Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový VW Caddy zná české ceny. Dodávka stojí nejmíň 580.785 Kč, Caddy Kombi koupíte od 598.703 Kč

Volkswagen Caddy přichází na český trh v nové generaci. K dispozici jsou zatím jen tři výkonové varianty turbodieselu 2.0 TDI.
Zpět na článek
8. 12. 2020 13:04
8. 12. 2020 16:15
8. 12. 2020 13:09
8. 12. 2020 13:22
8. 12. 2020 13:32
8. 12. 2020 16:17
8. 12. 2020 19:53
8. 12. 2020 13:36
8. 12. 2020 14:05
8. 12. 2020 14:14
8. 12. 2020 15:30
8. 12. 2020 20:09
8. 12. 2020 20:12
8. 12. 2020 14:46
8. 12. 2020 15:39
9. 12. 2020 07:22
9. 12. 2020 08:02
10. 12. 2020 11:00
8. 12. 2020 15:57
9. 12. 2020 07:08
9. 12. 2020 08:08
9. 12. 2020 09:27
8. 12. 2020 14:04
8. 12. 2020 14:09
8. 12. 2020 16:18
8. 12. 2020 13:04
Tak to
Je snad špatný vtip ta cena ne?🤣
Rozbalit vlákno
1
8. 12. 2020 16:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 12. 2020 13:09
Cena
Francouzská konkurence stojí i s dieselem o čtvrt míče méně. Dá se polemizovat nad kvalitou, výbavou, designem... Ale přesto mám pocit, že VW nechce prodávat auta s tradičním pohonem a dělá proto maximum...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - WinDiesel
8. 12. 2020 13:22
Re: Cena
no u užitkových aut to moc nedává smysl .....
v každém případě si zdražením všech spalováků hodlá vydělat na ztrátové elektromobily
Avatar - KANKUNEN
8. 12. 2020 13:32
Re: Cena
Zdražení přinese menší prodeje.
8. 12. 2020 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 12. 2020 19:53
Re: Cena
Take se mne zda drahe, ALE to auto nevyrabeji pro Cechy. Firmy ve Svedsku, Anglii, Dansku nebo Svycarsku jsou financne fakt uplne nekde jinde. Pro firmy jako Bosch, Siemens nebo Telecom jsou to drobne mince a zadneho Riftera do firemniho autoparku neporidi. Stejne jako jejich sluzebaky nebudou Citroeny, ale Audiny a Bavoraky. Toz tolik k cene.
Avatar - wakantanka
9. 12. 2020 17:11
Re: Re: Cena
Hej, sú bohaté firmy na západe, ale taký VW za cenu hoc prezlečeneho Mercedesu nebude dávať zmysel ani im. A že to Mercedes s cenami vie keď chce hádam nemusím rozvádzať. S takouto cenovou politikou kráča VW po veľmi tenkom ľade.
8. 12. 2020 13:36
Re: Cena
No jezdil jsem s Berlingem a to bylo děsný auto. Takové rány od podvozku a servisu mi rovnou řekli, že to vymění, ale že za chvíli to bude slyšet zase. Kromě toho jenom během záruky asi třikrát odešel kabinový větrák a plno dalších neřestí. Nejvíc mě udivovalo jak hodně to auto sebou cuklo do strany při předjíždění kamionu.

