, i Toyota však samozřejmě pocítila dopad krize kolem nového viru.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
5. 12. 2020 19:55
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
O Teslu je v ČR obří zajem, zejména o ojetou, v listopadu registrováno 5 ks ojetých Tesel, stejných 5 ks má Lincoln a takový Rolls Royce dokonce Teslu překonal a má 6 ks

Nových Tesel 7 ks, fosilní RAM 8 ks a Dodge 5 ks. Se dvěma dealery....

Takže asi tak :-) :-) :-) :-) :-) :-)

A megabomba na závěr - Lada 49 ks!!!! slovy CTYRICETDEVET KUSU!!!! bez ofiko zastoupění. Nových!!

MADE MY DAY
Avatar - elektrikar
5. 12. 2020 10:38
Schizofrenie ACZ
a přímo pod tímto článkem, ve článku https://www.auto.cz/…-bruselu-137018, blitky starého blázna baborského ze světa notorů o tom, jak "můj tajný zdroj ze světa automotiv mi sdělil, že hybridy a plugin-hybridy pojídají malé holčičky u cesty a prodejci dávají lidem pistoli k hlavě, aby alespoň nejaké prodali". Aneb tak to vypadá, když chcete brát peníze od obou stran :-[] :yes:
5. 12. 2020 12:05
Hybridy
Nedostávají se, ale není jiná možnost než hybrid nebo elektrika. Je to nucené politické rozhodnutí, nikoliv požadavek trhu či zákazníků :-(
Avatar - Zetti
5. 12. 2020 11:27
Re: Schizofrenie ACZ
Trefne, tady to je jako by propagoval v domove duchodcu antikoncepci.
5. 12. 2020 16:50
Vrcholny managemet
Zaujimalo by ma, kedy uz aj do nasich koncin pride trend to zapadu, ze vrcholni manazeri reprezentuju aj vzhladom a mali by sa o seba primerane starat. Snad len s vynimkou IT vyzeraju manazeri jak reznici za bolsevika. Oblek od Armaniho ani lexus na tom nic nezmeni.
Avatar - kaa
6. 12. 2020 11:16
Hybridy se dostávají Čechům pod kůži.
Nedosrávají. Ale bohužel tlaky ze stran výrobců je k tomu nutí, jelikož výběr klasických pohonů se rychle úží brutálním způsobem.
5. 12. 2020 20:23
Re: Toyota je hlavne v panike
Prosim, daj zdroj, ktory hovori o tom, ze v EU budu spalovacie motory zakazane. Chlape, musis sa citit strasne trapne.
Avatar - Barrichello
5. 12. 2020 18:48
Strčte si hybridy a elektro do zádele
nikdo Vám o to nestojí :yes:
Avatar - petous
5. 12. 2020 16:28
Zákaz vjezdu EV a hybridů
Nově naše největší chemická fabrika zakázala vjezd do areálu elektromobilům a hybridům z bezpečnostních důvodů, je jen otázka času, až budou mít zakázán vjezd i do podzemních garáží.
5. 12. 2020 19:41
Re: Toyota je hlavne v panike
A zas jeden tvoj výplod. Ešte sa nedohodli ani na norme EURO7 a to ani na termíne ani na technických detailoch. Čo keby si sa sa vrátil vypisovať na server o varení, tam sa možno toľko nestrápniš.
PS: Vývoj auta trvá menej ako 2 roky. Do 4 ak riešiš celú platformu. Ale ty techniku stránku aj tak chápeš menej ako moje deti v predškolskom veku, tak neviem prečo ti to vlastne píšem.
Avatar - Barrichello
5. 12. 2020 18:47
Re: Hybridy
Počkej si 4-9 let, pak už si nové auto na benzín a naftu nekoupíš, protože to soudruzi EKOBOLSEVICI zakážou!!!
