Novinky
KANKUNEN
4
Klasický toyotí hybrid nespotřebuje ze sítě ani elektron. EVéčka ve velkém potřebují nové reálné zdroje, nové sítě, rozvodny na každém sídlišti a to se musí všechno zaplatit, takže nárůst ceny el. energie a ještě řádnou spotřební daň, aby se zalepila díra po daních z PHM. No a rafinérie pojedou stejně dál, protože je všechno z ropy.
twistedTSD
2
Bylo by zajímavé spočítat, kolik emisí bude mít na svědomí výstavba a údržba infrastruktury, a srovnat to s full hybridem.
Začínám mít pocit, že pro EU je momentální stav nejlepší kombinací. Výrobci tlačeni nesplnitelnými předpisy CO2 platí z každého vyrobeného kusu nad limit tučné pokuty. Pokud by vše najednou jezdilo na baterky, určitě by hledali náhradní zdroj těchto závratných příjmů. Takže ať tak, či tak, budou to chtít z lidí nějak dostat. 😒
Preložím z politickí korektného jazyka..
Takze sme totálne v riti, konkurencia nám ušla o parník. Snažíme sa okopírovať čo sa dá, ale je s tým veľa problémov a zatiaľ sme stále v bode nula.
V každom prípade sa spoliehame na toyoovce, ktoré stále kupujú zaostalu a predraženú techniku a ešte sa z toho tešia.
Potom začneme ponúkať ev, ktoré bude o generáciu za konkurenciou, ale toyoovciam vysvetlime, že je to vlastne dobre, lebo zaostalé = spoľahlivé.
Záruku samozrejme necháme 90000km, hádam nebudeme platiť poruchy my.
Takze sme totálne v riti, konkurencia nám ušla o parník. Snažíme sa okopírovať čo sa dá, ale je s tým veľa problémov a zatiaľ sme stále v bode nula.
V každom prípade sa spoliehame na toyoovce, ktoré stále kupujú zaostalu a predraženú techniku a ešte sa z toho tešia.
Potom začneme ponúkať ev, ktoré bude o generáciu za konkurenciou, ale toyoovciam vysvetlime, že je to vlastne dobre, lebo zaostalé = spoľahlivé.
Záruku samozrejme necháme 90000km, hádam nebudeme platiť poruchy my.
me na tobe mrzi jen jedna vec, ze pouzivas prezdivku Meky. Jinak jsou mi tvoje katastrofalne ujete zvasty ukradene.
Co to plácáš, bačo?
Toyota má elektromobil vyvinutý už roky, jen místo baterií používá zatím palivové články. Nahradit je baterkou je to nejjednodušší.
Toyota má elektromobil vyvinutý už roky, jen místo baterií používá zatím palivové články. Nahradit je baterkou je to nejjednodušší.
Aha chytrák Meky nám sem prišiel vygrcnúť svoj recitát. Už máš aj niečo čo má argumentačnú logiku či stále len svoje dojmi?
Ale rád sa nechám poučiť, ktoré konkurencia je o dekádu ďalej. Elektrická platforma VW po SW stránke funguje študentský projekt. Leaf ani v druhej generácii nemá doriešené chladenie batérii a Tesla ešte neprišla na to ako vyrobiť 3 rovnaké autá. H/K na tom nie je zle, po stránke fungovaní ich aut, ale plne elektrickú platformu budú mať až po Toyota.
Ale rád sa nechám poučiť, ktoré konkurencia je o dekádu ďalej. Elektrická platforma VW po SW stránke funguje študentský projekt. Leaf ani v druhej generácii nemá doriešené chladenie batérii a Tesla ešte neprišla na to ako vyrobiť 3 rovnaké autá. H/K na tom nie je zle, po stránke fungovaní ich aut, ale plne elektrickú platformu budú mať až po Toyota.