Novinky
0
Hybrid je slepá ulička, budoucnost má elektromobil >😒] >😒] Mitsubishi i, neb elektromobil bude asi postaven na jeho základu, viz články zde, bude bezkonkurenční prodejní pecka. Škoda, že se touto cestou nevydal Smart.
0
Jo. "Tradicni hybridni vuz" dnes usilovne vyvijeji evropske automobilky. Az ho konecne vyvinou, zjisti, ze svet je uz 10 let napred. Japonci to vi jiz dnes. Ale plug-in hybrid je zatim jeste nutna prechodova faze. Bez nej to v nejblizsich 10ti letech u vetsich aut jeste nepujde.
0
No zase bych nedelal z elektromobilu nejakou zhavou japonskou novinku, vzdyt se v devadesatych letech seriove vyrabely (i evropske - PSA). Jen to pak nejak utichlo.
Japonsko, ukaz nam cestu. A nam uz zbyva jen "neztratit stopu". Fazi "dohnat a predehnat" uz jsme v Evrope spokojene proklimbali. Sledujte pozorne. Takhle se prijimaji vyzvy, takhle se uvadi budoucnost do reality. Tohle je pozdrav pro prevratny "cisty dizl" a jeho tapajici koncern z budoucnosti, do ktere jeste zkameneli koncernovi manageri, nemeli vubec odvahu nahlednout.
V roce 1982 se ve Francii testovalo první elektrické dopravní vozidlo, kombinující elektrický a dieselový pohon Francouzská města a obce využívají elektromobily od různých výrobců, řadu elektrických trojkolek, skútrů a lehkých elektrických vozíků Citroen C15... Firma PSA Peugeot Citroen v roce 1989 zavedla výrobu užitkových vozidel s elektrickým pohonem Peugeot J5 a Citroen C15 a C25 pro podnikové a komunální použití, od roku 1995 sériovou výrobu elektrických verzí osobních automobilů Peugeot 106 a Citroen AX pro městské použití i pro privátní osoby, včetně systémů půjčování baterií…
Elektřina je určitě budoucností v rozumně uvažující společnosti. Tam, kde stát vydělává obrovské peníze na dani z kdečeho, elektřina bude prorážet hůře, protože jen obtížně se její rozdílné užití (domácnost, průmysl a automobily) zdaní. A už jste viděli, aby EU si nechala utéci něco, co se dá zdanit?
Mitsubishi chválím za inovaci a za odvahu.
Mitsubishi chválím za inovaci a za odvahu.
Také přidávám pochvalu, šup s tím na trh. Jen aby to zase na něčem nekrachlo. Jak se to jednou rozjede, tak ta vlna nebude k zastavení a to bude jenom dobře. Bravo elektromobily !!!
Veľmi rozumný a seriózny prístup. Baterky schopné do malého auta, tak budeme robiť malé autá na elektrinu. DO väčšieho pôjdu zatiaľ spolu s benzínom, kým nevyvinieme niečo lepšie. :yes: :yes: :yes: Kde je nejaký konkurent z Európy s podobnými plánmi? Sem s ním!
Nevim, jak k tomu pristupuji inzenyri z Mitsu, ale americka spolecnost Aptera uvede napresrok trikolove vozitko jako elektromobil s dojezdem 100 mil, nebo jako hybrid s dojezdem 1000 mil na jednu nadrz. Oni ovsem v tom hybridu pouzivaji spalovaci motor pouze jako pohon pro setrvacnik, ktery nabiji baterii. To je podle meho ten prvni krok, nez se povede prolomit snahy ropnych gigantu o zdrzovani vyvoje baterii, pripadne skupovani jejich vyrobcu a pak jejich zakazani do dopravnich prostredku😊