Subaru BRZ se s Evropou loučí limitovaným provedením Final Edition. Stojí za to, abyste kvůli osm let starému kupátku s pohonem zadních kol ještě rozbíjeli prasátko?
To je oříšek, absence nástupce BRZ v Evropě asi škoda je. Podmínky jsou nicméně nastavené poměrně jasně a je jen chyba Subaru, že nedokáže udělat alespoň lehce nadprůměrně výkonný hybrid, který by reálnou spotřebu udržel pod 7 litry. Konkurence to umí...
Jdi do análu s hybridem. Ten si nacpi do Ravky, v zatáčce zuj přední gumu a pořádná auta nech těm, co o ně stojí.
Proč ku*rvit řidičské auto zbytečným elektrickým balastem vážícím tolik jak Halina a dvě mrtvoly hrocha. Nacpat tam CVT, ať si zavyje na měsíc jak pářící vlk.
Hybridů máš dost, nechtěj kur*vit i to málo, co tu ještě je a v tomto případě ani není a nejspíše nebude.
Ne, i to jsou nesmysly a jsem přesvědčen, že jak P1, 918 tak LaFerrari by byly o level lepší, pokud by měli len klasický motor, ale podstatě nižší váhu. Jenže si potřebovali zkusit nové technologie. Největším nepřítelem každého sportovního auta je hmotnost.
Uklidni se, chováš se jak hulvát. Poukazuju na neefektivitu stávajících hybridních modelů Subaru, aby snížily flotilové emise a vešlo se jim tak do toho BRZ. Forester e-Boxer normovaná kombinace 8,1l , Impreza e-Boxer 7,7l. Trochu se zamysli, než začneš kopat, ty anále.
Tak znova, jdi s hybridem...k šípku. Do takového auta žádné takové zvěrstvo nepatří. Ať mají co mají, je to jedno. Tohle je auto pro pocit z řízení, z jízdy. A to že mozkový mrzáci z ekoEU vymýšlí nesmysly, a pak všichni chrlí nudné neřidičské nesmysly, aby splnili nesmyslné limity je bohužel jen důsledek toho všeho.
Ty úplně ignoruješ, co píšu. Do takového auta hybrid podle mne taky nepatří, no a takové auto by mohli do Evropy přivézt, pokud by měli účinně hybridizované konveční modely, což ale nemají. Konstatování "Ať mají co mají, je to jedno" teda neplatí, protože kdyby měli, co teď nemají, tak nehybridní BRZ v EU ano. No a protože to konkurence v EU podmínkách umí (Toyota?), tak v tomhle konkrétním případě je to chyba jen Subaru.
Evropa to dotáhla až tam, že dokud automobilky nedělají mastodontní, nudná, tupá, nezáživná auta, tak nemohou prodávat ani ta normální. To je na tom všem to nejhorší. U Toyoty je bída nad bídu. Tam měli jen GT86. Jinak vše za volantem nudné, až za hrob. Teď sice mají ostrý Yaris, ale to je spíše limitka. A samozřejmě Hilux, který dokonce opatřili větším motorem a manuálem :yes:. Pak ještě přeznačené BMW. Takže za jakou cenu mohou prodávat? Ze si to koupí neřidiči, kterým jde jen o to mít přemisťovadlo. A nejsmutnější na tom je, že v dnešní době jich je dost. Jízda je to poslední, co je na autě zajímá.
A že jsem tak smely, ty jezdíš čím? Já jen, že největší procento lidí, vyzdvihujici zábavu za volantem a manuál, většinou jezdí v dětským pokoji need for speed a čekají, až jim mamka zaplatí autoškolu :*):D
To by im už teraz nestačilo. Aktuálne je pokuta od 95g CO2/km. To je nejakých 4,2 litra. A to nemá RAV4 FWD. Mozno do EU príde GR86, ak sa rozhodnú riešiť homologizáciu a predávať to ako imagemaker. Vo veľké prdaje neverím a to napriek tomu, že sa im podarilo vyriešiť mŕtve stredné pásmo a nebude treba motor držať v tak úzkom pásme otáčok.
Tohle lehounké kupátko s manuální převodovkou prznit hybridizací?! Ty ses asi p.o.s.r.a.l!!! :-O:-(:-(:no::no::no: Chyba je v absurdně přísných limitech flotilových emisí CO2 stanovených ekoteroristickou EU a ne u Subaru! :-(:no:
Takhle se fakt diskutovat nedá, na tohle ti můžu odepsat třeba to, že se pos.rala ledva tak tvoje máma a můžeme skončit ve spirále urážek. Jak jsem to myslel máš vysvětlený ve vlákně, znova to psát nebudu. Tobě stačí vidět slovo hybrid a začneš hysterčit jak patnáctiletá před zrcadlem. Ale neboj, nejsi tady sám.
Ja som tvoju prvú úvahu pochopil až po chvíli a musel som trošku pouvažovať, čo očividne Arese ani kari.laz neurobili. Ktovie prečo? Ale dalo sa to napísať aj zrozumiteľnejšie. :)
Já se ti samozřejmě za to ostřejší výrazivo omlouvám. Ale on ten tvůj příspěvek skutečně působil, jako že chceš nebohé BRZ zprznit elektromotorem a trakční baterií! A to byla opravdu otřesná představa! :- :-O:-O:-O:no:
Neriešim jazdné vlastnosti tohoto auta , alebo TOYOTY . Za mňa je to jedno s najškaredších kupéčiek týchto rokov. To už BMW Z3 bolo krajšie a to má 20 rokov !! Nesúrodé tvary a tá palubovka , ako Ford PUMA s 90 rokov . Za tie prachy , tak sory :-(
Moja reč.To auto vyzerá katastrofálne nie ako 8 ročný model ale ako min 15 ročný a môže jazdiť najlepšie na svete.A tá prístrojovka spolu s tým červeným kolískovým zamykaním dverí zvnútra sú čisté osemdesiatky.Za to nové BRZ je už iná liga takže najvyšší čas túto popelnicu poslať do dôchodku a myslím že moc luďom ten design a ani slabý výkon nebude chýbať. :no:
Ono je toho víc. Třeba sračkogumy z roku, tuším, 2008. Už to slyším, super to na nich klouže... Jediné auto na světě, kde je považováno za výhodu mít špatné gumy. Tak hlavně, že tlumiče od Sachse :D
Ano, to auto bylo od začátku koncipováno jako driftovací, maximálně zábavný stroj. A komu se to nelíbí, tak po odrbání origo obutí si nazuje něco lepšího. Co je na tom špatného?
Pokud řešíš vzhled palubovky, na kterou se během jízdy vůbec normální člověk nekouká, věřím, že neřešíš jízdní vlastnosti. Každý ať si koupí co chce, ale pochopit koncept tohoto auta není úplně pro každého. Někdo to nepochopí ani pokud je mu to vysvětleno, takže ztráta času. Interiér auta je geniální. Na palubce sleduješ jen otáčkoměr, na nic jiného není čas. To auto se musí totiž řídit, čili točit adekvátně volantem, šlapat na tři pedály, řadit a sledovat provoz. To prostě není pro každého!