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2020 18:29
Re: Hybridy
Kdyby prostor na trhu byl, někdo by ho využil.
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2020 18:34
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
Uhasit vznícené ICE je otázka minut.
Avatar - elektrikar
5. 12. 2020 11:15
Re: Schizofrenie ACZ
Jen ať si to pán z Toyoty přečte, aby věděl, až se bude příště rozhodovat na kterém serveru si zaplatí reklamu...
Avatar - Zetti
5. 12. 2020 11:10
Re: Schizofrenie ACZ
To zas bude smrst kecu, ze se ti chce ty ignoranty provokovat
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2020 17:49
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
Já se divím, že mají vůbec povolený vjezd spalovací auta, tolik jich už shořelo, a pořád je nezakázali...
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2020 17:48
Re: Hybridy
Není jiná možnost? Ale notak... Na jaře jsem kupoval nové auto, a hle, nikdo mi ani hybrid, ani elektro nenutil. Jak je to možné, když jiná možnost není?
Avatar - elektrikar
5. 12. 2020 12:22
Re: Hybridy
Jak může mít zákazník nebo trh požadavek na něco, co do teď fakticky neexistovalo a k tomu výrobci desítky let tvrdili, že je to proti fyzikálním zákonům a nelze to vyrobit? K tomu ta česká dezinformační mašinérie v zájmu naftové lobby.
Avatar - petous
6. 12. 2020 11:05
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
To je pravda, ale ostraha na bráně nebude zkoumat technologii baterek, je to jen další příklad užití principu kolektivní viny.
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2020 23:19
Re: Toyota je hlavne v panike
Mohl bych ten zákaz a jeho přesné znění vidět?
5. 12. 2020 19:32
Re: Toyota je hlavne v panike
A zase chytrák Meky, čo dokáže len vygrcnúť svoj recitál, ale pritom sa mechanike a elektronike rozumie ako hus pivu. A reálnemu vývoju akéhokoľvek zariadenia ešte menej.
Neviem čí má zmysel vyslovovať niečo človeku, ktorý je technický negramotný a vývoj je pre neho sprosté slovo, ale skúsim to. Všetky automobilky a nie len automobilky si platia za informácie o technike bežne dostupnej konkurencie. Väčšinou u špecializovaných firiem ktoré rozoberú auto/iné zariadenie a na základe súčiastok a výrobných postupov vedia dosť presne určiť výrobné náklady, prípadne popísať nové postupy. Ale to aký skúsenosti použiteľné pre EV ti dá hybrid si už hľadaj sám. Vysvetľovať ti to je pre mňa strata času. Aj tak to nepochopíš.
5. 12. 2020 15:32
Re: Schizofrenie ACZ
Koho chlieb ješ, toho pieseň spievaš ;-)
Avatar - kaa
6. 12. 2020 12:06
Re: Hybridy se dostávají Čechům pod kůži.
Kteří?? To jako vážně.
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2020 23:17
Re: Hybridy
Já psal o dnešních alternativách?
6. 12. 2020 09:21
Re: Toyota je hlavne v panike
Skôr sa zdá, že ty netušíš ako funguje automotive.

