Novinky

Zpět na článek

Od hybridů k elektrovozům je to jen krok, říká produktový šéf Toyoty

9 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Klasický toyotí hybrid nespotřebuje ze sítě ani elektron. EVéčka ve velkém potřebují nové reálné zdroje, nové sítě, rozvodny na každém sídlišti a to se musí všechno zaplatit, takže nárůst ceny el. energie a ještě řádnou spotřební daň, aby se zalepila díra po daních z PHM. No a rafinérie pojedou stejně dál, protože je všechno z ropy.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Co to plácáš, bačo?
Toyota má elektromobil vyvinutý už roky, jen místo baterií používá zatím palivové články. Nahradit je baterkou je to nejjednodušší.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Bylo by zajímavé spočítat, kolik emisí bude mít na svědomí výstavba a údržba infrastruktury, a srovnat to s full hybridem.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Nicméně české zastoupení je s RAV4 PHEV za 1 600 000 Kč napřed přede všemi 😁 :yes: .
petrolhead
Začínám mít pocit, že pro EU je momentální stav nejlepší kombinací. Výrobci tlačeni nesplnitelnými předpisy CO2 platí z každého vyrobeného kusu nad limit tučné pokuty. Pokud by vše najednou jezdilo na baterky, určitě by hledali náhradní zdroj těchto závratných příjmů. Takže ať tak, či tak, budou to chtít z lidí nějak dostat. 😒
Avatar - Anonym
Anonym
me na tobe mrzi jen jedna vec, ze pouzivas prezdivku Meky. Jinak jsou mi tvoje katastrofalne ujete zvasty ukradene.
Meky
Preložím z politickí korektného jazyka..

Takze sme totálne v riti, konkurencia nám ušla o parník. Snažíme sa okopírovať čo sa dá, ale je s tým veľa problémov a zatiaľ sme stále v bode nula.

V každom prípade sa spoliehame na toyoovce, ktoré stále kupujú zaostalu a predraženú techniku a ešte sa z toho tešia.

Potom začneme ponúkať ev, ktoré bude o generáciu za konkurenciou, ale toyoovciam vysvetlime, že je to vlastne dobre, lebo zaostalé = spoľahlivé.

Záruku samozrejme necháme 90000km, hádam nebudeme platiť poruchy my.
IPace
kdys se podivas na aktualni stav emisnich pokut pro jednotlive vyrobce, tak Eu teda moc nevydela, budou to radove jednotky nizsi milionu eur dohromady od vsech vyrobcu aut 😉 limity splnila vetsina vyrobcu s predstihem
Niemand
Aha chytrák Meky nám sem prišiel vygrcnúť svoj recitát. Už máš aj niečo čo má argumentačnú logiku či stále len svoje dojmi?
Ale rád sa nechám poučiť, ktoré konkurencia je o dekádu ďalej. Elektrická platforma VW po SW stránke funguje študentský projekt. Leaf ani v druhej generácii nemá doriešené chladenie batérii a Tesla ešte neprišla na to ako vyrobiť 3 rovnaké autá. H/K na tom nie je zle, po stránke fungovaní ich aut, ale plne elektrickú platformu budú mať až po Toyota.