Nicméně nepíšu, že VW není drahé. Asi to bude dělat poptávka po těchto autech. MPV pomalí mizí z trhu a kdo bude chtít 7místné auto, tak si bude muset připlatit.
8. 12. 2020 14:05
Re: Cena
Tak to bola asi predchádzajúca generácia, posledná je zase o kus inde. Žiadny zázrak, ale treba skúsiť, nedá sa podľa predchádzajúcej generácie hodnotiť nová.
Mimochodom, osobné Berlingo ani v najdrahšej verzii vo fullke,v diesli 130k a s automatom k cene tohto VW ani nedovidí. Naviac ako osobné auto má Caddy voči konkurencii pár nepekných mínusov.
8. 12. 2020 14:14
Re: Cena
Za ty prachy co to stojí to absolutně nemá konkurenci.
Berlingo/Rifter jsou asi nejčastější nová auta, která v běžném provozu potkávám.
8. 12. 2020 15:30
Re: Cena
Tiež jedno Berlingo mám a ako som písal - žiadny zázrak, ale vcelku slušné auto. V kvalite montáže ale musia v PSA ešte zapracovať (neviem, kde sa Berlingo vyrába, ale tu majú fakt ešte medzery).
8. 12. 2020 20:12
Re: Re: Cena
Tak já nevím . S předchozí verzi jsem najel bezmála 200 tisíc jen se spotřebákem. Žádné podobné neřesti jsem nezažil .
8. 12. 2020 14:46
Re: Cena
Francouzska konkurence nema plnotucny motor, ma tam jen chcipaky 1,2 turbo benzin a 1,5 turbodiesel.
Nicmene ten odskok VW s dvoulitrem je naprosto neuveritelny, to je fakt palba, tomu rikam "cenovy jemnocit".
8. 12. 2020 15:39
Re: Cena
Ide o to, či chceš takúto krabicu na plnotučné cestovanie. Na jednu dovolenku za rok, prípadne lyžovačku k tomu (ak sa zbavíme tej poondiatej corony) nie je pre každého silnejší motor nutný.
Napriek prianiam VW auto tohto typu nikdy MPV plnohodnotne nenahradí.
9. 12. 2020 07:22
Re: Cena
Ide o to, ze v Berlingu s 1,5d s celou rodinou - coz je pro me cca 50% jezdeni, je problem na dalnici udrzet tacho 150, je problem zacit v 90 predjizdet nekoho, kdo jede 110... Samozrejme, ze pokud jedes polo/prazdny a naroky na dynamiku nejsou, tak je to v pohode, a takovych aplikaci bude drtiva vetsina...
9. 12. 2020 08:02
Re: Cena
Asi tak. Ja tie dve dovolenkové jazdy, ak vôbec ešte budú, vydržím aj so slabšou akceláciou a 130 km/h namiesto 150. Beztak majú tieto krabice v takej rýchlosti kriminálnu spotrebu, mizerná aerodynamika nepustí.
10. 12. 2020 11:00
Re: Cena
Jasne, vsak ano, osobne ych takovy cenovy nasup jen kvuli vykonnejsimu (potencialne) motoru taky neakceptoval.
Nicmene si do soucasneho Berlinga musim rypnout - je moc mohutne.
Ta puvodni subtilnejsi verze se mi libila vice.
8. 12. 2020 15:57
Re: Cena
A Caddy nějaký plnotučný motor má? Dvoulitrový čtyřválec je prostě obyčejná plebejska motorizace. Ale do běžného auta prostě patří.
A ta PSA 1.5 d má o 6 kw více než nejsilnější Caddy
9. 12. 2020 07:08
Re: Cena
Sam musis vedet, ze stejny vykon z 1,5 a z 2,0 je jasne ve prospech 2,0. Objem nad 1,5-1,6 uz neni plebejska motorizace, uz dlouho ne...
9. 12. 2020 08:08
Re: Cena
To môže byť pravda ale aj nemusí. Dá sa čakať, že z väčšieho objemu dostaneš viac momentu pri nižších otáčkach, ale pri súčasných tvrdých emisných normách by som to celkom ako samozrejmosť nebral.
Mimochodom, 2.0TDI /55 kW ti nepríde ako plebejská motorizácia? To je výkon jak z atmosféry spred 20 rokov.
9. 12. 2020 09:27
Re: Cena
Pred časom tu bol porovnávací test Rifter Hdi 1,5 75kw vs Caddy 2.0 Tdi 75kw a motor mal lepší (pružnejší a úspornejší) Rifter . Takže ,také jasné to zas nie je . https://www.auto.cz/…i-nez-mpv-127350
Avatar - wakantanka
9. 12. 2020 17:13
Re: Re: Cena
No hold ony tie TDI už tiež nie sú žiaden zázrak odkedy plnia reálne emisné limity. :)
8. 12. 2020 14:04
Cena, dizajn
Cena úplne mimo misu. A navyše je to pekne hnusné auto.
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2020 14:06
2013 vs 2017 vs 2020
2013
2,0 TDI 103 Kw 597 632 Kč

2017
2,0 TDI 75 Kw 551 604 Kč

2020
2,0 TDI 75 Kw 745 000 Kč

Pokrok
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2020 19:56
Re: 2013 vs 2017 vs 2020
Ale v roce 2013 jsi nemohl patlat klimu v dotykáči.
8. 12. 2020 14:09
Plechovka
Takovouhle předraženou plechovku 😂 To je hodně špatný vtip. Už i základní cena je holé šílenství.
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2020 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
8. 12. 2020 16:45
Prečo tak zdraželi?
Presunuli snáď výrobu z Poľska naspäť do Hannoveru?
Rozbalit vlákno
2
9. 12. 2020 07:25
Re: Prečo tak zdraželi?
To vypada ze spis do Monaka
9. 12. 2020 22:57
Re: Prečo tak zdraželi?
Alebo im voľné kapacity poskytol Rolls-Royce...
9. 12. 2020 09:10
To si žádá srovnávací test!!!
Nemůžu se dočkat srovnání Berlinga, Proace city a Caddyho.

Kdokoli si Caddyho koupí za ceníkové peníze, tak by měl být okamžitě zbaven svéprávnosti. Hlavně když je avízovana lednová akce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wakantanka
9. 12. 2020 17:15
Re: To si žádá srovnávací test!!!
Toyota a Berlingo sú v podstate rovnaké autá, tak načo ich porovnávať? To skôr nové Kangoo, prípadne Ford.
9. 12. 2020 22:56
Re: To si žádá srovnávací test!!!
Presne. :yes:

Mimochodom, možno sa k PSA-partii pridá ešte jedna verzia - Fiat. Dobló je už tiež staré a pochybujem, že nové budú Taliani robiť samostatne. Takže ak k Citroenu, Peugeotu, Toyote a Oplu pridáme ešte Fiat, a to je už celkom slušný počet značiek na jedno auto... Konkurencia len Kangoo/Citan (prípadne Nissan, ale ten sa asi v Európe neobjaví) a sám jak prst Volkswagen, ktorý svojho svätého predraženého užitkáča nedoprial okrem seba žiadnej zo svojich značiek... A Kórejčania na túto triedu zatiaľ zvysoka serú.