Myslis, že pripravit:
1. Dizajn
2. Techniku
3. Bezpecnost
4. Technologiu
5. Fabriku
6. Dodávateľsku siet
7. Schválenia, skúšky a patenty

Je možné komplet z 0 na 100% urobiť za 2 roky?

Zaujímavé je, že to okrem teba nikto ešte nedokázal. :yes:
Avatar - _Karel_
5. 12. 2020 16:27
Re: Schizofrenie ACZ
Hybridy Toyoty se prosazují přirozeně. Nevidím žádný rozpor s článkem o tom, že je špatné tlačit elektromobilitu násilím.
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2020 20:10
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
Se správnou technikou je to stejná otázka i u elektroaut. Jé, ono se nikomu nechce do toho investovat, no to je blbé.
A že těch uhašených ICE za pár minut jsem už viděl.. většina je uhašena tím, že prostě shoří na šrot.
5. 12. 2020 13:12
Toyota je hlavne v panike
Zaostale hybridy na nové normy už nestačia a vlastný ev, ktorý by bol na úrovni konkurencie postaviť nedokážu.

Už pred časom prebehla médiami informacia o zúfalom reverznom inžinieringu, keď sa snažia o kopírovať teslu..
6. 12. 2020 19:31
Re: Toyota je hlavne v panike
Ty možno chodíš celé leto v kožuchu preto, že v decembri bude mrznúť, ale vačšina ľudí po tom kožuchu siahne až keď sa ochladí. A takto funguje aj automotive. EV v týchto dňoch najviac tlačia tí čo majú najväčší problém s fleetovími emisiami. navyše väčšina len rozpráva koľko preinvestuje, ale zatiaľ reálne utratili zlomky tejto sumy. Tlačia to na poslednú chvíľu ako pri iných normách, lebo plniť normu v predstihu znamená vyhadzovať peniaze za niečo čo ešte nik nežiada.
6. 12. 2020 18:56
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
Ale k čomu to je keď full hybrid NIMH nepustí, ale mild hybrid s Li batériou, ktorý sa tvári ako auto so štart-stopm vpustí?
6. 12. 2020 18:23
Re: Re: Toyota je hlavne v panike
To nerieš Meky ja zakladajúcim členom Toyota hate klubu. Fostek sa pridal až neskôr :-)
Ako vidíš logické argumenty na neho neplatia a zásadne neudáva zdroj svojich informácii. Jemu stačí osobne presvedčenie.
Avatar - Blue Sun
6. 12. 2020 11:36
Re: Toyota je hlavne v panike
Takže nemáš důkaz. :-)
7. 12. 2020 05:11
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
A ako to spozna ked mild hybrid nema oznacenie hybrid a ja mu poviem, ze to je len start-stop.
6. 12. 2020 09:24
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
Väčšina do teraz predaných hybridov sú Toyoty s NIMH batériami a tie nehoria. Takéto plošné zákazy väčšinou rieši niekto, kto tomu moc nerozumie, len niekde niečo čítal, alebo videl v TV.
6. 12. 2020 09:22
Re: Toyota je hlavne v panike
Zníženie emisií na úroveň aktuálne nerealizovatelnu so spaľovacím motorom = fakticky zákaz.
6. 12. 2020 08:52
Re: Toyota je hlavne v panike
Takže vieš prd, ale máš silné presvedčenie, že svet sa bude riadiť tvojimi predstavami. Tak hádam, že si Bruselský úradník.
Dokonca ani len nechápeš písaný text. Pri prvom Priuse ubehlo od prvej diskusie po štart predaja 4 a pol roka. A to v dobe, keď sa nedalo toľko vecí nasimulovať na počítačoch. Ak počítam čas kedy sa začalo s vývojom po ukončenie testovania prototypov, tak to bolo len 43 mesiacov a to pri aute, kde bolo všetko nové. To pri EV nebude, lebo už majú zvládnutú celu silovú elektroniku vrátanie chladenia a riadenia. A nasadenú v počtoch o ktorých môže ktorákoľvek iná automobilka len snívať. Ale hlavne majú pre tieto komponenty a pre batérie zabezpečený dodávateľský reťazec. Zbastliť EV dokáže aj garážová firma, ale zabezpečiť dodávky kľúčových komponentov vo veľkom objeme už také jednoduché nie je.
6. 12. 2020 07:17
Re: Toyota je hlavne v panike
Vývoj auta trvá 2 roky?
Hm, nemyslím.

No a k ev a zákazu - počkáme si a uvidíme. :) -
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2020 18:32
Re: Toyota je hlavne v panike
Z jakého důvodu by to neměli dokázat, když zvládají plug-in, což je složitější EV? Že to nedává smysl a normy v pohodě plní i bez toho, je věc druhá.
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2020 20:09
Re: Hybridy
Ach ano, když jsem vyvrátil lež, že dnes nejsou alternativy a jsou nám nuceny elektrovozy, tak "za pět let"... Jste zoufalci.
Avatar - elektrikar
5. 12. 2020 16:46
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
HAHAHA https://youtu.be/mvTxH72e7nM
5. 12. 2020 19:26
Re: Toyota je hlavne v panike
Európska komisia spalovacie motory, vrátane pluginov zakázala od 2030.

Takze bez ev je každá automobilka v riti.

Revezne oddelenie v toyote ide na plný výkon ako sa snažia skopírovať teslu
Avatar - petous
7. 12. 2020 15:46
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
Niako, pokud se stane nějaký problém či ho někdo udá, tak pokuta + zákaz vstupu do areálu, případně vyhazov z práce, ale asi to opravdu ostraha nepozná.
Avatar - N6600
7. 12. 2020 14:41
Re: Toyota je hlavne v panike
Klobuk dole. Vazne. Mas s nim neskutocnu trpezlivost :) Ale zase, s detmi narodenymi po roku 2000 je to asi potreba. Pretoze inak by urcite vedel, ze Toyota mala model EV uz v roku 1997, konkretne model RAV4 :)

Na portal o vareni je prilis vysoky level. Ved jemu aj caj prihori :D
7. 12. 2020 04:05
Re: Vrcholny managemet
Otec bol zvire, ale jak to suvisi s mojim prispevkom?
Avatar - Blue Sun
6. 12. 2020 19:27
Re: Hybridy se dostávají Čechům pod kůži.
Ano, smrtelně vážně. Tak já čekám, kdo mi nutí hybridy? Kam přijdu do salonu, a budou mi nutit hybrid, i když v nabídce mají neelektrizované verze? No šup, čekám na důkazy.
Jé, promiň, ony žádné nejsou... Stejně jako nejsou důkazy pro jiné tvé plky.
6. 12. 2020 19:09
Re: Toyota je hlavne v panike
Končím. To nemá zmysel. Ty vôbec nechápeš vývoj a ani sa nesnažíš pochopiť čo píšem. Nemáš jediné dáta pre podloženie tvojho tvrdenia. Ja som ti napísal kopu faktov(bod 2 som už vyvrátil). Ale ty si len opakuješ svoj hate.
Znova ťa pošlem na portál o varení, tam možno budú hltať každé tvoje slovo, ale tu sa vyskytuje dosť ľudí, ktorých vývoj aj pre automotive živý.
6. 12. 2020 17:54
Re: Toyota je hlavne v panike
Napísal som to ako pre absolventa pomocnej školy a ani si to nedokázal prečítať. Do 4 roky ak začínaš z nuly. Pri provom Priuse to bolo 43 mesiacov. Bežná generačná obmena na jednej platforme sú asi dva roky. Volvo XC60 bolo za 30 mesiac, ale ciel je dostať sa na dva 20. Toyota a Mazda už pred dekádou udávali priemer 26 mesiacov. A nové technológie to stále skracujú.
"Mertens also noted that Mazda and Toyota, companies which are known to be the quickest when it comes to creating new vehicles, currently have a development timeframe of 26 months."
Body 5,6,7 nie sú vývoj a obvykle zaberú 3-6 mesiacov. Pre manej chápavých ešte doplním, že fabriku väčšinou nestávaš, len upravuješ linky.
Naozaj nechceš skúsiť ten server o varení?
Avatar - pradeda777
6. 12. 2020 09:23
Re: Vrcholny managemet
Tatík byl asi velké zvíře u Motokovu.......... ;-)
Avatar - wakantanka
6. 12. 2020 08:36
Re: Re: Toyota je hlavne v panike
Čo plugin, oni zvládli vyrobiť a predávať sériovo auto na vodík, čo je taký EV s vlastnou elektrárňou. :)
Avatar - Blue Sun
7. 12. 2020 07:54
Re: Hybridy se dostávají Čechům pod kůži.
Ano, pochopil jsem, nikdo takový není. No, když nemáš podklady, tak nediskutuj, zbytečně se ztrapníš.
Avatar - kaa
7. 12. 2020 07:40
Re: Hybridy se dostávají Čechům pod kůži.
No myslím že diskuse s Tebou je marná, neb se chov@š jako B. L. B.
Ale i tak přeji hezký den.
Avatar - petous
6. 12. 2020 21:02
Re: Zákaz vjezdu EV a hybridů
Nepustí ani mild ani žádný jiný. Prostě absolutní zákaz.
6. 12. 2020 19:01
Re: Toyota je hlavne v panike
Robíš zo seba hlupáka.
1. Nehovoríme o kontinualnom facelifte, ale o niečom, čo Toyota nemá. O elektromobilite.

2. Toyota bude začínať z ničoho. Nemá žiadny vlastný použiteľný technologický výstup. Začína zúfalo kopírovať teslu.

Napokon, ved nedokázali vyvinúť ani len spoľahlivý diesel. Násobne náročnejšia ev technológia je pre nich úplne nedosiagnutelna.

Musia ísť len cez kopírovanie, max sa zmozu na nejakú čínsku licenciu.

3. Kým to skopíruj do použité ej podoby, so všetkým čo som uviedol hore, im nebudú stačiť 4 roky. A už vôbec nie dva roky. Oni totiž zaostávajú o generácie.
6. 12. 2020 19:05
Re: Toyota je hlavne v panike
Takže VW a Kia a Pezot investujú miliardy € do niečoho, čo sa podľa miestneho odborníka vôbec neudeje..

No ok, ako myslíš.
Určite sa všetci títo výrobcovia zásadne mýlia a ev nebudú čoskoro povinné. :yes:
Avatar - Blue Sun
6. 12. 2020 11:37
Re: Hybridy se dostávají Čechům pod kůži.
A kteří výrobci je k tomu nutí? O žádném nevím... tak sem s tím.